Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

Steeds goede service
Correcte en snelle service!
Gebruiksvriendelijke website, ruim assortiment, tal van promoties, lage prijs, veilige betaling, snelle verzending, de producten / medicatie zijn goed verpakt, professionele opvolging van de medicatie.
Advies : per grote levering gratis staaltjes van producten op verlanglijst of soortgelijke ; zal de verkoop bevorderen en altijd prettig om iets nieuws te mogen uit proberen.
Ben wel een zeer tevreden klant.
Zeer tevreden , doe zo verder ,
Uitbreiding in assortiment
De levering is heel vlot en correct verstuurd
Heel correct en stipt ! Erg tevreden dus.
ik heb zeer tevreden , handig aan huis geleverd of op het werk en regelmatig leuke promoties
Vlotte levering. Goede communicatie.
Perfect. Soms wat meer korting geven. Soms duurt het ook lang voor iets opnieuw voorradig is. Maar is bij mij maar eenmaal gebeurd