Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Snelle en goede levering
snel, en prima kwaliteit! top site!
goed te googelen, snelle bezorging en keurig verpakt!
snelle en correcte levering
heel klantvriendelijk
Mooie kussens. Snelle keurige levering
Mooie kussens. Snelle keurige levering
Niet serieus genomen toen aangegeven werd dat eerder slechte ervaringen zijn geweest met een defect exemplaar van het bestelde product bij een andere webshop. Bij Musthaves zou het al gecheckt zijn en zonder schade zijn. Dat bleek niet het geval toen het thuis ontvangen werd.
Alles goed verlopen
Prima berichtgevingen ook de dag van aankomst van het pakket.
Bestelling goed afgehandeld door verkoop. Duidelijk gecommuniceerd dat produkt door even niet op voorraad geleverd zal worden in week 37. Dat is ook gebeurd.