La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Goed georganiseerd, heel snel antwoord op vragen en directe hulp bij problemen.
Hele snelle en duidelijke service. Simpele stappen om te volgen en vriendelijk contact.
Mooie kaartjes service is goed. Kaartjes zijn echter wel prijzig wanneer drukkosten etc erbij komen
Snelle service! Zeer tevreden.
2 keer telefonisch contact gehad. 1 keer heel vriendelijk geholpen en 2e keer werd mij gevraagd mijn vraag te mailen. Ik had het prettig gevonden als iemand even had meegekeken met mij.
Het ontwerpprogramma is vrij beperkt en werkt op elk apparaat anders (IPad/IPhone).
Heel goede en snelle service.
Ook een keer gebeld met een vraag en toen ook goed behandeld
Snelle service, vele opties/keuzes. Ja wellicht een idee om te vermelden dat er bijv nog meer kleur mogelijkheden zijn dan getoond.
2 keer onze geboorte kaartjes hier besteld, super tevreden!
Duidelijke website en methodes beschikbaar om een foutloos kaartje te kunnen ontwerpen!

Snelle levering!
Snelle levering, ruim op tijd! Precies zoals we hadden voorgesteld. Aanrader !!
Goede service