Macrovet.nl
Macrovet.nl
Macrovet.nl is de webshop voor al uw dierbenodigdheden Wij bieden u een zeer breed pakket van verschillende specialismen, of het nu gaat om een nieuwe scheermachine voor uw hond, paard of schapen of u bent op zoek naar een nieuw schrikdraadapparaat of zelfs een compleet nieuwe elektrische afrastering, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast zijn wij echte specialisten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierbenodigdheden. In onze webshop kunt u zoeken op diersoort en aandoening.

Vieneke V
Dankzij de staking in Belgie is het pakket pas vandaag toegekomen
alles ok
schaartje al gebruikt, fantastisch
Kees L
snelle en prima levering.
Zeer tevreden klant.
Z T
👍 bedankt!
Robert V
Correcte produkt omschrijving en een snelle vakkundige levertijd ( buiten de Bpost staking om )
Regina V
Supersnelle levering!
Heel tevreden
Hennie v
Snelle levering. Helemaal goed!
Alexander B
Er zijn problemen bij Post NL geweest. Macrovet heeft me altijd netjes op de hoogte gehouden! Heel goed!
Yvon B
super tevreden bedankt alweer
Jeppe K
Ik vind Macrovet een hele klantvriendelijke winkel. De website is helder en overzichtelijk met goede informatievoorziening over de producten. Levering is altijd heel snel en als je service nodig hebt wordt je snel en vriendelijk verder geholpen. Kortom, een topwinkel. Ga zo door.
adrie b
Ben tevreden over de bestelling maar niet de bezorging slechte communicatie