MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken en zonneschermen. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoraite en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Kirsten T
Snelle communicatie en goed product.
Mandy v
Perfecte service, alles staat duidelijk omschreven op de site. Duidelijke communicatie over levering. Snel geleverd. Alleen de kleur is iets anders als op de site, maar we zijn heel tevreden ook al is de kleur iets anders als verwacht. We hebben van te voren ook geen kleurstalen besteld.
Melanie E
Mooi product, alleen erg jammer dat de sierlat niet mooi mee op maat gemaakt was die erbij geleverd was. Moest ik alsnog zelf aan de slag en wordt het toch net wat minder mooi.
Eva v
Snelle levering, prima product
Sabrinav
Top
Wenhao C
Helaas kwamen wij niet in aanmerking voor gratis opmeten, maar goed geholpen via whatsapp. Mooie jaloezien, enig minpuntje is "maatstudio" logo op de jaloezien. Dit hadden we niet verwacht en is redelijk prominent aanwezig op zwarte jaloezien
Eric V
goed advies
Evelinev
2 van de 3 jaloezieën zijn prachtig, daar ben ik erg tevreden over. De 3e was niet goed, dat was het moment dat ik erachter kwam dat de klantenservice niet goed is. Ze gaven mij het idee dat het aan mij lag en kwamen niet met oplossingen. Sterker nog, het contact verliep moeizaam, ik voelde me totaal niet serieus genomen. Erg jammer. Uiteindelijk is de jaloezie opgehaald, hersteld en gelukkig iets beter geworden. Hij hangt nog steeds niet helemaal recht. Ik heb wederom een email gestuurd met de vraag wat de herstel werkzaamheden inhielden, daar heb ik tot nu geen antwoord op terug gekregen. Kortom erg slordig, jammer en niet klantgericht.
Lilian R
Ik heb een houten jaloezie besteld en ben er zeer tevreden over! Werd keuring in een doos geleverd.
De kwaliteit is zeer goed, en keuring op maat. Ik zal zeer zeker in de toekomst nog bestellen.
Peterv
Top!