Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Ik heb de fiets nog niet ontvangen want leverproblemen. Krijg wel email voor feedback en verzekering die ik niet kan invullen want ik heb geen framenummer want leverproblemen. Zou fijn zijn s jullie een koppeling hebben tussen status vd levering en de logische momenten om feedback te vragen
vlugge en perfecte aflevering ,
+ punt is het telefonisch contact bij aflevering
Hallo Matra,

Deze week mijn nieuwe fiets ontvangen. De fiets is mooi. Maar
- Display is niet goed gemonteerd. ( mist een schroef)
- Geen handleiding geleverd zoals voorheen wel geval was.
- Echt rijklaar gemaakt leekt de fiets niet (banden niet goed opgepompt).

Allemaal geen grote problemen maar wel aandachtspunten.

Mvgr ***
Snelle service. Vriendelijke helpdesk.

Helaas kloppen de levertijden op de website niet. 4 tot 6 werkdagen zijn makkelijk 2 maanden.
Fongers E-bike besteld, levering duurde helaas langer als stond aangegeven. Maar dit is super netjes opgepakt door matrabike. Ik werdt netjes op de hoogte gehouden en toen mijn bestelde fiets nog langer op zich liet wachten een heel goed alternatief aangeboden gekregen door ze. Ik ben heel content, dankjewel!
Hi,

Er wordt op de website aangegeven dat de fiets binnen 5/6 dagen zal geleverd worden. Op eind van de 5 dagen wordt ik gecontacteerd dat de fiets niet op voorraad is.

Ik kreeg de keus om te wachten tot juli of een zwarte te nemen. Deze ging Asap geleverd worden, maar opnieuw wachten we en wachten we.

Geen enkel contact
Alles vlot verlopen.
Bij plaatsing echter ondekt dat het rechter afdekplaatje van het fietsslot ontbrak.
Op de site stond binnen enkele dagen leverbaar maar nu is het verplaatst naar eind juni. Ik heb mijn fiets dus nog biet binnen. Ik heb wel netjes een telefoontje gehad maar big geen fiets dus ik ben pas tevreden als ik hem eind juni daadwerkelijk binnen heb.

Mvg ***
Tevreden