Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Megekko
Megekko
Jij hebt er duidelijk verstand van. Dat is niet zomaar een slogan, want Megekko is er voor iedereen die precies weet wat hij of zij zoekt. En ja, we zijn een beetje eigenzinnig. Bij Megekko koop je omdat je weet wat je nodig hebt en weet hoe je alles aansluit en installeert. Dat scheelt ons uitleg en ondersteuning waar jij toch niet op zit te wachten. Op deze manier kunnen wij jou een scherpe prijs bieden. We geven onze klanten dan ook graag een compliment, jij hebt er duidelijk verstand van!

click and wacht 24 uur
Mijn c-schijf liep vol. Veel crashen van mijn systeem. SSD bestelt bij megekko. De volgende dag ombouwen en installeren. Geen problemen meer. Perfect geregeld.
Precies wat een webshop moet doen: juiste onderdelen, snel geleverd, kloppende track&trace.
Top spul van een Top Winkel
Bestelling geplaatst, achteraf 1 item vergeten.
Email naar klantenservice [email protected] - kan ik iets toevoegen?

Binnen 1 uur antwoord; kon helaas niet, maar kreeg direct een gratis verzending coupon ter compensatie voor losse bestelling.

Vriendelijk, adequaat en ontzettend snel. Klantservice 10!
Snelle levering en goede kwaliteit spullen
Snelle levering en goede kwaliteit spullen
Op zoek naar een nieuwe pc behuizingen had ik een paar vragen deze waren binnen no time beantwoord per e-mail.
Bestelling geplaats en volgende dag geleverd.

Ook netjes per e-mail op de hoogte gehouden van de levertijd
Onderdelen komen altijd netjes aan.
Als er wat mis is heb je snel antwoord terug en word het altijd netjes opgelost
Megekko heeft wel van alles alleen soms is het DHL en soms postnl vertraging bij PostNL dhl had ik alles snel binnen. Vaak acties en veel assortimenten alles wel te vinden hier aanrader