La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Mooie kaarten, snel bezorgd, enkel bij de eerste levering een aantal enveloppen te kort, maar dit werd snel opgelost met een telefoontje.
Het ontwerpen en programma werkt prima en kwaliteit van het kaartje goed.. Helaas zjjn er een aantal zaken ook niet goed verlopen bij de bestelling van ons geboortekaartje. Na het doorgeven van de geboortegegevens via mijn account kreeg ik de proefdruk toegestuurd per mail. Echter was dit een oude proefdruk, (eerdere versie) en niet de versie die ik besteld had. Tevens was de geboortedatum niet goed overgenomen op de kaart. Dit is erg slordig mijns inziens. Na telefonisch contact is de proefdruk zonder problemen direct aangepast, echter geen excuses ontvangen voor het ongemak of iets dergelijks. Bij ontvangst van de kaarten bleken er 2 verschillende kleuren blauw gebruikt te zijn, donkerblauw en blauwgrijs. Het ene deel van de kaarten was dus donkerblauw gedrukt, het andere deel blauwgrijs. Ook dit was jammer, echter wilden wij de kaarten zsm versturen, dus geen contact meer opgenomen met jullie. We zouden het op prijs stellen als er nog enig gebaar gemaakt zou kunnen worden nav deze feedback. Vriendelijke groet, ***
Mooie kaarten, makkelijk te bewerken, fijne service met de enveloppen die eerder gestuurd kunnen worden en makkelijk doorgeven van de laatste gegevens. Top bedrijf dus! Voor beide kids de geboortekaartjes van hun.
De manier van bestellen is heel fijn! De enveloppen konden al geadresseerd worden en de proefdruk is ook fijn om te bekijken. Ook zijn we snel geholpen met het aanpassen van het kaartje naar onze wens en de kaartjes werden snel geleverd. Dank!
Snelle en goede service! Netjes afgehandeld en wij zijn weer zeer tevreden met de geboortekaartjes voor onze zoon *** !! Ga zo door
Super snelle levering top
Het was makkelijk en duidelijk om bij jullie te bestellen!
Zeer tevreden
Ik ben zeer tevreden! De service is ontzettend goed en de communicatie ontzettend snel. Ik kreeg iedere keer direct antwoord op mijn mails en alles wat ik wenste werd direct aangepast. Veel complimenten van genodigde gasten ontvangen!!
Jammer dat er niet gedrukt wordt op zaterdag zodat je de kaartjes maandag in huis hebt. En bestellen tot 12.00 op een werkdag is ook best krap. Er zijn ook webshops die tot 16.00 of 17.00 aanhouden.

Verder nette kaartjes, ziet er goed uit. Contact ook prima, aanpassingen leesproef ook keurig verzorgd.