La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Prijs is erg duur voor wat je krijgt, voor de rest tevreden
Materiaal voldoet aan de wensen en de service ernaast ook!
Proefdruk heb je snel binnen.
Klantvriendelijk als je vragen hebt.
Snelle levering na bestelling.
De kaarten zijn echt supermooi. Snel geleverd, sneller dan ik had verwacht. Ziet er allemaal zeer verzorgd uit. Keurig ingepakt, zodat er niets mee kan gebeuren. Vragen van tevoren worden ook snel en correct beantwoord.
Snelle levering vankaartjes
Alles verliep goed, alleen bij de laatste druk vonden we nog spelfouten, die hebben we toen laten corrigeren, en toen we daarna opnieuw de laatste druk te zien kregen hebben we alleen de spelfouten gecontroleerd die we hadden laten verbeteren. We hadden niet gezien dat er na het wijzigen een stuk layout was terug gezet naar het origineel waardoor er ineens cadeautip op onze geboorte kaart is komen te staan. Dit vonden we wel heel erg jammer, hadden namelijk niet verwacht dat we opnieuw alles moesten controleren, alleen het deel wat we hadden laten wijzigen. Verder waren we erg tevreden over het eind resultaat, alles zag er super mooi uit.
De geboortekaartjes zijn erg mooi geworden ! Wij krijgen allemaal complimenten over het kaartje.
Bij vragen kreeg ik steeds snel een gepaste reactie. Ook het aanpassen van de leesproeven verliep zeer vlot en de kaartjes werden zeer snel geleverd na goedkeuring van de leesproef! Top service!
Snel service en prachtige kaarten
Super mooie kaartjes , alleen ben ik echt zo lang bezig geweest alles in elkaar te zetten strikjes te maken , plakbandjes te knippen en noem maar op.. niet echt fijn wanneer je net bevallen bent en in quarantaine zit🥴 maar kreeg wel veel complimentjea over de kaartjes en ze waren erg mooi alleen dus jammer dat het zoveel werk gaf