voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 680 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 12851

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij La Carte Internet

8 / 10

Heel fijne site om mee te werken en het bestellen ging ook super.
    Alleen jammer dat ons beloofd was dat de kaarten op zaterdag zouden komen. Om vervolgens in de mail te lezen dat het pas maandag is.

Ook was dhl onze kaarten kwijt. Maar ondanks dat het niet jullie schuld was hebben jullie dat netjes en fijn opgelost.

op 21.02.2017 om 08:38 uur

8 / 10

Netjes op tijd. Goede kwaliteit. Ik vond het geen vijf sterren waard omdat:
    De website had een paar onduidelijkheden, bijv. kaart waar men foto's bij kon zetten is mij nooit duidelijk geworden hoe.

Bij het maken van de tekst wordt op het afdruk voorbeeld 2 maal dezelfde tekst getoond, dit hoort schijnbaar, maar was niet duidelijk. Er moest tevens een paar maal heen en weer gemaild worden omdat een en ander toch niet aangepast was. Enfin, kleinigheidjes, maar doe er je voordeel mee. mvg ***

op 20.02.2017 om 18:37 uur

10 / 10

De kaarten zijn zeer snel geleverd en zien er super uit. We hebben alles door la Carte laten doen en we zijn ontzettend blij met het resultaat. Ook voor de proef is het geen probleem om meerdere wijzigingen door te geven daar gaan ze mee aan de gang en is meestal binnen een dag verandert. Wij zijn erg blij met de service en het product.

op 20.02.2017 om 09:14 uur

10 / 10

Goede service en snelle levering van kaarten.

op 19.02.2017 om 22:43 uur

10 / 10

Heerlijk makkelijk en goede kaarten.

op 19.02.2017 om 17:21 uur

8 / 10

Graag afdrukken hoe in de leesproef staat.

op 19.02.2017 om 13:32 uur

10 / 10

Snelle service en veel keus aan kaartjes. Erg tevreden.

op 18.02.2017 om 22:55 uur

8 / 10

Mss een kortere periode op de uren van levering zetten. Bik mij kon het geleverd worden tss 8u sochtens en 18u S'avonds. Daarom moest men vriend de vader van de baby thuis blijven en wachten en kon pas om vijf uur naar het ziekenhuis komen wat spijtig was. Over de kaartjes zelf ben ik super tevreden.

op 18.02.2017 om 13:10 uur

10 / 10

Kaarten waren precies zoals we het wilde hebben!

op 18.02.2017 om 09:51 uur

Goeie en snelle service

op 18.02.2017 om 06:01 uur

La Carte Internet

• La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 12675 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: