La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Topservice en kwaliteit
Goed
Heel tevreden! Snelle goede service en levering.
Echt een aanrader
Hoewel het bewerken van de kaarten enigszins omslachtig moest (al begrijp ik goed waarom), erg goede service en vlotte afhandeling!
Prima service, ook telefonisch contact was zeer prettig!
Prima service, ook telefonisch contact was zeer prettig!
Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Snelle reacties op mijn e-mails met aanpassingen voor het geboortekaartje en de kwaliteit van het product is uitstekend.
Fijn de snelle reacties met de aanpassingen van de leesproef en het meedenken ook. Al zou het mij ook handig lijken om zelf nog aanpassingen uit te kunnen voeren. Ik had niet alle enveloppen op tijd binnen gekregen, hier moest ik nog achteraan mailen nadat ik de geboorte kaartjes ontvangen had, dat was wel vervelend (had het aantal kaartjes na verzending van de enveloppen gewijzigd). Sommige enveloppen plakte al dicht waardoor ze scheurden toen we de kaartjes erin gingen doen, dat was ook wel vervelend.
Bij de geboorte van onze 1e dochter kaartjes besteld en nu bij onze 2e dochter weer!
Uitstekende service.
Helpen je goed en denken ook mee.
Kunt het zonaal aanpassen als je zelf wilt en kaarten worden direct verzonden volgens afspraak !! Erg tevreden
Top site. Zeer goed geholpen. Proefdruk en definitieve druk worden snel en correct aangeleverd.