Maxifleur-Kunstplanten.nl
Maxifleur-Kunstplanten.nl
Topkwaliteit kunstplanten - Online bestellen - Beplanting advies - Showroom - Bekijk nu ons ruime assortiment aan kunstplanten!

Jolanda d.
Prachtige stralizia gekocht , niet van echt te onderscheiden. Snelle service en goed verpakt .
Chay Pin S.
De producten zijn echt perfect, heb zelfs Lavendel en Buxus bollen en spiraal buxus van zeker 8 jaar geleden voor buiten, sneeuw regen of heel warm blijven als nieuw en zijn net echt kleur blijft ook mooi, UV bestendig echt het geld waard..
p v.
zeer goed geholpen , toen bleek dat het pakket niet op de afhaal lokatie was., volgende dag toch in huis
Richard M.
Prima kwaliteit/prijs verhouding. Eén minpuntje... Ik dacht dat de bestelling binnen 1 a 2 dagen binnen zou zijn. Dit duurde wat langer. Moet ik dus bij de volgende bestelling rekening mee houden!
Verder correct en klantvriendelijkheid is prima.
Hans L.
Super mooie bloemen. Niet van echt te onderscheiden. Goede service en snelle levering
Henny H.
Goed verpakt. Mooie kwaliteit.
Jan K.
het product zat in een iets te kleine doos en kwam er 'te gebogen en nog net niet geknakt' uit.
Wim B.
Prima levering, goede kwaliteit van de aanschaf. Zeer tevreden
Peggy P.
Snelle levering en mooi natuurlijk uitziend product
Marleen P.
Super netjes en goed verpakt. Verzendtijd laat wat te wensen over. Helaas was de kunst varen niet wat ik ervan verwachtte. Hij is echt nep, geen twijfel voor mensen die het niet weten... Vooral door de dikke klodder lijm in de plant zelf aan de binnenkant. Maar laten we ook realistisch zijn. Wat wil je voor een nep plant van nog geen €***,-. Prijs/kwaliteit prima. De badkamer heeft weer groen wat groen blijft ;)