Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Livraison rapide, marchandise de qualité.
Ik heb na 5 dagen even achter mijn bestelling aan gebeld, omdat ik geen bericht kreeg over de levering. Daar waren ze net mee bezig en ben meteen die dag nog gebeld om een datum af te spreken. Goed op de hoogte gehouden hiervan met meerdere mails en de levering was zoals afgesproken. Product helemaal naar wens en zoals beschreven. Heel tevreden!
Goede en snelle levering!
Snelle bezorging.
In principe ben ik zeer tevreden, maar bij mijn laatste bestelling ontbrak een onderdeel in het pakket. het gaat om onderdeel AK van het WOOD silas bureau. Dit is een afdekplaat om de achterzijde van het bureau dicht te maken. Kan u dit alsnog opsturen aub? Adres: *** Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet.
Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met musthaves. Klein minpuntje was dat ik zelf gebeld heb na een weekje om te vragen wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Er stond bij bestelling direct leverbaar vandaar ik het vreemd vond dat ik na 6 dagen nog niets gehoord had.
Mooie producten,prettige communicatie en goede service!
Mijn spiegel was beschadigd, maar krijg een nieuwe toegestuurd. Super service.
Top product! Snel geleverd! Vriendelijke service!
snel en goede kwaliteit levering