Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Jolanda Kuster
Bestelling via de site verloopt soepel. De beloofde levertijd wordt niet nagekomen. Hierover heb ik vragen gesteld via de mail (ook rekening gehouden met Covid problemen). Ondanks de verwijzing naar de kleine letters werden de bestelling veel later geleverd. Hierover ben ik niet geïnformeerd. Kortom communicatie kan wat mij betreft een stuk beter.
Kristel G
Netjes afgeleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden. Het enige wat er niet bij zat was een handleiding. Gelukkig was deze gewoon te bekijken op de website.
Jim Heeskens
Top service
Monique G
Top kwaliteit, netjes geleverd en de jaloezie is perfect.
Paula G
Geweldige service en zeer netjes vol op tevreden
Ton v
Aflevering TNT niet helemaal correct door vervoersproblemen niet op tijd geleverd,maar was verder geen probleem.
Jaloezie hangt mooi.gr. ***
Miriam L
We hebben goede ervaringen met Maatstudio, al meermaals producten besteld.
Bart V
Prijs kwaliteit verhouding is geheel naar wens. Afspraken en vooraf opgegeven leverdatum wordt netjes aan gehouden.
Hellen L
Heel prettig geholpen en de levering is goed geregeld. Een tijdspad van twee uur. Helemaal goed.
Annet F
Mooie lamellen en op tijd geleverd