Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
MAG
MAG
MAG.NL is de officiële website van het schoenenmerk MAG. MAG ontwikkelt en verkoopt jonge, eigenzinnige schoenen waarbij heerlijk lopen gegarandeerd is.

Astrid d
Ik ben al jaren fan van deze schoenen van MAG .
Super kwalitiet en de service grandioos.
Bedankt MAG ik ben er erg blij mee !
L J
Super leuke schoenen die heerlijk lopen en ook nog eens in een mooie kleur blauw en snel geleverd, ben er superblij mee
Diana V
Goede service en hele snel levering
Bianca E
Super service. De volgende dag al in huis.
Ben weer helemaal tevreden met de schoenen.
Ze zijn wel prijzig en na 2 seizoenen heb ik ze ook afgelopen maar voorlopig geen zere voeten meer.
Jeannot D
Ziet er goed verzorgd uit !
Ingrid B
Roomservice topschoenen. Zeer persoonlijke service....
Wtp R
Super service!! Snel en goed verstuurd, ruiling ook snel. Top winkel kom zeker weer terug!
Trudie v
Schoenen zitten perfect. Levering snel en product goed verpakt.
Monique H
Heel fijne snelle afhandeling van de bestelling kreeg nog als kado een spuitbus anti rain en extra veters bij mijn schoenen. Erg blij mee
Marlies H
Bestelling snel geleverd, retouren ook super snel en correct afgehandeld.

Wat ik echter jammer vind is dat je moet betalen voor AfterPay, terwijl ee geen winkel is die deze schoenen verkoopt en je dus ook geen idee hebt welk model je wel of niet goed gaan zitten. Ik heb alle tips gevolgd en toch heb ik meerdere paren moeten terug sturen, erg jammer.