Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Top service! Snel geleverd. We zijn super blij met het rose bankje!
Bestelling en levering verliepen perfect! Spullen keurig afgeleverd! Dit weekend de bestelde kast in elkaar gezet, is erg degelijk!
prima service
prima, netjes afgeleverd, geen beschadigingen, wel wat laat
Bestellen gaat makkelijk en fijn dat het met afterpay kan. Telefonische klantenservice is vlot alleen via email duurt het een aantal dagen. Nu moest ik, na telefonisch contact, foto's van mijn ontvangen product maken. Maar ik heb na bijna 5 dagen nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.
Delivered in two weeks. Clear communication and great product - well packed and exactly like the pictures and very comfortable dinning bench.
Goede service, zij het weliswaar met lichte vertraging maar uiteindelijk kwam alles goed.
Er wordt iets beloofd wat niet gerealiseerd kan worden betreft levertijd, daarop wordt er geen contact gehouden met klant en dan bel je zelf krijg je een medewerker aan de lijn die totaal niet de skills heeft voor een klantcontact service super arrogant als je maar wensen kan!!!
Mooie spullen, keurige service!
Goede beschrijving product. Werd netjes gebeld voor een afspraak bezorging. Levering was prima en netjes op tijd.