Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Minitials
Minitials
Familie is alles. Sinds 2011 proberen we de kernprincipes in het hart van ons Minitials-merk te behouden: eenvoud, authenticiteit en liefde. Elk stuk is handgemaakt in Nederland met 18k massief goud.

Bart B.
Vriendelijke medewerkers ! Top kwaliteiten 👍🏽
Snel makkelijk en ik vind de persoonlijke boodschap wel leuk.
Carlijn D.
Ik werd in eerste instantie goed geholpen en geadviseerd in de winkel in Eindhoven, echter voelt het nu wel een beetje alsof ik opgelicht ben. Ik vind de kwaliteit van de geleverde ketting schandalig. Wat een mooi verjaardagscadeau had moeten zijn is uitgelopen tot een teleurstelling. De ketting is na 3 dagen dragen al stuk gegaan en dat terwijl ik er voorzichtig mee om ben gegaan. En dat voor een bedrag van bijna *** euro! In de winkel werd mij benadrukt dat je de ketting altijd en overal kan dragen. Zo gedaan. Nota bene staat er op het kaartje “never take it off”.
Bovendien weegt het gewicht van het goud niet op tegen de prijs die is betaald. Ik woon niet in de buurt van Eindhoven of Amsterdam dus ik dien nu voor een reparatie naar de winkel te komen aangezien opsturen geld kost, dat terwijl dit ruim binnen de garantie valt. Wederom teleurgesteld. Wat ik graag verbetert zie? Kwaliteit en service naar een veel hoger niveau tillen zodat men waar voor je geld krijgt. Ik mag dan ook hopen dat de garantie na reparatie opnieuw ingaat.
Bart B.
Echt een aanrader voor mensen die een sieraad willen als na gedachtenis van een dierbare
Tino v.
In de winkel goed geholpen en binnen de aangeven weken werd mijn prachtige ketting met vingerafdruk geleverd.
Ik moest het bij voorkeur opsturen in de originele verpakking (een mooi chique sieraden doosje). Vervolgens krijg ik de ketting terug in een klein zakje. Vond ik raar. Verder was alles goed.
Manuela B.
Mooi en persoonlijk❤️
Heel goed, telefonisch, geholpen.
👍!
Super klantenservice