libecohomestores.eu/nl/
libecohomestores.eu/nl/

Bestelling werd geleverd op gevraagde dag. Goed en mooi verpakt. Ook info ivm levering was top. Heel blij met aankoop.
Beste,
Niettegenstaande de bestelling op zich goed is verlopen, ben ik zeer teleurgesteld in de manier waarop het product wordt voorgesteld op uw website.
Ik ga er steeds van uit dat perfecte dekbedovertrekken met een insteek worden verkocht, toch zeker gezien de hoge prijs van het 100 % linnen product.
Groot was mijn verrassing dan ook om een overtrek
met enkel knopen te ontvangen. Hierdoor zie ik mij verplicht om een extra flessehals te laten voorzien door de naaister.
Mvg
***
Ik waardeer de prachtige producten van Libeco zeer. Verzending is goed verzorgd en fijn in mooi linnen hoesje. Blij mee!
Zeer goed, geen commentaar
Bestelling zoals altijd ongeloofelijk spoedig en zonder fouten ontvangen. Beter kan niet. Dit keer had ik een fout gemaakt. Alle hulp en informatie gekregen. Wisseling was zonder gedoe mogelijk. Dank ervoor.

Een retoure etiket zou helpen om makkelijke en snel te retoneren als er een keer iets niet kloppt.
Beste helaas is mijn bestelling nog niet toegekomen
Jammer.
Heel mooi van kleur en kwaliteit. Supersnel geleverd. Ik ben heel tevreden.
Perfecte kwaliteit en service.
Geweldige kwaliteit linnen! Behulpzame en vriendelijke service. Snelle levering. Niets dan lof.
Alles keurig gegaan en netjes verzorgd