Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

Luke K
Ging op zich prima en snel reactie gehad maar zou beter zijn als er 2 pakjes worden gestuurd dat het ook aagegeven is ipv 1tje track en trace en de andere naja die heb ik niet kunnen vinden maar kwam volgende dag wel gewoon binnen
Tauw SA B
Veel keuze , goede prijzen en onmiddellijk een antwoord gekregen als ik een vraag stelde via het chat-systeem. Kortom zeer tevreden !
Anneke Tessers
Alles heel snel geleverd,
A S
Ik ben zeer tevreden met het product.
Ik kan er op dit moment nog niks mee maar door goede advies van jullie gaat het helemaal goed komen.
Dus een hele goede ervaring
Olaf D
Artikel niet voorradig op moment van bestellen , werd daarover keurig telefonische van op de hoogte gesteld .
In goed overleg vervangende artikelen geleverd binnen 1 dag .
Goede service !
Jo V
Alles verliep zoals verwacht.
Janneke B
Nette en super snelle levering!!
A B
Goede producten en snelle levering.
K. D
***
Ronald G
Zeer vlotte afhandeling vanaf bestellen tot aan huis brengen.Top.