Geboortekaartjes.nl
Geboortekaartjes.nl
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Bij alle 3 de kindjes kaarten bij jullie besteld en steeds weer heel tevreden met het resultaat en de klantvriendelijke service!
Mooie kaart en snel ontvangen.
Ons kaartje was prachtig, de in elkaar zet service was top! Lekker makkelijk we konden de kaartjes gelijk op de post doen.
Zeer vlotte verzending, mooie kwaliteit, makkelijk te ontwerpen!
Fijne service en snel geleverd.

Kaartje zoals verwacht en een mooi raambord, alles van goede kwaliteit.
Alles is in orde voor wat betreft de website, echter waren de randjes van de kaartjes erg lelijk gesneden, alsof het snijmes bot was. Heel erg kartelig en niet fijn afgewerk. Als dit volgens "design" is dan is dat niet duidelijk vermeld op de website. Fijne winkelervaring maar matige kwaliteit.
Goede service en de kaartjes waren vlug binnen.
We kregen ook veel positieve reacties dat ze de kaartjes erg mooi vonden.
Mijn bestelling betrof geen geboortekaartjes maar een mix van 10 kaarten met enveloppe, via Zazzle, en ik ben zeer tevreden met deze fraaie kaarten. Ik zal zeker vaker kaarten bij u bestellen in de toekomst want ik ben nog van de oude stempel en verstuur regelmatig kaarten i.p.v. sms-jes of email-berichten.
Goede hulp ontvangen met het klaarzetten van geboortekaartjes. Snelle verzending.
De verzending rondom de feestdagen was mij niet helemaal duidelijk.
Goede service! Snelle levering en schitterende kaarten