La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

duidelijke leverafspraken en goed tijdig geleverd.
Kaartjes zijn supermooi geworden. De dag na de geboorte hadden we ze in huis en ze waren precies als de proefdruk. Goede service ook als je er even niet uit komt!
Fijn bestelproces met duidelijke stappen. Mooie kaartjes geleverd gekregen waar we veel complimenten over kregen!
Ik vind dat u duidelijker moet aangeven dat u de tekst NIET controleert op grammatica foute.
In dit invulveld heeft u wél controle, doe dat ook bij het invulveld voor de kaarttekst!
Het was wederom een super service, tweede keer dat wij hier kaartjes bestellen en emails, lees proeven etc. Zijn allemaal super snel beantwoord. De internet portal met persoonlijk account werkt ook heel fijn.

Bedankt voor de goede service
De eerste werkdag na bestelling hadden we meteen de eerste proefdruk. Deze was nog niet akkoord. Telefonisch contact gehad en een uurtje later was de nieuwe proef binnen. Snelle en nette service! Bedankt!
1 minpuntje. Bij bestelling wordt aangegeven dat je nog niet meteen hoeft te betalen. Maar er komt geen melding na akkoord op de proefdruk dat je eerst moet betalen voor de kaarten verzonden worden. Hierdoor had ik pas later de kaarten in huis.
We zijn zeer tevreden.
Als je vragen heb dan bel je even en gelijk het antwoord wat je nodig heb.
De kaarten besteld en al de volgende dag in huis, echt een aanrader.
zeer tevreden over de bestelling
Goede service en gericht op onze vragen.
Erg snelle en goede service, vriendelijk via mail en telefoon!