voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 664 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 12886

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij La Carte Internet

8 / 10

mooi kaartke, goed geregeld.

op 21.03.2017 om 09:22 uur

8 / 10

De kaarten zijn succesvol naar onze wensen gemaakt.
    Het duurde wel even voordat wij de kaarten goed hadden. De tekst was bijv. nog niet helemaal goed en dan vergaten we wat. Je moet dan steeds vragen of zíj dat willen wijzigen. Zelf kun je dat niet doen. Dat is wat lastig.
    Toen ze eenmaal klaar waren, was het betaling in orde maken en verzenden. De verzending duurde gelukkig niet zo lang.
    We zijn er erg supertrots op! Het duurde even, maar dan heb je ook wat!

op 20.03.2017 om 09:39 uur

6 / 10

Onze eerste zending was niet naar wens verlopen (linkerzijde niet afgedrukt van beide kaarten en op 1 kaart onze namen totaal vergeten) MAARRRRR wel netjes en snel door jullie opgelost!!! pluimpje waard !
    Zending ontvangen maar jullie waren het stansgedeelte wat uit de kaart eigenlijk gestanst had moeten worden, hebben wij zelf met de hand allemaal eruit moeten halen. gezien de prijs wat het allemaal kost, toch echt een verbeterpunt waard. Zorg dat de eindcontrole iets netter verloopt. verder een keurige trouwkaart.

op 18.03.2017 om 13:34 uur

Fijne site
    Kaartjes duidelijk aan te passen
    Fijne service (met het doorgeven van het gewicht, lengte, datum enzv.)

op 16.03.2017 om 19:59 uur

10 / 10

Geweldige site, werkt super.
    Complimenten van onze gasten voor de bruiloft over de kwaliteit en vormgeving. Top!

op 15.03.2017 om 18:51 uur

10 / 10

Mooi kaartje, snelle service en reacties op zowel mail als telefoon!
    Hartelijk dank!!

op 13.03.2017 om 17:05 uur

Beste,

we zijn zeer tevreden over de bestelling en levering van onze kaarten.
    goede uitleg op de site en een snelle en propere levering.
    bedankt.

op 13.03.2017 om 11:19 uur

10 / 10

We hebben een goede terugkoppeling ontvangen na elke wijziging die we hebben aangevraagd voor de kaart.
    De kwaliteit van de kaart is top en service erg goed!

Het enige dat ik jammer vond is de bedrukking van het bedrijf op de achterkant van de kaart.

op 13.03.2017 om 09:50 uur

10 / 10

Makkelijk keuze gemaakt en voorbeeld kaartje ontvangen. Vervolgens met de tekst gestoeid en proefdruk gekregen.
    Na geboorte was de aanmelding snel gelukt, al wad het even zoeken naar hoe: via een mailtje. Dit staat in de FAQ, maar een link voor mailzending op de status pagina was ideaal geweest.
    De leesproef was lekker snel aangepast; voor de knop "bevestiging" moesten we eerst bellen om die te laten verschijnen. Maar dat was vervolgens ook goed gelukt en snel verder geheel naar tevredenheid geregeld.
    Ook de enveloppen vooraf waren erg prettig. We krijgen veel complimenten voor de mooie kaart.

Aanrader!

op 12.03.2017 om 15:58 uur

8 / 10

Het mag misschien iets duidelijker worden hoe iets werkt. Maar wij zijn super tevreden over de kaarten...ook het in elkaar zetten is super gedaan.

op 11.03.2017 om 17:13 uur

La Carte Internet

• La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 12705 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: