voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Musthaves.nl

8.6 / 10

Gemiddelde van 531 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 3226

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Musthaves.nl

10 / 10

Het product dat ik wilde bestellen was uitverkocht, ik heb aangegeven dat ik op de hoogte gehouden wilde worden als er weer voorraad was. In de mail dat het wandkastje er weer was stond een kortingscode, die kon ik meteen gebruiken! De levering verliep prima, netjes verpakt en ook bij de bestelling een kortingscode voor volgende aankoop. Ik ben blij met mijn aankoop!

op 21.07.2017 om 15:54 uur

10 / 10

Onze eerste bestelling bij Musthaves is de Rodeo 3 zits bank en de bijbehorende poef geweest. Er werd netjes de volgende dag contact opgenomen om een afspraak te maken voor levering. Spullen zijn zeer snel geleverd (waar bij andere bedrijven 14 weken levertijd werd gegeven, hier binnen een paar dagen in huis!). Wij zijn zeer tevreden over de bestelde spullen, communicatie en de service van het Musthaves team.

Na deze ervaring ook onze kapstok besteld, weer snelle en goede service!

Musthaves is zeker een aanrader!

op 21.07.2017 om 11:26 uur

8 / 10

Vond wat minder dat geen handtekening verijst was om de pakket (waarde 120€) te ontvangen.

Snel levering - perfect service - Bedankt!!!!

op 21.07.2017 om 08:49 uur

8 / 10

Geleverd volgens afspraak
    Dus zeker tevreden

op 20.07.2017 om 20:48 uur

Snelle levering
    Zal zeker nog eens bij jullie kopen.
    Top!!!!

op 20.07.2017 om 10:33 uur

2 / 10

Met de levering van de door ons bestelde tafel was niets mis. Het was de tweede eettafel die we er, naast twee lampen, een boekenkas en wat klein spul, kochten. Door omstandigheden konden we de Circle XL niet direct na levering uitpakken en plaatsen. Toen we dit een dag voor het verstreken van het 'recht van retour' deden, waren we blij met hoe de ronde tafel *** eruit zag. Wel vonden we hem flink aan de maat (150cm). We hadden dus een heel lichte twijfel.

Ik besloot te bellen met Musthaves.nl en te vragen om 1 of 2 dagen extra bedenktijd, al neigden we veel meer naar behoud van de tafel. De dame die me te woord stond meldde me, nadat zij navraag had gedaan, dat zij zich zo veel mogelijk moesten houden aan de gestelde voorwaarden. Maar omdat de tafel al uit de verpakking was konden ze sowieso niets voor ons betekenen, anders dan de dagwaarde. die (zo zei ze) bijna niks zou zijn.

Dat terwijl de tafel precies 30 minutenuit de verpakking was, en ongebruikt was en gedurende die dag bedenktijd zou blijven. Onvermurwbaar was de klanten'service' van Musthaves.nl.

Een zeer kwalijke zaak. Ik heb toch al gauw zo'n 2500 euro bij hun gespendeerd, had de tafel k bij *** zelf kunnen bestellen of bij andere interieursites, en dat is precies wat ik vanaf nu zal doen bij een volgende bestelling. En aangezien wij interieurjunkies zijn die vaak veranderen zijn ze met deze halsstarrige houding een leuke klant kwijt geraakt!

op 20.07.2017 om 00:00 uur

10 / 10

Goede en vriendelijke communicatie en een snel antwoord op onze vraag!

op 19.07.2017 om 11:17 uur

10 / 10

Levering op tijd en tijdens het proces steeds correct op de hoogte gehouden van verwachtte leverdatum.

Product in goede staat en netjes ingepakt.

op 19.07.2017 om 10:26 uur

10 / 10

bestelling snel en conform verwachting geleverd

op 18.07.2017 om 10:22 uur

10 / 10

Zeer snelle levering! Prachtige stoel bij ze gekocht, erg blij mee.

op 17.07.2017 om 13:27 uur

Musthaves.nl

• Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 3087 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: