Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Twee bestellingen op dezelfde datum geplaatst, nl. 03-01-2020. Eén bestelling is geleverd. Van de andere bestelling hoorden we niets. Zelf contact opgenomen. Kregen te horen dat artikel niet leverbaar is i.v.m. bestelling bij leverancier. Mogelijke levertijd week 11.
Vinden het slecht dat wij als klant niet geïnformeerd worden!
Terugsturen pakket meer dan *** euro. Staat niet duidelijk op de site. En retourlevering afwerking duurt erg lang. 12 januari al afgeleverd bij post nl.
Prima deal
Snelle afhandeling, goede prijs,snelle levering
Zeer vriendelijke service, leuk assortiment en wat op voorraad is wordt ook echt snel geleverd!
Snelle levering, de stoel voldoet aan de verwachtingen.
Geen bevestiging ontvangen van bestelling
Geen update van levering
Pas een maand na besteldatum geleverd

Annuleren kon niet doordat ik geen gegevens van bestelling had. Moet ik ook nog eens retourkosten betalen wanneer ik product niet meer nodig heb.

Ik zal niet snel meer iets bestellen bij musthaves
Goede prijs, snel geleverd
het product (krukje met zeegras) dat ik had besteld is kwalitatief niet echt goed, vind ik, geen mooi hout
De onderdelen was niet compleet. Kast kunt niet meer monteren. Ik had een e-mail met foto gestuurd om vraag dit zsm naar me sturen. En heb ik ook gebeld. Ze had me gereageerd ze zijn heel druk en minimaal nog over paar dagen pas mij e-mail bekijken . En was na 10 dagen pas mijn e-mail gereageerd. Ze vertelde die mij e-mail was doorgestuurd naar zijn leverancier, wanneer ze de onderdelen ontvangen? Dan pas naar ons sturen. Die zei de leverancier ook heel druk. Dat zou lang duren.
Wat Service van deze winkel “altijd te druk “ moet wij als de klant lang wachten voor niks! Niet meer terugkomen bij deze winkel