Geboortekaartjes.nl
Geboortekaartjes.nl
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Supersnelle service. Ook als er iets niet klopt is het supersnel opgelost! Echt top!
Wij zijn super blij met onze geboortekaartjes. Echt top en snelle service!
Geboortekaartjes besteld bij dit bedrijf- toen ik de geboorte gegevens had, heel makkelijk de bestelling aan kunnen passen.
Kaartjes waren precies zoals ik ze ingevuld had en ontworpen en binnen beloofde levertijd geleverd.
Een heel tevreden klant hier!
De prijs en kaartjes spraken mij aan, en als je een vraag had kreeg je snel en duidelijk antwoord vandaar 2 sterren. De andere 3 niet, omdat ik de envelop echt heel slecht bij het kaartje vond passen (veel te groot) daarom heb ik andere moeten kopen. Er stond een typfout in, wat ik niet heb gezien maar ook niet door jullie is gecontroleerd. En wilde een nabestelling plaatsen maar waar weer de 25 drukkosten bij kwamen en verzendkosten. 30 euro extra voor een paar kaarten
Mooie kaarten, goede service en snelle levering.
Snelle service en goede kwaliteit van kaarten
Dit was onze tweede aankoop
Prachtige kaarten ontvangen
Precies wat ik wou
Enorm bedankt voor de goeie service en snelle levering
Goede service, snelle levering
Super tevreden, snel verstuurd, juiste service.
Perfecte kaarten, precies zoals t bedoeld was.
Eigenlijk mooier dan ik gedacht had...
Ook een heel redelijke prijs, een echte aanrader voor iedereen !!