Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Erg mooie trolley en sneller geleverd dan verwacht.
Een echte aanrader.
Geen poespas. Gewoon een goede webshop .. ;)
Contact met u was goed. Goed telefonisch bereikbaar. Ook de dag van levering liep goed.
Alleen de 3 kasten werden uiteindelijk 5 weken later geleverd. Ik zou het fijn vinden als ik daar even van op de hoogte was gesteld.
Snel geleverd! En prima in orde
Item zoals verwacht , helaas meerdere weken wachttijd voor de levering is één ster minder .
Voor de rest top , ook vriendelijke klantenservice .
Communicatie rondom bezorging in de bevestigingsmail kon beter, maar uiteindelijk bezorging ging heel soepel en tevreden met het product!
Mooie kapstok en snelle levering!
Over het product dat mij geleverd hebt ben ik super content....maar de thuisbezorging...
Ik kreeg een mailtje dat de levering de dag zelf zou geleverd worden...was op mijn werk, heb de mail pas later opgemerkt ( tijdens mijn werk ben ik niet in gelegen om telkens mijn persoonlijke mails te bekijken, beantwoorden al helemaal niet) ...ik was dus niet thuis tijdens de levering. Ze hebben het pakketje enkele dorpjes verderop geleverd, terwijl er hier in de buurt ook een afhaalpunt is ! Ik heb er ook meer dan een half uur aan verloren, na een rit van meer dan 100 km , woon-werk afstand was dit echt balen.
Ik had een tafel besteld maar die was beschadigd. Tijdens het omruilen zag ik een mooiere tafel en het omruilen was geen probleem. Ik heb zelfs help bij de montage gehad. Prima klantenservice en service. Ik kom zeker terug.
Neem een andere bezorgdienst. Mijn man was thuis, doet de bezorger toch briefje in de bus en kunnen we het zelf in het centrum (parkeren!) gaan ophalen. Geen goede track&trace want pas een uur van te voren kreeg ik bericht dat ze er over een uur zouden zijn. Had ik mijn man moeten bellen om bij de deur te gaan zitten, blijkbaar. Verder geen opvolging of mogelijkheid tot 2de bestelling.