Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

***
De website is duidelijk. De bezorging zeer slecht via DHL.
Ik had aangegeven dat het op vrijdag bezorgd moest worden.. zou het een dag eerder komen.
Ik heb gebeld naar DHL en het is aangepast naar bezorgen op vrijdag tussen 11:00 en 15:00.
Om 16:00 gebeld naar DHL het zou er echt binnen een kwartier zijn.. ik moest werken dus ik heb om 16:30 een briefje aan de deur gehangen met levering graag bij de buren.. 21:00 geen pakket bij de buren, geen briefje in de brievenbus.
volgende dag mail: 'we hebben u gemist' de bezorging komt vandaag..
ik weer gebeld (dat is dus *** euro omdat DHL hun beloftes niet nakomt)
Meisje kon er niets aan doen.. hopelijk krijg ik woensdag mijn fiets..
Ik zou een andere bezorgservice nemen.. over de fiets kan ik dus nog geen feedback geven..
De bestelling is nog niet binnen. Het zou op afspraak op 30-12-2019 afgeleverd worden maar tot op heden nog niks afgeleverd.
Ik heb een nieuwe display besteld. De vorige werd altijd nat van binnen en heeft het begeven door de vochtigheid.
De nieuwe display heeft precies hetzelfde euvel. dus zal ook weer kapot gaan. Hij is echt nat van binnen. Dus niet waterdicht!
Snelle levering,duidelijk gecommuniceerd.
Snelle levering.
Ik ben tevreden op mij pakket
Hartelijk bedankt voor u
Groet, ***
Ik ben tevreden met hoe de website werk geen ingewikkelde keuzes en het is niet moeilij. Ik ben blij met de sevive en de contact die met je word onderhouden over je artikel/product die je heb besteld bij Matrabike.
En ze hebben een goede klantenservice die je te woord staat.

Dat is mijn ervaring matrabike.
Ik vind Matrabike een prima zaak om een betaalbare fiets te hebben gekocht, de bestelling duurde iets langer dan afgesproken, maar daar had ik geen problemen mee.
Ik ben zeer tevreden over de fiets die ik heb ontvangen.
Matrabike heeft een uitstekende service verleend. Mijn fiets werd binnen 3 werkdagen 100% rijklaar geleverd op het juiste adres. De fiets was in perfecte staat. Gloednieuw en ik kon er gelijk op rijden. Ik kan Matrabike iedereen aanraden!