Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

Pim W
Eerst ontvingen we een verkeerd artikel, maar dat was supersnel rechtgezet!
henk h
Produkt zoals beschreven, er was een bus cooling toegevoegd ( top)
Het was goed ingepakt er wasniet bezuinigd op verpakkingsmateriaal.
Snel verzonden
p a vd
Prima
Hendrickx L
Makkelijke bestelling, goed communicatie, vlotte levering. Misschien één opmerking: na de internet-order (en betaling) kon ik mijn bestelling niet afdrukken (kan ook aan mij liggen), zodat het wachten was op een bevestigings-mail (altijd een beetje spannend). Mvg. ***
Stephane V
goede en correcte informatie en heel behulpzaam
Peter d
De bestelling ging makkelijk en eenvoudig. De bezorging door DHL was perfect. Je wordt keurig op de hoogte gehouden door DHL en Macrovet. Macrovet is een betrouwbaar en transparante webshop. Geen vreemde verassingen.
John V
****
Jo G
Prima service zeer tevreden!!!
Anneke d
Ik ben zeer tevreden omdat ik kon chatten met een medewerker die mij advies kon geven. Later kreeg ik een mailtje dat ik mijn bestelling alvast kon plaatsen omdat het artikel wat ik wilde hebben de week daarna binnen zou komen. Begin van de week had ik mijn spullen al in huis!
Wat ik jammer vond dat ik een pre-order wilde plaatsen en dat eerst niet lukte, maar gewoon een mailtje sturen werkt gelukkig ook! Dank voor de prima service!
miriam p
Veel keuzen, snelle levering, goede informatie over de status van het pakket.