Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Overzichtelijke site , snelle levering .., met op voorhand een belletje voor levering samen af te spreken .. vriendelijke levering . Tevreden van aankoop !

Vriendelijke groetjes ***:-)
E-Bike gekocht. Netjes en compleet afgemonteerd ontvangen. E-mail verkeer liep goed, correcte antwoorden op onze vragen.
Matrabike van harte aanbevolen!
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en uitgebreide review. We stellen het op prijs dat u uw positieve ervaring deelt. Leuk om te horen dat u Matrabike aanbeveelt, dat is een mooi compliment. We wensen u veel fietsplezier met uw nieuwe E-bike.

Vlotte afhandeling !
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
de bestelling en het afleveren waren verzorgt en op tijd en zoals gevraagd. niets op aan te merken

Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u uw bestelling op tijd heeft ontvangen.
We wensen u veel fietsplezier!

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
De bestelling is geannuleerd omdat men mij een showmodel dachten te sturen is wel extra voor gebeld dat de fiets gebruikt was in de winkel hebben ook mij een alternatief aangeboden maar dat was een totaal andere fiets ze wilden ook niet wat van de prijs afdoen want het grote probleem voor matrabike was dat ze de fiets helemaal niet hadden en ook niet meer kregen dan zeg ik je moet niet iets verkopen wat je niet hebt heb een herroepings formulier in moeten vullen voor mijn geld terug te krijgen zal me benieuwen hoelang dit gaat duren gr een teleur gestelde klant
ondanks een systemcrash bij matra-bike toch op tijd een geweldige fiets geleverd.dank hiervoor
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We zijn blij om te horen dat uw fiets op tijd is geleverd. Gelukkig werkt ons internet ook weer helemaal zoals het moet :). We wensen u veel fietsplezier toe!

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
Bij de keuze voor de bezorg dag had ik vrijdag gekozen.
De fiets werd echter pas op zaterdagmiddag geleverd.
Dit vond ik zeer teleurstellend!
Tevens vond ik het antwoord wat ik kreeg van de bezorger heel vreemd. Toen ik uitleg vroeg over de fiets zei hij: "Dat weet ik niet, ik ben maar de koerier". Op de site staat vermeld dat dit bedrijf gespecialiseerd is in het afleveren van fietsen?
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en review. We zien inderdaad dat de fiets op tijd met onze vervoerder mee is gegaan voor levering op vrijdag. Onze vervoerder zal u waarschijnlijk in de voorgaande dagen telefonisch hebben geprobeerd te bereiken voor levering op vrijdag, maar niet hebben kunnen bereiken. Dan schuift de dag van bezorging automatisch op. Wat betreft uitleg over uw nieuwe fiets, kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen zodat we u hierbij kunnen helpen. We wensen u veel fietsplezier toe.

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
U heeft mij een e-bike geleverd die er goed uit ziet, en ook goed werkt.
Maar ik heb om het voorwiel een binnenband met een autoventiel, en de achterband heeft een fietsventiel, dat is onhandig.

kunt u dit oplossen?

Ik neem de bike nu mee op vakantie, en ik ben weer in augustus terug.
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw nieuwe E-bike. We zullen u vandaag een passende verloopnippel toesturen, waarmee u de binnenband van uw voorwiel ook gewoon met de gewone fietspomp kunt oppompen. We wensen u een fijne vakantie met veel fietsplezier toe!

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
De bestelling op zich verliep vlot en kreeg vrijwel direct een bevestiging per mail.
Daarna is het in feite een beetje gissen wanneer de fiets uiteindelijk zal geleverd worden. Op de bestelbon staat wel vermeld dat een externe firma de fiets opgehaald heeft en dat deze contact zou opnemen. Na 8 dagen was dat zo en dat vind ik eigenlijk best wel lang temeer omdat zij dan zeggen dat ze 's anderendaags de fiets komen leveren. Het is niet altijd evident om op zo'n korte tijdspanne nog verlof aan te vragen of lopende afspraken te verzetten. Het ware misschien interessanter om, van zodra de leverancier een datum ingepalnd heeft, dit te laten weten. Daar kan, mijns inziens, nog iets verbeterd worden. De fiets in ondertussen geleverd maar de vriendelijke man is een bezorger en geen monteur. Je moet dus niet vragen om aanpassingen te doen aan de fiets want dan verwijst hij je naar Matrabike. Ik besef ook wel dat de voordelige prijs misschien ietsje afdoet aan de geleverde service en aanvaard dat ook enigzins.
Hopelijk rijdt de fiets nu ook naar behoren ;-) maar ik neem aan van wel.
Matrabike.nl Beste heer,

Bedankt voor uw review met de feedback. Wat betreft hetgeen u aangeeft over dat u pas na 8 dagen bent gebeld, zullen we dit gaan bespreken met onze vervoerder. Wij zien namelijk dat we uw fiets binnen twee dagen na bestelling hebben gemonteerd en verzonden. We willen daarom uitzoeken waardoor de levering van uw fiets dan toch langer duurde. Mocht u nog vragen hebben over uw E-bike, kunt u altijd naar onze klantenservice bellen zodat we u direct kunnen helpen. We wensen u veel fietsplezier toe!

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
service is helemaal goed miste alleen jasbeschermers ik hoop dat deze snel bij mij zíjn
Matrabike.nl Beste heer,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Vervelend dat uw jasbeschermers ontbraken, we zien dat deze inmiddels zijn nagestuurd. Mocht u nog vragen hebben, horen we dit graag. We wensen u veel fietsplezier toe.