Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAG
MAG
MAG.NL is de officiƫle website van het schoenenmerk MAG. MAG ontwikkelt en verkoopt jonge, eigenzinnige schoenen waarbij heerlijk lopen gegarandeerd is.

Ingrid W.
Prima service, snelle levering, nette communicatie bij vragen. Top!
Tina H.
Vooropgesteld dat de service heel goed is, heb ik 1 kanttekening. Ik heb telefonisch gevraagd welke maat je het beste kunt bestellen en daar werd op gezegd dat je je eigen maat kunt aanhouden. Helaas is dit niet het geval, ik heb de schoenen moeten ruilen n voor een maat groter. Een hoop gedoe al met al.
Brigit A.
Omdat het snel en netjes wordt bezorgd met een lief persoonlijk kaartje, extra veters en mooie sokjes....... Super dank daarvoor maar het is niet voor iets dat dit mijn derde paar is... Groetjes iedereen.
Brigit
Carla P.
Snelle levering en zonder problemen retour kunnen sturen toen de schoenen helaas te smal waren voor mijn voeten.
Froukje W.
De bestelling was gemakkelijk te plaatsen en snel afgehandeld. De volgende dag krijg ik mijn bestelling al als ik dat wil. Daar heb je ook keuze in, super!!
Annette L.
Ik heb mijn standaardmaat 39 besteld.
Die vielen toch wat kleiner uit.
Toen de app voor maatbepaling gebruikt.
Die kwam nog een maat kleiner uit!
Maat groter besteld. Die zit prima.
Netjes afgehandeld..
Leuke schoenen.
Wilma R.
Snelle bezorging. En het contact via de mail is ook prettig en snel verlopen.
Anita R.
Ik had de verkeerde maat en heb ze geruild. Orima service dik tevreden
Wytske V.
Schoenen zitten heerlijk en zien er zelfs in maat 43 mooi uit. Ik heb nu 2 paar zomerschoenen en 1 paar laarzen!
Emely W.
Ik ben zeer tevreden over de service van MAG. Helaas was het laatste paar wat ik had besteld niet passend. Een super leuke schoen maar viel te smal voor mijn voeten. Heb deze daarom terug moeten sturen. De retour service is prima en netjes afgehandeld.