Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Matrabike.nl
Matrabike.nl
Matrabike heeft al meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van fietsen vanaf de fabrikant naar de klant. Het assortiment van Matrabike bestaat uit allerlei soorten fietsen van racefietsen, stadsfietsen, mountainbikes, elektrische fietsen tot bijvoorbeeld e-steps. Oftewel, Matrabike heeft voor elk wat wils! Matrabike vindt het belangrijk dat de klant ├ęcht waarde krijgt voor haar geld. Dit levert Matrabike door alle fietsen af te monteren met hoogwaardige componenten zoals Shimano versnellingssystemen en hoogwaardige prijs-kwaliteit kenmerkende motoren zoals Bafang. Bovendien streeft Matrabike ernaar een omnichannel te zijn en ervoor te zorgen dat de klant centraal staat in het aankoopproces. Wij staan graag voor u klaar om u te helpen met de aankoop van uw fiets of fietsaccessoires. Bovendien kunt u ook bij ons terecht voor uw verzekering, onderhoudsbeurten en reparaties. Dit ziet u ook terug in onze klantenreviews. Matrabike heeft de best gewaardeerde klantenervaringen in de fietsenbranche. Wanneer u vragen heeft over een product of bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Ik zou willen dat het leveren van een bestelde fiets net zo snel ging als het vragen om een recentie over matrabike ik wilde eigenlijk wachten hiermee tot ik de fiets zou hebben ontvangen vandaag 14 mei maar helaas op de afgesproken leverdatum geen fiets dus. Op jullie site staat leverbaar in 4 tot 6 dagen en tijdens het bestellen kon je de datum aangeven van leveren en 7 mei was precies 6 dagen na 1 mei. Maar nadat ik afgerekend had kreeg ik een bevestiging plus dat ik nog een leverdatum moest maken die ik al had aangegeven tijdens het bestellen. Eerste leverdatum werd nu ineens een week later 14 mei.? Geen probleem dacht ik ik ben niet zo moeilijk week later ook goed. Krijg dus een bevestiging leverdatum 14 mei. Nu is het avond maar nog geen fiets en geen mailtje of telefoontje dat het een andere dag word..Vind dit eigenlijk een hele slechte zaak.
Snelle service bij aflevering goede uitleg gekregen.
Na een telefoontje kreeg ik een mail met de link wat ik precies diende te bestellen.
Na enkele dagen mocht ik het ontvangen.
Dank je wel voor de hulp en vlotte levering
iets meer uitleg over de fiets ,zoals wanneer brand het voorlicht en hoe zet ik de fiets aan ??
De Fongers Basic is een fantastische e- bike. Netjes afgeleverd door een dame die duidelijke instructies gaf hoe de fiets te gebruiken. De eerste tocht was uitstekend. De Fongers fietst erg lekker. Ik ben zeer tevreden met de fiets en jullie service. 😁👍👍👍
Het eerste keer dat de fiets was geleverd, ontbrak er een onderdeel van de spatbord en er was beschadiging op de frame. De eerste levering heb ik de fiets dan ook niet aangenomen. Bij de tweede levering leek het op eerste gezicht wel okee. Maar na paar dagen zonder de fiets gebruikt te hebben ontdek ik steeds meer krasjes. De achter zij-spatbord is anders dan afgebeeld op de webshop. Dat het anders is nog niet zo een probleem, maar de klemmen die de spatbord vast houd valt met een kleine stootje er al af. Ik heb toch een nieuw fiets besteld, de banden lijken tweedehands banden, met allemaal beschadigingen.
Correcte levering en mooi op tijd. Mooie en goede e-bike.
Prima tot nu

Van bestellen tot afleveren

Gr fam koolwijk
Uitermate Geduldig Begripvol Vriendelijk Personeel! 10+
Afspraken - 10
Bezorgen - 10
Uitleg - 10
Kwaliteit fiets Super 10+
Prijs Kwaliteit Fantastisch Goedkoop.!
Klantenservice perfect,goed bereikbaar! Fiets ben ik erg blij mee. Klantenservice was heel vriendelijk, goed geholpen door de medewerkers.

Enige verbeterpuntje dat ik werd gebeld dat zwarte model niet te leveren was, dus andere kleur gekregen (geen drama). Echter de zwarte fiets staat nog steeds op de site als leverbaar, gisteren zelfs als dagaanbieding. Dat rijmt niet helemaal. Daarbij 3 keer automatische mails voor een afspraak voor levering waar dat in mijn gebied via een externe transporteur gaat. It dingetje. Ook de externe transporteur heeft niet gebeld zoals besproken voor een afspraak,maar ik kreeg een e-mail met de datum. Nogmaals verder helemaal prima service!