Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

libecohomestores.eu/nl/
libecohomestores.eu/nl/

super kwaliteit en service
Vlotte en snelle levering!
Zeer goed verpakt.
Zeer mooi afgewerkte kwaliteitsvolle tapijten.
We zijn zeker tevreden en we krijgen positieve commentaar van de bezoekers.
Mooi verpakt en op tijd een correct product afgeleverd
Libeco levert zee goede kwaliteit qua materiaal en ontwerp.
Na telefonisch contact te hebben genomen met Libeco om mijn bestelling op een bepaalde datum pas te verzenden - wat geen enkel probleem was - is mijn bestelling op de gewenste datum verzonden en correct geleverd.
Heel goede kwaliteit en steikte levering!
heel mooi product, jammer dat de kleur die je koopt niet zo duidelijk zichtbaar is bij het kiezen. het zou leuk zijn om de kleur die je kiest ook in een interieur te zien ipv enkel de standaardkleur.
Bestellen, betalen en verzending ging prima. Verzending was super snel, volgende dag bezorgd in Amsterdam.

Van mijn kant geen kritiek, de goederen die ik ontvangen heb zijn boven verwachting.
Twee mogelijke verbeteringen:
1) als ik naar de foto's wil klikken krijg ik soms twee foto's en in een andere search zes of meer foto's te zien. dat vond ik verwarrend.
2) ik wil zeker nog een keer bestellen, maar het is me niet duidelijk of dit de 2022 collectie is of dat dit een vaste collectie is tot nader vermeld. Hierdoor twijfel ik wat te doen.
Hopelijk heeft u hier iets aan.
mvg
duidelijke website & correcte levering
Beste lakens die ik ooit heb gekocht. een streling voor het oog en de huid. De mensen van Libeco waren erg behulpzaam en vriendelijk. Ik koop zeker nog!