La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

De kaarten zijn heel mooi geworden. Fijn dat gecheckt wordt of alles klopt wat betreft tekst en aantallen. Kaarten lagen klaar om verstuurd te worden toen het bericht kwam dat bruiloft verplaatst moest worden door het coronavirus. Gelukkig konden we met een mooie korting alleen inlegvellen bestellen met de nieuwe datum. Goede service!
Positieve punten: Fijn dat je de kaarten zelf online kan bewerken. Hele vriendelijke, meedenkende en snelle service.
Negatieve punten: Het programma waar je de kaarten mee kan bewerken is heel grof (dingen zijn moeilijk te verplaatsen en je kan moeilijk van de ene kaart naar de andere kaart switchen) en het is heel vervelend dat je de kaart niet zelf meer aanpassen als je (per ongeluk) op het knopje volgende drukt maar dat alles via de medewerkers moest gaan.
Aanpassingen werden snel verwerkt en resultaat was prachtig en snel geleverd
Super snel geleverd, mooi kaartje! Super service!
Alles ging perfect. Tweede keer dat we hier geboortekaartjes bestelde en zeker aan te raden!
Zeer goede service, goed te bereiken en snelle service
Mooi kaartje, goede service.
Geboortekaartjes in goede orde ontvangen. Alles is prima & snel verlopen. Zeker een aanrader!
Ik ben erg tevreden, het zou alleen wel fijn zijn als er duidelijk is dat je eerst moet betalen voor de kaartjes gedrukt worden. Dan hadden wij de kaarten veel eerder gehad. En t zou fijn zijn als er op typefoutjes wordt gecontroleerd, wij hadden er zelf 3x overheen geken.
Echt super blij met de super service van jullie! Super mooie kaarten en wat een toppers van mensen die bij jullie werken. Zij doen er echt alles aan om die lach op je gezicht te toveren. Echt mijn complimenten! Super bedankt voor alles!