voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 630 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 12927

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij La Carte Internet

10 / 10

Snelle en goede levering.

op 25.04.2017 om 13:23 uur

fijne service goed geregeld

op 25.04.2017 om 12:02 uur

8 / 10

Wij zijn tevreden, de bestelling is netjes en zorgvuldig afgerond.

op 25.04.2017 om 10:10 uur

Prima service

op 25.04.2017 om 09:17 uur

Mooie kwaliteitskaarten!
    Goede en vriendelijke servicedesk.
    Wij moesten kaarten hebben met Russische tekst en zijn uitstekend geholpen om de tekst op de kaart te zetten.
    Klein verbeterpuntje zou kunnen zijn om de belijning op de kaarten zichtbaar te maken zodat je teksten beter kunt uitlijnen.. ook de uitleg bij het bestel/betaal systeem zou nog net iets uitgebreider mogen.

op 25.04.2017 om 03:47 uur

10 / 10

ging prima en zonder problemen

op 24.04.2017 om 20:35 uur

8 / 10

Tevreden over de website, communicatie en de levering. Prima geregeld!

op 24.04.2017 om 19:06 uur

10 / 10

Wij hebben een aantal keren goed contact gehad met La Carte over de geboortekaartjes. Alles was snel afgehandeld. Wel bleek er na drukken iets anders dan verwacht met de kleuren. Hier heeft men goed naar gekeken en een zeer nette oplossing voor geboden! Dus ook na een klacht is dit bedrijf nog steeds een goede aanrader!

op 24.04.2017 om 13:31 uur

8 / 10

Snel en professioneel! Duidelijke communicatie. Ook fijn dat er via tel contact genomen werd voor herinnering voor goedkeuring.

op 24.04.2017 om 07:02 uur

8 / 10

Prettige website, ruime keus in kaartjes. Voor het doorgeven van wijzigingen van de leesproef ben ik telefonisch snel en goed geholpen. Na het doorgeven van de definitieve bevestiging waren de kaarten zoals beloofd de volgende dag in huis. Dit was het tweede geboortekaartje via La Carte en wederom een goede ervaring!

op 23.04.2017 om 19:27 uur

La Carte Internet

• La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 12744 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: