MILD cosmetics
MILD cosmetics
Dé webshop waar je de beste merken milde & hypoallergene natuurlijke cosmetica vindt, zonder parabenen of andere nasties • MILD voor je huid!

Super fijne, kwalitatief hoge producten en goede service
Zeer goede producten, prima service! Snelle afhandeling van de bestelling, producten leuk verpakt.
Groot nadeel is dat ik niet meer dan 3 pakjes kon bestellen.
Hier door moet ik 2 maal verzendkosten betalen!!!!!
Sinds ik jullie mascara en oogpotlood gebruikt heb, heb ik geen last meer van prikkelende traanogen!
Super toch!
Mooie producten en snelle verzending.
Ik ben tevreden en kon zeker terug.
Het proces bestellen tot op de deurmat is niks mis mee. Helaas heb ik de haarverf nog niet gebruikt omdat ik een beetje bang ben. Heb eerder een enorme allergie gehad en toen een product van een concurrent gebruikt dat beweerde ppd vrij te zijn. Helaas kreeg ik daar ook klachten van. Wel wat minder maar ik stond weer op de stoep van de huisarts. ***...
Service was perfect! Vrijdag besteld, zaterdag in huis!
Helaas ben ik bang dat ik zelfs voor dit product allergisch ben. Nu even stoppen en volgende week opnieuw proberen. Om gek van te worden!!!!
Vraag over bebruik, er is geen penseeltje bij en hoe verwijder je het beste dit eyeliner poeder?? Vriendelijke groet.
Zeer goede, snelle service.
Mild cosmetic handelt bestellingen goed af. Zoals vermeld op de website. Helaas jammer dat voor alleen een aantal proef monsters, volle verzendkosten wordt gerekend, terwijl proef monsters gewoon door de brievenbus past.

Ik ben zeer tevreden over het produkt van het merk Zuii. Eindelijk een hypoallergeen make-up waar ik tegen kan, die niet gaat irriteren. Lang naar gezocht. Heel blij mee.