MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken en zonneschermen. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoraite en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Hanne V
Nadat ik via de website een overzicht kreeg van de producten, heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik heb daar altijd de voorkeur in. Ook dit keer beviel mij dit uitstekend. Er werd met mij meegedacht en ook op een kritische manier!
De levering was op tijd. Helaas, afhankelijk van een vervoersbedrijf waar ik, langer dan vanuit hun was afgesproken, op moest wachten.
Ik ben erg tevreden over het eindproduct. Ziet er prachtig uit!
Hartelijk dank!
Fred H
Na al eerder een bestelling te hebben geplaatst en vanwege de snelle en correcte service opnieuw een order geplaatst en die is ook weer snel en correct afgeleverd.Hiervoor dank.
Jan H
Uitstekende web-site.
Twee rolgordijnen uitstekend verpakt en op tijd geleverd.
Jose Tillema
Het smartfit systeem werkt niet zoals het moet en er is geen fatsoenlijke klantenservice die het probleem oplost!! pas dus op!!! De klemmetjes horen achter het rubber tussen het raam te worden geklemd, maar dit is bij ons onmogelijk!
Hier wordt NIETS over gezegd op de website!! Het raam zit er gewoon strak in, waardoor er niets tussen het rubber en het glas kan worden gedrukt. De klantenservice zegt dat het ons eigen probleem is, en als we een magneetstrip nodig hebben kost dat ONS meer geld. Totaal niet tevreden!!!
Gertjan A
Ik had een foutje gemaaakt met inmeten. 1 mailtje en binnen een uur een bevestiging van de wijziging.
De jaloezie is snel geleverd en de kwaliteit is goed.
Twijfel niet, gewoon bestellen!
Liam M
*** was top met zijn service! Ik ben super tevreden met de service - snel, professioneel, vriendelijk met veel geduld.
Arno H
Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en de manier hoe het is gemeten.
De jaloezie passen perfect het is heel mooi geworden. Wij zij dik tevreden.👍👍
Jolanda V
Kan niet anders zeggen dat we uitstekend zijn geholpen door vriendelijke meedenkende medewerkers. Afspraken waren duidelijk en goed nagekomen.
Arthur v
Prima prijs/kwaliteit verhoudingen en netjes snel afgeleverd !
Peter S
Prachtig product op maat en een snelle levering