Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Had een fiets bij jullie besteld en betaald maar na twee uur om privé reden geannuleerd. Heb gebeld en de vriendelijke jonge dame heeft hem idd netjes geannuleerd en vertelde me dat het geld wat Ik over had gemaakt na het weekend werd terug gestort. Het was toen zaterdag 10 08 2019. Het is nu 20 08 2019. Heb vorige week netjes ff gebelt en werd me verteld dat het al bij de financiële personen lag en het eigenijk ieder moment overgemaakt zal worden. Ik ben morgen een week verder maar nog steeds geen geld ontvangen. Nou is dit binnen de ter wettelijke weken maar vind wel dat dit dan wel erg lang duren als het al bij de juiste persoon ligt. ***
Vriendelijk te woord gestaan en geleverd wat beloofd/besteld is. Levertermijn was een dag tater dan op de site beloofd, op de tracking info werd niet aangegeven dat het pakket was opgehaald door de transporteur. Lastig i.v.m.mijn eigen aanwezigheids planning.
Uiteindelijk is e.e.a. op mijn wens bij de buren het pakket afgeleverd.
aflevering verliep prima goede afmontage
Zeer vriendelijke bezorger en de fiets was goed samen en afgesteld door jullie monteurs. Hopelijk is de service bij eventuele klachten ook goed zal zijn.
mijn fiets is afgeleverd zonder zadel ,
Ik ben tevreden met jullie
Aangezien na ruim 1 week nog steeds geen fiets is geleverd en ik zelf achter de status aan moet bellen - zonder enige proactiviteit vanuit Matra - ben ik zeer ontevreden. Voor mij geen fiets meer van Matra in de toekomst.
ben uiterst verbolgen over MATRABIKE.ik heb op 1 aug een vouwfiets besteld die op donderdag 2 aug beslist geleverd zou worden.zaterdag 3 aug nog geen fiets.na wel zes keer gebeld te hebben de fiets geannuleerd.met de toezegging snel geld terug te storten.nu vrijdag bijna een week later nog geen terugbetaling gezien.jammer ik kan hier echt niet iets positiefs in vinden.misschien voor de goede orde mijn order nummer is *** met vr groet
de levering is goed behalve dat het niet compleet was, het insteeksnoer was 100 cm i.p.v. 140 cm.
Mijn zoon moest vanaf Almere naar een de winkel in de Bilt waar het snoer kon worden omgeruild.

Wij zijn zeer tevreden over het model, kleur en design
Goede ervaring. De bestelde fiets was niet leverbaar er werd netjes gebeld met de mededeling dat ze een gelijk soort konden aan bieden. Hier hou ik van mee denken naar de klant toe. Top.