Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Goede en snelle levering van de producten. Wordt meegedacht bij het opmeten van de producten. Goed geholpen bij telefonisch contact. Zeer tevreden.
Beste maatstudio,

We zijn tevreden met onze aankoop en genieten ervan. De prijs kwaliteit is ook zeer positief bij jullie.
Mooi materiaal, uitstekende passing.
Prima kwaliteit geleverd. Levering conform afspraak. Mooie prijs-kwaliteit verhouding.
Snelle en nette levering, en alles past zoals gewoonlijk perfect.
we zijn alweer erg blij met onze nieuwe houten Jaloezieën
Bedankt!!
Afgelopen vrijdag mijn houten lammelen ontvangen. Super snelle service als ook de levertijd qua maken van onze bestelling. Het voor traject van het meten wordt je geweldig goed mee geholpen en begeleidt. De prijs is niks te duur voor de service die er geleverd wordt en onze zwarte houten lammelen zijn van de hoogste kwaliteit! Kortom ik zou eenieder aanraden hier bij Maatstudio te bestellen en te kopen!
Levertijd was 10 dagen ! Super mooi en blij met me aankoop.
Prima kwaliteit en vlot geleverd. Makkelijk te monteren, tevreden met Maatstudio
vlotte keurige aflevering en goede communicatie omtrent verloop van de order.
Goede communicatie, netjes verpakt en bij problemen wordt er goed meegedacht naar een oplossing