Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

lovauto.nl
lovauto.nl
eKomi reseller account

Goed product. Er was een probleem met de Nederlandse account, dit is echter keurig en professioneel opgelost door het bedrijf. Chapeau
Zeer vlugge communicatie, goede opvolging, perfecte levering, TOP.
Prijs/kwaliteit is dit de beste leverancier van automatten en hoezen.
Een aanrader.
Ben zeer tevreden over de zetelhoezen. Perfecte pasvorm en makkelijk te installeren. Ze zien er ook kwalitatief goed uit en het is zeer goed stof. Kortom een goed product.
Ondanks dat de levertijd van de bestelling erg lang was, kreeg je wel altijd e-mails met status updates erover wat erg fijn was. En waardoor het wachten ook veel korter leek :)
Top gedaan!
Automatten voor mijn Opel Grandland automaat keurig en binnen de afgesproken tijd geleverd. Doorlopende achtermat iets te lang waardoor het net niet helemaal goed past. Mat bestuurderskant dekt de vloerbedekking bij het gaspedaal niet wat ik jammer vind want. Kwaliteit is prima, hier al eerder wat besteld.
De matten zijn mooi en afwerking ook.
Slechte site . Goederen worden niet geleverd en zelfs niet terug betaald.
Opgepast oplichting
Snel geleverd,, mooi afgewerkt en goede kwaliteit.
De mat werd ontvangen. Ik heb een vraag en mailde die vraag op 18 juni j.l. naar contact@lovauto.nl.
Een ontvangstbevestiging werd ontvangen, maar daarna niets meer. Graag krijg ik alsnog een reactie op mijn vraag.