MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Online voordeelShop NLD - Al meer dan 20 jaar de adviseur in woon en slaapvoordeel. Snelle levering in Belgiƫ en door geheel Nederland al vanaf (Gratis). Rechtstreekse Fabrieksverkoop van matrassen en bedden met kortingen tot wel 80%. Alle maten, met volledige garantie. Maar ook als u op zoek bent naar de beste aanbiedingen in Boxsprings,Bedden,Ruimtebesparende bedden en Bedbodems. Bedaccessoires,Bedtextiel.Dekbedden & Hoofdkussens. Alles voor uw woonkamer Kasten, Dressoirs, Eetkamers stoelen en tafels. & salontafels, en kleinmeubelen. Maar ook voor de allerleukste woonaccessoires & Verlichting. Alles uiterst betaalbaar en direct uit voorraad leverbaar. - Megax.nl is een onderdeel van Megameubel Groep NLD

super
Alles verliep naar tevredenheid.
Snelle levering, mooie prijs voor het matras!
Het betrof een kado. Over het product kan ik niets zeggen. Debestelling op de website verliep soepel, bezorging was snel en op aangekondigde tijdstip. Gewoon heel prima verlopen.
Snelle levering; product conform verwachting
mooie kwaliteit, snel geleverd
Ik wilde deze matras retour doen wegens vervelende prive omstandigheden en hier is niet op gereageerd. Ik heb nu deze matras ongebruikt op zolder staan en wil deze nog steeds retour doen.
Hele goede service, goede levering met duidelijke en vriendelijke hulp en advies ook al had ik geen extra service gevraagd om het bed in elkaar te zetten. En niet onbelangrijk een heel fijn en lekker slapend bed ;-)
we zijn zeer tevreden over de gehele gang van zaken
duidelijkheid met bestellen en verdere afhandeling
Een geweldig bedrijf. Telefonisch onze bestelling gedaan en hierbij vakkundig en meedenkend advies gekregen.
De levertijd was super snel en naar grote tevredenheid afgehandeld. Onze bestelling is door uw service afdeling ook in elkaar gezet op een snelle en vakkundige wijze.
Voor ons hoeft er niets verbergt te worden.
Wij zijn geweldig geholpen.