Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Maxifleur-Kunstplanten.nl
Maxifleur-Kunstplanten.nl
Topkwaliteit kunstplanten - Online bestellen - Beplanting advies - Showroom - Bekijk nu ons ruime assortiment aan kunstplanten!

C. R.
Ga zoo door !
Daniela K.
Ik zal het niet echt aanraden, planten zijn niet echt top kwaliteit, duur, geen mail van bevestiging van bestelling, aangegeven tijd van bezorging ook helemaal niet kloppen
Hilma S.
Ziet er mooi uit
Elly N.
Wat een schitterende planten verkopen jullie. Ik ben er erg blij mee.
A.van. O.
Wij zijn enorm te Vreden over de keuze van zo veel schoonheid die van echt niet te onderscheiden is .Onze buren kwamen langs en waren verbaast dat we zulke mooie planten ineens hadden, toen we hun vertelde dat het geen echte planten waren geloofde ze het in eerste instantie niet. Zo zie je maar dat is een enorm compliment naar jullie toe voor alle schoonheid die jullie maken.Ik zeg dus verander niets maar ga zo door, wij wensen jullie nog veel sucses toe. Met vriendelijke groet ***
werner v.
Goede en nette planten waarvan veel mensen denken dat het echte planten zijn.
Heel blij mee
anton v.
Super mooi bedrijf,goede kwaliteit en vriendelijk en deskundig geholpen.
Luc V.
Zeer tevreden
Zo mooi als echt
Top
J. v.
Mooie plant
Eva D.
Prachtige kunst hangplanten ontvangen. Ze lijken net echt. Top.Mooi ingepakt en uitgezet in de doos. Goed verzorgd verstuurd. Alleen jammer dat door pakketbezorger DPD het pakket bij mij zo laat is bezorgd. Totaal toch een week moeten wachten. Verder een aardige en klantvriendelijke pakketbezorger. Ook tevreden met online service bij Maxifleur.