MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken en zonneschermen. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoraite en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Monique H
Mooie raambekleding, prima levering en goed geprijsd.
Robert N
Erg tevreden over de service en levering en product
Jan A
Perfect op tijd gebracht de mates prezies goed honderd prose the te vreden
L. O
We hebben al vaker bij jullie besteld, en heel goed bevallen. Vandaar ook deze keer weer bij jullie besteld, en ook nu zijn we weer zeer tevreden.
Resie S
Mooi product.
Goede prijs kwaliteit verhouding en een fijne en goeie service.
Albert M
Prima plisse smartfit systeem. Paste prima en zeer eenvoudig te monteren.
John D
Ik ben zeer tevreden over maatstudio wat betreft kwaliteit en service !Al eerder een jaloezie besteld dinsdag dinsdag 22 februari volgt nr,2 en ga er binnenkort nog 2 bestellen
Bjorn V
Voor de tweede keer houten jaloezieën besteld. Eerste bestelling was in 2011 toen we ons huis kochten. Wederom een feilloze levering. Knap dat je als organisatie jarenlang dit niveau kan vasthouden. Ook het telefonisch contact met Ton was uitermate vriendelijk en professioneel.
Sandra v
Na de woonkamer en keuken voorzien te hebben van houten jaloezieën van Maatstudio.nl kon de dakkapel op zolder niet achter blijven!!
Bestellen is makkelijk, levering snel, monteren ideaal en het eind resultaat is super!!!
harrie pot
Top service