libecohomestores.eu/nl/
libecohomestores.eu/nl/

Prima service, 1 artikel was blijkbaar niet voorradig. Ik werd onmiddellijk op de hoogte gesteld en kreeg de keuze om aparte verzending of te wachten tot alles aanwezig was, ik koos voor het laatste, veel beter voor het milieu.
Vrij kort daarna alles samen mooi verpakt ontvangen.
Super!
Ik ben tevreden met mijn laken en slopen, maar had me niet gerealiseerd dat het half katoen/linnen was ipv helemaal linnen. Was mijn eigen schuld, ik had het niet goed gecontroleerd, maar wellicht kunnen jullie het duidelijker aangeven op de website?
Schitterende collectie van uitzonderlijke kwaliteit! Vlotte levering, artikelen werden stijlvol verpakt. Een waar plezier ...
Prachtige kwaliteit handdoeken! Een waarschuwing dat ze bij de eerste keer wassen veel pluisjes loslaten die in het filter van je wasmachine terecht komen is echter wel een puntje van aandacht. Mijn nieuwe wasmachine gaf fout melding aan daar schrok ik wel van, boekje geraadpleegd, filter schoon gemaakt zat helemaal vol. Probleem opgelost.
prima service
Prachtige produkten, prima communcatie en levering.,
Ik ben super blij met de aankoop bij Libeco. De kwaliteit van de goederen zijn top. Zowel de lakens als de handdoeken zijn het geld waard. Ook de levering aan huis is dik in orde. Je kan gewoon zelf de dag van levering bepalen. Dus, er zullen waarschijnlijk nog aankopen volgen in de toekomst.
Super content!
Ik ben zeer tevreden over de service en de snelle levering! De lakens zijn super! Het enige wat ik mankeer is de opbergzak om de lakens in op te bergen na gebruik. Dat had ik gelezen in het brochuurtje dat er bij stak.(daarin werd vermeld dat zo’n zak bij de levering zou zitten) Maar voor de rest alles picobello in orde!!
Bij het pakket was een kaartje, dat refereert naar een linnen opbergzak en wasinstructies. Deze zaten nochtans niet in de doos die wij hebben gekregen