voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Matrabike.nl

8.4 / 10

Gemiddelde van 120 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 3651

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Matrabike.nl

4 / 10

Ik ben tevreden van uw service maar niet tevreden van de fiets .accu is snel leeg en geen 80km maar na 15km leeg worden en ook de fiets snelheid ook geen 25 km/h. Heb ook andere klachten over de vleugel materiaal is heel dun en met de fietsen beweegt rechts en links soms en maakt geluid toen hij raakt voorwiel . Er is nog andere aanmerk ook dat moet u teller op de fiets opstellen .in mijn fiets geen teller meer erop.
    Beste heer/mevrouw,

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij vinden het wel heel vervelend dat u ongemak aan de fiets ervaart. Dat is niet de bedoeling. Daarom heeft onze klantenservice inmiddels contact met u gehad en is er samen met u een passende oplossing gevonden.

op 11.12.2017 om 08:38 uur

8 / 10

Ben tevreden over mijn fiets had alleen willen weten of mijn fietsstuur volledig recht kan dus naar boven geklikt worde.
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw fiets. U kunt voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Wij beantwoorden uw vragen graag, zodat we u goed kunnen helpen. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets.

op 06.12.2017 om 12:21 uur

10 / 10

Voorlicht was stuk, maar heb meteen een nieuwe gekregen, zonder zeuren! Super!
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en positieve review. Fijn om te horen dat het direct is opgelost! Veel fietsplezier met uw nieuwe fiets.

op 02.12.2017 om 10:31 uur

10 / 10

Voortdurend op de hoogte gehouden i.v.m. de levering van mijn fiets , op het juiste tijdstip afgeleverd. Reeds een eerste ritje gemaakt en het was super 😁
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat uw nieuwe fiets u goed bevalt. We wensen u nog veel fietsplezier!

op 01.12.2017 om 14:17 uur

10 / 10

Mooie fietsen en mooie prijzen.
    De bezorgservice is helemaal top, mijn e-bike werd rij-klaar en vroeger dan verwacht geleverd!
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service, dat horen we graag. We wensen u nog veel fietsplezier toe met uw nieuwe E-bike.

op 24.11.2017 om 10:07 uur

8 / 10

Bestelling en levering verliep correct, het was me echter niet duidelijk dat de fiets nog afgemonteerd moest worden. Dit ging gelukkig vlotter dan verwacht.
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve review. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets.

op 13.11.2017 om 08:43 uur

2 / 10

Goedenavond k heb idd een fiets gekocht maar zit nog steeds te wachten op een belletje wanneer ie wordt afgeleverd.....

op 08.11.2017 om 18:37 uur

10 / 10

Ik heb een e-bike gekocht, voorlichting over het soort e-bike wat bij je zou kunnen passen is duidelijk aangegeven. Prijs-kwaliteit is goed. Voorkeur leverdatum is fijn en je wordt ook nog gebeld over tijdstip levering.
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uitgebreide review. Het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en uw aankoop. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe E-bike. Graag tot ziens bij Matrabike!

op 01.11.2017 om 18:30 uur

10 / 10

ik was zeer tevreden ook van de man die de bestelling bezorgde zeer hulp vaardig
    bedankt
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Erg fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij de bezorging van uw fiets. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets en graag tot ziens in de toekomst.

op 31.10.2017 om 20:33 uur

8 / 10

Ik ben tevreden met de aankoop.
    Later kan ik pas oordelen over de after sales service.
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

op 30.10.2017 om 14:24 uur

Matrabike.nl

• Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 3283 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: