Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Online voordeelShop NLD - Al meer dan 20 jaar de adviseur in woon en slaapvoordeel. Snelle levering in Belgiƫ en door geheel Nederland al vanaf (Gratis). Rechtstreekse Fabrieksverkoop van matrassen en bedden met kortingen tot wel 80%. Alle maten, met volledige garantie. Maar ook als u op zoek bent naar de beste aanbiedingen in Boxsprings,Bedden,Ruimtebesparende bedden en Bedbodems. Bedaccessoires,Bedtextiel.Dekbedden & Hoofdkussens. Alles voor uw woonkamer Kasten, Dressoirs, Eetkamers stoelen en tafels. & salontafels, en kleinmeubelen. Maar ook voor de allerleukste woonaccessoires & Verlichting. Alles uiterst betaalbaar en direct uit voorraad leverbaar. - Megax.nl is een onderdeel van Megameubel Groep NLD

Heb MegaX een aantal keren gebeld over de levering, maar kon geen concrete antwoord krijgen. Uiteindelijk is het product welnetjes en op tijd geleverd.
De levering was een beetje onduidelijk, maar de service uitstekend
over het algemeen tevreden
wat ik verkeerd heb ingeschat is dat er geen omruilservice is
achteraf was het matras toch veel te hard waardoor ik elke dag rugpijn had,maar goed ik had voor mijn vrouw ook een matras willen kopen maar dat is nu van de baan
jammer ik zal nooit meer een matras kopen zonder die omruilgarantie
je bent nooit te oud om te leren
Hoi
Ja werd vlug bezorgd . !! Maar de bed is niet goede kwaliteit .zo als ik.ziet moet ik volgende jaar die bed weggooien en een nieuwe kopen bij een andere instantie . De bed is van een slecht materiaal gemaakt .die wiebelt. Piept . Bedankt
Top
Telefonisch goed te bereiken. Vriendelijk en hulpvaardig. Zeef snelle levering. Zeer blij met de bedden.
Super goede service! Had per ongeluk iets verkeerd besteld en het werd na een telefoontje direct gecorrigeerd en de *** euro verschil deden ze geen moeite over.... echt top personeel en snelle handeling. Ook snelle levering
Prima kwaliteit en snelle levering
Gewoon heel goed. Fout artikel door ons besteld werd onmiddellijk aangepast na telefoon van
een zeer opmerkzame medewerker.
Het product werd ruim binnen de tijd geleverd en de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam.
heel goed dat jullie verpakkingsmateriaal hergebruiken en dat door middel van een mooi, klein briefje kenbaar maken!
Ook is de kwaliteit van de geleverde spullen goed, dank jullie wel.