MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

ST D
Perfect geregeld en bezorgd!
Bob K
Prima service en een mooi product. Alles bij elkaar zeer tevreden.
RaymondJ
Kwaliteit zeer goed, bezorging goed alleen produkt niet helemaal zoals gewenst.
Jullie vragen de totale hoogte maat geef aan 2.40 vervolgens moet ik er 1 cm vanaf halen en vervolgens zijn de lamellen 2 cm te lang.
Beetje jammer begrijp niet waar het is mis gegaan .. alleen jullie weten de maat van de rails dus had verwacht dat ze gewoon op maat waren in gekort .. jammer
Anouk V
Het was lastig qua levering kregen totaal geen bericht van afgifte
Gelukkig heeft een buurvrouw de prachtige luxaflex aangenomen
Manon v
Snelle service en prettig contact voorafgaand aan de bestelling.
Maartje D
Dit is de 2e keer dat ik hier besteld heb: goede hulp bij inmeten, geduldig gereageerd op al onze vragen en fantastische kwaliteit producten voor een vriendelijke prijs! Beste investering ooit!
Mevr. Rien L
Goed advies, nauwkeurige inmeting en prachtige producten!
Jeannet F
We hebben enige tijd moeten wachten op de levering van de houten jaloezieën, helaas voor ons nu met ***% korting.
Deze week ontvangen, en alles in perfecte staat ontvangen.! En ze staan ook nog eens prachtig.
Ik raad ze aan bij familie die ook graag jaloezieën willen.
Desiree W
Zag op de site dat je staaltjes kon bestellen voor de houten jalozieeen. Dus dat gedaan en waren er al snel uit welke we mooi vonden. Netjes geholpen via de telefoon hoe we moesten in meten. Besteld voor de feestdagen dus duurde allemaal wat langer zoals verwacht. Inmiddels hangen ze nog niet allemaal invb verbouwen. Maar zijn prachtig! En mooie stevige kwaliteit! Raad het andere mensen ook aan via jullie te bestellen.
Michiel L
Zeer accuraat, goed product. Juiste prijs kwaliteit.