Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

lovauto.nl
lovauto.nl
eKomi reseller account

Geachte,
Ik heb betaald en eerlijk geweest met alles. Wat nu de automatten passen niet . Nu wat moet ik ermee doen
Een goede service en een goede kwaliteit.
Gemakkelijk te bestellen.
Houden u op de hoogte van fabriecati tot verzending .De koffermat was mooie en zeer fatsoenlijk afgewerkt.
Ben zeer tevreden.
Mooie kwaliteit automatten voorzien van eigen keuze stiksels en mooi borduurwerk
Zeer eenvoudig te gebruiken webpagina. Bestelde producten zijn van uitstekende kwaliteit en passen perfect in de auto.
Mooie matten maar geleverd met een missende bevestiging clip. Ik heb direct gereageerd maar tot heden geen enkele reactie
Slechte firma dus door niet te reagerrn op een klacht
Duurde best lang voordat je iets hoorde over de voortgang van de bestelling, na de acceptatie bevestigings e-mails maar na een week ineens de melding dat de hoes verstuurd werd. Vanaf dat moment super
Een functionele website met ruime keuzes aan budgetvriendelijke prijzen. Goede communicatie, opvolging, en service. Een passende, stevige, en duurzame rubberen kofferbakmat voor mijn Skoda Kamiq.
Jammer genoeg verkeerde maar besteld en krijg geen antwoord of ik deze nog om kan ruilen maar kwaliteit is heel goed
Na de bestelling was de levering binnen 10 dagen. De geleverde auto matten pasten prima