Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

perfect
Zeer goede service ...correcte afwerking ...
Nog steeds tevreden over deze firma
Producten zijn correct. De levering laat soms op zich wachten, maar daar is verbetering in. Laatste bestelling op tijd.
Goed bedrijf om mee samen te werken. Nooit problemen mee gehad.
tevreden, goedkoper
Zoals gewoonlijk alles zeer goed verzorgd.
Zeer overzichtelijke site. Snelle levering. Zeer tevreden. Doe zo voort!
Mijn hoeveelheid bestelde vitamins werd in vraag gesteld en de bestelling werd pas geleverd na een extra email.
Newpharma Beste, hartelijk dank voor uw bericht. Onze klantendienst neemt spoedig contact met u op met meer details omtrent uw bestelling. Met vriendelijke groeten, het Newpharma-team. Uw newpharma.be team
Ik ben zeer tevreden van deze website. Bestellingen worden correct en snel afgeleverd. Soms mooie kortingen, goedkoper dan in de gewone apotheek.