Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

Ze beloven levering na 1 dag. Het is nu dag 4 en volgens Bpost is de bestelling nog geen eens verzonden door Newpharma. Er is ook geen enkele communicatie door Newpharma. Ze zijn telefonisch ook niet te bereiken. Dus gewoon afwachten op goede afloop. Laatste keer voor mij. *** en geen communicatie. Blijf er van weg.
Altijd snelle service
Bij veel (verzorgings)producten mis ik de ingrediƫntenlijst.
goedkoop, levering op tijd
Gratis verzending vanaf *** euro.
Ik vind jullie service prima. De pakketjes worden snel verzonden en zijn altijd in orde.
Prima bedrijf, voldoende keuze, afhankelijk van de gekochte producten wordt er door de apothekers extra informatie gestuurd per e-mail 👍. Niet altijd de goedkoopste, maar meestal gelijk of bij de aanbiedingen een stuk goedkoper. We blijven trouwe klant.
Vind het fantastisch dat ik op een eenvoudige manier zowel voor anderen als voor mezelf onze medicatie ka kopen.
Hartelijk dank.
ik ben zeer tevreden over deze webwinkel
Goede service, goede producten.