Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

Lindy v
Eerst met de online help meneer informatie gewonnen over de tondeuse en scheerkop die voor mij het meest geschikt was en a.d.h. van zijn advies een keuze gemaakt en de produkten besteld. Was de volgende dag al binnen. Dus helemaal super. Een volgend bestelling zal weer bij jullie zijn.
a m
het is jammer dat ik de tweede ook terug moet sturen als je hem aanzet dan blijft hij maar water spuiten dat is niet goed maar voor de rest word je prima geholpen met de vriedelijke groeten a mulders het gaat overeenscarecrow watersproeier
dianav
Snelle levering
HenkV
top
Jeroen G
Snelle levering. Efficiënt proces (bestellen, betalen, leveren).
Anneke K
Ben tevreden om de goede, snelle en correcte levering.
Marina P
Snelle en correcte levering .
W. B
Levering correct en conform de gegeven informatie. Product voldoet aan de verwachting. Prijs-kwaliteit verhouding is oké .
Dominique V
Alles is goed verlopen, dank je .
Jan M
Ga zo door!