Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

E-bike; zaterdag gekocht, werd woensdag direct bezorgd door een zeer vriendelijke jongeman. E-bike inderdaad rijklaar afgeleverd (als extra service was het apart gekochte slot al gemonteerd), na een korte instructie *** (ook bij de service inbegrepen) kon ik direct fietsen. Zeer tevreden klant !
Bestelling geplaatst bij product met voldoende voorraad. 3 minute na bestelling mail dat levering vertraagt is. Ondertussen 8 dagen verder en geen enkel nieuws meer ontvangen over status bestelling...
Jammer. Zou handig zijn met een link de bestelling/levering te kunnen volgen en geïnformeerd te blijven.
Op de website staat "Verzending binnen één werkdag" pas na de betaling krijg je een mail met het bericht dat er vertraging op je product zit en dat het enkele dagen duurt. Enkele dagen is meer dan een week. Na zelf contact op te hebben genomen blijkt er van alles mis en duurt het minstens nog een week dat iemand van de planning contact op zou nemen dat is tot dusver nog niet gebeurd. Het vertrouwen begint in rap tempo af te nemen in dit bedrijf.
Het contact met matrabike was heel goed,
alles correct en netjes afgehandeld.
Goed op de hoogte gehouden van de afleverstatus
van de fiets.
Product netjes afgeleverd met de nodige uitleg.
Hopende op vele veilige kilometers met de aankoop
Fiets werd keurig en compleet, met alle bijgekochte accessoires reeds gemonteerd, afgeleverd,
Er werd zelfs rekening mee gehouden dat ik tussen 13.45 en 15.30 uur niet thuis was.
De fiets werd om 16.00 uur afgeleverd door een zeer vriendelijke vervoerder, die alles duidelijk uitlegde en de fiets ook nog "even" instelde op mijn lengte en andere wensen.
Hij nam volop de tijd voor mij!
Niet anders dan complimenten.
Komt afspraken goed na, contacten via telefoon zeer vriendelijk.Een min puntje op contract staat vervoerder zou vooraf afspraak maken, maar dit is helaas niet gebeurd. Bezorger was wel vriendelijk en behulpzaam.
Vraagje:hebben jullie soms geen handleiding of
boekje over de Vogue E-city n8.

beste dank
***
Goede snelle service. Mooi hollands product! Echt een mooie fiets voor een goede prijs.
snelle en goed levering; TOP
Ik wacht nog steeds op persoonlijke instelling en uitleg van de fiets. De fiets is alleen maar afgegeven door een koerier. Graag zsm contact op te nemen voor vervolg (lees: uitleg).

Mvgr. ***