Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Er is persoonlijk en goed advies geweest en er wordt van tevoren ingemeten zodat alle jaloezieën perfect passen.
Top produkt! We hebben bij Maatstudio twee grote en een kleine jaloezien besteld, levering was snel en volgens afspraak.
De jaloezien zaten goed in een stevige doos verpakt en precies zoals verwacht.
Wij zijn zeer tevreden over Maatstudio.
Snel en perfect geleverd top product
Superscherpe deal op goede kwaliteit horizontale jaloezieën van bamboe. Levertermijn volgens afspraak. Maatgeving is nauwkeurig, zo nauwkeurig zelfs dat een kleine meetfout zorgde voor een passingsprobleem. Product was goed, meting niet helemaal. Door de servicedesk bekwaam geholpen om het probleem zelf te herstellen. Tip: neem bij het meten minimaal 10mm/1cm speling. In de meetinstructies staat ergens ook 8mm genoemd, maar dat is aan de krappe kant.
Goed advies bij het inmeten. Snel en zeer netjes verpakt afgeleverd. Goede kwaliteit, mooie afwerking. Top!
Contact via de mail verliep steeds snel, ook aanvullend vragen/veranderingen werden snel verwerkt. Levering was binnen 2 weken. Alles degelijk verpakt, nu moeten we de rolluiken alleen nog plaatsen, wat binnen kort gaat gebeuren.
Prachtige en degelijk jaloezieën keurig op maat gemaakt.
Perfect. Maatvoering g en uitvoering zoals beloofd
Snel staaltjes binnen voor de kleur.
Gratis inmeting boven de 600 euro.
Goede prijs.
Snelle levering.
Keurig geleverd en goed ingepakt. Prima spul!