Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves reviews, lees hier de reviews van onze échte klanten! 7900+ échte reviews. Reeds 12 jaar uw betrouwbare interieurpartner in Nederland en Belgie. Mocht u nog niet overtuigd zijn van onze betrouwbaarheid dan bel ons op +31 (0)765328184 (ma/vr 13-17h) Musthaves.nl is de Woonwinkel als het gaat om interieur, Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Terheijden verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds 7900+ klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Daarbij bezorgen we ook nog gratis/kosteloos* Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Hanneke J.
Snelle levering
Paul R.
Mooi product, snel en goed geleverd.
Ronald B.
overzichtelijke website met veel verschillende meubels. Prijsstelling is ook scherp.
Wil A.
Prachtig buitenaanrecht van Weltevree,, past zo helemaal bij onze oude boerderij. Erg blij mee.
Viktor v.
Prima in orde
Sylvia V.
Kast binnen 6 werkdagen bezorgd duidelijke montage handleiding stevige en degelijke kast
zijn er blij mee.
Susan B.
Mooie aanbieding snel geleverd!
Hein M.
product is perfect t (5 sterren) maar de bezorging door DPD verpest weer alles.
Moest 3 dagen wachten tot eindelijk bericht kwam dat product was aangeleverd. Weet niet wat daar de oorzaak van is. Weet wel dat ik besloot om pakker af te halen bij DPD-afhaalpunt wat ik uit lijst met beschikbare afhaalpunten kon kiezen. DPD speelde het weer klaar om mijn adres in dat afhaalpunt te mengen, zodat het pakket uiteindelijk toch weer bij buren afgeleverd werd.
Carola K.
Hele slechte service qua levering. Heel laat geleverd. Geen mail terug gekregen na het navragen waar order blijft. Opeens belde bezorger voor het maken van een afspraak.
Yvonne M.
Kast malibu besteld waar wij superblij mee zijn. Superkwaliteit!!