Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Wij hebben ons muuto opbergmand in de kerstvakantie besteld en kregen een e-mail dat de mand in pastelgroen niet beschikbaar was,musthaves kreeg ze in week 3 binnen en na een mail kregen wij de mand perfect bij ons thuis geleverd. Bedankt voor jullie goede service.
Geweldig snelle service. Overzichtelijk en een mooi product uiteindelijk gekregen zoals vermeld op de website - geen verrassingen dus!
Adequaat
Snel geleverd,ik ben tevreden!
Product werd mooier bevonden als op de foto en het monteren was, althans voor mij, een fluitje van één cent.
er werd duidelijk aangegeven wanneer wij de stoel zouden kunnen ontvangen.
Ook de daadwerkelijke ontvangst klopte.
Snel, makkelijk en duidelijk.
De volgende dag, keurig op tijd ontvangen.
Dank hiervoor
Mooie webshop, en prima bezorg
Zeer positief: levering na enkele dagen (terwijl bij de zitbank 6 weken stond vermeld). Levering zelf was ook inorde: hulp bij het binnenzetten en ok communicatie. Nu nog hopen dat de zitbank in eco leder kwalitatief is en lang meegaat.