Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Alles conform belofte op de site, prima
Hele mooie stoel en ben er heel blij mee, zag alleen bij aankomst een paar kleine deukjes in het frame, dus dat was een beetje jammer.
Goede communicatie, goede service!
Het bloemenvaasje, vond ik zelf wat klein in het echt, maar het is ook wel schattig. Het idee in een vorm van een fysiek hart stond me ook erg aan ipv de algemene hartjes. Het is voor mijn hartsvriendin, die 60 wordt en ik ben benieuwd wat zij er van vind. De verpakking is heel mooi en zo toepasselijk ook voor haar. Ze kan nu elke bloem van liefde van de persoon aan wie zij denkt in het vaasje doen, zodat het gevuld wordt van liefde. Mooi hoor en dank je wel voor het originaliteit en mooie verpakking en snelle service. Met hartegroet, ***
Very happy with the purchase, it was fast, clear and good quality.
Snelle service
Bestelling keurig verwerkt.
Goede service, snelle levering.
Fijne website om te shoppen. Echter, aangegeven levertijd van de lampen klopte niet. De levertijd is langer geweest.
Ook communicatie hierover zou beter mogen.

Dan, de kleine lamp werkte niet. Helaas hadden we de lamp al op maat gemaakt en opgehangen, toen we erachter kwamen dat de lamp niet werkte. Bij het nakijken ontdekten we dat er in de fitting een draadje nĂ­et aangesloten was. Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Vooral ter voorkoming van dit soort situaties, zou het prettig zijn als lampen alvorens ze naar de klant worden gestuurd, grondig worden getest.

Desalniettemin, tevreden met de producten en zo ook de prijsverhouding tov andere aanbieders.
Snelle levering, eenvoudige montage. Snel antwoord na vraagstelling. Goede communicatie.