La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Snelle in-elkaar-zet service.
Duidelijke accountpagina, waarin alle processtappen overzichtelijk beschreven staan.
Goede bereikbaarheid en snelle reactie, telefonisch en per e-mail.
Zeer tevreden.
👍
Prima tevreden. Alles verlopen zoals verwacht en zoals op de site aangegeven.

Pluspunt: de mogelijkheid om ook telefonisch een wijziging in het kaartje door te geven! Er stond een verkeerde geboortedatum in het kaartje. Met één telefoontje werd dat direct verholpen in de leesversie online. Vond ik ideaal, dus wat mij betreft houden zo.
Mooie kaartjes, en daarnaast heel snelle afhandeling en levering. Nu voor de tweede keer met veel plezier gebruik van gemaakt. Zeker een aanrader.
Super goede service. Alles was naar wens gedrukt en gemaakt. Snelle levering ondanks dat het weekend er tussen zat.
Dank voor de prachtige kaarten! Veel complimenten gekregen.. Ik beveel jullie dus ook aan bij vrienden en familie
Snelle reacties
Ook 's avonds nog bereikbaar via chat
Aanpassen van het kaartje snel gedaan door jullie.
Zelfde dag nog verzonden na betaling zelfde dag
Geduldige medewerkers, daar ik veel contact opnam met wijzigen voor mijn kaart. Dit werd snel afgehandeld. Kaarten ook spoedig ontvangen op nette wijze. Gegevens waren overzichtelijk te vinden op de site.
Super snel geleverd!
Duidelijke website. Goede service. Bestelling goed afgehandeld . Wij hadden 2 proefdrukken afdrukken. Alleen hadden wij niet goed begrepen dat we voorde tweede proef druk meer moesten betalen
Ik ben heel tevreden want ik belde om 15.00 smiddags en toen zijn onze kaarten meteen gedrukt op zaterdag middag.