Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

De bestelling is goed afgehandeld. Ik ben goed ter woord gestaan. De fiets is ook naar wens alleen zit de bagagedrager 3 a 4 cm meer naar links boven het achterwiel. En ik kan dat niet corrigeren.
Ik heb daar nog niet over gebeld.
leverings datum naar voren gehaald kwam keurig optijd bezorgd
slechte communicatie,op site staat binnen 1 dag geleverd,voor gebeld daar geven ze aan 3 dagen, op site geven ze aan bestelling staat klaar voor koerier en we zouden gebeld worden voor afspraak wanneer ze kunnen leveren, staan ze onaangekondigd aan de deur, als ze 5 minuten later waren geweest waren we niet thuis geweest.
Fiets besteld en betaald, zou volgende dag worden bezorgd. Na een dag bericht gekregen dat de order vertraagd is. Na meer dan een week nog steeds niets vernomen, geen communicatie, geen fiets
ben zeer tevreden alles is vlekkeloos verlopen. fijn dat alles wat ik er bij ha besteld ook gemonteerd was.
de levering ging perfect hele aardige bezorger.
Ik had 2 fietsen besteld. Op de site stond vermeld dat deze zonder sloten werden geleverd. Nu had ik ook maar twee extra sloten besteld. Nu blijkt dat de fietsen geleverd zijn met sloten, dus ik zit nu met twee sloten waar ik niks mee kan doen.

Ik had op de site vermeld dat ik de fiets in weekend wilde geleverd hebben. Dan waren we nl. zeker thuis. Nu heb ik de gehele dag thuis gezeten. Om vier uur toch maar naar jullie gebeld maar jullie konden niks vertellen over de levertijd. Ik zou terug gebeld worden, maar heb zelf maar het initiatief genomen om zelf te bellen. Toen pas kreeg ik te horen dat deze op dinsdagavond tussen 17:00 en 18:00 geleverd werden. Het laatste vond ik echt goed.
Ik ben zeer ontevreden. Het is nu al zeven dagen sinds mijn aankoop, ik heb nog niet mijn bestelling bij mij. Ik ben nu in een grote probleem met mijn werk, want de fiets ik bestelde moet ik gebruiken voor mijn werk. Ik heb contact contact met jullie opgenomen maar jullie hebben daarover niets gedaan. Mijn bestelling nummer is ***
3 dgn later geleverd dan afgesproken. Fiets is prima verder
De fiets voldoet prima.
Versnellingen moesten wel worden afgesteld, maar dat is eenvoudig.
Levering was niet conform afspraak. Er was afgesproken deze op woensdag te leveren, omdat dinsdag niemand thuis was. Nu werd ze toch op dinsdag geleverd en stond de koerier (DHL) voor een dichte deur...
Snelle levering en goede service