Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Goeie fiets qua kwaliteit en prijs. Aflevering niet helemaal volgens advertentie. Na een paar telefoongesprekken, het volgende. Op een goeie wijze te woord gestaan. Duidelijke afspraken kunnen maken.
goede sevice
Hoe moet ik tevreden zijn als heb ik mijn bestelling nog niet gekrijgen tot nu toe .
bij het bestellen van de fietsen staat er dat je een je de dag van bezorgen kan kiezen. Dit blijkt na de bestelling niet. Ik werd gebeld dat de volgende dag de fietdsen geleverd zouden worden. Tussen 12.00 en 15.30. De chauffer kwam pas tegen half 5. Aangegeven bij de bezorger dat de band zacht was. De banden zijn opgepompt volgens hem. Blijkt dat de band lek is. Ook zat zadel, stuur en spatborden niet goed vast. Mail hierover gestuurd, geen antwoord. Weer gemaild. Dan wordt er overdag gebeld (op mijn werk) dat de fiets de volgende dag opgehaald zou worden, Helaas dan ben ik aan het werk. De fiets kan schijnbaar niet opgehaald worden op een dag als wij wel aanwezig zijn.(maandag/woensdag).We zijn nu 3 weken verder. en ik zit nog steeds met een kapotte fiets.
De aflevering was een complete ramp! We hebben hier jaren voor gespaard en dan zo'n teleurstelling. We hadden als bezorgdatum als verrassing voor mn man de 15 ingetikt..de kinderen zouden er dan ook zijn en het moest een feestje worden.dinsdag ochtend moesten we naar het ziekenhuis ivm mn man zn gebroken heup, en een half uur daarvoor hoorde ik via mn voicemail dat je zo zouden komen.afspraak in het ziekenhuis moesten we dus snel afzeggen wat we heel erg vonden.staat de bezorger voor de deur strompelt mijn man naar de deur en wordt er gezegd hier fiets..mijn man vroeg vriendelijk of de chauffeur even achterom kon rijden naar de tuin omdat hij dat zelf niet kon lopen( was 1 minuut werk voor de chauffeur) nou die werd een partij chagrijnig, er kon geen vriendelijk woord af..nou het feestje was weg en het was pijnlijk..heb je dan zolang voor gespaard..en toen we net belden om te vragen waar de verzekering was die we online ook direct hadden afgesloten werd er geïrriteerd gezegd ja dat moet u nog online regelen op onze site! Ook dat heeft niemand ons verteld! Bah wat een teleurstelling
Goede afstemming over levering. Goede fiets. Heel blij mee
Duidelijke uitleg/advies.
Persoonlijk vriendelijk meedenkend personeel.
Goede kwaliteit fietsen.
Goede service
Voldoet aan de eisen
I am totally satisfied
Snel, goede prijs kwaliteit, keurig rijklaar afgeleverd. Top.