Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Snelle reactie op mijn vragen, samen met telefonisch overleg tot een besluit kunnen komen welke raamdecoratie ik het beste kon bestellen. Daarna besteld en netjes geleverd.
Prijs kwaliteit zijn zeker prima!
Prima jaloezieën, passen goed en eenvoudig te monteren. Waarschijnlijk eigen fout maar de kleur is wat witter dan gedacht.
Snelle afhandeling, duidelijke instructies
Maatstudio is misschien nog niet zo'n bekende speler in de markt, maar ik kan zeggen dat ik uitermate tevreden ben over dit bedrijf. Dit weekend hebben we de laatste jaloezieën van de tien opgehangen en alles klopte gewoon. Dat alleen al is heel fijn om te ervaren. Nog belangrijker is dat Maatstudio tijdens het aankoopproces (dat op afstand heeft plaats gevonden) heel snel reageert en meedenkt met de klant; klantvriendelijkheid heeft dit bedrijf hoog in het vaandel staan. Dat de producten zie ze leveren ook nog eens aantrekkelijk geprijsd zijn, is natuurlijk een heel prettige bijkomstigheid.
Heel goed advies gekregen via Whats app, snelle levering en service tijdens het ophalen!
Nadat ik mijn bestelling had doorgegeven, begon ik te twijfelen of ik het goed had gedaan. Gemaild en vrijwel direct antwoord met een duidelijke uitleg. De bestelling werd kosteloos aangepast. Inmiddels de jaloezie binnen, prachtig! Tien jaar geleden heb ik ook jaloezieën bij Maatstudio besteld, die zien er nog steeds heel goed uit, dus ik weet dat het een kwaliteitsproduct is.
Fantastisch bedrijf! Jaloezieën zijn heel erg mooi en klantenservice is ongelofelijk goed. Ik heb verkeerde montageklemmen besteld, klantenservice heeft binnen paar minuten gereageerd en de juiste klemmen waren volgende dag al onderweg!
Aanrader dus!!
Prima geregeld
Het koord is veel te kort. Geef klanten de optie voor een langer koord.
Prima lamellen voor goede prijs