MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Online voordeelShop NLD - Al meer dan 20 jaar de adviseur in woon en slaapvoordeel. Snelle levering in Belgiƫ en door geheel Nederland al vanaf (Gratis). Rechtstreekse Fabrieksverkoop van matrassen en bedden met kortingen tot wel 80%. Alle maten, met volledige garantie. Maar ook als u op zoek bent naar de beste aanbiedingen in Boxsprings,Bedden,Ruimtebesparende bedden en Bedbodems. Bedaccessoires,Bedtextiel.Dekbedden & Hoofdkussens. Alles voor uw woonkamer Kasten, Dressoirs, Eetkamers stoelen en tafels. & salontafels, en kleinmeubelen. Maar ook voor de allerleukste woonaccessoires & Verlichting. Alles uiterst betaalbaar en direct uit voorraad leverbaar. - Megax.nl is een onderdeel van Megameubel Groep NLD

Ik heb 3 boxsprings bij jullie gekocht en die maken feel lawaai tijdens slapen zelfs met kleine beweging.
Snelle bezorging, goed ingepakt. Product zelf bevalt goed.
Zeer goed
Product met prima prijs-kwaliteitverhouding. Een vlotte levering ook met enige uitleg over de montage. Al bij al zeer tevreden.
gewoon goed
Prima website, overzichtelijk en snelle levering.
stipt vriendelijk en goede uitleg over de elektrische boxspring tesla .
zalig bed .
mega xl in een woord dikke duim .
Bestelling correct afgehandeld.
Telefoniste en bezorger heel aardig.
Geweldige service. Bed besteld. Je wordt keurig gebeld wanneer ze komen leveren. Zeer correcte en nette bezorgers.
Bij ons kon 1 pootje niet juist worden geschroefd. Na contact gehad te hebben is dit keurig nageleverd. Hele fijne service. Erg blij met onze aankoop.
Wij zijn heel tevreden, zowel over de service, alsook over de prijs en de levertijd.