Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

prima service,
groot aanbod
Dit was voor ons een eerste en goede ervaring.

Alleen het kortingssysteem is te omslachtig en ingewikkeld.
zeer correct in advies, levering, verpakking en de prijs ! Voor mij valt niets te veranderen.
van producten tot levering is alles perfect
Heel tevreden .De prijzen zijn lager dan bij de apotheker , informatie bij de produkten , goede verwerking en levering .
Ik ben heel tevreden over de naservice als er vragen of problemen zijn met de levering. Het enige wat beter kan is de levertijd.. Een andere pakjesdienst werkt sneller (Bpost of postNL)
Verliep zoals het moet: bestelling online en snelle levering, zeer tevreden!
De bestelling werd keurig afgehandeld. We hebben geen opmerkingen
Goede overzichtelijke website, groot aanbod, mooie kortingen. Misschien nog snellere verzending maar nu ook prima.
Heel goed, zeker aan te raden ,***