Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

La Carte Internet B.V.
La Carte Internet B.V.
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

We hebben zowel de trouwkaart besteld als de bedankkaart. Het was super makkelijk om met de bestaande ontwerpen en teksten een eigen trouwkaart en bedankkaart te maken. We vonden dat zelf leuk om te doen, maar kregen ook heel veel goede reacties op beide kaarten. Alles werd snel geleverd en zag er prima verzorgd uit. Ook beide ontwerpen pasten goed bij elkaar.
Perfect geregeld
Super service! hebben enkele malen geholpen met het ontwerp en dit telkens heel vlot. Proefdrukken zijn steeds vlot aangekomen. Alsook de grote bestelling kaartjes. Binnen de 2 werkdagen was het geleverd.
Heel eventjes teleur gesteld dat niet alle enveloppen bij de bestelling zaten maar zeer snel opgelost, dank hiervoor.
Top ervaring. Wij hadden een kraamfeest tekst op her geboortekaartje maar ik had het lettertype in normaal staan. Dankzij jullie oplettendheid is die tekst in dezelfde stijl als het kaartje gedrukt. Dank jullie wel
Voor onze bruiloft hebben we hier heel mooie kaarten besteld. Het pakketje is compleet en de kaarten zijn kwalitatief goed. Wij zijn er heel blij mee!
Bij ons ging er iets mis met de levering, dit lag aan de koerier en niet aan La Carte. Ik heb heel fijn telefonisch contact gehad met Ilja, die er voor mij achteraan gegaan is. Later kreeg ik van haar een update via de mail dat zij niks meer gehoord had van de koeriersdienst, maar dat ze nu in het systeem zag dat het pakket geleverd was op het afhaalpunt en dat ze het ons wilde laten weten voor het geval wij ook geen melding hadden gekregen. Ontzettend blij met de service en natuurlijk met de mooie kaarten!
Trouwkaarten gemaakt, aanpassingen in kleur, opmaak en tekst met suggesties van La Carte Internet verwerkt. Iedere keer een snelle en passende reactie ontvangen. Zelf ontwerpen maken en bewerken werkt prima. Prettig contact. Proefdruk werkt fijn. Bedankt!
Persoonlijk contact maakt het fijn werken. Eindresultaat mocht er zijn
Gemakkelijke site voor het ontwerpen van de kaart. Met veel en mooie formats. Ontzettend snelle levering. 1 kaart was niet goed geleverd en hierop werd heel snel gehandeld en een nieuwe kaart op de post gedaan.
Snelle levering, mooie/ruime keuze in kaarten.
Vriendelijke klantenservice.