Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

mooi product, snelle levering
Genoeg keuze en scherpe prijzen. Supersnelle levering. Ik ben erg tevreden.
Het winkelen op zich was heel prettig. Jammergenoeg ontving ik een product dat niet 100% in orde was, maar de manier waarop eea werd opgelost zorgt ervoor dat ik heel tevreden ben. De service, snelheid en vriendelijkheid scoren bij mij een 10!!
Het artikel was een paar tientjes goedkoper dan ik elders kon vinden, dus nam de langere leveringstijd op de koop toe !!!
Een blije klant
Prima!
Fijne service, ook bij vragen en/of onduidelijkheden prettig geholpen.
Een kleine onduidelijkheid tussen bezorger en leverancier maar al met al de bank staat er mooi bij!
Blij met de kast! Goede kwaliteit en service van musthaves.nl was ook goed!
Mooi product, nu nog met leuke korting ook en snel in huis. Ik ben er blij mee!!
1 a 2 weken levertermijn worden zonder enige schroom 3 maanden. Als ik mij hier over informeerde was de klantvriendelijkheid niet bepaald aanwezig. Als ik dan merk in de reviews dat ik niet een de enige was met deze ervaring dan kan ik enkel ontevreden zijn over mijn eerste en enige ervaring bij deze winkel.
Snelle, correcte levering. Prima verpakking. Onbeschadigd product👍