Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike heeft al meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van fietsen vanaf de fabrikant naar de klant. Het assortiment van Matrabike bestaat uit allerlei soorten fietsen van racefietsen, stadsfietsen, mountainbikes, elektrische fietsen tot bijvoorbeeld e-steps. Oftewel, Matrabike heeft voor elk wat wils! Matrabike vindt het belangrijk dat de klant ├ęcht waarde krijgt voor haar geld. Dit levert Matrabike door alle fietsen af te monteren met hoogwaardige componenten zoals Shimano versnellingssystemen en hoogwaardige prijs-kwaliteit kenmerkende motoren zoals Bafang. Bovendien streeft Matrabike ernaar een omnichannel te zijn en ervoor te zorgen dat de klant centraal staat in het aankoopproces. Wij staan graag voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets of fietsaccessoires. Bovendien kunt u ook bij ons terecht voor uw verzekering, onderhoudsbeurten en reparaties. Dit ziet u ook terug in onze klantenreviews. Matrabike heeft de best gewaardeerde klantenervaringen in de fietsenbranche. Wanneer u vragen heeft over een product of bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Bedryf dat alles maar ook alles na komt
Snelle levering, fiets gemonteerd geleverd. Uitleg erbij gekregen. Bezorgster was erg aardig. Kortom: een dikke pluim :)
Ik heb een fiets ontvangen waarbij t zadel te hoog is.ik kan niet bij de pendalen. Fiets werd snel geleverd. Afspraak gemaakt kreeg de tijd niemand gekomen .. ik gebeld ,ja sorry om 15 uur de bus is stuk.waarom bellen ze niet op tijd.nieuwe Afspraak vandaag.wederom een bevestiging mail aankomst13.55 wederom. Niemand ik bellen sta niet op de verzending..wederom voor woensdag Afspraak zoniet gaat de fiets Retour....misschien is dit de truck?? Zodat ik hem niet terug kan sturen? Ivm garantie??? Voor mij is t heel veel geld heb jaren gespaard om zo'n elec fiets te kunnen kopen....en ik had juist de fiets gekocht ivm goede service volgens vriendin. Is mij 50,- geboden voor deze problemen ik wil alleen kunnen fietsen. Dus ben benieuwd,
Service is prima
Zeer lange levertijd als we dit hadden geweten hier niet besteld!
Voordat ik de fiets had gekocht vertelde een klantenservice medewerker dat er een monteur 10 minuten de tijd zou nemen om alles uit te leggen over de fiets, oa. hoe hij in en uit elkaar geklapt kan worden. De bezorger wist hier helemaal niets vanaf en tevens heb ik geen gebruiksaanwijzing erbij gekregen. Zeer slechte service.
Ik zou willen dat het leveren van een bestelde fiets net zo snel ging als het vragen om een recentie over matrabike ik wilde eigenlijk wachten hiermee tot ik de fiets zou hebben ontvangen vandaag 14 mei maar helaas op de afgesproken leverdatum geen fiets dus. Op jullie site staat leverbaar in 4 tot 6 dagen en tijdens het bestellen kon je de datum aangeven van leveren en 7 mei was precies 6 dagen na 1 mei. Maar nadat ik afgerekend had kreeg ik een bevestiging plus dat ik nog een leverdatum moest maken die ik al had aangegeven tijdens het bestellen. Eerste leverdatum werd nu ineens een week later 14 mei.? Geen probleem dacht ik ik ben niet zo moeilijk week later ook goed. Krijg dus een bevestiging leverdatum 14 mei. Nu is het avond maar nog geen fiets en geen mailtje of telefoontje dat het een andere dag word..Vind dit eigenlijk een hele slechte zaak.
Snelle service bij aflevering goede uitleg gekregen.
Na een telefoontje kreeg ik een mail met de link wat ik precies diende te bestellen.
Na enkele dagen mocht ik het ontvangen.
Dank je wel voor de hulp en vlotte levering
iets meer uitleg over de fiets ,zoals wanneer brand het voorlicht en hoe zet ik de fiets aan ??