Mountsxl.com/nl/
Mountsxl.com/nl/
MountsXL.com is in 2007 gestart onder de naam debeugelknaller.nl met een kleinschalige webwinkel en een klein assortiment tv beugels. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in betaalbare ophangsystemen voor televisies, pc monitoren, speakers en audio/video apparatuur. Daarnaast hebben we een uitgebreide lijn met TV vloerstandaards voor thuis en zakelijk gebruik. Ook bieden wij verschillende accessoires, zoals VESA adapters, kabelgoten, schermreinigers, kabels en nog veel meer aan. Ons ruime assortiment en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat we voor elke vraag een oplossing hebben. Hierbij leveren we niet alleen aan consumenten, maar ook aan bedrijven, ziekenhuizen, scholen, instellingen en overheden.

Prachtige kwaliteit! Niet heel ingewikkeld om in elkaar te zetten, de verpakking van de onderdelen en de handleiding zijn bijzonder duidelijk. Echt waar voor je geld! Top!
De site is makkelijk, snel de juiste beugel te pakken. Ik had hem vlot in huis en voldoet hartstikke goed ( uitklapbaar en kantelbaar breed). Hij draait nog wat stroef, morgen wat wd40 ertussen
Snelle levering goede info en goedproduct
Product voldoet aan de verwachting
De afhandeling van de order is perfect
alles doet hut
Werkelijk een zeer fijne oplossing
Keurig antwoord op vraag via email. Juiste filters die je kunt instellen. Heel verl keus. Perfect.
Snelle levering en uitstekende kwaliteit beugel
Perfecte service, materiaal en beschrijving. Niets meer aan (te) doen.
Goede beugels snelle levering. Bestel hier al jaren, ook zakelijk.