Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Prettig telefoon gesprek. Goed advies en denken mee👍 De service is ook heel goed.
Product wat wij hebben gekocht is kwaliteit!
Super blij mee!
Goed product.
Over risico’s voor kinderen (ketting), veel beschrijvingen.
Maar instructie over de bevestiging ontbreekt.
Telefonisch besteld (na info van de eigenaar). Zelf ingemeten, snel geleverd en keurig verpakt. Degelijke en zeer goede kwaliteit.
Prijstechnisch een aanrader.
Rolluiken zijn TOP!
Zeer slechte service. Steunen van de vouwgordijnen zijn zichtbaar van buitenaf gevraagd of jullie plafond steunen hebben,die hebben jullie niet dus mijn man vroeg voor steunen dat we konden kijken of we ze zelf konden afzagen. Vindt de medewerker maar een rare vraag het antwoord was nee . Dus voor ons nooit meer een product van Maatstudio.
Top!
Goed advies qua meten, past precies en is echt super mooi!
Geen schroefjes meegeleverd.
Zeer kundige mevrouw heeft de maten opgenomen. Met uitstekend aanvullende adviezen. Snel geleverd in stevige dozen door transport bedrijf. Netjes met time tracking dag van te voor tot op de minuut te volgen. Het past allemaal stevige kwaliteit. Kortom super tevreden en door 20 procent korting zeer scherpe prijs.
Goed
Snelle levering