voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 557 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 13044

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij La Carte Internet

6 / 10

De leesproef werd steeds aangepast bij gegeven wijzigingen. Helaas was er mij een type fout ontgaan en zag dit pas bij het bedrukte kaartje. Jammer vind ik dat degene die de tekst heeft ingevuld het ook ontgaan is. Wat ik ook jammer vind is dat er in het weekend niet gedrukt wordt. Mocht ik ooit nog een kaartje nodig hebben weet ik niet of ik hier weer bestel.

op 21.07.2017 om 09:27 uur

8 / 10

Mooie nette kaartjes. Snel gedrukt. Info op de site is niet altijd even duidelijk. Hoe lang duurt de proefdruk bijvoorbeeld

op 20.07.2017 om 08:04 uur

10 / 10

De service was zeer goed! De enveloppen kwamen rum van te voren, zodat we de adressen al konden noteren. Ook na de geboorte waren de kaartjes goed geleverd, na fijn contact gehad te hebben over een correctie van de leesproef. Deze manier van werken hebben wij als zeer fijn ervaren. Wij raden van harte aan, om gebruik te maken van deze site!

op 19.07.2017 om 16:33 uur

10 / 10

wij zijn zeer tevreden over het resultaat.
    zeer vriendelijke en behulpzame dames aan de telefoon/servicenummer.

op 18.07.2017 om 21:53 uur

10 / 10

We zijn keurig geholpen en la carte heeft kaarje aangepast naar onze wensen! Ook mochten we zonder problemen enveloppen ruilen. Vriendelijk aan de telefoon. Gewoon erg prettig!

op 16.07.2017 om 17:24 uur

6 / 10

In de drukproef werden slordig veel fouten gemaakt, hier was duidelijk geen aandacht aan besteed. Tekstvakken stonden over elkaar, verkeerde namen waren blijven staan. In verbetering werd ook niet zelf nagedacht, waardoor we in totaal 3x domme fouten moesten laten corrigeren.

Verder handige website en mooie kaarten.

op 16.07.2017 om 12:14 uur

8 / 10

Geen opmerking. Zijn blij met de kaartjes.

op 16.07.2017 om 10:07 uur

10 / 10

hele goede en snelle service!

op 12.07.2017 om 10:29 uur

8 / 10

Verzending, bestelling etc was prima.
    Het zelf digitaal (op)maken/aanpassen van een lay out/ leesproef was lastig, soms frustrerend.

op 11.07.2017 om 22:42 uur

8 / 10

Klantvriendelijk, makkelijk in gebruik en wordt netjes afgeleverd. Duurde alleen nog relatief lang voor de kaartjes in huis waren.

op 11.07.2017 om 17:50 uur

La Carte Internet

• La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 12850 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: