Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Peter v
De bestelling ter controle keurig netjes bevestigd gekregen. Jaloezieën volgens planning op tijd en degelijk verpakt geleverd gekregen. Dit bedrijf maakt op ons een goede indruk met een goede prijs kwaliteit!
S A
Prima jaloezie afgeleverd, ook een nalevering van koord is snel en zonder extra kosten geregeld. Heel prettig contact hierover via de mail.
Michiel T
Toch wel spannend, zelf opmeten en dan maar afwachten hoe het eindresultaat er uit komt te zien. Superblij met onze zwarte, houten, 'luxaflex' met (zwarte) band, past perfect. Mooi afgewerkt en degelijk materiaal, gaaf!
Anne W
We werden heel erg netjes geholpen alles werd duidelijk uitgelegd ondanks corona was het een hele vlotte en vriendelijke communicatie.
Linda B
Het product is geheel naar wens en zeer er netjes uitgevoerd. De website is zeer toegankelijk, over de verzending is prima gecommuniceerd en het product was uitermate zorgvuldig ingepakt. Mijn complimenten.
Rezart T
Zeer goed
Joost A
Snelle levering, goede service en een prima kwaliteit
Zeer goede prijs - kwaliteit verhouding
Andre d
Super kwaliteit en keurig op maat gemaakt. Echte aanrader!
Caatje L
Zo ontzettend mooi alles klopte bestellen en bezorgen en de gebruiksaanwijzing 👍
Ik ben er superblij mee
Huub W
Fijne, vriendelijke klantbehandeling. Idem meetservice. Montageservice perfect. Mooi produkt.