Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Samra O
Goed telefonisch bij het meten en gekregen wat afgesproken is. Goede service 👍
Paul v
Fijne overzichtelijke webshop waarin onze bestelling makkelijk was samen te stellen.
Iets langere levertijd dan belooft, maar de kwaliteit & uitstraling van de jaloezieen maken dat meer dan goed. Wat een mooi product!
Danielle V
Goede service, de houten jaloezie die we hadden besteld werd zelfs op de fiets bij ons thuis afgeleverd. De jaloezie was makkelijk te bevestigen en is precies op maat.
vince j
fijne samenwerking en een zeer mooi product met goede prijs kwaliteit verhouding
R.A.M. J
Prima artikel, concurrerende prijs, fijne communicatie en uitmuntende nazorg.
Han L
Prettige begeleiding en adviezen
Tonia R
Super service en prachtige jaloezieën !
T d
wij zijn zeer tevreden over de bamboe jaloezieën, gehoord van de buurman over dit bedrijf. Goede prijs/kwaliteit
Marie-Catrien v
Groot compliment! Wij zijn bijzonder tevreden; zowel over de prachtige bamboe jaloezieën als de afspraken en de communicatie. Alles is geheel volgens de planning verlopen, op tijd geleverd, zeer goed verpakt en de jaloezieën zijn prachtig. Van hoogwaardige kwaliteit en afwerking. En dat voor een heel mooie prijs. Dank! Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen.
Hanny v
Wij hebben nu ruim een week onze jaloezieën hangen en zijn er superblij mee. Zoals beloofd was alles supergoed ingepakt en is er niets beschadigd onderweg. Ook voor de leverafspraak werden wij heel goed op de hoogte gehouden door het vervoersbedrijf. M.a.w. alles klopte, vooral ook dank aan Marian die bij ons is komen opmeten, zij gaf ons heel goed advies. Ik zal maatstudio zeker aanbevelen aan familie en vrienden. Wat een topbedrijf!