Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

+ een goede levering en prijs kwaliteit
service wanneer de levering aankomt

- Lang moeten wachten op je bestelling (België)
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Vervelend om te horen dat u even moest wachten op uw bestelling. Dit is niet zoals het hoort en daarom zullen we het meenemen in de evaluatie met de vervoerder. We wensen u veel plezier toe met uw nieuwe E-bike!

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
je wordt niet serieus genomen aan de telefoon, bestellingen wel laten betalen en niet leveren ondanks dat de webshop aangeeft dat fietsen op voorraad zijn en je een bezorgdag latnen kiezen,
Kortom ik heb sterke twijfels.
Laat Matrabike eerst eens wat presteren
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Onze excuses als u de ervaring heeft gehad dat u zich niet serieus genomen voelde. Dat is natuurlijk nooit onze bedoeling, we helpen onze klanten graag. Zo te zien was de fiets op moment van bestellen inderdaad op voorraad maar heeft de levering van uw fiets wat langer dan normaal geduurd, omdat deze uit één van onze winkels moest komen. Zoals wij kunnen zien heeft u uw fiets inmiddels gelukkig ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We wensen u veel fietsplezier toe!

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
Ipv 120 km hebben we op de op 1 na laagste stand maar 58 km lunnen rijden met de nieuwe fiets.
Wat een teleurstelling.
De bedenk periode geldt blijkbaar niet als je ermee gereden hebt . Joe kan je hem anders testen ?
Tweede teleurstelling
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Heeft u de accu de eerste drie keer volledig leeg gereden en weer opgeladen? Hiermee activeert u namelijk alle accucellen, waardoor de nieuwe accu optimaal dient te werken. Mocht u dit al hebben gedaan en ondervindt u nog steeds ongemak, dan horen wij dit graag. Wat betreft de bedenkperiode hanteren we een wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen bij online aankopen. Binnen deze termijn mag u de werking van het product vaststellen. Het uitgangspunt hierbij is dat u de fiets hanteert en inspecteert op de wijze zoals ook in de winkel is toegestaan. Op basis van uw review kunnen we niet opmaken hoe lang u heeft gereden met deze fiets, maar alle voorwaarden voor herroeping staan op onze website vermeld. Indien u hier nog vragen over heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
Geweldige service. Goede afhandeling. Fijne fietsen, maar dat wisten we al want we hadden hiervoor hetzelfde merk elektrische vouwfietsen.
We misten alleen iets van een gebruiksaanwijzing.
Matrabike.nl Beste klant,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en dat uw fietsen goed bevallen. Leuk dat u na uw eerdere aankoop weer bij ons terug bent gekomen. Mocht u vragen hebben over het gebruik van uw fietsen, kunt u altijd contact met ons opnemen. We helpen u dan graag verder. We wensen u veel fietsplezier toe!

Geweldige service.
Matrabike.nl Beste klant,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het is leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets!

Tevreden over de service
Matrabike.nl Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.
We wensen u veel fietsplezier toe.

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
Prima geholpen, beoogde fiets was niet meer leverbaar. Samen met de verkoopster tot een goed alternatief gekomen
Matrabike.nl Beste klant,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat we u een goed alternatief hebben kunnen bieden. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets!

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
ik ben prima geholpen en tevreden over de afhandeling van mijn vragen en natuurlijk over de E-bike
Matrabike.nl Beste klant,

Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over uw nieuwe E-bike en de beantwoording van uw vragen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, kunt u altijd weer contact met onze klantenservice opnemen. We helpen u graag. Veel fietsplezier toegewenst!

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
Alles was piccobello in orde.
Geen minpunten aan te geven
Matrabike.nl Beste klant,

Hartelijk dank voor deze mooie en positieve review. Leuk om te horen dat u zo tevreden bent! We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe aankoop.

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
Om een of andere mij ongekende reden wordt ik op de etiketten die op de dozen kleven steevast met mevrouw aangesproken terwijl in Belgie de naam Walter altijd een mansnaam is.
Het is een detail maar zorgt op het bedrijft steeds voor hilariteit.
Verder prima service van de betrokken diensten.
Matrabike.nl Beste heer,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Vreemd dat u op het etiket wordt aangesproken met 'Mevr.', in ons systeem staat u namelijk als 'Dhr.' bekend. We begrijpen dat dit vervelend is en gaan uitzoeken waardoor het komt zodat u in de toekomst gewoon met Dhr. wordt aangesproken. We wensen u veel plezier met uw nieuwe aankopen toe!