Mountsxl.com/nl/
Mountsxl.com/nl/
MountsXL.com is in 2007 gestart onder de naam debeugelknaller.nl met een kleinschalige webwinkel en een klein assortiment tv beugels. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in betaalbare ophangsystemen voor televisies, pc monitoren, speakers en audio/video apparatuur. Daarnaast hebben we een uitgebreide lijn met TV vloerstandaards voor thuis en zakelijk gebruik. Ook bieden wij verschillende accessoires, zoals VESA adapters, kabelgoten, schermreinigers, kabels en nog veel meer aan. Ons ruime assortiment en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat we voor elke vraag een oplossing hebben. Hierbij leveren we niet alleen aan consumenten, maar ook aan bedrijven, ziekenhuizen, scholen, instellingen en overheden.

Snelle levering in een goede verpakking met een duidelijk montage aanwijzing
Duidelijke website, schappelijke prijzen en snelle levering van bestelde artikel. Geen klachten dus.
Product voldoet en is snel geleverd.
Mooi product - doet precies wat we wilden en was makkelijk te monteren. Goede prijs-kwaliteit.
Vooraf goede info om te ontdekken wat je nodig hebt. Bestellen en levering vlot en correct. Dus niets aan te merken.
Prima levering en product.
Heel goede ervaring! Kan het van harte aanbevelen!
Adequaat bedrijf, vriendelijke personeel.
Snelle levering. Goed product.
Prima services