Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen, lamellen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Heel flexibel en meedenkend. Ik had besteld maar wilde toch nog wijzigen in kleur en maat. Dit was geen enkel probleem. Ook al was wijzigen buiten de actie-periode.en de bestelling daar binnen !!
Goed geinformeerd over de voortgang na het bestellen.
Duidelijke informatie omtrent de levering.
Product voldeed precies aan de verwachting
Ik twijfelde over de juiste maat van de vouwgordijnen, dus gebeld. Vriendelijk te woord gestaan en kort daarna goed advies ontvangen over hoe te meten en te bestellen. Vouwgordijnen werden snel geleverd, prima kwaliteit en eenvoudig te monteren. Binnenkort aan de slag met zonwering buiten... ga ik zeker weer contact met jullie opnemen.
Mooie kwalitatieve jaloezieën die ondanks de feestdagen relatief snel zijn geleverd.
Vlotte service. De mooie houten zwarte jaloezieën sieren nu onze ramen. Zeer makkelijke plaatsing en mooi afgewerkt.
Goed geholpen na een zelf gemaakte fout in de bestelling. I.p.v. een jaloezie met ladderband, een koord besteld. Echt balen!!!! Maar....
Boven verwachting; dit kan achteraf aangepast worden! Heel erg blij mee!
Er zijn vervolgens duidelijke instructies per mail gestuurd voor de verzending van het pakket naar de fabriek én de afhaalservice wordt geregeld. Top! Ik ben blij dat dit überhaupt opgelost kon worden.
Wat is ons huis prachtig aangekleed met jullie houten Jaloezieen. De maten kloppen precies, kwaliteit is prima en alles is op vrij korte termijn, netjes bezorgd!
Inmeten goedkoper en / of plaatsing.
Via telefoon situatie in beeld brengen
Tegenwoordig scherp beeld, daardoor mogelijkheid tot passend advies.
Ook voor het meten.
Nadat ik een bestelling had geplaatst wilde ik nog kleur en de maat aanpassen.
Contact opgenomen en was geen enkel probleem. Er werden nog extra stalen opgestuurd om zeker te stellen dat wij de juiste keus hadden gemaakt hele goeie service en hele mooie jaloezieën echt een aanrader.
Fantastische telefonische meethulp. Snelle, correcte en zeer goed verpakte levering en weer een mooi resultaat. Ik beveel Maatstudio aan.