Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Newpharma
Newpharma
Newpharma is een echte Belgische apotheek. Als Belgische apotheek biedt Newpharma u dezelfde kwaliteitswaarborgen als een "gewone" apotheek op het Belgische grondgebied! Zo zijn alle producten die op de site worden voorgesteld Belgische artikelen (geen import); ze beantwoorden dus strikt aan de kwaliteitsnormen die op de Belgische markt van kracht zijn. Kwaliteit is onze eerste zorg.

- goede service en mooie korting
ik vind dat zeer praktisch om online de gewenste producten te kunnen bestellen. Zeer vlotte levering.
Wat wil je nog meer. Voorlopig zou ik niet weten wat er nog meer zou moeten gebeuren.
Vlotte levering interessante prijzen
Er voor zorgen dat alle producten voorradig zijn.
prima service en uitleg
Newpharma is sinds jaren mijn favoriete online apotheek.
ik ben zeer tevreden van mijn bestellingen bij jullie ze zij altijd op tijd goed verpakt regematig een product in verlaagde prijs vandaar dat ik regelmatig bij jullie dan ook bestel doe zo verder !!!
Ik ben 100% fan van jullie service. Advies: 1) leveringsdatum is vaak wat later dan wat voorgesteld wordt tijdens het bestellen. Best realistischere leverdatum vooropstellen 2) verpakkingsmateriaal zo minimaal en ecovriendelijk maken
Is eenvoudig om een bestelling te plaatsen, levering verloopt vlot en volgens afspraak. Geen negatieve opmerkingen.
Zeer handige website. Overzichtelijk!
Ruim aanbod én goedkoop.
Vlotte en snelle levering.