Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Super service, fiets afgemonteerd tot de voordeur afgeleverd en alles netjes uitgelegd, aanrader.
Net bedrijf, goed geholpen aan de telefoon en de bestelling is goed verlopen via internet. De fiets is keurig rijklaar afgeleverd aan huis.
De fiets zelf , Fongers transportfiets e bike maakt wel wat meer herrie dan we gewend zijn bij een e-bike en het stuur is zwaar en voelt stroef aan bij een bocht maken is even wennen.
top goede afhandeling
prima fiets
Koop hier maar geen fiets.

Na dik een maand werd de door mij bestelde fiets die op voorraad was bij aankoop afgeleverd (in de tussentijd heb ik wel op aandringen een leenfiets gekregen werden er veel beloftes gedaan, beviel er iemand waardoor mijn fiets niet kwam en het telefoontje dat je dan mag verwachten ook niet).

De bestelde fiets voldoet echter niet aan dat wat ik gekocht heb. Er is een goedkoop slot op gemonteerd, de bel ontbrak en de voorband loopt vast tegen het spatbord. Ook de verlichting is het goedkoopste van het goedkoopste, je kunt het nog beter halen bij de Action. Jammer dat Matrabike schuld steeds weerlegt naar een ander.

Of dit opgelost wordt naar verwachting weet ik helaas nog niet. Een klant staat hier in ieder geval niet centraal.
Dit is de 2e e-bike die ik na 3.5jaar weer bij Matrabike heb gekocht
Ben er heel erg tevreden mee een top Fiets
Wat ik wel jammer vind is dat bij de vorige fiets het boekje met de gebruiksaanwijzing van de accu computer etc.erbij zat en tasje met wat gereedschap en bij deze €400,-duurdere niets die moest ik online downloaden maar een werknemer aan de telefoon heeft hem naar mij toe gemaild heel aardig…
En ik vind het jammer dat voor de service beurten ik een eind naar de dicht bijzijnde winkel moet rijden zeker 20 km heen en terug in de auto?moet laden en enkele dagen erna weer ophalen of voor de ophaal/breng service moet betalen zou fijn zijn als er meer punten waren waar je hem dan dichterbij heen kan brengen
Maar ik zou Matrabike verder iedereen aanraden ik lach mijn vriendinnen uit die allemaal een 2 keer zo’n dure merk fiets hebben gekocht…..
Ik vind de informatie over de fiets niet volledig. Er staat niet dat de fiets een terugtraprem heeft. Voor mij was dit belangrijk en ook bij het bepalen van de framemaat moet verbetering komen. Er moet vermeld worden dat er rekening gehouden moet worden met de hoogte van het zadel. Deze moet zeer zeker vermeld worden. Eerlijk gezegd heb ik spijt dat ik die fiets heb gekocht o.b.v. omschrijving.😔😔😔
alles goed afgehandeld .alleen de bel doet het niet.maar de fiets fietst heerlijk.Voor onderhoud naar de plaatselijke fietsenwinkel?met vriendelijke groet yolande kets
Geleverd volgens afspraak.
Ik heb een week geleden nieuwe fonger supreme disc gekocht.Tot vandaag 63 km gereden staand 3 en nu accu is leeg!Staat op website 130 km haalbaar is!Voor wiel motor maakt enorm lawaai en remmen ook.Als ik de display aan zet af en toe krijg ik de melden error 25.Dus ik ben absoluut niet blij! Voor reparatie ben ik hem minimaal een week kwijt.Ik wou hem terug sturen dan half van de prijs weg zeggen ze.Ik krijg rond *** euro terug *** euro betalen ze minder aan mij voor 63 km! Mijn eigen schuld vertrouwen!
Krassen op de frame
Ik wil deze fiets inruilen of helemaal terug geven
Ik ben niet tevreden