Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Erik v
prima service & kwaliteit!
Robert-Jan S
Snelle levering, makkelijk te monteren.
Heel erg blij mee.
Quinten Gazendam G
Mooie producten, goed en gedegen advies, dubbelcheck op de maten en uiterst nette afhandeling. Heel tevreden over het resultaat, enig punt van feedback zou de stevige levertijd zijn maar nemen wij graag voor lief aangezien we er zeer gedegen over geinformeerd werden.
Wilma v
Zeer tevreden over mijn aankoop. Goed afgeleverd makkelijk op te hangen. Zeer goede en meedenkende service vergelijk met vorig orders waardoor ik nu in mijn hele huis dezelfde screenshot heb hangen 👍
Xandra v
Wederom zeer tevreden! De vorige keer naar alle tevredenheid jaloezieën besteld. Deze keer een verduisterend rolgordijn. De prijs, kwaliteit en levering is zeer goed en boven verwachting.
Ewald B
Alles zat netjes ingepakt en de afmetingen waren prima.
De bevestiging aan het kozijn waren goed omschreven.
Chris E
Vlot geleverd en geheel naar verwachting! Goeie kwaliteit en 2x zo goedkoop als in een fysieke winkel. Erg blij mee!
Ton O
kwalitatief goede producten waarvoor enig geduld vereist is tot deze zijn vervaardigd, maar wanneer dit is gebeurd, correct worden verzonden..
Albert M
Duidelijk, simpel en effectief bestelsysteem. Goede kwaliteit
Isabel M
Weer goede service en mooie kwaliteit jaloezieën!