voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Matrabike.nl

8.4 / 10

Gemiddelde van 118 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 3640

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Matrabike.nl

tevreden

op 17.10.2017 om 07:06 uur

nvt
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijke dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel fietsplezier met uw nieuwe fiets.

op 11.10.2017 om 17:32 uur

10 / 10

Alles goed verlopen en snelle levering
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en positieve review. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets.

op 09.10.2017 om 10:08 uur

8 / 10

Goede prijs, snel geleverd... top dus!
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en review. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets.

op 05.10.2017 om 09:35 uur

6 / 10

Ja, het bestellen ging goed, hierin de dag aangegeven wanneer we de fiets bezorgd wilde hebben en dat was op een zaterdag, opvrijdag belt mijn echtgenoot wanneer de fiets geleverd wordt, bij vervoerder hij is niet aan ons afgegeven, bellen naar matrabike, nee hoor de fiets is afgegeven. heen en weer enorm frustrerend wanneer je echt op deze fiets zit te wachten. zaterdag ochtend wordt u gebeld door ons.
    Wij zelf bellen hoe zit het nu, ja foutje van ons de fiets is nog in het magazijn. nu zeggen we maar even niets.
    Maandag brengen wij hem langs. Maandag om 12.00 uur worden wij gebeld ja tussen 14-15 uur wordt de fiets geleverd, echtgenoot zegt: dat gaat niet wij werken ook en hebben we iets meer de tijd kunnen we iets regelen maar ja, als je 1,5 uur moet reizen omdat je moet lopen van je werk naar de train naar metro en naar huis, ja dan ga je dat niet halen.
    Dus fiets naar vervoerder.
    Gelukkig was onze overbuurvrouw zo lief de fiets voor ons in ontvangst te nemen.
    Man man heeft nu zijn electrische vouwfiets, en is er erg blij mee. Alleen de service,.....
    bestellen gaat goed, maar helaas bij ons de service mbt gekozen dag en afleveren, daar haakt nog wel iets aan.
    Beste heer/mevrouw,

Fijn om te horen dat uw man zijn fiets inmiddels heeft ontvangen, met hulp van een aardige overbuurvrouw. Natuurlijk vinden we het wel vervelend om te horen dat niet alles soepel is verlopen in de aflevering van uw fiets, onze excuses daarvoor. We wensen uw man veel plezier toe met zijn nieuwe elektrische vouwfiets.

op 04.10.2017 om 07:33 uur

10 / 10

Ben Zeer tevreden tot nu tot nu toe mooie ebike betaalbaar en rijd als een speer
    bestelling en aflevering ging allemaal volgens het boekje
    Super bedankt
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uw uitgebreide review. We zijn blij om te horen dat u zeer tevreden bent met uw E-bike en met onze service. Dat horen we graag. Veel fietsplezier toegewenst met uw nieuwe E-bike.

op 29.09.2017 om 19:07 uur

Hele fijne goede fiets!
    Fiets werd afgeleverd op de afgesproken dag..1 minpuntje er zou s morgens gebeld worden hoe laat fiets ongeveer afgeleverd werd..dit ia helaas niet gebeurd waardoor je de hele dag thuis moet zitten..

Maar: zeer goede fiets voor ***euro! Ik ben er blij mee!
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review en de positieve beoordeling. We nemen uw punt met betrekking tot het afleveren van de fiets mee naar onze vervoerder. Veel fietsplezier toegewenst met uw nieuwe fiets!

op 28.09.2017 om 09:11 uur

10 / 10

Ebike besteld en alles volgens afspraak verlopen. Geen extra kosten en levering was kant en klaar. Ook was de levering nog eens mooi op datum en tijd volgens afspraak.

Kort samengevat; zeer tevreden.
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van uw uitgebreide review en uw positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over Matrabike en wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe E-bike.

op 20.09.2017 om 12:58 uur

10 / 10

perfekt en zeer correct qua service, ben zeer tevreden, dank je wel!
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en uw review. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent met onze service. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets.

op 09.09.2017 om 22:32 uur

8 / 10

Mijn bestelling was voorzien voor maandag,doch opgeschoven naar donderdag.Op voorwiel zit geen ventieldopje.Ook een gebruiksanwijziging ontbreekt !
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Op het voorwiel hoort natuurlijk een ventieldopje te zitten, we zullen u er daarom vandaag één nasturen. De gebruiksaanwijzing kunt u vinden op onze website: https://www.matrabike.nl/klantenservice/handleidingen. De handleiding van de Silent Force 101 is qua accu en techniek hetzelfde als die van uw Silent Force 102. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Hopelijk bent u hiermee geholpen en anders horen we het graag.

op 07.09.2017 om 19:09 uur

Matrabike.nl

• Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 3274 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: