Geboortekaartjes.nl
Geboortekaartjes.nl
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Mooi kwaliteit kaartje. Snelle service.
Goede communicatie, je kunt kaart helemaal naar eigen wens en style aanpassen en snelle levering! Ook goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Zeer vlotte en correcte service.
Product werd afgeleverd zoals gevraagd.

Zeker een aanrader!
Goede service, mooie kaarten.
Een leuke korting gekregen omdat we meerdere keren heel tevreden geboorte kaarten hebben besteld
Goede service! Wij zijn heel goed, vlot en met een persoonlijk gevoel geholpen.
Kaartjes zijn heel mooi!

Dank jullie wel.

Mvg, *******
Zeer te spreken over de assortiment grote keuze mogelijkheden. Makkelijk aanpassingen aanbrengen
Goede duidelijke uitleg! Kaarten snel bezorgd
Fijne duidelijke website! Goede prijs, gemakkelijke tools om kaarten te personaliseren. Uitstekende klantenservice!
Geweldig
Erg tevreden over mijn geboortekaartjes, snelle levering en erg blij met de service voor het in elkaar zetten van de kaartjes.