Maatstudio.nl
Maatstudio.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken en zonneschermen. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoraite en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Mooi premium product, ziet er kwalitatief goed uit. Cassetterolgordijn met u-profiel laat zeer weinig licht door. Let op! Doordat het zo goed afgesloten is kan de onderlijst wel hinderlijk gaan tikken in de zijprofielen als het ventilatierooster van je raam openstaat. Hierover contact gehad met Maatstudio deze reageren snel en correct maar hebber hier zelf helaas geen oplossing voor. Ik ga nu zelf maar op zoek naar een oplossing.vandaar 4 i.p.v. 5 sterren
Goeie kwaliteit
Goeie services
Mooi systeem, ook de afwerkpaneeltjes zijn heel handig te verschuiven met het magneetsysteem.

Enig punt van verbetering zou kunnen zijn dat de de ophang klemmen in de buurt van het optrek koord bijna niet te plaatsen zijn. hier komt de grootste trekkracht op bij het omhooghalen.

Prima service. Makkelijke site. Geen stalen snel met de post toegestuurd. Over de levering werd ik goed op de hoogte gehouden, ook over een kleine vertraging. En levering was prima op tijd en het hangt prachtig. Heel tevreden dus.
Wat is top?
Product is van goede kwaliteit; keurig op maat met nette afwerking; degelijk verpakt aangeleverd om schade te voorkomen. Op de website zijn de heldere montageinstructies te vinden, dus ophangen was snel geregeld.
Wat is een tip?
Verbeterpunt is de communicatie tussen klant en vervoerder. Op basis van de gegevens is niet duidelijk binnen welk tijdvenster de vervoerder het product komt brengen (dus de gehele dag er maar op wachten want tracking & tracing werkt niet obv het verzendnummer).
Zeer snelle service, goed bereikbaar voor vragen en de prijs is veel lager dan bij andere leveranciers
De site is makkelijk en overzichtelijk, na het bestellen direct mail met je gemaakte bestelling. Snelle update over bestelling. Goed verpakte goederen die netjes waren bezorgt. Maatvoering precies zoals opgegeven. HELEMAAL TOP
Duidelijke site.
Snelle reactie op mail
Ben goed tevreden alleen de levertijd mag wel iets korter als je betaald hebt krijg je een mailtje dat het allemaal langer duurt dat viel wel tegen
Super tevreden