Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

motsutoys.nl
motsutoys.nl

Dennis B
Duidelijke site, snelle levering, goede producten.
mathijs w
ik moet eerlijk zijn en zeggen dat Motsutoys fantastisch is. sinds een jongere leeftijd wou ik altijd al siliconen toys hebben waaronder onaholes, maar de websites die ze verkochten hadden altijd gigantisch hoge verzend kosten en lange verzendtijden (*** euro, tot wel een week of twee verzendtijd) waardoor ik ze nooit kocht, maar toen kwam ik er dus achter dat Nederland ook een winkel had die onaholes verkocht, en er werd ineens een deur naar onahole heaven geopend. ik moet er ook gelijk bij zeggen dat customer support uitstekend is en dat ik laatst de Puni Ana Miracle DX had gepreorderd die pas 15 Januari 2020 zou binnen komen, maar tot mijn verbazing was hij 2 dagen later al in huis wat me echt super blij maakte

het enige nadeel is dat nog niet alle onaholes verkrijgbaar zijn die al op de Japanse markt zijn, maar dat maakt mij niks uit want de meest populaire toys zijn er al.

als ik 1 ding zou willen veranderen aan de website is dat je meerdere kortings codes tegelijk kan gebruiken maar dan word de korting waarschijnlijk te hoog.

bedankt voor het lezen.

met vriendelijke groet,

***
Kevin D
Heel goede service
Marno S
Altijd op tijd geleverd.
m s
redelijk groot assortiment tegen een mooie prijs. De goederen worden ook zeer snel geleverd. Prima service.
J.R. M
Keurig nette organisatie,... al 2x naar alle tevredenheid iets gekocht,... zeer vlot en correct afgehandeld en binnen 24 in huis.
F.J.T. B
Snel verstuurd, goede discrete verpakking, goed product. Het was zoals omschreven.
J.R. M
Al 2 maal iets besteld,.... Service helemaal goed,... bestelling binnen een dag in huis,... kwalitatief goede producten,....bijzondere producten/merken die je niet zo snel,... bij andere shops van gelijke orde tegenkomt.
I T
Goede webshop snelle verzending
Cioah P
Snel geleverd. Vriend was er blij mee, denk ik. Hij praat niet meer met me, dus hij heeft het vast druk.