Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Minitials
Minitials
Familie is alles. Sinds 2011 proberen we de kernprincipes in het hart van ons Minitials-merk te behouden: eenvoud, authenticiteit en liefde. Elk stuk is handgemaakt in Nederland met 18k massief goud.

Kwalitatief goed en een mooi subtiel product.
Perfect als cadeautje of voor zomaar een gift. #happywifehappylife
Fijne webshop. Hele mooie sieraden!
Kim v.
Ontzettend blij met mijn armbandje💗en ook nog eens prachtig verpakt💗
Angela V.
Dit is mijn 6e aankoop, dus ik ben wel een fan van Minitials. En dit is zeker niet mijn laatste aankoop.
Zeer goede service
Goede en vriendelijke service. Wordt goed meegedacht met een bestelling. Fijn!
Lisette L.
Super service, goed geregeld en snel
Heel erg blij met mijn armbandje met vingerafdruk! Hele goede service, ze maken er echt een fijn momentje van bij het ophalen!
Ik bestelde 5 nieuwe satijnen bandjes. Die hoeven m.i. niet in zo’n grote envelop verzonden te worden en *** bezorgkosten.
Tot overmaat van ramp dacht mijn echtgenoot dat het een lege envelop was en gooide deze weg…. Dus weer opnieuw besteld. Is een erg duur bandje geworden.
Marian H.
Onlangs 2 maanden op mijn sieraad moeten wachten en daar heel slechte communicatie over ervaren. Aangegeven dat ik het niet erg vind als ik lang moet wachten, maar dat daar dan wel goed over gecommuniceerd moet worden.
Bij het afhalen helemaal geen excuus of iets dergelijks. Ik vond het maar kil en koud.
Jammer want jullie maken prachtige sieraden en ik heb al best wat mooie kettingen met bedels van jullie.
Ik denk echter dat dit stukken beter moet kunnen in het vervolg.