Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

j,g, W
snelle levering .goed advies.
EP G
Goed advies. Ook over de mail , vriendelijk. Ik had een duif besteld en helaas werkt het niet want er zitten twee duiven in mijn boom en zijn met nestje bezig en *** had al gezegd als ze met nest bezig zijn dan gaan ze niet weg. Maar ik zag het vandaag pas vliegen met takjes. Dus ik moet letterlijk de boom in
Monique V
prima service, snel geleverd en goede nazorg.
Dominique H
Heel tevreden, alles vlot verlopen.
Mechteld v
Macrovet verleent zeer efficiƫnte en persoonlijke service.
Nadat DHL via track and trace claimde de bestelling te hebben bezorgd, wat niet het geval was, terwijl we gedurende het aangekondigde tijdslot en 4 uur daarna thuis zaten te wachten, was een mailtje met Macrovet voldoende. Met een vriendelijke en persoonlijke reactie verzond Macrovet de bestelling nogmaals. Gelukkig werd deze tweede zending nu met succes via DHL verzonden en bezorgd. Chapeau!
Michelle V
***
Britt V
Goede webshop met veel uitleg over de producten, kwaliteitsproducten aan een degelijke prijs, prima dienstverlening en snelle levering. Zeer tevreden klant.
G R
Alles perfect gelopen. Bedankt voor de goede service
Fieke S
Snel geleverd
Johny C
Ik heb het pakje gekregen volgens de datum, dat jullie voorstelden,
en alles correct verlopen, en zonder schade aan het pakje daarvoor
proficiat, en mijn dank. Ik zal het zeker voortvertellen hoe jullie werken
en, alles in het werk stellen voor de klanten.
Groetjes
***