Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

Johan K
keurig en snel geleverd
H v
Klinkt verwend, maar tot 15u bestellen is volgende dag in huis. Als zzp'er kan ik vaak 's avonds pas zaken bestellen ed. Gelukkig was mijn bestelling er keurig volgens uw planning.
B S
Prima verlopen, goeie winkel!
G.L.M. v
Snel en correct geleverd.
Ger B
Duidelijk te vinden, goede producten, goede uitleg producten (ook via youtube), snelle levering.
Bert v
Geweldig snelle en goede levering. De cooling gel is ook een prima product
jos g
snelle en correcte levering en uitstekende betaling mogelijkheden.
Anouk B
Snelle levering, goede navraag na ontvangst van het product, veel info en tips over de artikelen.
William R
Snel bezorgd