Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

GeaK
Snelle levering
Ella L
De producten zijn op het aangegeven tijdstip bezorgd. De producten die besteld zijn, zaten ook in de verpakking. Voorts waren de producten ook goed afzonderlijk ingepakt.
Monique H
Nav een product nog telefonisch contact gehad. Kreeg ook vriendelijk en deskundig advies over het product wat ik ging gebruiken, en dit was voor mij een aanvulling en een reden om het product zeker aan te schaffen bij Macrovet.
w m
Snelle levertijd en goed ingepakt.
Katrien H
Perfecte service en snelle levering
pierre s
goed advies gekregen via de online toets en een correcte aflevering de volgende dag.
Pascale S
Ik twijfelde over de aankoop van een tondeuse voor onze Cockapoo. Ik kreeg via de telefoon een duidelijke uitleg, echt super! De bestelling werd de volgende dag al geleverd. Na nog wat naleeswerk over het juiste gebruik gingen we aan de slag met ons nieuw materiaal, allemaal topkwaliteit! Dank je wel!
S. S
De bestelling is snel en correct afgehandeld. Geen op of aanmerkingen.
P.F. S
Prima product. Duidelijke website. Snelle en goede levering.
Gerard M
goede informatie op de website en snelle levering.