Minitials
Minitials
Familie is alles. Sinds 2011 proberen we de kernprincipes in het hart van ons Minitials-merk te behouden: eenvoud, authenticiteit en liefde. Elk stuk is handgemaakt in Nederland met 18k massief goud.

Wat een fantastische service, ongekend. Mijn kettinkje was kapot deze kon ik opsturen en werd kosteloos gemaakt, heel persoonlijk en mega snelle service! Ga zo door!
Dankjewel voor het repareren van mijn mooie ketting. En dan ook nog eens mijn nieuwe bedel uit de sample sale eraan gehangen. Super service Dankjewel
Goede, snelle service. Heel aardig en vriendelijk personeel. Wel afspraak maken van tevoren!
Altijd even klantvriendelijk en altijd meedenken, van jullie service kunnen veel bedrijven nog wat leren!
Ik heb een derde letter op een bestaand kettinkje laten plaatsen. Mijn ervaring was over het algemeen prima, maar het zou helemaal perfect zijn als het verzenden richting Minitials ook kostenloos zou kunnen. (met een antwoornummer). Gezien de premium positionering van het merk past dit denk ik beter bij de beleving. Jullie zouden bijvoorbeeld de letter 7€ duurder kunnen maken, zodat het wel lijkt alsof het verzenden van klant naar Minitials bij de dienst inbegrepen zit.
Ik ben super geholpen !! Echt vriendelijk en gezellig ….
Wat meer rust als je op afspraak komt, vrij chaotisch en hectisch is het.als
Je een duur sieraad uit gaat zoeken en er moet gewisseld worden van medewerkers.Op afspraak verwacht je wel
Even wat rust en tijd en een kopjes koffie zou ik zeggen.
Zeer mooie producten en zeer vriendelijk personeel. Altijd zoeken naar de beste oplossing als er iets mis gaat. Ga zeker daar weer bestellen indien gewenst.
Gelukkig weer de expeditie met PostNL en niet met die verschrikkelijke Budbee. Wat een drama.
Heel tevreden! Ben snel en goed geholpen.
Leuke mensen, goede service.