Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

perfecte levering na bestelling van uit het buitenland.
goed product voor een prijs die bijna nergens wordt geëvenaard..
helemaal tevreden
goede service hij stond al in elkaar. Hij was alleen een dag te vroeg bezorgd waardoor er niemand thuis was maar even een belletje van de koerier en het was zo geregeld. Heb alleen geen aankoop bon waar de garantie op staat die zou ik graag ontvangen.
Goede service en snelle aflevering. Helaas was de fiets te groot voor mijn zoon maar de retourprocedure was ook duidelijk en snel. Complimenten!
Ik heb een Romet Angel 1.9-fiets besteld. De fiets is in het algemeen goed, maar ik moest pedalen vervanging kopen, omdat het linker pedaal defect was en tijdens het rijden constant zou vallen.
bij het afleveren van de heren fiets werd volgens makering een lingse en een rechtse trapper aan gegeven ,terwijl het 2 linkse trappers waren zo doende draad beschadinging. bij de 2 levering was het wel in orden ( L en R ). een fietsenmaker heeft dit hersteld met exstra kosten .
Bedankt voor de goede kwaliteit/prijs.
Zeer tevreden ermee.
Snel en correct. Keep up the good work
Service was goed, fiets is eerder geleverd. Prima. Wel jammer dat er alleen een Poolse handleiding bij zit... Het was fijn geweest als die ook in het Nederlands/Engels zou zijn...
Op het laatste moment nog wat toegevoegd aan mijn bestelling, werd direct op de fiets gemonteerd en zeer snel geleverd. Fiets boven verwachting en snel en top afgeleverd.
Website en bestellen van de fiets is prima gegaan. Klantenservice is ook snel en behulpzaam. Zover nog geen klachten. Bij de bestelling gekozen voor afmontage door Matrabikes. Met name om eventueel gedonder met garantie te voorkomen. Maar de fiets is zo slecht in elkaar gezet dat dit echt afbreuk doet aan het product. Onderdelen zitten scheef. (Stuur, spatbord achter, verlichting, bel). Veel kleine beschadigingen en je merkt dat er te snel en onzorgvuldig is gehandeld. Onderdelen ook veel te strak aangedraaid. Niet nodig en met een momentsleutel voorkom je dit.
De fiets zelf (Voque Elite) is prima. Jammer van de Franse slag bij montage. Niet accepteren bij aflevering hoor ik u nu denken. Maar leg dat maar weer uit aan je zoon die al staat te springen om te gaan fietsen. Volgende keer toch maar iets meer uitgeven Voor betere kwaliteit afmontage.