Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Mountsxl.com/nl/
Mountsxl.com/nl/
MountsXL.com is in 2007 gestart onder de naam debeugelknaller.nl met een kleinschalige webwinkel en een klein assortiment tv beugels. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in betaalbare ophangsystemen voor televisies, pc monitoren, speakers en audio/video apparatuur. Daarnaast hebben we een uitgebreide lijn met TV vloerstandaards voor thuis en zakelijk gebruik. Ook bieden wij verschillende accessoires, zoals VESA adapters, kabelgoten, schermreinigers, kabels en nog veel meer aan. Ons ruime assortiment en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat we voor elke vraag een oplossing hebben. Hierbij leveren we niet alleen aan consumenten, maar ook aan bedrijven, ziekenhuizen, scholen, instellingen en overheden.

Conformant and timely delivery,
Prima product alleen jammer niet geheel compleet 2 stuks hulsmoeren niet in het pakket
degelijk materiaal/ goed en snel geleverd.
Gemakkelijke installatie. Alles zit er in. Schroeven , pluggen sleutels, waterpas en zelfs een deftige boormal
Zeer degelijke beugel, goed verpakt en snelle levering
Correcte omschrijving, snelle service, uitstekende kwaliteit. Heel blij met onze TV beugel.
Goofd
Goede service, keurig netjes.
Ik kan iedereen de producten van mountsXL aanraden. Buiten de snelle levering zoals beloofd de volgende dag binnen. Zijn de producten van hoge kwaliteit. Ik heb een muur beugel besteld ,om een tv mee op te hangen, die 120cm reikwijdte heeft. Het gemak om de beugel met tv in en uit te klappen is enorm. Ook de mogelijkheid om de tv in portret of landschap te draaien is heel makkelijk. Je kunt de bedrading mooi weg werken door de bij geleverde clips en bandjes van klitte band.
Ik ben zeer tevreden.
Met dank.
Goede kwaliteit en snelle levering