Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

Fijn bedrijf met geweldige service. Snelle levering, netjes verpakt.
Dikke 10 van mij.
Zeer snel en goed geleverd.
Ik heb eerder een e-mail gestuurd naar de klantenservice omdat ik advies wil over de scheeropzetkammen die ik heb besteld.
Ik kan steeds maar niet de juiste vinden die op mijn tondeuse passen en heb daardoor al meerdere keren de verkeerde besteld. Helaas. Deze zullen dus ook weer retour moeten.
Ik heb nog niets van uw klantenservice vernomen hierover.
Dus ik hoor alsnog graag van u.
Het wisselen van de acheerkoppen van mijn vrouw haar trimapparaat werkte niet goed meer ik heb toen advies gevraagd aan macrovet (waar het apparaat vandaan kwam) en kreeg het advies om een nieuwe scheerkop houder te bestellen, tevens stond in die email de juiste link naar de benodigde scheerkop houder. Deze werd na bestelling de erna netjes afgeleverd.
Met duidelijke, belangrijke tops, aan de binnenkant van de doos, wordt je als klant zo goed mogelijk geholpen. Klasse!
Fijn bedrijf, goeie service en supersnelle levering.
Herstellen (eventuele) fouten geweldig, kreeg zomaar een scheerkop cadeau.
Mooie degelijke artikelen tegen een betaalbare prijs.
Dikke 10 van mij.
Ik heb de scheerkopjes van mijn tondeuse op zaterdag met de post verstuurd om ze te laten slijpen. Ik kreeg ze de donderdag daarop met de post terug. en ze zijn weer vlijmscherp.
Alles efficiƫnt en professioneel
Prima service, overleg goed en adequaat uitgevoerd en snel afgehandeld met creditering .
Goede duidelijke website, snele levering en tot nu toe een goed product al zijn de plastic opzetkammen volgens mij niet echt duurzaam.