MILD cosmetics
MILD cosmetics
Dé webshop waar je de beste merken milde & hypoallergene natuurlijke cosmetica vindt, zonder parabenen of andere nasties • MILD voor je huid!

Kwaliteit van de producten, wijze van verpakken en communicatie met klantenservice zijn prima. Leveringstermijn is lang, ook rekening houdend met corona drukte. En sommige producten te zijn lang niet op voorraad
Bestelling en levering verliepen soepel. Producten waren goed verpakt. En de producten zelf ... heerlijk! Hele fijne gezichtsoliën die echt wat doen voor mijn huid.
***
Perfecte communicatie naar de klant toe bij specifieke vragen. Zeer hulpvaardig.
Duidelijk site. Snelle levering
Erg fijn product, eindelijk iets gevonden waar ik echt tegenkan en goed kleurdekkend is.
Snelle service, ik ben erg tevreden over jullie parfumvrij cosmetica
Hele fijne natuurlijke producten. Echt aanraders als de normale make-up niks voor jou is
Uitstekende mascara. Blijft mooi zitten en ziet er goed uit. Voor het eerst kan ik zorgeloos mascara dragen zonder dat ik de volgende dag allemaal rode uitslag rond mijn ogen heb.
Goede natuurlijke producten. Duidelijke website (omschrijving en reviews). Snelle levering.
Ik kan niet tegen gewone mascara's en zoek al jaren naar de juiste. En die heb ik nu gevonden. Ik heb nu dus nog meer besteld😍