Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Ik vind dat jullie supersnel het product geleverd hebben.
***
Ik ben tevreden, maar het duurde wel langer dan verwacht. Wat ik erg prettig vond is dat er snel gereageerd is op mijn mail.
Goed telefonisch bereikbaar, snelle en flexibele levering.
Ik was ontzettend verrast, dat ik het product al na 5 dagen in huis had staan. Dat was het laatste wat ik had verwacht.
Met de emballage was het wel flink worstelen. Vele lagen golfkarton en bubbeltjesplastic, tesamen met de vele lagen tape, zorgden ervoor dat het nog hard werken was eer ik de tafelset te zien kreeg.
Maar het zag er heel mooi uit, heel natuurlijk met de hand in elkaar gezet. De houtstructuur van het Mango is schitterend. Kwaliteit ging met prijs, hand in hand. Chapeau!
Op het grootste tafelblad zat wel een kras, die slingerend erop was gekomen. Maar door het natuurlijk uiterlijk, kwam dit niet storend over..
De klantenservice is goed. Maar de artikelen kloppen gewoon niet. De maten zijn niet juist ik had 2 plantenzuilen van 85 cm besteld. De eerste was 76 cm. Vandaar dat ik de grotere heb besteld . Het bedrijf waar ze vandaan komen zouden de maten aanpassen. Op de doos staat nu 1 meter hoog en ze zijn 96 cm. Maar je moet wel de prijs betalen voor 1 meter hoog. Slaat dus nergens op. Op de website is het ook nog niet aangepast.
Quick and efficient, thanks!
Zelden online iets besteld wat zo goed geregeld is. Vanaf de aankoop tot de ontvangst zeer goed geïnformeerd over wat ik kon verwachten. Erg persoonlijke aanpak, die ik erg op prijs stel...hier kunnen meer bedrijven een voorbeeld aan nemen
Mooi tafeltje
Zeer snelle levering, product voldoet aan de gestelde verwachting.
Geen