MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Woon & Slaapvoordeel
MegaX Online voordeelShop NLD - Al meer dan 20 jaar de adviseur in woon en slaapvoordeel. Snelle levering in Belgiƫ en door geheel Nederland al vanaf (Gratis). Rechtstreekse Fabrieksverkoop van matrassen en bedden met kortingen tot wel 80%. Alle maten, met volledige garantie. Maar ook als u op zoek bent naar de beste aanbiedingen in Boxsprings,Bedden,Ruimtebesparende bedden en Bedbodems. Bedaccessoires,Bedtextiel.Dekbedden & Hoofdkussens. Alles voor uw woonkamer Kasten, Dressoirs, Eetkamers stoelen en tafels. & salontafels, en kleinmeubelen. Maar ook voor de allerleukste woonaccessoires & Verlichting. Alles uiterst betaalbaar en direct uit voorraad leverbaar. - Megax.nl is een onderdeel van Megameubel Groep NLD

Hele goede service, goede levering met duidelijke en vriendelijke hulp en advies ook al had ik geen extra service gevraagd om het bed in elkaar te zetten. En niet onbelangrijk een heel fijn en lekker slapend bed ;-)
Vershoudbakjes besteld, in advertentie stond 4 stuks. Krijg ik pakket binnen blijkt dat het 4 onderdelen zijn. Twee bakjes en twee deksels.
we zijn zeer tevreden over de gehele gang van zaken
duidelijkheid met bestellen en verdere afhandeling
Een geweldig bedrijf. Telefonisch onze bestelling gedaan en hierbij vakkundig en meedenkend advies gekregen.
De levertijd was super snel en naar grote tevredenheid afgehandeld. Onze bestelling is door uw service afdeling ook in elkaar gezet op een snelle en vakkundige wijze.
Voor ons hoeft er niets verbergt te worden.
Wij zijn geweldig geholpen.
super netjes geregeld helemaal goed
Ik ben perfect geholpen na een verkeerd geleverd dekbed.
En na een mailtje hier over werd er gelijk een nieuwe afgestuurd.En daar bij een retour biljet om de verkeerde terug te sturen.
Top geregeld
Fijne dekbedovertrekken en prima verpakt afgeleverd. Bedankt!
Er was vertraging bij het leveren van een dekbed. Deze bleek niet op voorraad en kwam om die reden een week later. Ter compensatie ontving ik een prettig gratis hoofdkussen. Dat vind ik een nette afhandeling.
Perfect dekbed, snelle levering. Top!!!
Top