Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

J&H Professioneel licht en geluid
J&H Professioneel licht en geluid
Huur eenvoudig licht- en geluidsapparatuur met de beste service

willem van oranje college
4 van de 6 producten geleverd (CEE WCD)Inmiddels contact gehad, prima te woord gestaan.Producten staan op nalevering.
Remco de Vries
Betrouwbare service. Toen ik problemen ondervond met de DAP AMM-401 mixer heb ik J&H advies gevraagd, die dit voorgelegd hebben bij de leverancier. Vanwege de try-outs stuurde ze een nieuw apparaat vooruit.Geweldig J&H professioneel licht en geluid!
Ruud
Ik heb een Showtec Node-1 gekocht. Supersnelle levering. Binnen een dag in huis. Toen ik problemen ondervond om de Node-1 te installeren heeft J&H advies gevraagd bij Highlight (Showtec). Binnen een dag na mijn vraag had ik antwoord. En het werkt!Daarom hulde aan J&H en Highlight.
Willem de Jongh
We hadden geluid voor in de kantine nodig en ook mogelijkheid tot een microfoon. Samen samengesteld en zelf geïnstalleerd. We hebben nu een perfect geluid. Voor een beperkt budget.zelf als we met de microfoon door de ruimte lopen blijft het goed klinken geen fluittonen of zoiets te horen.
Charles
Laat op de dag besteld toch de volgende ochtend binnen, helemaal blijEen aanrader
Tull Eken
Door fout van onze eigen medewerkers was het pakket niet aangenomen. J&H gemaild en die hebben het pakket direct dezelfde dag nogmaals gestuurd. Volgende dag de "laser" in huis. Goed verpakt en erg blij mee. Erg goede service van JenH en goed product.
Jos Lenior
De bestelde goederen werden binnen de afgesproken levertijd bezorgd. Goed verpakt en volledig aan de verwachtingen voldoent
Kris Sinnaeve
Zeer snelle en vlotte levering.Op voorraad is ook effectief op voorraad.Aangenaam contact (per email) waarbij zeer kort op de bal gespeeld wordt
Luong
super service en snel geleverd
Jan Hartholt
2 artikelen besteld en betaald bij J&H licht en geluid en helaas maar 1 artikel binnen gekregen, kan gebeuren.Gemaild, gebeld en gemaild, ze hebben eerst een "telling" gedaan op hun voorraad en die was volgens hun kloppend maar niet met wat er in mijn verpakking zat.Uiteindelijk zouden ze toch een nieuwe opsturen zodra die binnen was, dat is nu 2 maand geleden.Het is toch nog goed gekomen, het is nagestuurd.Ze hebben hun woord gehouden.Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan bij een bestelling.Mocht ik nog een keer iets nodig hebben dan zou ik toch wel weer de bestelling bij hun plaatsen.