voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 716 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 12809

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij La Carte Internet

8 / 10

Super nette service en goed meegedacht.

op 17.01.2017 om 17:44 uur

6 / 10

We zijn weer super tevreden met jullie service. Alleen het jammere was dat de enveloppen te klein waren. De kaartjes paste er net in met veel gepruts. Maar een top service door ons een kleine vergoeding te doen hier voor.

op 17.01.2017 om 15:48 uur

10 / 10

Super tevreden, na een verkeerde foto druk, het gehele kaartje zonder kosten opnieuw gedrukt. Echt super!

op 17.01.2017 om 15:44 uur

8 / 10

Leesproef is goed,maar niet perfect .

op 17.01.2017 om 15:36 uur

6 / 10

Afstemming ging goed. Kwaliteit redelijk. Blauwe vlak in kaartje is niet helemaal egaal gevuld.
    Bezorging met DHL onder de maat. Eerste keer zijn ze niet geweest? In ieder geval geen briefje in de deur en een tijdvak van 6 uur om in thuis te blijven terwijl je vrouw en kind in het ziekenhuis liggen is niet te doen. Volgende dag bezorgd. Woensdag begonnen met kaartje aan te passen , pas zaterdag in huis en daarom oas dinsdag bij de mensen in de bus,.. Erg laat.

op 17.01.2017 om 13:14 uur

8 / 10

Snelle service. Duidelijk programma. Fijne hulp wanneer nodig! Ook de leesproblemen wordt heel snel aangepast. De kaarten waren na bestelling snel binnen.
    Aanrader!

op 16.01.2017 om 20:06 uur

10 / 10

De bestelling van onze trouwkaart was klantvriendelijk. Ook de snelle leesproef was verbazend snel. Na de toestemming en betaling, kon je op de site echt volgen en dat met het stappenplan hoe ver je bestelling is gevorderd, de kaartjes zijn met de grootste zorg geleverd. Natuurlijk was er bij ons kaartje wel wat knutselwerk aan maar ook dat was alles op maat, en een koud kunstje. Bij deze een zeer tevreden klant die het zeker andere kan aanbevelen. 😊

op 16.01.2017 om 08:59 uur

6 / 10

Op tijd verstuurd. Kwaliteit prima.

op 15.01.2017 om 18:50 uur

10 / 10

Goed contact en goede levering. Netjes verzorgd.

op 15.01.2017 om 14:39 uur

10 / 10

Zeer vriendelijk geholpen. Elke aanpassing werd probleemloos doorgevoerd en het eindresultaat was prachtig.

op 15.01.2017 om 11:56 uur

La Carte Internet

• La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 12636 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: