Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike heeft al meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van fietsen vanaf de fabrikant naar de klant. Het assortiment van Matrabike bestaat uit allerlei soorten fietsen van racefietsen, stadsfietsen, mountainbikes, elektrische fietsen tot bijvoorbeeld e-steps. Oftewel, Matrabike heeft voor elk wat wils! Matrabike vindt het belangrijk dat de klant écht waarde krijgt voor haar geld. Dit levert Matrabike door alle fietsen af te monteren met hoogwaardige componenten zoals Shimano versnellingssystemen en hoogwaardige prijs-kwaliteit kenmerkende motoren zoals Bafang. Bovendien streeft Matrabike ernaar een omnichannel te zijn en ervoor te zorgen dat de klant centraal staat in het aankoopproces. Wij staan graag voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets of fietsaccessoires. Bovendien kunt u ook bij ons terecht voor uw verzekering, onderhoudsbeurten en reparaties. Dit ziet u ook terug in onze klantenreviews. Matrabike heeft de best gewaardeerde klantenervaringen in de fietsenbranche. Wanneer u vragen heeft over een product of bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Prima, snelle service, ik had mij vergist tijdens het bestellen, door één berichtje direct opgelost door een aardige dame. Top! Tevreden klant.
Snelle levering en alles wordt netjes afgehandeld
de fiets is o k maar wel beschadigt aan de accu drager meteen gebeld hoop dat het opgelost word.
Tolles Fahrrad , pünktliche Lieferung.
Macht spaß damit zu fahren .
Super service!
Wij zijn erg blij met onze bestelling. De site was overzichtelijk, de informatie verstrekking was uitstekend en de fiets die afgeleverd werd kwam met een goede uitleg van de bezorger. Wij zijn heel tevreden. En hoewel wij hopen dat de fiets van onze andere zijn lang mee gaat, zouden we voor hem ook hier een fiets bestellen. Absoluut een aanrader!
Alles helemaal top, vanaf bestelling tot levering!
Top fiets
Super service!
Fiets is nog niet geleverd dus ben benieuwd:-)
Bestelling netjes geleverd volgens afspraak. Op de site stond een levertijd, daar kon de verkoper niet aan voldoen omdat ik een bakfiets bestelde, en dat meer tijd vraagt om lever klaar te krijgen voor verzending. Ik had hem de 15de besteld, en de 27ste geleverd gekregen, vond het alsnog een snelle service!