Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

JMMv
Snelle levering
Gerrie R
goede website en fijne behandeling, moest alleen 3 dagen wachten op mijn bestelling, maar dat kwam door DHL.
Lia B
Na het besluit om zelf onze Labradoodle te trimmen op de Website gezocht naar tondeuse en scheerkop. Zeer duidelijke uitleg betreffende het product in de vorm van filmpjes. Bestelling gedaan, product is snel geleverd en voldoet aan alle verwachtingen. Heel erg fijn. Onlangs ook set opzetkammen gekocht en dipolie voor onderhoud scheerkoppen .Onze Labradoodle Evi loopt weer goed verzorgd rond, te pronken met haar mooie vacht, mede dankzij Macrovet.
E M
Vlotte afhandeling en levering
Ruud V
Snelle service was zo binnen na bestelling via de webshop
Luc N
v
levering stevig verpakt , correcte prijs , ruim aanbod, zeer tevreden
manfred b
Vlugge levering, zonder problemen, ik ben tevreden over de afhandeling
Marc M
Topproducten, snelle levering, alles naar wens
C.A. v
Ben heel tevreden over het product en is prima snel afgeleverd.
Groet ***
Karel U
Me hond is er blij mee! (Geen uren gekloot aan ze lijf)