Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

libecohomestores.eu/nl/
libecohomestores.eu/nl/

Heb het geapprecieerd dat mijn bestelling nog verstuurd is vlak voor/op 20 december ll. ondanks sluiting. Zo kon ik de servetten met Kerstmis gebruiken! Hartelijk dank hiervoor.
Leuke verpakking en prima kwaliteit
zeer goede service, snelle levering, mooi pakket.
De service was vlot en perfect!!!
Kleur tafelkleed was donkerder dan op foto. Maar het tafelkleed was toch mooi en passend! Tip: kleuren foto's website best beter en waarheidsgetrouwer weergeven.

Afhandeling bestelling uitstekend: mooie hoes rond tafelkleed, alles netjes verpakt en keurig op tijd afgeleverd.

Dank van harte voor de goeie zorgen.

Een sinds jaar en dag Libeco klant.
Prima kwaliteit!
Mooi verpakt, én vanwege de feestdagen vroeg én kreeg ik iets langer respijt om de bestelling al dan niet terug te sturen, omdat het kado’s voor de kinderen waren.
De kado’s vielen erg in de smaak, dus retouren was gelukkig niet nodig.
Stipte levering, mooie kwaliteit
De goederen waren niet verzorgd ingepakt (helemaal verkreukt); ook helemaal niet ecologisch - zware plastiek eromheen.
Geen bedankbriefje voor aankoop, noch folder van andere producten of staaltje van wasproduct.
Libeco doet denken aan kwaliteit en duurzaamheid - deze levering doet me twijfelen.

De concurrentie doet dit anders ! Misschien kan u uit nieuwsgierigheid eens anoniem een bestelling plaatsen bij ***... .
Mooie producten, mooie verpakking, correcte service en betaling
Een heel tevreden klant!
Klasse!