Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Netjes en vriendelijk geholpen via de website en telefonisch voor levering
Perfecte bank en fauteuil gekocht die redelijk snel door vriendelijk personeel werden bezorgd. Aanrader!
“Kunt u” vervangen door “moet u”
Duidelijke website, goede communicatie betreft de levering en goede prijs. Het product kwam precies overeen met wat er op de website stond.
Gemakkelijk besteld, levertijd binnen de gestelde termijn. Ik werd gebeld om een afspraak te maken. Chauffeur kwam netjes op tijd en bank was super goed verpakt.
Thomas Woood bank is goede kwaliteit voor een top prijs.

Hou er rekening mee dat de chauffeur alleen komt.
Mooie webwinkel, goed assortiment en snelle levering.
Wij hebben een bureau ontvangen met vertraging, dat kan gebeuren en door Corona kunnen er vertragingen ontstaan, we zijn daarover geïnformeerd.

Vervolgens waren de schroeven niet passend, eigenlijk klopt de hele set schroeven niet, kan gebeuren, maar los het op.
Inmiddels zelf opgelost met de ijzerhandel, Woods gaf aan dat de klacht bekend is.
Tot op heden heb ik geen oplossing van Musthaves vernomen. Dit verraste mij wel aangezien ik zeer positieve beoordelingen heb gezien.
Foute producten kunnen voorkomen, maar adequate afhandeling met een oplossing en contact met de klant hierover is een must, de fabrikant hebben we zelf gebeld en Musthaves vraagt hiervoor meerdere dagen nodig te hebben
Meedenkend, servicegericht en leuke spullen.
Krassen op het aangekochte artikel. Antwoord en oplossing van Musthaves duurt te lang naar mijn mening.
Laagste prijs, snelle levering en service.