La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Zeer tevreden over de bestelling, maar belachelijk wat nabestellen kost!
Snelle service, goede bereikbaarheid, prachtige kaartjes!!
Duidelijke informatie. In account duidelijk overzicht bestelstatus. Levering snel en volgens afspraak. Heel goed bevallen.
Mooie kaarten en snelle levering. Vlotte communicatie en probleem werd goed opgelost
De correcte teksten op de kaarten krijgen was erg lastig. Ook een aantal medewerkers was heel lastig mee te communiceren en hoorde ons probleem niet, praatte door ons heen en hadden geen duidelijke antwoorden. De verkeerde tekst werd er eerst op gezet etc. Drama! Maar toen was er 1 dame die ons meteen begreep, alles geregeld heeft en gezorgd heeft voor het correct en snel afhandelen. Nu zijn wij met het eindproduct ook enorm tevreden!! Wij zijn de laatste dame ook erg dankbaar!
Goede service en er werd goed en pro-actief meegedacht om een zo mooi mogelijk kaartje te maken.
Alleen jammer dat DHL er 3dagen over deed om de kaarten thuis te bezorgen.
Zeer snelle service en heel tevreden over de door ons bestelde geboortekaartjes
Zeer tevereden over de kaartjes. Alleen op de dag dat ik ze wilde bestellen en nog een kleine aanpassing had gedaan, kreeg je normaal een mail dat het aangepast is. Helaas niet ontvangen en in de kraamweek ben je vooral met andere dingen bezig. Daardoor kwam ik er pas later achter dat het aangepast was en kon ik akkoord geven. Het liefst wil je ze zo snel mogelijk in huis hebben maar dit vertraagd de boel ernorm. Uiteindelijk waren we wel heel blij met het resultaat.
Erg tevreden met de service! Bij het proefgeboortekaartje was het niet helemaal goed gegaan zonder dat wij het wisten, we werden vrijwel meteen gebeld om het op te lossen! Alles snel binnen gekregen en het zag er netjes uit! Al met al een erg tevreden klant.
Snelle service. Je wordt op de hoogte gehouden van elke stap in het proces (van bestelling, productie, verzending). En natuurlijk een goede kwaliteit mbt de kaartjes