Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Prima service!
Snelle levering. Artikel goed verpakt.
Zeer positieve ervaring met Musthaves.
Na tel. contact werd het bestelde produkt direct bij
de receptie voor mij klaargezet, zodat ik het de volgende dag kon ophalen. Ook toen vlot en netjes geholpen😊😊
Supersnelle bezorging en het product voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Zeer snelle levering, producten goed beschermd verzonden.
Volgende dag al kunnen afhalen! Tevreden met product en heel scherp geprijsd
Een huisnummer besteld. In eerste instantie kregen bericht dat de levering vertraging had opgelopen. Een dag later kon alsnog de bestelling worden verstuurd. Dat was aangename verrassing.
Vlotte afhandeling en levering volgens afspraak
👍🏻
We werden niet per mail op de hoogte gebracht dat 1 van de 2 artikelen later geleverd werd. Daar kwamen wij pas achter toen we het cadeau aan de jarige overhandigden. Het stond wel op de pakbon maar we hadden de doos dicht gelaten omdat we het ongeopend wilden geven. Waarom niet even een mail gestuurd?