Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

Zeer tevreden
Alles is top ook de kwaliteit ik ben dan ook dik tevreden
Snelle bezorging.
Netjes verpakt
Snelste service da ik al gehad heb.
Proficiat!!!
Zeer snel geleverd
Perfect en snel afgeleverd. Maar belangrijker : de helpdesk helpt je vakkundig en vriendelijk om een goede keus te maken uit het grote aanbod aan scheermachines.
Ik heb n.a.v een vraag deskundig advies gekregen en die heb ik opgevolgd. De volgende dag had ik mijn bestelling al binnen. Wat ben ik enorm blij met deze aankoop. Ik had 13 jaar eerder bij jullie een tondeuse voor de hond moeten kopen en niet luisteren naar de aardige meneer van de dierenwinkel die geen verstand van zaken had. Dat had een hoop ergenis gescheeld en was het fijner geweest voor mijn hond om hem te trimmen. Goede service en ik kan jullie aan iedereen aanbevelen.
snel geleverd , website zou iets duidelijker kunnen zijn , heel veel mogelijkheden .
Maar doen hun best om het behapbaar te houden.
*****
Snelle levering . Goed product
Prima telefonisch advies gekregen voordat ik het product heb besteld. Snelle en goede levering