Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike is al meer dan 27 jaar het voordeligste adres voor uw fietsplezier! Destijds begonnen met de verkoop van fietsen uit een garagebox. Nu zijn we uitgegroeid naar een team van meer dan 50 fietsliefhebbers. Wij staan voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets. Wij helpen u graag in onze webwinkel, maar ook in één van onze acht winkels in Nederland en België. We verkopen ruim 20 duizend fietsen op jaarbasis en zijn daarmee één van de grootste fietsenwinkels van de Benelux. Het volume voordeel wat dit oplevert rekenen wij door aan onze klanten. U mag bij ons dus altijd rekenen op de scherpste prijzen!

Snelle levering.
Ik ben tevreden op mij pakket
Hartelijk bedankt voor u
Groet, ***
Ik ben tevreden met hoe de website werk geen ingewikkelde keuzes en het is niet moeilij. Ik ben blij met de sevive en de contact die met je word onderhouden over je artikel/product die je heb besteld bij Matrabike.
En ze hebben een goede klantenservice die je te woord staat.

Dat is mijn ervaring matrabike.
Ik vind Matrabike een prima zaak om een betaalbare fiets te hebben gekocht, de bestelling duurde iets langer dan afgesproken, maar daar had ik geen problemen mee.
Ik ben zeer tevreden over de fiets die ik heb ontvangen.
Matrabike heeft een uitstekende service verleend. Mijn fiets werd binnen 3 werkdagen 100% rijklaar geleverd op het juiste adres. De fiets was in perfecte staat. Gloednieuw en ik kon er gelijk op rijden. Ik kan Matrabike iedereen aanraden!
***
Wij hebben en fiets besteld voor onze zoon. Bij aankoop konden we uit meerdere leverdata kiezen. Op de gekozen dag hadden we nog geen mail gehad met exacte levertijd. Hiervoor hebben we gebeld met de klantenservice. Daar hebben we lang in de wacht gestaan voor we aan de beurt waren. Toen onvriendelijk te woord gestaan door een medewerker die kortaf was en niet klantgericht en is er nog geen definitieve dag en tijd uitgekomen. Op dit moment is de fiets nog niet geleverd.
op tijd afgeleverd en in goede staat gemakkelijk te monteren.
Tot nu toe wel tevreden, maar deze enquête komt te vroeg, want ik heb tot nu toe nog niet mijn bestelde fiets ontvangen.Dus een totale waardering kan ik nog niet geven.
Niet duidelijk dat de voorkeur datum niet geldt als je de fiets laat monteren bij informeren erg grof te woord gestaan beetje jammer product is overigens naar verwachting