MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Online voordeelShop NLD - Al meer dan 20 jaar de adviseur in woon en slaapvoordeel. Snelle levering in Belgiƫ en door geheel Nederland al vanaf (Gratis). Rechtstreekse Fabrieksverkoop van matrassen en bedden met kortingen tot wel 80%. Alle maten, met volledige garantie. Maar ook als u op zoek bent naar de beste aanbiedingen in Boxsprings,Bedden,Ruimtebesparende bedden en Bedbodems. Bedaccessoires,Bedtextiel.Dekbedden & Hoofdkussens. Alles voor uw woonkamer Kasten, Dressoirs, Eetkamers stoelen en tafels. & salontafels, en kleinmeubelen. Maar ook voor de allerleukste woonaccessoires & Verlichting. Alles uiterst betaalbaar en direct uit voorraad leverbaar. - Megax.nl is een onderdeel van Megameubel Groep NLD

Prima product voor een heel redelijke prijs, ons stof-op-leer bankstel kan er weer een jaar tegen
Prima webshop! Eerst twee kussens besteld om te proberen. Beviel zo goed, later nog twee bijbesteld. Beide bestellingen keurig verpakt en supersnel geleverd. Tevreden klanten.
Goed bereikbaar telefonisch. Deskundige uitleg bi bestellingen. En de medewerker besteed tijd aan de klant. Dus daar voor heb ik het bedrijf 4 sterren gegeven.
Snelle service
Snel en netjes bezorgd, bed was oed in elkaar te zetten
ik heb een hoofdkussen gekocht en mijn koopervaring bij MegaX was super prettig.
De bestelling verliep duidelijk, snel, produkt vlot geleverd voor een redelijke prijs
Alles was goed en snel te vinden op de site en ook snel verstuurd super was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik iets besteld heeft bij jullie
Snelle service
Bestellen ging overzichtelijk. Levering vlot, in goed overleg en tegen lage kosten. Levering exact zoals besteld.