voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 489 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 13196

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij La Carte Internet

10 / 10

Ik ben zeer tevreden over de hulp en het resultaat van de geboortekaartjes.

op 16.11.2017 om 09:58 uur

10 / 10

Vlotte en goede service, mooie kaartjes, niks op aan te merken.

op 14.11.2017 om 12:20 uur

10 / 10

Super service en hele nette levering. De volgende kaarten ook zeker hier vandaan!!

op 14.11.2017 om 10:41 uur

8 / 10

Super goede service, snelle reactie zowel per mail als telefoon. Heel duidelijke procedure. We hadden de kaartjes binnen een dag in huis! Zowel bij de geboorte van ingezoomd als dochter hier de. Kaartjes besteld.
    Enige minpunt vond ik dat de envelopjes niet van dezelfde kwaliteit waren als de kaartjes die we hadden uitgezocht. (Simpele witte envelop bij crème kaartje van luxe papier)

op 13.11.2017 om 09:59 uur

8 / 10

Duidelijke site, contact opnemen is makkelijk. Kaartjes ontwerpen en bestellen ging top!

op 12.11.2017 om 10:48 uur

10 / 10

Mooie kaartjes, goed vormgeven. Goede en fijne communicatie. Digitale proefdruk mag je zo vaak aanpassen als je wil. Goede service. Kortom super tevreden.

op 12.11.2017 om 09:01 uur

10 / 10

Goede, nette en duidelijke communicatie en service. Gelukkig met het eindresultaat. En snelle levering!

op 11.11.2017 om 04:51 uur

8 / 10

Goede service, alleen jammer dat jullie gebonden zijn aan kantoortijden! Waardoor de geboortekaartjes wat laat de deur uit konden. Voor de rest Toppie!

op 10.11.2017 om 14:48 uur

10 / 10

Snelle service en levering. De proefdruk was snel beschikbaar en een dag erna hadden we de kaarten al in huis.

op 10.11.2017 om 11:38 uur

8 / 10

Veel keuze, handig online programma om kaartje aan te passen, snelle afhandeling na de geboorte!

op 06.11.2017 om 09:10 uur

La Carte Internet

• La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 12992 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: