Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
MAG
MAG
MAG.NL is de officiële website van het schoenenmerk MAG. MAG ontwikkelt en verkoopt jonge, eigenzinnige schoenen waarbij heerlijk lopen gegarandeerd is.

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
m d
Mooi site, geweldige schoenen. Bestel en ruilservice alsook andere service is meer dan goed. Blij de MAG schoenen ontdekt te hebben.
Annette R
Sorry maar ik zou niet weten wat er te verbeteren valt!
Jose T
Ik heb de schoenen besteld! Wat ik al heel erg prettig vind is dat je achteraf kan betalen. ze werden netjes de volgende dag geleverd. Tussen door word je op de hoogte gehouden. Dus perfect.
Nicole P
Schoenen.zitten heerlijk
Mooie kleur
Paula F
Zeer goede en snelle service!
Janneke d
De bestelling kwam snel binnen met een persoonlijk briefje!
Helaas zaten ze te ruim maar ook het retour sturen en ontvangen ging voorspoedig.
Ik ga ervan uit dat ook het geld snel terug gestort wordt.
Jorie D
Ik heb al meerdere paren schoenen van MAG. Heerlijke schoenen. De service is super!! Snelle levering en bij vragen via de mail altijd heel snel antwoord!
J P
Na wat ik heb gezien en ervaren krijgen jullie een dikke tien.
Silvia K
Wat leuk dat jullie er een hand geschreven kaart bij doen wie de order heeft klaar gemaakt voor verzenden , websihop word zo toch nog een beetje persoonlijk
En ja de schoenen helemaal top heb er in de jaren 90 ook heel veel versleten ben er blij mee !
Monique h
Ik ben erg tevreden over mijn bestelling! Er moest een ruiling plaatsvinden maar ook dit is prima en snel verlopen!
Alleen kreeg ik geen track en tracé mail bij de tweede bezorging!! Top bedrijf !