Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
MAG
MAG
MAG.NL is de officiƫle website van het schoenenmerk MAG. MAG ontwikkelt en verkoopt jonge, eigenzinnige schoenen waarbij heerlijk lopen gegarandeerd is.

Irma G
Snelle levering
Mooie schoenen lopen heerlijk😍
En leuke Flip flops erbij gekregen.
Erg leuk, bedankt
Diana V
Besteld en 1 dag later al bezorgd. Gevraagd of ik ook nieuwe veters voor mijn andere MAG schoenen kon kopen, kreeg ik er gewoon gratis bij geleverd. Top service. In de schoenendoos nog een persoonlijk geschreven kaartje van inpakker Alex die mij veel succes wenste met mijn aankoop. Dit bedrijf weet wat service is. In 1 woord GEWELDIG!
Astrid R
Vindt het allemaal perfect geregeld. Bestelling snel en goed afgehandeld.
Contact via mail fijn en telefonisch contact prima.
Jeanette d
Wat een waanzinnig goede service. Zelfs na retourzending netjes een mail dat jullie het pakket hadden ontvangen. Heb nu 2 paar schoenen en wat lopen ze zalig
Ellen V
Bij vragen al snel vriendelijk antwoord, niks aan te merken.
Jolanda W
Goede service, leuke schoenen en goed lopende schoenen!
ilona v
Prima! Snelle levering. Schoenen mooi en maat perfect!
Bianca V
Fijne website en bestellen is eenvoudig.
mieke R
hier voor de 2e keer een bestelling geplaats en wederom zeer tevreden schoenen zitten zo lekker hoef ze niet eens in te lopen.bestelling ook weer snel en netjes geleverd
Mia H
Super schoen.