MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken en zonneschermen. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoraite en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

DORIEN P
erg tevreden met service en kwaliteit, kom zeker terug indien van toepassing
josephinek
Goede service, maat is perfect, mooie kwaliteit, snelle levering. Zeer tevreden
WendyB
De afwerking is niet meer zoals het is geweest.
LeonK
Prima levering!
Ron V
Top geregeld alles tot het bezorgen aan toe
Ad v
Mijn ervaring met Maatstudio is zeer slecht. De focus is gericht op verkopen, niet op service.
Ik heb kunststof jaloezieën besteld met zijgeleiding, omdat die volgens de website geschikt zouden zijn voor kantelramen.
Na ontvangst en montage bleken de jaloezieën erg door te hangen. Contact opgenomen met de leverancier en probleem voorgelegd. De reactie was dat de jaloezieën niet geschikt zijn voor kantelramen. Toen ik erop wees dat dit wel op de website zo is vermeld, werd dit glashard en bij herhaling ontkent. Pas na een groot aantal keren te vragen zelf even de website te checken, werd dit schoorvoetend toegegeven, maar werd meteen gezegd dat ze niet bereid zijn om mij hierin tegemoet te komen, omdat de jaloezieen niet geschikt zijn voor kantelramen. De vraag waarom op de website zijgeleiding wordt vermeld die geschikt zou zijn voor kantelramen werd opnieuw beantwoord met: “dat kan niet”. Nadat ik het hiermee oneens bleef en aangaf dat de informatie op de website dan onjuist en misleidend is en dat ik me “gepakt” voelde, werd het telefoongesprek door de leverancier botweg beëindigd.
Ook mijn voorstel daarna, dat ik zelf een en ander technisch zou oplossen, maar dan wel graag de kosten voor de onbruikbare zijgeleiding terug te willen hebben, inclusief vervanging van de daarvoor verkorte onderbalk, werd botweg afgewezen. Ik kon wel nieuwe onderbalken bestellen à € ***!
Ik heb zo'n houding nog nooit meegemaakt in 68 jaar en vind die beneden alle peil.
Overigens vind ik de materiaalkwaliteit ook maar matig en de kwaliteit van de zijgeleiding ronduit amateuristisch. Die van luxaflex van 25 jaar geleden was technisch beter uitgevoerd dan deze. Het is dan ook geen wonder dat de zijgeleiding niet functioneerde.
Linda B
Super qua communicatie, service, levertijd en maatwerk!
Ralph O
Goed advies bij inmeten en product met degelijke kwaliteit.
S d
Lekker doorgaan zo

Een dik tevreden klant
wd
Overzichtelijk, gemakkelijk, goed bezorgd. Alles naar wens