Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Ik wacht nog steeds op persoonlijke instelling en uitleg van de fiets. De fiets is alleen maar afgegeven door een koerier. Graag zsm contact op te nemen voor vervolg (lees: uitleg).

Mvgr. ***
Prima contact en inlichtingen gekregen.
Prima ontvangen van een andere partij( van den hoef)
Zeer tevreden.
Super service en snelle levering degelijke kwaliteit van de fiets super aangenaam om mee te rijden want ik ben echt geen Fietsprinses en nu perfect
Super tevreden van
Ik raad het iedereen aan om een fiets te kopen bij jullie
Super prijs kwaliteit
Snelle levering!
prima afgehandeld
Goede voorlichting en goede levering.
Ben tot nu toe zeer blij en tevreden met mijn fiets
Ze hebben mijn bestelling op mijn verzoek op mijn werk afgeleverd.
perfect afgeleverd in aangekondigd tijdvak
Heb met het bedrijf gebeld voor het te bestellen.
Fiets was aanwezig en hebben ze voor mij gereserveerd.
Deze later online besteld en kreeg een bericht dat deze dezelfde dag naar de koerier was gegaan.
Helaas duurde het bij de leverancier iets langer, maar verder uitstekend gegaan.
Enige wat ik miste was de handleiding van de motor van de fiets.
Goede websitebezoek,behulpzame medewerkers klantenservice, goede levering, alleen 1e leverafspraak gingniet door, vergeten aan te melden bij leverancier, jammer