Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

Verkeerde opzet kammen set geleverd. Daarnaast scheerapparaat Andis werkte niet. Custom service afdeling bleef volharden dat het probleem bij ons lag en niet bij de levering door Macrovet. Ik was in staat om alles te retourneren en geld terug te vragen. Uiteindelijk is het probleem door Macrovet opgelost. Kans op herhaalde aankoop bij Macrovet is klein.
Super
Ik heb een aesculaap messenstandaard gekocht de prijs bij u ligt boven het gemiddelde, op site zag ik echter dat er 10 messen in konden, dat rechtvaardigde voor mij de hogere prijs, echter de geleverde standaard is gewoon voor 5 messen, misleiding op de site, jammer
Prettig geholpen. Goed advies gekregen
gewoon goed.
Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, en tevens snelle levering!
ik heb al eerder de ratval gekocht bij jullie maar ik kreeg bij de eerste keer en goed potje voor het lokmiddel erbij geleverd en die werkte effectief en deze keer heb ik weer bij jullie besteld maar ik kreeg en lokmiddel in een aluminum verpakking die heel loppend is en die loopt gewoon letterlijk uit het toestel en komt zo op de grond terecht waardoor het toestel geen effect meer heeft op ratten
Zeer goed advies. Heel vriendelijk en behulpzaam en snelle levering
Communicatie rond het inkoop en zending proces verliep perfect.
Gewoon erg goed