La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Zeer tevreden over de service en kwaliteit van de producten.
Misschien net iets beter controleren bij verzending of alles in het pakketje zit.

Hartelijk voor alles!
Hele mooie kaarten gekregen met eigen pentekening. Dit was gemakkelijk te regelen via de mail en al mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Alle stappen waren duidelijk te volgen en ook de levering was te volgen, erg fijn! Alles was snel in huis.
Een volgende keer zou ik zeker weer hier bestellen! Aanrader!
Snelle en goede service! Vlotte reacties steeds en dachten goed mee! Heel fijn!
Goede service!
Het bewerkingsprogramma zou we iets verbeterd mogen worden.
Verder heel tevreden en goede service.
Het bewerkprogramma heeft wat bugs, maar het werkte goed genoeg. De kaartjes zijn erg mooi van kwaliteit en ze zijn heel snel binnen gekomen. Enige nadeel vond ik de prijs; je betaalt al best veel voor de kaartjes en dan moet je ook nog een 'in-elkaar-zet-service' betalen... Wel weer een heel snelle en fijne klantenservice overigens!
Super kwaliteit en snel geleverd!
Van het versturen van de enveloppen tot het uiteindelijke geboorte kaartje in een woord goeie service en als er iets niet klopt of als je iets niet helemaal snapt dan bel je even en ook dat is binnen een paar sec/min geregeld echt een top bedrijf bedankt voor de prachtige kaartjes en de fijne service
Wederom weer mooie kaartjes gehad, snel geleverd en eenvoudig zelf aan te passen.

Enveloppen kwamen ruim op tijd zodat die alvast geschreven konden worden
Heel tevreden over de geboortekaartjes. Ze zijn heel mooi geworden en de communicatie was ook heel goed, ik kreeg snel reactie op mijn vraag.