Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

lensbase.nl
lensbase.nl
Hartelijk welkom op de website van Lensbase.nl, het beste adres voor uw (zachte) <a href="http://www.lensbase.nl">contactlenzen</a>. Op Lensbase vindt u een groot aanbod van alle gangbare merken contact lenzen die in de meeste gevallen vanuit voorraad kunnen worden geleverd. Wij voeren naast de grote merken contactlenzen als CooperVision, Ciba Vision, Johnson & Johnson en Bausch & Lomb nog vele andere lenzen, vloeistoffen en accessoires. Bij Lensbase vindt u kortom alles op één adres. Kunt u niet direct de contact lens vinden die u zoekt - misschien draagt u een huismerk - zoek deze dan met de uitgebreide zoekfunkties van onze Lensbase Lenszoeker.

super !!
Snel,goede service en goede kwaliteit lenzen.
Duidelijke informatie over levertijd en (verzend)kosten. Geleverd op de volgende dag conform afspraak. 100% tevreden.
Prima service, snelle levering voor niet teveel geld
Prima website. Correcte aflevering eventueel met vertragingsmelding. Super gemakkelijk!
Super service! go zo door!

enige is vroeger kon het pakketjes door de bus maar tegenwoordig vanwege een andere verpakking niet meer.
Heel goede, klantvriendelijke en gerichte informatie over de te kiezen lenzen. Goed geïnformeerd door deskundige medewerker,
door de lenzen niet op voorraad meer te hebben was mijn bezorging wat te laat. Maar waren nog wel zo attent om er een zakje snoep bij te doen. Al met al goed opgelost en zal zeker hier vaker bestellen!
Ik was zeer tevreden. Ik heb geen feedback
Goede prijs, snelle levering. Bestel er al jaren.