Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Pauline v
Super goede respons op mail contact. Veel keus. Makkelijk te monteren en een meer dan prachtig resultaat.
NouckyK
Snelle levering. Nette webshop. Staaltjes komen netjes verpakt en snel per post.
Helaas bij het uitpakken bleek mijn totaal zwarte rolgordijn een witte onderregel te hebben die continu in het zicht zal zijn. Ik weet tot op heden niet of dat normaal is of een productiefout. De klantenservice is redelijk snel met een reactie, maar zij zijn enkel een doorgeefluik die verder niets kunnen doen. Ik wacht nog op een reactie van Maatstudio zelf om te zien wat er aangepast kan worden en welke kosten hiermee gemoeid zijn.
Hope for the best!
Jo B
Zijn erg mooi en makkelijk op te hangen
Julien S
Makkelijk bestellen via website en snelle levering
Charlie T
Goed product en een eerlijke webshop!
Sabine H
Over Maatstudio ben ik zeer te spreken maar over de leverancier van de bestelde lamellen totaal niet. Ook slechte reclame voor jullie als Maatstudio. Het zou 17/11 geleverd worden en is het onbekend nog wanneer. Heel jammer dit. Ik zal jullie naam zeker blijven noemen als het gaat over de horizontale jaloezieën.
erik m
heel makkelijk bestellen en snelle afwikkeling orders
Jeroen S
We hebben al eens eerder een luxaflex besteld bij maatstudio en het is gewoon een goed en degelijk product. Ook kregen we na een jaar problemen met het kantelmechanisme, toen werd er gelijk een nieuwe opgestuurd en werkte hij weer perfect.
Zeker een aanrader om in de toekomst bij te bestellen.
Bianca B
Het product voldoet aan mijn verwachtingen en is keurig op maat. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en het was binnen 3 weken binnen. Er ontbrak een onderdeel, maar na mailcontact kon dit snel nagestuurd worden. Reactie op de mails was snel, echter kwamen niet alle mails bij mij aan die de status van de bestelling doorgaven.
Harrie M
Jaloezieën besteld voor ramen keuken.
Had daar veel problemen om dat op 1/6 raam er klapraam naar binnen zit.
Dus geen ruimte om op kozijn te monteren de muur boven kozijn hol en zijwanden wel massief. Heb gebeld aardige man leuke conversatie mee gehad over montage mogelijkheden en ook kleuren en of hout of Bamboe.
Met wat eigen creativiteit en tips van Maatstudio mooie oplossing kunnen maken.