voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 308 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 2349

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Maatstudio.nl

10 / 10

Zeer netjes geholpen en tijdens telefoongesprek een correctie over de opgegeven breedte uitgevoerd. Hebben een proefstuk opgestuurd van de door ons bestelde bandkleur en de volgens hun beter passende bandkleur in wit. Vlot geleverd en volledig compleet!!!! Ik ben zeer tevreden over de gehele afhandeling. Echt zelden zo perfect meegemaakt.

op 12.12.2017 om 19:39 uur

8 / 10

Bestelwijze duidelijk en snel. Mooi dat er extra info vermeld kan worden over bijv welke kamer de jalouzieen nodig zijn. Jammer dat dit niet op het verpakkingsetiket van de uitgeleverde artikelen staat.
    Levertijd conform informatie. Kwaliteit prima.
    Uitlevering door Verano zelf. Chauffeur ging wat lomp met artikelen om. Vind ik onzorgvuldig.
    Maatstudio reageert adequaat als er aanvullende vragen zijn.

op 12.12.2017 om 09:51 uur

10 / 10

Duidelijke bestelinformatie, stap voor stap en het resultaat is precies zoals besteld. Snelle levering.

op 11.12.2017 om 09:40 uur

10 / 10

zeer correct bedrijf,komt bijna alle afspraken na.adverteerd met gratis inmeten van af €600. dit is niet helemaal waar dit is alleen in de omgeving Eindhoven waar Maatstudio zetelt.ik zelf kom uit de Randstad deed een bestelling van ruim €600.na 6 dagen werd contact opgenomen en werd de boot afgehouden met smoesjes als we komen over 4 A 5 weken,en mijn afmetingen zijn uit de collectie.zeg gewoon eerlijk dat het te ver is.dus dan maar zelf meten,en alles is alsnog goed gekomen we werden per mail op de hoogte gehouden over de bestelling.alles is goed gekomen en zijn zeer tevreden.***
    Commentaar van maatstudio.nl:
    Dank voor de feedback. Gratis meten doen we in bijna geheel Nederland, maar kunnen inderdaad niet alles afdekken. Fijn dat alles naar tevredenheid is geleverd.

op 10.12.2017 om 20:43 uur

10 / 10

Snelle levering van wen goed product.

op 07.12.2017 om 21:16 uur

10 / 10

Op de site goed mijn keuze kunnen maken. Gunstige prijs. Levering zoals afgesproken. Product nog niet opgehangen, dus kan nog niet oordelen over de kwaliteit.

op 07.12.2017 om 19:59 uur

10 / 10

Zeer fijne service en prachtig product. Zal zeker nogmaals gebruik maken van Maatstudio.

op 05.12.2017 om 18:24 uur

6 / 10

Verduisterend rolgordijn met elektrische motor ontvangen.
    Deze zat in een doos zonder opvulling zodat deze heen en weer kon bewegen zodat de motor los gekomen is! En de rechtereindkap hoek is afgebroken.
    Ook zat er een gebruiksaanwijzing bij van een ander type motor. Dus al met al een gepuzzel en een hoop telefoontjes en ergernis.
    Commentaar van maatstudio.nl:
    Dank voor de terugkoppeling. Inmiddels is duidelijk dat de juiste handleiding er wel bij zat en u de handzender hebt weten in te stellen. Een zijkap wordt nageleverd.

op 03.12.2017 om 16:09 uur

Keurige en snelle levering

op 02.12.2017 om 11:54 uur

8 / 10

2e levering lamellen zijn ook goed ontvangen,en afgehandeld.wacht nu op de 3e levering

op 01.12.2017 om 10:21 uur

Maatstudio.nl

• MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Dagelijks staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten, ook tijdens de avonduren en in het weekend. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren (gratis stalenservice), het inmeten (gratis inmeetservice aan huis), het bestellen en het monteren (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u het juiste product kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal en dat voor aantrekkelijke prijzen en voor zeer snelle levertijden. We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 2314 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: