MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken en zonneschermen. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoraite en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

mayke v
Mooie producten. Degelijke kwaliteit en goede feedback op vragen.
Danique v
Super tevreden over de houten jaloezieën!! De kwaliteit is ook echt top, en hangen prachtig!
margreet s
Verschillende keren hier besteld, het is een altijd een prima kwaliteit, een snelle nette levering, en worden telkens goed op de hoogte gehouden. Inmiddels ons hele huis met zonwering ingericht via maatstudio, zeker een aanrader!!!!
Jan v
Keurig product en goed afgeleverd (voldoende bescherming)
Cindy Z
Goede prijs kwaliteit
LC K
Zeer goede prijs kwaliteits verhouding! Ook de service is uitstekend te noemen!
Peter v
geen aanmerkingen
W.W.E L
Een goede service en een prettig contact tijdens de voorbereidingen omtrent maatwerk.
ChantalW
Contact netjes en snel maar bezorging via Transmission liep niet soepel helaas.
Rene S
Het waren 5 sterren geweest als ik alleen lette op de manier van bestellen,uitzoeken,maatbegeleiding, kleurstelling etcetera dat ging prima en is. Erg duidelijk terwijl het product mooi is, degelijk conform verwachting die gewekt is. De levering echter verliep te traag en dat is vervelend