voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 461 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 13271

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij La Carte Internet

10 / 10

Goede service en snelle levering

op 18.01.2018 om 16:29 uur

10 / 10

Snelle service en uitstekende kwaliteit van de kaartjes!

op 16.01.2018 om 20:41 uur

8 / 10

Prima service, aanpassingen worden snel verwerkt en kaarten netjes bezorgd

op 16.01.2018 om 09:13 uur

8 / 10

Wij hebben een aangepast kaartje, geen kartonnen achterkant terwijl het origineel dat wel had. Dit was prima geregeld, snel contact met geboortekaartjes.nl en keurig uitgewerkt in proef en definitief kaartje. Alleen werd gezegd dat we de losse labels alleen konden krijgen met karton en daar dus ook voor moesten betalen, maar bij het definitieve kaartje zaten de labels niet op karton en was het karton los mee geleverd (kaartje was al in elkaar gezet). Blijkbaar was het karton niet nodig. Dat vond ik nier netjes.

op 16.01.2018 om 05:30 uur

10 / 10

Helaas werkte het doorgeven van de geboorte via de website niet. Dus moest het via de telefoon wat lastig maakt als je een buitenlandse kaart hebt en dus fout gevoelig. Gelukkig krijg je nog een digitale leesproef.

Erg leuke kaart!

op 15.01.2018 om 22:28 uur

8 / 10

Ben zeer tevreden. Wordt goed meegedacht over eventuele aanpassingen. Goede kwaliteit kaartjes. Ga zo door

op 15.01.2018 om 14:54 uur

10 / 10

Gemakkelijke en duidelijke bestelservice. Levering is ook zeer snel.

op 15.01.2018 om 10:45 uur

10 / 10

Uitstekende service! Zeer goed bevallen. Snelle reactie op vragen en aanpassingen, overzichtelijke website, goede kwaliteit. Top!

op 13.01.2018 om 11:07 uur

10 / 10

We zijn zeer tevreden over alles, de kaartjes, de proefdrukken, het verzenden maar vooral de snelheid van alles. Wat jullie beloven gebeurd ook echt.

op 13.01.2018 om 09:17 uur

10 / 10

Elke keer prettig geholpen. Fijn zou zijn als de klant zelf de leesproef digitaal aan kan passen. Scheelt tijd, hoef je het niet te mailen en daar op te wachten.

op 13.01.2018 om 08:23 uur

La Carte Internet

• La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 13063 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: