Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Ria K
Wij zijn al wat ouder en bestellen niet zo vaak op internet. Maar we zijn erg goed geholpen door maatstudio en de jaloezieen zijn prachtig! Bedankt voor de goede service en de montage.
Y S
Goed product. Snel geleverd
Tessa G
Mooie stevige jaloezieën ontvangen. Prijs/kwaliteit is goed! Kleur e.d. komt ook echt overeen.
Eén jaloezie is door mijzelf te breed besteld, maar door de snelle actie van de klantenservice wordt deze z.s.m. aangepast in de fabriek. We hopen dat dit snel gebeurd, zodat wij helemaal kunnen genieten van onze jaloezieën.
Marian L
Dit is alweer de 4e bestelling bij dit bedrijf en de prijs/kwaliteit verhouding van de producten is nog steeds uitstekend. Ook een prima inmeet- en montageservice met ervaren mensen die hun vak verstaan. Maatstudio is dus nog steeds een aanrader.
Wil G
U heeft op de site aangegeven dat het opmeten gratis was,maar U heeft er nier bijgezet dat als je te ver weg woonde dat het niet kon.
Dat vonden wij onjuiste informatie.
JAMMER
H.A J
te vrede mooi
Petra H
Goede levering
Machiel D
Zeer tevreden over het geleverde product. Hoge kwaliteit en afwerking, prima in gebruik. Goed verpakt geleverd. Wat willen we nog meer?? Oja: ruimschoots schroefjes bijgesloten 😀
Maarten B
6 jaar geleden basswood jaloezieën besteld en die hangen nog steeds fantastisch, nu na verhuizing 2x jaloezieën van Abachi hout. Levertijd is iets langer dan op de website wordt benoemd maar advies en contact is perfect. Ik hoop dat de brede jaloezieën netjes blijven (deze is 2.7m lang).

Montage en inmeten zelf gedaan en is echt appeltje eitje.
Ron B
Top kwaliteit wat er geleverd wordt.
En bij een geplaatste bestelling wordt er niet klakkeloos geproduceerd maar wordt er mee gedacht hoe het beter kan.
Tevens snelle reactie op mail verkeer.
Al verschillende keren producten besteld en dik tevreden over de kwaliteit en levering.
Complementen voor jullie organisatie.