Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Wij hebben naar volle tevredenheid de producten bij Maatstudio online gekocht.
Netjes afgeleverd en ziet er goed uit.
Op 1 kamer al opgehangen maar met de rest moeten wij nog even wachten.
Maar nogmaals ziet er netjes uit.
Super service! Ik heb een paar keer via Whatsapp contact gehad met Maatstudio, en fijne informatie teruggekregen. Duidelijke montage handleiding en de jaloezieën zijn van super kwaliteit.
Door alle drukte heeft mijn moeder de taak op zich genomen om alle maten door te geven.
Zover ik weet ging dit heel fijn!
Ik ben zeer tevreden over me jaloezieën!
Makkelijk reinigen en lekker dicht als we dat willen! De kleur is ook exact wat ik wilde! Bedankt !
Duidelijke uitleg bij het bestellen van jaloezie op maat.
Na bestelling ook voldoende op de hoogte gehouden van status bestelling en de levering.
De jaloezieën werden snel geleverd en het monteren was niet ingewikkeld. Wij hebben de bamboe jaloezieën in beuken kleur gekocht. Kwaliteit van de jaloezieën is super en we krijgen en veel complimenten over! Een aanrader!
Jaloezien zijn perfect opgemeten en de montage is goed te doen zelf. Ik ben erg tevreden over de deskundigheid en het juiste advies om tot mijn aankoop over te gaan. Snelle levering alleen zou ik voor een andere pakketdienst kiezen.
Accurate thuismeting, snelle producenten, schappelijke prijzen en uiteindelijk hele mooie jaloezieën.
Mooi product, en snelle levering
Mooi product en levering volgens afspraak