Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, gordijnen, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen,inbetween gordijnen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Mijke v.
Soepele en persoonlijke communicatie: zowel bij het inmeten als ook tijdens het (online) bestelproces. Komt betrouwbaar en ‘dichtbij’ over. En uiteindelijk mooie gemonteerd! Heb Maatstudio ook al aan anderen aanbevolen 👍🏻
Susan P.
Veel keuze. Eenvoudig te bestellen en met duidelijke meetinstructies.
Olivia K.
Tot aan het bestellen prima ervaring, maar zodra de bestelling verzonden was hebben wij niets meer vernomen behalve dat het 1-2 werkdagen zou duren. Uiteindelijk bleek dat de bestelling bezorgd was bij de buren zonder dat wij hier bericht van hadden gekregen (ook geen track-and-trace ontvangen om thuis te zijn om het pakket te ontvangen). Bij navraag werd er wel snel gereageerd op de mail of er meer informatie over levering was, dus dat was prettig. Echter, toen bleek dat er wel een track-and-trace code was die wij nooit ontvangen hadden. Dus wel snelle reactie, alleen hadden wij liever die informatie eerder ontvangen.
rutger k.
Alles volledig naar wens
Ahmed L.
Hun communicatie was erg prettig en ze hebben goed werk geleverd.
E W.
Goede kwaliteit . Snelle levering.
Leny S.
Snelle levering
Rene V.
Wederom hier onze raamdecoratie besteld. Weer mooi , netjes op tijd en betaalbaar.
Petra D.
Zeer tevreden, goede en snelle communicatie en vriendelijk personeel. Er kwam snel iemand opmeten en advies geven, direct daarna een offerte en snelle levering dooe een monteur die alles netjes heeft gehangen.
Lia D.
goede voorlichting en service van afhandeling