MILD cosmetics
MILD cosmetics
Dé webshop waar je de beste merken milde & hypoallergene natuurlijke cosmetica vindt, zonder parabenen of andere nasties • MILD voor je huid!

Dank voor de snelle service. De mascara was helaas uitgedroogd en is niet te grbruiken.
Ik ben zeer tevreden, alles is vlotjes verlopen bij de bestelling en ook bij de levering. Alles dik in orde dus
Oogmake-up die ik goed kan verdragen, geen jeukende of ontstoken ogen
Online een lippenstift bestellen is in mijn geval niet goed gelukt. Ik wilde een zacht oranje kleur, ik koos manderijn. De kleur is dezelfde kleur als mijn lippen, misschien zelfs nog wat fletser. Hierdoor zal ik de lippenstift niet dragen en ben ik teleurgesteld. Helaas zal ik het daarom niet zo snel weer doen. De service was verder prima en snel. Daardoor heb ik het wel met een voldoende gewaardeerd.
Bestelling is goed afgehandeld. Producten zijn ook goed. Ben echt tevreden over het bedrijf
Prima bedrijf en prima levertijd.
Ben tevreden. Ik kan eindelijk weer na jaren lippenstif gebruiken.
tot nu toe geen klachten van het nieuwe oogpotlood, maar de eyeliner heb ik nog niet geprobeerd. verzending was snel en foutloos!
Ik had een oogpotlood besteld. Is heel goed bevallen. Mijn bestelling is goed afgehandeld en ik ben zeer tevreden.
Snelle levering . Het product concealer mineralogie is perfect!
zeer slechte kwaliteit van nagellak. wel tevreden van de service van Mild Cosmetics.

mvg

***