MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, gordijnen, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen,inbetween gordijnen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Wilhelmien en Jan V.
Tijdens het inmeten ,hebben we goed advies gekregen in de vorm van verschillen kleur stalen en afmetingen .Alles is keurig ingemeten en past perfect
.De levering was goed verpakt en duidelijk gelabeld.
Bart C.
winkel ervaring prima, aftersales nog niet goed afgehandeld daar men de verkeerde artikelen heeft geleverd en de fabriek hier een uitspraak over moet doen.
Marieke K.
Goede service en kwaliteit, aardige medewerkers die kennis van zaken hebben.
Debby L.
Dit is de derde keer dat we hier houten jaloezieën hebben besteld en we zijn weer enorm tevreden over het resultaat. Bedankt!
Hilde L.
Uitstekende service.Jullie komen jullie afspraken na, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en de jaloezieën die ik heb ontvangen voldoen volledig aan mijn verwachtingen.
corina d.
Goede service mooie prijs.
Goede kwaliteit .
Erg blij mee
Antoon v.
De as loopt tegen de bevestigingsbeugel aan. Doorgegeven via de mail. Twee keer erachteraan gebeld, geen reactie hoe dit kan.
Etienne P.
6 jaloezieën besteld en ze waren allemaal top! Alles netjes verpakt en levering al na een week. Goede kwaliteit, soepele draai en ophaalmechanisme. Het enige wat het installeren moeilijker dan nodig maakte was dat in de instructies de eerste beugel op 15cm van het uiteinde gehangen moet worden, alleen zit op 15cm de witte band om te roteren. De klem blokkeert dit. Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen, maar had liever wat minder loze gaten in de muur :)
John J.
zeer goede ervaring zowel verkoop als product en levering echt een aanrader en niet te vergeten een goede prijs
Rene F.
Alles ziet er perfect uit en alles was prima in een stevige doos verpakt