Minitials
Minitials
Familie is alles. Sinds 2011 proberen we de kernprincipes in het hart van ons Minitials-merk te behouden: eenvoud, authenticiteit en liefde. Elk stuk is handgemaakt in Nederland met 18k massief goud.

Toegankelijke website; ik had mijn aankoop snel gedaan.
afhandeling vd aanschaf ve cadeau bon gaat erg verwarrend. Waarom in het Engels ? We have finished processing your order......... Hoezo kunnen we de order ophalen ... Wat valt er op te halen .... Als we nog iets moeten ophalen, is dit niet echt uitgelegd tijdens de verkoop... Kortom ik als klant snap deze constructie niet.
Mvg Wim Verweij
Goede service en enorm vriendelijk!
De service is erg goed. Verzending zoals beloofd en goede communicatie.
Very good and friendly service
Super service!
De dames denken is alle rust met je mee.
Hele fijne ervaring.
Fijn geholpen en alles volgens afspraak gegaan! Top gedaan dames! 👌
Ik heb meer dan 7 weken gewacht op mijn bestelling. Eerst duurde het graveren bijna 3 weken, het verzenden een week. Vervolgens kreeg ik een kortere ketting bij de hanger dan die ik had besteld. Toen heb ik die ketting terug gestuurd en direct een dikkere ketting besteld maar daar zaten geen ringetjes op om hem korter te maken. Dus toen weer teruggestuurd en nu, meer dan 7 weken later, kan ik de ketting dus pas dragen. Het enthousiasme van een dergelijke aankoop gaat er helaas door zo’n stroperig proces vanaf en het wordt eerder een frustratie. Gelukkig in het verleden ook goede ervaringen gehad bij jullie maar jammer dat dit zo moeizaam is verlopen.
Netjes geholpen