Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves reviews, lees hier de reviews van onze échte klanten! 7900+ échte reviews. Reeds 12 jaar uw betrouwbare interieurpartner in Nederland en Belgie. Mocht u nog niet overtuigd zijn van onze betrouwbaarheid dan bel ons op +31 (0)765328184 (ma/vr 13-17h) Musthaves.nl is de Woonwinkel als het gaat om interieur, Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Terheijden verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds 7900+ klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Daarbij bezorgen we ook nog gratis/kosteloos* Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

J. d.
Alles helemaal super gegaan. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Nu nog een beetje mooi weer en we kunnen gaan genieten van de lig bedden.
Marion G.
Snelle levering van erg leuke kapstokhaken
Bijna 3 maanden op mijn tafels gewacht. Na amper 3 weken laten de tafels naden los. Deze zijn wit en steken ontzettend af op de zwarte tafels. Inmiddels ben ik al 3 weken bezig om een passende oplossing te krijgen voor de slechte kwaliteit van de tafels. Ik krijg al 2 weken geen gehoor meer op mijn mailtjes. Ontzettend slecht.
J. d.
Vriendelijke en vrolijke mensen werken daar. Van degene die mij belde om een afspraak te maken, tot aan de deur met het bezorgen van mijn kast. Dankjewel
John L.
Product gewoon perfect
Bas W.
Prima ervaring. Duidelijke communicatie, en volgens afspraak geleverd.
lidewij p.
Mooie producten tegen een mooie prijs, snelle levering en snel reactie van de klantenservice op vragen.
Heel slecht!!

Stoelen besteld, via de mail bevestigd gekregen dat de stoelen er met 2 weken geleverd zouden worden. Eigen stoelen verkocht in de week van levering.

Lang gewacht en geen stoelen te zien. Achteraan gemaild, ze hadden een foutje gemaakt. “De stoelen komen pas over !!13!! weken”.

Met kerst zonder stoelen. Gemaild, gebeld maar nergens wordt op gereageerd. Nog steeds geen stoelen.

Ik baal ontzettend van deze aankoop.

Geen goed woord over te spreken, mooi bedrag voor de stoelen, maar dan moet je ze wel krijgen.
Dennis d.
Goede prijs en snelle levering en een duidelijke website
wessel w.h.w. v.
Direct na bestelling en betaling contact over de aflevering met het bedrijf gehad.
Medewerker zeer begripvol en meeteen actie ondernomen.
Product ,zoals besproken ,de volgende dag in huis in prima beschermende verpakking.