MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken en zonneschermen. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoraite en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Andrea K
Al vaak iets besteld bij maatstudio: zoals altijd maatwerk en levering volgens afspraak.
Angelique L
Prettige app-service, goed advies en een prachtig eindproduct. Passend tot de laatste millimeter. Een volgende bestelling zal zeker weer via maatstudio gaan.
Marloes B
Net als de vorige bestelling
Super kwaliteit
nick n
In principe goede service. Gratis komen inmeten, heel fijn! Jaloezieën zijn ook mooi en waren snel geleverd. Wel waren onze sierlijsten te groot en pasten niet tussen onze muren. (Terwijl we door jullie hebben laten meten).
Hanneke v
We zijn heel prettig geholpen. Degene die kwam opmeten dacht goed mee. Ook is er keurig ingemeten; precies pas. Na een verkeerde levering (verkeerde kleur) kregen we snel en zonder problemen de goede plissé gordijnen geleverd.
Ankie v
Goede service en heldere communicatie
Goede prijs kwaliteit verhouding en niet duur
Dik tevreden
Frits v
Netjes en snel geholpen.
Thom L
Tot op heden is alles goed verlopen betreft de levering alleen mis ik de gebruiksaanwijzing van het product terwijl dit wel verteld is.

Gaarne reactie terug waarom dit niet gebeurd is
***
Kirsten F
Genoeg keuze op de site met een goede meethandleiding om zelf te kunnen meten. Zeer snelle levering binnen de opgegeven tijd.
Plissé gordijnen voldoen aan de verwachting, zeer tevreden over de kwaliteit en service.
Duco R
Erg goede service en top kwaliteit producten!