Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Levering geleverd volgens afspraak.
Duidelijke site en snelle levering. Fijn dat je het pakketje ook kunt ophalen op een zelf gekozen afhaalpunt.
redelijk snel en efficient
Bestelling prima en snel geregeld.
Er stond een levertijd van 1 week. Toen wij belde waar de tafel bleef, kregen wij als antwoord dat zij hem binnen 1 week ontvangen en dan pas gaan verzenden. Dit staat niet zo op de website. Eenmaal bezorgd bleek dat als we de verpakking open maakte we maar 50% terug zouden krijgen bij ruilen. En als we de poten monteerde 0%. Hoe kunnen wij beoordelen of we tevreden zijn over het product als we niet kunnen ruilen?! Zeer ontevreden over de service en heeft ons veel geld gekost omdat we de tafel niet kunnen ruilen.
Perfect, gewoon doen wat is afgesproken. Heel vriendelijke bezorger
Bestelling werd correct en snel afgeleverd. Dik in orde!
Graag zou ik eerst in gesprek willen alvorens een mail te ontvangen, volledig berust op onzin omdat de kennis van het probleem heel duidelijk niet goed is gelezen. er is niet doorgevraagd en het probleem te makkelijk en snel terzijde gelegd. terwijl eer toch echt een serieus falen is in het product. ik ben dan ook zeer ontevreden over de wijze van benadering, en het afhandelen van de klacht. Een goed gesprek zou hier op zijn plaats zijn geweest, maar die kans is ons niet eens gegund. Ook vind ik dat Musthaves zijn verantwoording moet nemen m.b.t de verkopende partij (***). Dat is de verkoper van het product. Geschillen dienen op te worden gelost met hun en niet met de klant. Met Musthaves heb ik naast een slechte afhandeling van de klacht feitelijk niets van doen.
Gewoon goed en netjes volgens afspraak!
vlot, prima geregeld