Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Het was een heel andere tas dan ik had besteld. Heel jammer was voor mijn zus en helemaal geen zin om alles op nieuw te doen en terug te sturen.
Matrabike is een heel goed bedrijf. Snelle levering doch de brave man kon over niets uitleg geven en dus heb ik alles moeten opzoeken. Vind ik toch een min-punt. De e-bike van Fongers - Livorno is dan wel weer de MAX, wat een heerlijke fiets.....
Top van bestelling tot levering 👌
Artikel prijs/kwaliteit SUPER aankoop.
Mooi.design
Levering perfect en snel, fiets is prima maar een Nederlandstalige handleiding ontbreekt.
Perfecte en zeer snelle levering. Top!
Ik heb het product nog niet zou het vorige week zaterdag krijgen. Krijg ik pas op de zelfde dag te horen dat het nog wel 2 weken kan duren.
snelles bezorging mooi product
Na bestelling snelle levering, oké prijs kwaliteit. Mogelijkheid van achteraf betaling via Afterpay of Klarna zou de koop ervaring bij deze (web)shop perfect gemaakt hebben.
oke
De service was echt uitstekend. Snelle bezorging. En het telefoongesprek was erg klantgericht. En de fiets fietst perfect