La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Zeer mooie kaartjes, wel moeten nabellen wanneer de enveloppen ontvangen zouden worden maar hierna was het super snel geregeld.
Mochten wij nog een kindje mogen krijgen komen wij zeker hier terug.
Hele mooie kaartjes hier besteld. Fijn contact gehad over aanpassingen en snel geleverd. Als zich een volgend kind aan dient bestellen we hier weer
Ik ben zeer tevreden snelle service
Wat een mooie geboortekaartjes zijn het geworden en alles was mogelijk telefonisch dingen helemaal naar wens kunnen laten aanpassen. Ook super snel geleverd. Echt een aanrader!!!
Ik ben heel erg tevreden. DHL had niet geleverd en la carte heeft dat goed opgelost terwijl die daar niet eens wat aan konden doen. Goed opgelost en meegedacht
Voor de tweede keer onze geboortekaartjes hier besteld. Beide keren tevreden en prima service.
Alles was goed en snel geregeld. Wij hadden een kaartje wat je zelf nog in elkaar moest zetten. Was wel fijn geweest als er een voorbeeld bij had gezeten. Nu moesten we die even opzoeken.
We hebben onze trouwkaarten hier laten maken. We kozen een standaard ontwerp uit en konden via de website onze eigen tekst erop zetten met eigen opmaak, nieuwe teksthokken maken, etc. Dat werkte prima. Echter in de electronische drukproef was onze tekst verplaatst en uitgerekt. Ook in de volgende drukproef kwam dit niet goed. Een medewerker moet het ontwerp met de hand overzetten in InDesign. Gelukkig was het na een telefoontje snel opgelost en het kon dezelfde dag nog gedrukt worden. De kaarten zijn heel mooi geworden!
Fijn dat je je kaartje zelf zo makkelijk kunt opmaken. Nette en snelle levering.

Snelle service