La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Super goede en snelle service. Erg tevreden met het eindresultaat!
Alles is goed verlopen en de kaarten waren erg snel binnen
Prachtige kaarten weer. Super service!
De communicatie met de service desk is prima en heel snel. De kaart is super mooi.
De site mag iets duidelijker om de kaarten aan te maken.
Zeer hulpvaardig, aanpassingen van de proefdruk telefonisch in orde gebracht, super dienstverlening. Snelle levering, zeer mooie kaartjes. Een echte aanrader!
De geboortekaartjes waren juist lijk we ze gewenst hadden! 😍
Alle info is duidelijk, bestelling wordt snel in behandeling genomen en je wordt goed op de hoogte gehouden.
Bestelling zag er goed uit, we zijn blij met onze kaartjes.
Ik zou graag bij het afronden van de bestelling al willen kunnen kiezen voor een afhaalbrengpunt. Veel mensen zijn (net als wij) overdag niet thuis om een pakje aan te kunnen nemen. (dat zou jullie klantvriendelijkheid nog weer verhogen)
Zeer makkelijk om te bestellen, werken met je eigen pagina is zeer handig. Alles werkt goed en is simpel. Daarnaast gaat alles erg snel, zeer prettig! Kaarten zijn ook prachtig.
Super goed alles duidelijk en snel geregeld top.
Heel tevreden van mijn bestelling voor trouwkaartjes ! Snelle levering (1 weekje) heb ik maar gewacht , ze waren goed geklaard gemaakt !