Mountsxl.com/nl/
Mountsxl.com/nl/
MountsXL.com is in 2007 gestart onder de naam debeugelknaller.nl met een kleinschalige webwinkel en een klein assortiment tv beugels. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in betaalbare ophangsystemen voor televisies, pc monitoren, speakers en audio/video apparatuur. Daarnaast hebben we een uitgebreide lijn met TV vloerstandaards voor thuis en zakelijk gebruik. Ook bieden wij verschillende accessoires, zoals VESA adapters, kabelgoten, schermreinigers, kabels en nog veel meer aan. Ons ruime assortiment en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat we voor elke vraag een oplossing hebben. Hierbij leveren we niet alleen aan consumenten, maar ook aan bedrijven, ziekenhuizen, scholen, instellingen en overheden.

Prima produkt gemakkelijke montage.
Op de site gekeken het juiste gevonden…bestelling geplaatst en de app gevolgd en na twee dagen in huis. Was geen spoed bestelling had de tijd. Prima service.
Snel verzonden! Mooie lampen!
Voldeed aan de verwachting.
Snelle levering en mooie solide steun.
Gekocht muurbeugel van 120 cm.prima apparaat heel mooi afgewerkt met veel verstelmogelijkheden mooie. Boormal en prima verpakt..meer dan voldoende schroeven pluggen en gereedschap.zeer snel geleverd.
eerst was er een probleem met creditcard betaling. toen uiteindelijk geleverd werd bleek de standaard een productiefout te hebben (scheef) direct melding gemaakt.

Tot op heden geen terugkoppeling ontvangen.

Dus - so / so tevreden.
Boutjes om in de tv te draaien waren te kort helaas. Verder prima steun
Top klacht afhandeling!
Snel geleverd.