libecohomestores.eu/nl/
libecohomestores.eu/nl/

Uitstekend
Ik ben heel tevreden met het product dat ik gekocht heb, maar ik vond het zeer jammer dat er *** euro werd aangerekend voor de verzending (binnen België). Op een product van *** euro is dat al snel veel + de meeste online winkels rekenen hier minder voor aan en soms zelfs niets.
Mooie kwaliteitvolle stoffen. Supermooie verpakking van producten. Goeie en makkelijke website
Super tevreden , en vriendelijk .
Ik heb een plaid besteld, maar deze was niet op voorraad, dus ik wacht nog af wanneer deze komt.
Na de bestelling werd wel meteen gereageerd of ik toch deze wilde bestellen of een andere, maar ik heb besloten dat ik toch de plaid wilde bestellen die niet meer op voorraad was.
Dus tot nu toe tevreden!
zeer vlotte manier van bestellen en betalen. Enkel communicatie betreffende verloop van bestelling, verzending liep niet zo vlot.
De keukenhanddoeken zijn perfect, het was een test en ik zal er nog bijbestellen.
Alleen, ik weet het, het zijn coronatijden, maar de bestelling liet heel lang op zich wachten, misschien was het handiger de levering gewoon door één van jullie eigen mensen te laten doen, de afstand Tielt - Meulebeke is klein en het zou getuigen van héél véél klantvriendelijkheid.
Warme groet, ***
Vlotte levering! Overzichtelijke website en producten van top kwaliteit!!!
Zeer tevreden ,ben super content ,zeker een aanrader .
Mooi product, perfecte service.