Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Musthaves.nl
Musthaves.nl
Musthaves.nl is de WoonWebWinkel als het gaat om interieur! Meubelen, verlichting en woonaccessoires worden vanuit het magazijn in Breda verzonden naar onze klanten in Nederland en Belgie. Reeds duizenden klantmeningen zijn het bewijs van onze top klantenservice! Ook gratis bezorging in Nederland en Belgie wordt zeer gewaardeerd. Bent u tevreden, vertel het verder. Opmerkingen, vertel het ons.

Prima service voor een goede prijs. Van een andere webshop hoorde ik dat musthaves.nl een outlet is die geen nieuwe producten levert. Ik had een nieuw product voor een outlet prijs. Ik ben tevreden over deze webshop
Snelle levering
Bestelling is snel(paar dagen) en correct afgehandeld
Product naar verwachting. Het was alleen niet helemaal duidelijk wat de levertijd was.
Bedankt voor de snelle service. Product was netjes ondanks dat het uit de outlet kwam.
Netjes en stevig verpakt, duidelijk wanneer de zending komt
Wij zijn heel blij met de nachtkastjes.
Er was een verkeerd plankje geleverd, maar het juiste plankje werd snel naar ons toegestuurd.
Goede service!
Zeer correct afgehandeld. Duidelijke informatie over levertermijn en uiteindelijk in twee deelleveranties vlotjes uitgeleverd.
Perfecte service. Heel tevreden.
Mijn bestelling is geheel naar tevredenheid afgehandeld. Op tijd binnen en prettige afhandeling met afterpay.