Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, gordijnen, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen,inbetween gordijnen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Belinda R.
Zoals elke bestelling, ook deze weer snel en een mooi product geleverd.
Blij mee!
Piet T.
Goed geholpen prettige ervaring netjes opgemeten en opgehangen
Liliana S.
Weer een mooie luxaflex
Pillen E.
Altijd netjes op tijd en van zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden.
M S.
Een prettig bedrijf om bij te winkelen.
Heb verschillende soorten raambekleding ontvangen. Gewoon goed;)
Erik en Nicole v.
We hebben in het verleden al onze jaloeziën gekocht bij maatstudio.
Daar zijn we nog steeds zo blij mee, dat we nu ook onze gordijnen hier hebben gekocht!
Goede kwaliteit, fijn contact en zeer behulpzaam.
Wij zijn zeer tevreden!
Sacha Z.
Super service, en goede kwaliteit! Snelle levering. En het contact is ook heel prettig.
Priscilla R.
We zijn heel tevreden nu al 3 dingen besteld
-Grote luxaflex voor openslaande deuren
-Zonnewering
-Luxaflex kleiner raam

We zijn heel tevreden omdat de materialen erg mooi en duurzaam zijn en ook nog voor een redelijke prijs. We zijn erg verbaast dat kwaliteit niet de duurste prijskaartje hoeft te hebben. Echt een aanrader voor andere.
Bedankt.
Vriendelijke groet,
***
Stanley T.
Bij vragen (mail) krijg je snel een duidelijk antwoord. Samples waren ook snel in huis en het eindproduct volledig naar verwachting! (Minpuntjes lagen niet bij het product maar bij de digitale integratie.)
Monique H.
Keurig binnen de afgesproken tijd een kwalitatief goed product afgeleverd!