MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken en zonneschermen. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoraite en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Marloes W
Service was super, levering ook. Het eindresultaat is ook geweldig. Ik zou een volgende keer weer hier bestellen. Echt top!
Lisette H
Prachtige jaloezieën van hoogwaardige kwaliteit. Prima service. Ook voor ons nieuwe huis weer besteld bij Maatstudio!
Annemarie K
Goed advies en mooie materialen. Zijn er blij mee!
Karin G
Prima prijs, topkwaliteit en keurig snel geleverd
joris de hont d
goede service en levering.
W.E. M
Prima services en binnen 14 dagen in huis .
Mooie kwaliteit rolgordijnen.
Frank v
Korte levertijd en keurige melding van hoe laat er geleverd wordt
Marcel L
Bestellen is eenvoudig en levering + afwerking van de luxaflex is uitstekend.
Djimmy F
Top kwaliteit voor een mega goede prijs
Dorien v
Prima service! Zeer klantgericht en komen de afspraken na.