Mountsxl.com/nl/
Mountsxl.com/nl/
MountsXL.com is in 2007 gestart onder de naam debeugelknaller.nl met een kleinschalige webwinkel en een klein assortiment tv beugels. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in betaalbare ophangsystemen voor televisies, pc monitoren, speakers en audio/video apparatuur. Daarnaast hebben we een uitgebreide lijn met TV vloerstandaards voor thuis en zakelijk gebruik. Ook bieden wij verschillende accessoires, zoals VESA adapters, kabelgoten, schermreinigers, kabels en nog veel meer aan. Ons ruime assortiment en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat we voor elke vraag een oplossing hebben. Hierbij leveren we niet alleen aan consumenten, maar ook aan bedrijven, ziekenhuizen, scholen, instellingen en overheden.

Tv standaard netjes verpakt, goede handleiding en snelle bezorging. Staat geweldig. Grt
Het gewenste product was niet op voorraad, ik werd geadviseerd het product alvast te bestellen. En ik zou op de hoogte gehouden worden van de vermoedelijke leverdatum. Voor mij belangrijk omdat ik de tv-standaards voor een beurs nodig heb. Ik ben keurig op de hoogte gehouden over de leverdatum en heb de standaards ruim op tijd binnengekregen. Goede service!! En een goed product.
Hoge kwaliteit muurbeugel. De tv hangt stevig als een huis. Goede site en service. Een aanrader.
Prima beugel voor tv, binnen 24 uur in huis.
Top snel geleverd en voor een scherpe prijs
Prima beugel voldoet aan de verwachtingen goede stevige beugel en vrij makkelijk te monteren prijs kwaliteits verhouding zeer goed mocht ik in de toekomst nog eentne nodig hebben dan bestel ik zeker deze weer.
De webshop geeft duidelijke informatie over het product. Het bestelproces is eenvoudig maar doeltreffend. Ik heb net het product in huis en na installatie kan ik niet anders zeggen dat het een kwaliteitsproduct is. Installatie-instructie is ook helemaal prima, helder.
Prima en snel
Goed produkt, en snelle leverong
De bestelling werd binnen een dag keurig bezorgd. Kan dit bedrijf zeker aanraden.