La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

We zijn heel erg tevreden met de geboortekaartjes. Bestellen en aanpassen was eenvoudig. Snelle levering. Ik zou jullie zeker aanbevelen!
Goede en snelle service! De geboortekaartjes waren snel geregeld!
Wij zijn zeer tevreden.
Snelle goede service.
Mooie kwaliteit.
Juiste informatie.
Contact dat we gehad hebben netjes en duidelijk verlopen.
Prima service!
Fijne service, snelle reactie, uitgebreid assortiment.
Kan zeker aanbevelen!
Alles ging precies zoals van te voren werd aangegeven.
Ik vond de website niet altijd even duidelijk qua proefdruk en eigen kaarten bestellen.
Goede hulp, meerdere keren aanpassen mogelijk, werkt erg prettig, je hoeft labels e.d. niet los te bestellen. Kaartje was beter en leuker dan ik van het voorbeeld had kunnen zien! (maakte wel dat het ook veel.meer werk was om in eljaar te zetten dan ingeschat). Wellicht een tip om wat extra en duidelijker foto's als voorbeeld te plaatsen.
Tevreden!
Super service, snel en prachtige kwaliteit kaartjes!
In één woord: perfect
Zowel het opmaken van de kaart, als de overzichtelijke website.
Het kunnen inzien wat er nog moet gebeuren (datum doorgeven, proefdruk lezen, betaling etc.). Alles is gewoon ontzettend duidelijk en overzichtelijk. Vanuit het ziekenhuis, waar wij helaas wat dagen moesten blijven, een email verstuurd met aanpassingen. En binnen no-time een email met het bericht dat de proefdruk klaar stond. Bestelling definitief gemaakt, betaald, en de volgende dag de kaarten in huis. Zelden (misschien wel nooit) zo’n prettig bedrijf meegemaakt, en dan zeker de website! Hulde!
Zeer goede en snelle service