Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 20 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze negen winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Snelle levering!
perfect afgeleverd in aangekondigd tijdvak
Heb met het bedrijf gebeld voor het te bestellen.
Fiets was aanwezig en hebben ze voor mij gereserveerd.
Deze later online besteld en kreeg een bericht dat deze dezelfde dag naar de koerier was gegaan.
Helaas duurde het bij de leverancier iets langer, maar verder uitstekend gegaan.
Enige wat ik miste was de handleiding van de motor van de fiets.
Goede websitebezoek,behulpzame medewerkers klantenservice, goede levering, alleen 1e leverafspraak gingniet door, vergeten aan te melden bij leverancier, jammer
Goede onine shop

En leuke e-bike bestelt
Prachtige fiets. Werkt goed. Zadel staat te laag. Jullie vragen om mijn lengte, vervolgens kan ik alleen met gebogen knieën fietsen. Op de eerste rit reed ik lek en moest ik tien kilometer teruglopen, maar daar kunnen jullie niks aan doen.
Twee fietsen besteld en betaald.
Waren op stock en gingen vorige week zeker geleverd worden.
Nog steeds wachtende.
Snelle en vlotte levering, zelfs vroeger geleverd dan voorzien, vriendelijke chauffeur.
Fiets is heel goed verpakt, je moet de fiets enkel nog verder monteren, maar dat staat aangegeven op de website. Op het eerste zicht ziet er alles heel goed uit, mooie fiets voor een kleine prijs. Ik heb de fiets nog niet helemaal kunnen uittesten, omdat ik de dag na de levering moest geopereerd worden en ik lig nu nog 4 weken in het gips. Ik had er wel al eens mee gereden, juist de versnellingen haperen nog een beetje, maar dat zal wellicht kunnen opgelost worden door deze af te regelen. Ik heb al een filmpje gezien op YouTube hoe je dat moet doen.
Dus kort samengevat: Op het eerste zicht een mooie en degelijke fiets voor een kleine prijs, al heb ik hem nog niet volledig kunnen uittesten..
De bestelling en levering ging zeer vlot. Wel jammer dat er geen slot op de fiets zit en je deze dus los erbij moet bestellen. Ook jammer dat er geen monteur in de buurt is en de fiets dus altijd opgestuurd moet worden naar Waalwijk wat toch enkele dagen extra kost. Het wordt niet duidelijk op de site gecommuniceerd waardoor je denkt dat je de fiets kunt laten maken in de winkel bij jouw in de buurt. (winkel zit in ons geval een kleine 40 km weg)
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie review en feedback.

Op onze website en in onze winkels wordt er duidelijk aangegeven dat de fietsen zonder sloten worden geleverd en de voorwaardes melden zich voor de eventuele garantiegevallen.
Wij zullen uw feedback intern bespreken en om zo na te gaan waar we kunnen verbeteren.

Wij wensen u veel fietsplezier toe!

Met vriendelijke groet,

Team Matrabike Uw matrabike.nl team
goede service mijn versnelling computer was stuk had mijn fiets en week gebeld naar klantendienst en mocht naar sintmaartens latem gaan en heb direkt een nieuwe fiets gekregen
Matrabike.nl Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie en positieve review.

Fijn dat u zo tevreden bent over onze service in onze winkel en over onze klantenservice, we wensen u veel fietsplezier!

Met vriendelijke groet, Team Matrabike Uw matrabike.nl team