La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Geweldig snelle service en levering!
Ontzettend tevreden, ruime keus en goede prijs. Ga zo door.
Erg tevreden en super service!
Zeer slechte service, aanpassingen aan kaart gedaan zonder onze toestemming in proefdruk stond het goed en later na akkoord weer aangepast door de firma. Ons opnieuw *** afgetroggeld voor 45 kaarten ruim moeten *** uitgeven. Zo worden het wel erg dure kaarten. Helaas geen oplossing aangeboden maar zonder juiste kaarten hadden wij ook voor joker gestaan. Gewoon geen kaarten bestellen is erg zonde van je geld. Aftersales en service zijn absoluut ruk.
Super fijne webshop
Heb super veel veranderd voor ik ze ging bestellen
En daar deden ze echt niet moeilijk over
We ontvingen eerst een verkeerde maat envelop, er was niet aangegeven dat je toch niet zelf de kleur van de envelop kon kiezen terwijl dit in eerste instantie wel wordt aangegeven en later zijn er helaas 2 ontwerpen samengevoegd waardoor we een verkeerde kaart thuis kregen. Net zelf ouders geworden dus nog veel te moe en druk waardoor we er niet goed naar hebben gekeken tot we ze gingen versturen. Heel jammer dat een bedrijf die dit dagelijks doet zulke fouten maakt. Maar eigenlijk wat wij het ergst vonden is toen we de eerste keer belde over de enveloppen er helemaal geen excuses werden aangeboden en dat er de tweede keer ook niet meteen werd meegedacht over een oplossing maar dit pas gebeurde nadat we een klacht hadden ingediend. We zouden 5 sterren hebben gegeven als de klantenservice ook daadwerkelijk klantvriendelijk zou zijn.
Prachtige kaartjes. Alleen we kregen extra kaartjes en enveloppen maar geen extra strikjes dus daar konden we helaas niks mee.
Leuke betaalbare kaartjes, handige website en super snelle levering. Helemaal top!
De kaarten waren heel mooi geworden 😁
Ben heel blij hoe ze geholpen hebben om voor mij een perfect geboorte kaartje te maken. Een mailtje en vaak de zelfde dag al weer een antwoord met aangepast kaartje terug ontvangen.