voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 588 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 12965

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij La Carte Internet

10 / 10

Ik was heel tevreden over alles, ik had voor proefdruk een paar vragen en deze werden proffesioneel behandeld. Alles vlug ontvangen en mooi ontvangen.

op 22.05.2017 om 12:39 uur

8 / 10

Ik ben heel tevreden over de kaartjes en de vlotte reacties op mailtjes. Echt super.
    Waar er wat mij betreft verbetering kan plaatsvinden is in het telefonische contact. Aan de telefoon vond ik de medewerkers kortaf en niet heel klantvriendelijk. Ook zou ik persoonlijk de klant feliciteren metde geboorte van hun kind als de geboortedatum wordt doorgegeven.

op 22.05.2017 om 09:54 uur

10 / 10

Jullie hebben een erg leuke en goed overzichtelijke site.
    Snelle levering en in ons geval ook snelle feedback omdat onze eerste keus niet meer leverbaar was. Dit vonden wij heel erg jammer maar door het ruime assortiment een goede 2e keuze kunnen maken.
    Kaarten inmiddels naar de genodigden verzonden en al diverse leuke reacties, daar op, terug gehad.
    Hartelijk dank!
    Groeten, ***

op 22.05.2017 om 09:23 uur

8 / 10

Afhandeling van onze geboortekaarten ging keurig en alle afspraken zijn goed nagekomen. Ben erg tevreden. Een handige toevoeging zou een soort van tijdlijn zijn voor het scenario 'kind moet nog geboren worden'. Nu was er alleen een schriftelijke uitleg weggestopt in de FAQ's. Kan duidelijker.

op 21.05.2017 om 18:23 uur

8 / 10

Goede, snelle en prettige service. Drukwerk van goede kwaliteit. Alleen door de opzet van het bedrijf is het lastig om van één onderdeel van een kaart extra te bestellen. Hierdoor mist het een beetje flexibiliteit/maatwerk.

op 19.05.2017 om 12:21 uur

8 / 10

Super mooie kaartjes geworden.
    Bedankt!!!

op 19.05.2017 om 11:53 uur

6 / 10

Fijne communicatie, netjes optijd geleverd.
    minpunt: Het kaartje werd niet geleverd met alle benodigdheden om de kaart in elkaar te kunnen zetten.Wij hadden een kaartje waarbij de naam er los opgeplakt moest worden, maar daar zaten geen stickertjes bij om die naamkaartjes op het kaartje te kunnen plakken... Daardoor kon het kaartje pas een dag later op de post.
    Verder tevreden.

op 19.05.2017 om 11:52 uur

10 / 10

Snelle en nette service, van te voren de enveloppen al ontvangen zodat alles klaar lag en we alleen de kaartjes nog hoefden in te steken na de geboorte.

Heel vriendelijk geholpen door de dames bij de helpdesk.

Hele mooie kaartjes mogen ontvangen

op 19.05.2017 om 09:55 uur

8 / 10

De kaartjes zijn op de afgesproken tijd geleverd, en zagen er prima uit.
    Op de kaartjes moesten we zelf strikjes plakken, we kwamen er 2 tekort.
    Het besteksetje wat we bij de kaartjes zouden krijgen mistte. Hierover opgebeld en werd alsnog opgestuurd.

op 19.05.2017 om 08:16 uur

10 / 10

Alles verliep goed, van uitzoeken tot en met levering. Bewerken lukte prima. Ook telefonische afhandeling perfect geholpen. Levering zoals beloofd.

op 17.05.2017 om 22:35 uur

La Carte Internet

• La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 12780 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: