Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Snelle levering. Aardige bezorger
Perfect geleverd en snel bedankt
Super tevreden! Eerst gebeld met een aantal vragen, binnen 2 minuten aan de telefoon, top. Vriendelijk personeel. Fiets donderdag besteld, en was er maandag (hemelvaart zat er tussen). Mooie stevige fiets, blij kind hier! Betaalbaar ook. Ouders ook blij ;)
ALLES TOT IN DE PUNTJES VERZORGD.
BEZORGING OP HET AFGESPROKEN UUR.
GEEN VERRASSINGEN BIJ HET UITPAKKEN.
delivery was really fast. Bike was protected really well. Thank You!
Great price and fast delivery, and the bike works too :)
Mooie mountainbike gekocht, alleen een probleem met bezorgen. Je kan een dag kiezen dat je de fiets bezorgd wil hebben. Heb ik gedaan lekker op mijn vrije dag. Je raadt het al geen FIETS! Omdat de bezorgdienst maar 3 dagen in de week in het noorden van het land is. Waarom kan je dan een dag kiezen??? Terwijl dit bij matrabikes bekend is. Vervolgens van alles moeten regelen om hem van de week toch ergens anders bezorgd te kunnen krijgen. Staan ze die dag nog voor de deur en bellen u bent niet thuis. Was de adres wijziging niet door gegeven aan de chauffeur...
Zeer slecht
De levering valt tegen, na een week vertraging te horen gekregen dat mijn bestelde fiets niet meer te leveren was? Volgens de site was deze verzend klaar. Ze belde echter wel zelf en zijn tot een alternatief gekomen.
Mn bestelde fiets werd netjes en vlot afgeleverd.
Hij fietst geweldig, een toffe fiets voor een prima prijs.