voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 312 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 2255

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Maatstudio.nl

10 / 10

Mooie witte houten jaloezie.nu willen we dit ook bij de ramen achter.devramen achter zijn alleen 275 cm en jullie gaan maar tot 270 cm?maar top bedrijf.

op 14.08.2017 om 08:16 uur

10 / 10

Voor de derde keer bij Maatstudio besteld (twee keer voor mijn dochters). Zeer te spreken over de kwaliteit van de (rol)gordijnen. Ook de manier van bestellen, de mailtjes om mij op de hoogte te houden, en het afleveren in een woord top.

op 09.08.2017 om 21:19 uur

10 / 10

Snelle levertijd, goede bezorging en mooie producten! Heel tevreden en erg blij mee..

op 08.08.2017 om 22:39 uur

10 / 10

Hartstikke tevreden en super mooie jaloezieen geleverd.
    Past perfect en super service....
    Wij zeggen top zaak.....
    Bedankt!!
    Groetjes ***

op 06.08.2017 om 17:51 uur

6 / 10

Lamellen zien er (evenals eerdere keren) mooi uit. We hebben echter Ć©Ć©n probleem en dat is dat zowel de ophaal als de kanteltouwtjes veel te kort zijn. Mij is niet duidelijk waar dit is misgegaan. Heb ik een fout gemaakt in de bestelling of is er van uw kant iets mis gegaan. Omdat vrienden van ons ook willen bestellen schrokken zij van deze aflevering. Duidelijkheid is dus zeker gewenst. Uiteraard kan ik foto's sturen. Ik hoor heel graag van u temer daar dit in eerdere bestellingen wel goed ging. Met dank voor respons. ***
    Commentaar van maatstudio.nl:
    de lengte van de bedieningskoorden wordt bepaald aan de hand van de laatste wetgeving omtrent kindveiligheid. Op onze website staat deze optie uitgebreid toegelicht. Mocht u verdere vragen hebbben neem dan aub contact op met ons kantoor.

op 06.08.2017 om 13:43 uur

Goed bedrijf. Goede afhandeling van de bestelling. Tevreden

op 03.08.2017 om 15:17 uur

10 / 10

We hebben houten jaloezieƫn besteld voor beneden en de eerste verdieping. De bestelprocedure op de Site was zeer gemakkelijk te doorlopen. Zeker de optie om namen te koppelen aan de 14! Jaloezieƫn was erg handig. Want bij levering waren ze allemaal gestickerd met deze namen zodat je gelijk kon zien waar ze moesten hangen. De inmeetservice is zeer sterk aan te raden. Dan wordt het tot op de millimeter ingemeten zodat hij bij het hangen perfect aansluit. En we kregen nog goede tips over waar de touwtjes te hangen en over sierstrips met of zonder koof.
    Het zelf plaatsen was zeer gemakkelijk. Instructies staan op de site.
    Alles bij elkaar zijn we zeer tevreden.

op 01.08.2017 om 22:22 uur

8 / 10

Keurig product. Heldere website. Prima prijs.

op 28.07.2017 om 09:14 uur

6 / 10

De assistentie tijdens het bestellen was goed. Telefonisch een aantal keren contact gehad over de maatvoering. Tijdens het bestellen is goed aangeven dat de levering niet binnen de normale 8 dagen zou zijn maar i.v.m. de vele orders het wel wat langer zou duren. Uiteindelijk hebben wij ze nog ruim op tijd binnen gekregen. Bij het uitpakken en ophangen van de jaloezieƫn miste ik wel een duidelijke instructie over hoe ze moesten hangen. Er zat alleen een onduidelijk blauw briefje bij met informatie hoe de koordjes bevestigd moesten worden. Op de website is wel een handleiding te vinden. De jaloezieƫn zijn prima en passen goed. Alleen de magneetjes voor het ophangen van de lijsten zaten niet goed vast. Van de 5 jaloezieƫn heb ik er 3 opnieuw moeten vastlijmen. Al met al geen schokkende zaken en wij zijn erg blij met onze jaloezieƫn.

op 19.07.2017 om 12:33 uur

10 / 10

Keurig netjes en mooi rolgordijn!

op 19.07.2017 om 08:42 uur

Maatstudio.nl

• MaatStudio.nl is dĆØ meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis stalenservice), het inmeten (gratis inmeetservice aan huis), het bestellen en het monteren (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u het juiste product kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 2225 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: