La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Super service. Aanpassingen via telefoon danwel per email worden super snel afgehandeld.
S middags om 15u30 bevestigd, kaarten waren de dag erna al in huis.
Ik ben erg tevreden! Snelle afhandeling, levering en mooie kaarten.
Er fijn gegaan en snel.
Snelle service, voor vragen ook per telefoon goed te bereiken.
Mooie kaartjes en poster die snel geleverd zijn
Snelle reactie bij vragen.
En aanpassingen worden snel en goed uitgevoerd.
Ook de kaartjes waren snel geleverd.
Fijn dat de enveloppen al vooraf geleverd werden.
Er werd meteen gereageerd op mijn vragen en dat werd dan ook meteen aangepast op de kaart. Snelle verzending.
Ik heb al drie keer een zeer positieve ervaring met geboortekaartjes.nl. Ook bij de geboorte van de twee eerdere kinderen is het goed bevallen. Daarom zijn we terug gekomen.

De communicatie met de medewerkers verloopt heel soepel en snel. Bovendien zijn ze zeer vriendelijk.
Ook op de site werkt het allemaal heel eenvoudig en snel.
De enveloppen worden vooraf toegestuurd waardoor je veel voorbereidend werk kan doen.
Het eindproduct ziet er goed en professioneel uit.

Ik ben zeer tevreden!
Goede website waar je zelf je kaart kan ontwerpen.
Makkelijk contact via je account of via mail om ontwerp aan te passen. Communicatie via mail werd snel beantwoord.
Enveloppen op tijd binnen.
Op dag van de geboorte hebben we de datum en gewicht aangepast. Volgende dag hadden we de kaarten al in huis.
Meer dan tevreden.
We hebben prachtige kaartjes gekregen.
De afhandeling van bij bestellen van de kaartjes is prettig verlopen.
Heel erg tevreden met de service, het contact tussendoor verliep ook erg goed! En super tevreden over het eind resultaat van de geboorte kaartjes