Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

libecohomestores.eu/nl/
libecohomestores.eu/nl/

De collecties zijn zeer mooi. De materie is natuurlijk, duurzaam en zeer aangenaam in het gebruik. Fijn om te kunnen kopen bij een Belgisch familiaal bedrijf.
levering vlot verlopen
Snelle service van een top product
Prima
De mails van Libeco waren in mijn spam terechtgekomen waardoor ik niet geantwoord heb op hun vragen mbt de bestelling, hebben het 100% zelf opgelost en ik dank hen hiervoor
Het allermooiste linnen van de hele wereld!!
heel tevreden over het product, ik kan geen opmerkingen geven bij die bestelling en de levering maar
ik vond de factuur niet duidelijk terug, ik stuurde daarover een vraag maar kreeg geen antwoord.
Heel goed contact en heel snelle levering.
Dankbaar om linnen te kunnen kopen uit de streek, uit mijn geboortedorp ! Mijn bestelling is goed afgehandeld en ik ben heel tevreden van mijn aankoop.
Misschien 1 opmerkingske , er zat geen blaadje bij voor de eerste wasvoorschriften en er werd niet geantwoord op mijn mail daaromtrent ... ik deed een zorgzame voorwatering met azijn en dan wassen op 20 graden voor de eerste keer .
Dit was helemaal goed . Mijn onderbewustzijn wist dat wel maar wou toch nog een bevestiging omdat het linnen toch wel prijzig is en ik het heel goed wou doen ...Mvg *****
Goede service!