La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Top service. En snelle leverinf
Fijn dat je van tevoren gratis proefdrukken kon bestellen en heel fijn dat je de enveloppen vast van tevoren krijgt. De kaartjes waren snel geleverd toen ze eenmaal definitief besteld waren helemaal goed dus allemaal
Prima communicatie , correcte afhandeling en mooi product !
Gebruiksvriendelijke website en waar ik toch vragen had telefonisch goed weer op weg geholpen!
Snelle en goede service! Aanpassingen worden erg snel verwerkt en de kaartjes had ik de volgende dag al in huis na de betaling!
Goede en snelle service!!!!
Service en levering zijn helemaal naar wens geweest! Ook het resultaat zijn we heel blij mee. Alleen de website werkt niet handig, ik zou graag zelf meer kunnen aanpassen aan de lay-out van de kaartjes en ook nog aanpassingen kunnen doen na het afronden van de bestelling (voor het ontvangen van de enveloppen).

Dit moet nu allemaal via de telefoon, we zijn altijd goed te woord gestaan en alles werd snel voor ons aangepast. Maar het werkt prettiger wanneer we dit zelf online zouden kunnen.
Zorgvuldige en snelle verwerking.
Overzichtelijke website, snelle afhandeling, snelle levering.
Dik in orde, goede service!