Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Vorige week een mooie e bike besteld. Na twee dagen al geleverd. Wat een snelle service. Al veel op gefietst en hij bevalt prima. Bedankt.
ok, verpakking kan beter.
Snelle afhandeling. Vriendelijke medewerkers. Communicatie tussen afdelingen kan beter, vaak mis of verkeerde communicatie. Ordersysteem geeft vaak aan dat betalingen mislukt zijn, terwijl deze wel gedaan zijn. Hierdoor kans op dubbele betalingen. Flexibiliteit voor leveringen kan beter afgestemd worden op agenda van de klant, nu op planning van de route.
Hele goede service. Ik had de bezorger net gemist omdat hij net na de afgesproken tijd kwam. Maar de klantenservice heeft alles netjes uitgelegd en was erg behulpzaam. Over de fiets zelf ben ik erg tevreden. De remt remt niet heel erg dit mocht beter. De lichten zijn aan en uit te zetten door een knop bij de ondersteuning en fiets als een raket.
De bestelling ging vlot. Ik zou de fiets pas eind vd week ontvangen, maar werd al begin vd week gebeld dat de fiets de volgende dag al bezorgd zou worden. Top!
Bij de bezorging vond ik het erg jammer dat de bezorger nogal veel haast leek te hebben en dat hij ook geen gereedschap bij zich had om de fiets goed op de juiste maat af te stellen. Dat moest ik zelf maar ff doen..... minpunt!
Ik heb de fiets nog niet ontvangen want leverproblemen. Krijg wel email voor feedback en verzekering die ik niet kan invullen want ik heb geen framenummer want leverproblemen. Zou fijn zijn s jullie een koppeling hebben tussen status vd levering en de logische momenten om feedback te vragen
vlugge en perfecte aflevering ,
+ punt is het telefonisch contact bij aflevering
Hallo Matra,

Deze week mijn nieuwe fiets ontvangen. De fiets is mooi. Maar
- Display is niet goed gemonteerd. ( mist een schroef)
- Geen handleiding geleverd zoals voorheen wel geval was.
- Echt rijklaar gemaakt leekt de fiets niet (banden niet goed opgepompt).

Allemaal geen grote problemen maar wel aandachtspunten.

Mvgr ***
Snelle service. Vriendelijke helpdesk.

Helaas kloppen de levertijden op de website niet. 4 tot 6 werkdagen zijn makkelijk 2 maanden.