Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

De laatste levering kende echt wel wat vertraging ten opzichte van al de vorige bestellingen en leveringen. Vandaar een lagere beoordeling
Vlotte service en aantrekkelijke prijzen; Doe zo voort.
Goede service. Interessante prijzen. Producten blijven soms lange tijd ‘tijdelijk niet beschikbaar’. Misschien concretere info daarover?
Het team was responsive; de order werd snel verpakt en keurig geleverd volgens afspraak. Hartelijk dank aan iedereen.
Alles perfect. Vlotte service
Geen problemen, Alle verloopt prima!
Prijs/kwaliteit is bij Newpharma ok. De laatste levering (via Mondial Relay) is niet goed verlopen. We deden de bestelling op 14/06/19 en pas op 25/06/19 zijn de producten aan ons geleverd. Dit vinden we zeker niet ok.
correcte snelle levering. doe verder zoals jullie bezig zijn.
zoals meestal een vlotte levering !
goedkoper dan de gewone apotheker