Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Prima!
Alles werd netjes en op tijd afgeleverd door een aardige jonge man. We werden van tevoren opgebeld over wanneer de pakketten bezorgd zouden kunnen worden en 's morgens vroeg op de bezorgdag ook nog over hoe laat hij aan zou komen.
Alles helemaal goed en correct dus.
Ook zeer tevreden over de mogelijkheid van Afterpay!
Goede en snelle bezorging, alleen een beetje vreemd dat je moet betalen om bij de buren te laten bezorgen.
bestelling op tijd doorsturen A.U.B.
Mooie kapstok besteld via beslist.nl. netjes afgehandeld en duidelijke mail wisseling.
De levering duurde lang en werd slecht over gecommuniceerd. Uiteindelijk meerdere malen zelf over moeten bellen. Dit had echt beter gemoeten. Wel blij met het product nadat heg eindelijk is gearriveerd.
Snelle levering en tussentijds informatie. Netjes verpakt. Zeer tevreden.
Helaas heb ik na een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen vanwege een foutief ingevoerde postcode door jullie.... het pakket zwerft ergens rond en kan blijkbaar niet bezorgd worden of door jullie opnieuw verzonden worden. Ik heb aan al mijn verplichtingen voldaan door oa vooraf het gehele bedrag te betalen. Is dit echt jullie service?....
Musthaves.nl Wij voeren de postcode niet in, dat heeft u zelf gedaan. We hebben het nog even nagekeken en u heeft inderdaad de verkeerde postcode ingevuld bij het bestellen, dit is ook zo naar u bevestigd. Onze klantenservice heeft hierdoor meerdere malen contact opgenomen met de post en u om het recht te zetten aan te passen. Het pakket is momenteel ook bij u bezorgd. Het zou u sieren om de review aan te passen en onze klantenservice te bedanken voor de gedane moeite en inspanning. Uw musthaves.nl team
Super snelle levering! En het artikel was goed verpakt.. Goeie en duidelijke service, ik zal hier zeker vaker bestellen.
Alles goed afgehandeld.