La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Prima ales naar wens
Geweldig, kaartje zelf kunnen aanvullen met tekst. Na iedere aanpassing een proefversie. Na bestelling binnen 1 werkdag de kaartjes in huis.
Goede service en duidelijke communicatie over het product.
Ik ben ongelofelijk goed geholpen geweest, bedankt aan de mensen die de telefoon behandelen, de dames waren mega vriendelijk en behulpzaam, waarvoor vele dank!

Bij een volgende gelegenheid weet ik waar ik moet zijn, nog masks dank!
Heel tevreden.
Communicatie verliep niet naar wens. Er wordt wel snel gereageerd, daar kan ik niks van zeggen. Wel heb ik het idee dat er niet wordt gelezen naar wat er geschreven wordt. Ik heb 4 mails moeten verzenden om vrij eenvoudige wijzigingen door te voeren en dan worden er telkens dingen anders doorgevoerd dan is doorgegeven of ├╝berhaupt niet doorgevoerd. Dit heeft wel voor irritatie gezorgd. Het uiteindelijke product is goed, snel geleverd.
Zeer goed bedrijf en communicatie, was een leesproef qau letterdikte aangepast. Dat zag je in de online versie niet en toen ik een nieuwe proefkaart aanvroeg, werd ik netjes gebeld omdat ze dachten dat ik precies de zelfde kaart zou bestellen als de keer ervoor, dat laat zien dat ze wel goed mee denken om je geld te besparen.
De kaarten zijn heel mooi en alles is erg snel gedrukt en verzonden.
Veel complimenten gehad wij zijn tevreden
Goede snelle service, prachtige kaartjes.