Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves reviews, lees hier de reviews van onze échte klanten! 7500+ échte reviews. Reeds 12 jaar uw betrouwbare interieurpartner in Nederland en Belgie. Mocht u nog niet overtuigd zijn van onze betrouwbaarheid dan bel ons op +31 (0)765328184 (ma/vr) Musthaves.nl is de Woonwinkel als het gaat om interieur, Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Terheijden verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds 7500+ duizend klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Daarbij bezorgen we ook nog gratis/kosteloos in Nederland en Belgie. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Alles in orde! Snelle levering!
Ik koop via jullie site een product van een leverancier. Vervolgens voldoet het product niet aan de verwachtingen (zacht uitgedrukt) en verwijst uw medewerker om zelf contact op te nemen met de leverancier om klacht in behandeling te nemen. Behoef ik meer uitleg te geven. Op basis van deze (eerste) aankoop via uw site, begrijpt u wel hoe ik mijn ervaring over uw bedrijf zal delen binnen mijn netwerk.
Goede, overzichtelijke website. Kreeg goede indruk van het product. Afhandeling bestelling ging probleemloos. Duidelijke informatie tijdens levering. Op het afgesproken uur afgeleverd. Top.

Mij zes tuinstoelen zijn van goede kwaliteit voor een goede prijs. Top!
Er werd een foutief artikel geleverd maar dit werd vlot rechtgezet en verzendkosten van retour werden terugbetaald.
een mooie collectie aan lampen. wij zijn blij met onze aankoop snel geleverd.
Meerdere malen bij jullie besteld en kastijd tevreden! Echter laatste bestelling een klacht ingediend ivm levering! Deze levering werd voor het pand geleverd, dus iedereen zou de poef zo mee kunnen nemen! Daarbij ben ik in een slechte conditie en moest dus de poef zelf naar de 6e verdieping brengen ! Deze klacht bij jullie gemeld, maar volgens jullie kunnen jullie daar weinig mee, omdat jullie afhankelijk zijn van de vervoerder! Maar jullie maken gebruik van deze vervoerder, niet de klant! Een kleine tegemoetkoming op de factuur of een kortingskaart was netjes geweest en zou mij de volgende keer doen besluiten om bij jullie te bestellen! Mond op mond reclame is heel belangrijk! Ook was de poef alleen in plastic verpakt en weinig beschermd! Erg jammer!
Snelle levering, goed verpakt
De kwaliteit van het product is prima, maar het was handiger geweest als bij de bestelling duidelijk is dat het product door Budbee bezorgd wordt en dat Budbee alleen 's avond bezorgd. Dan had ik voor het thuisadres gekozen in plaats van het werkadres.
Fijne website, veel keus en heel snelle levering
Levertijd was wel wat lang (een week moeten wachten op een product dat gewoon op voorraad is). Maar bezorger was erg vriendelijk.