Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves reviews, lees hier de reviews van onze échte klanten! 7900+ échte reviews. Reeds 12 jaar uw betrouwbare interieurpartner in Nederland en Belgie. Mocht u nog niet overtuigd zijn van onze betrouwbaarheid dan bel ons op +31 (0)765328184 (ma/vr 13-17h) Musthaves.nl is de Woonwinkel als het gaat om interieur, Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Terheijden verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds 7900+ klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Daarbij bezorgen we ook nog gratis/kosteloos* Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Duurde te lang voordat ik mn pakket had. Precies 1week terwijl er stond dat als producten op voorraad waren ze de volgende dag verzonden zouden worden
Snelle en perfecte levering, mooi product.
Goedkope Sidetable, elders duurder en gratis verzending. En in 3 termijnen betalen met KLARNA.
Fijne service en goed meegedacht bij de bezorging van de producten die ik had besteld. Vriendelijk geholpen.
Is zoals op de foto, deftig materiaal & snelle levering. Enorm tevreden!
prima mogelijkheid tot opvolging van de bestelling , juiste goederen geleverd en stipte aflevering door DPD zoals aangegeven in hun TRACK en TRACE.
Niet tevreden. Na 14 dagen nog geen artikel afgeleverd door dpd. Diverse mailtjes heen en weer met
een medewerker, die reageren gelukkig wel snel. Zou afgeleverd zijn maar pakket is er dus niet helaas. Bestelling gecanceled! Bestel wel ergens anders. Jammer jullie hebben mooie spullen, bezorgen is helaas erg slecht.
Website met mooie en aparte artikelen.
Goede communicatie, snelle levering, mooie tafel
Tijdig op de hoogte gebracht van de levering zodat ik dit goed kon inplannen. De eigen transportdienst is een grote troef!