La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

We hebben het als zeer fijn ervaren om de geboortekaartjes van onze zoon bij jullie te bestellen. Alles verliep heel soepel en we werden goed geholpen waar nodig.
Ik zou het zeker bij andere mensen aanbevelen.
Prima service!!super snel!!
Erg goede service. Ging allemaal soepel en snel. Net contact en zeer behulpzaam via de mail en telefoon.
De kaartjes zijn geweldig!! Ik zou betere goedkopere service aanbieden over het inelkaar zetten van de kaarten. Onze kaarten had veel werk met knippen en plakken. De plakkertjes plakkertjes plakte overigens niet heel goed. Misschien door de warmte!!
Super goede service met het aanpassen van het geboortekaartje. Het duurde even voordat we helemaal uit waren over hoe wat en waar en welk lettertype maar uiteindelijk heel tevreden over alles! Ook de verzending was snel aangezien we aan de late kant waren met het bestellen van de kaartjes. Al met al super tevreden en kunnen we het iedereen aanraden. Mocht het ooit nodig zijn zullen wij zeker weer via deze site een bestelling plaatsen.
Geweldige service,toen we de trouwkaarten binnen hadden was er sprake van een kleurverschil,binnen 3 dagen nieuwe ontvangen. Top!
Goede, snelle service! Vriendelijk personeel.
Snelle service!
Veel keuze in kaarten. Bestelproces verliep eenvoudig. Ook kleine nabestelling was geen probleem en verliep soepel. Fijn dat je telkens vooraf een digitale drukproef krijgt om eventuele veranderingen te bekijken. Top!
Zeer goede service, snelle reacties en kwaliteitsvolle kaartjes ontvangen.