Minitials
Minitials
Familie is alles. Sinds 2011 proberen we de kernprincipes in het hart van ons Minitials-merk te behouden: eenvoud, authenticiteit en liefde. Elk stuk is handgemaakt in Nederland met 18k massief goud.

Hartelijk en kundig personeel. Initiaal bijzetten was zo gebeurd.
Maike S.
Super tevreden met het eindresultaat. Het eerste ontwerp viel me tegen maar na mijn feedback werd het zoals in gedachten. Levertijd was wel erg lang maar het was het wachten waard. De communicatie tijdens het proces van ontwerp tot productie zou beter kunnen. Dat het lang duurt is niet erg, maar even voelde het of mijn bestelling lastig was of vergeten werd. Met goede communicatie had dat voorkomen kunnen worden. Goed werk heeft immers tijd nodig. Maar uiteindelijk dus meer dan tevreden met het eindproduct!
Snel en ontzettend goede kwaliteit in een mooie verpakking
Vc V.
De armband is prachtig en precies zoals we wilde. Bij aankomst in de winkel was de bestelling niet gereed maar volgens mijn mail wel. Er is alles aangedaan om te zorgen dat we het alsnog vandaag mee naar huis konden nemen. Super service! Bedankt en het is altijd een feestje om in de winkel te zijn!
Zou fijn zijn als er wordt aangegeven op welke verzendwijze de sieraden retour moeten worden gestuurd voor een aanpassing. Nu betaal je zelf deze verzendkosten. Verder koop je een gouden sieraad voor het leven (mijns inziens) en als er dan wordt gezegd dat de gouden ketting uitgerekt is en versleten vind ik dat heel vreemd. Voornamelijk omdat het niet de goedkoopste sieraden zijn.
Saskia K.
Ik werd heel vriendelijk ontvangen en geholpen
Zeer ontevreden. Levering duurde weken. Meerdere malen werd er gemaild dat het verzonden zou worden. Slechte informatie voorziening.
Betere communicatie over de levertijd. 4 weken moeten wachten en enkel na aandringen contact gekregen met een medewerker
R. H.
Bestel proces duurt bijna 1 maand. Beperkte communicatie mbt voortgang.
Bart B.
Ben weer zeer gastvrij ontvangen en voorzien van goed advies, hierdoor werr blij met mooie letters erbij naar huis gegaan