Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Artikel afgehaald op hoofdkantoor was in de buurt op vakantie 23 km gefietst vanuit drimmelen. Bakje koffie had wel lekker geweest tijden het wachten in de hal. Verder zeer vriendelijk personeel en prima afgehandeld. Toppy
De bestelling is goed verlopen. Zondag besteld en donderdag is de bezorger langs geweest om de fiets te leveren. Op mijn vragen is goed antwoord gegeven. Nu de fiets een aantal dagen in gebruik en geen klachten.
Zeer trage klantenservice.

2 weken voor een antwoord en of klacht is erg lang.
Omschrijving van het product en service zijn uitmuntend
Geen probleem, ging goed!
Prima! Een hele mooie fiets mogen ontvangen. De fiets is rijklaar gemaakt en volgens afspraak afgeleverd. Klantenservice was duidelijk en erg behulpzaam.
Een klein verbeter punt: de versnellingsstand was niet leesbaar tijdens het fietsen. Opgelost door de remhendel en de versnelling met een inbussleutel te verstellen.
Snelle levering goede kwaliteit 😉
goede fiets, snel af te monteren. Echter is de kleur totaal anders dan op de foto. Ook had ik een bezorgdatum ingevuld (een zaterdag) maar de fiets werd al op woensdag (zonder bericht) geleverd. dit vind ik wel een minpunt, zeker omdat vermeld wordt dat als je niet thuis bent je een nieuwe afspraak moet maken en de bezorgkosten dan moet betalen.. lever dan ook op de afgesproken datum.
Geen bevestiging van de bestelling via mail. Onbereikbare helpdesk, als je eindelijk aan de beurt bent wordt de verbinding verbroken, en dot meerdere malen achter elkaar. De beloofde bezorgdag werd niet nagekomen. En als de fiets dan toch uiteindelijk bezorgd wordt is dot heel veel later dan het beloofde tijdstip. Na de eerste korte rot al diverse schroeven aan moeten draaien. Al met al, eerste klas prutswerk op alle fronten
Ik had telefonisch contact gehad over de levering omdat ik de bezorgdatum op maandag 8-06 had gezet, maar op die dag nog niets had gehoord. Klantenservice vertelde mij dat ze van tevoren telefonisch contact met mij zouden hebben over wanneer de fiets geleverd zou worden. De volgende dag om 7:30 in de ochtend word ik wakker gebeld door de bezorger, die al voor de deur staat met mijn fiets.

Ik ben super tevreden met de fiets. Hij is van goede kwaliteit en erg comfortabel.
Minder blij was ik met de manier waarop de levering werd gedaan. Ook heb ik betaald voor montagekosten, maar het schroefje van mijn spatbord zat los waardoor ik mijn achterwiel helemaal los moest halen om hem vast te zetten. Dat was erg jammer.