Geboortekaartjes.nl
Geboortekaartjes.nl
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

prettige website, zeer gevarieerd aanbod kaarten! Leuke voorbeelden, mijn kaart was eigenlijk zo goed als klaar met een paar kleine aanpassingen.
De kaarten zijn heel mooi en de service is geweldig!! Toppie, zal zeker nog een keer bij jullie bestellen als ik weer kaarten nodig heb! Groetjes
Fijne webshop, super leuke kaartjes en ook een zeer snelle levering van de door ons gekozen geboortekaartjes.
Professionele hulp snelle levering en goede kwaliteit
mooi kwaliteit kaarten, super snel verzonden en bezorgd
Prachtige kaart van goede kwaliteit.
We vonden het zelf jammer dat er op deze soort papier echter geen icoontjes in/op gedrukt konden worden, dat had het nog meer af kunnen maken voor ons.
Vanuit de gasten ook positieve reacties ontvangen dat ze het een erg mooie kaart vonden.
Goede prijs/kwaliteit
Snelle bezorging
Fantastisch dat je gratis hulp krijgt bij het opmaken van je kaart.’!
Vriendelijke medewerkers
Aanrader!!!!
We zijn heel erg tevreden met onze bestelling bij La Carte. We zijn echt met alles zeer tevreden: kaarten zijn makkelijk te ontwerpen, snelle levering van een proefdruk, snel in gang zetten van echte bestelling. We hebben de kaarten waar we erg blij mij zijn heel snel ontvangen.

Dank voor alles!
Klantenservice is echt behulpzaam. De kaarten zijn van goede kwaliteit maar wel prijzig. Dan heb je ook echt wat
Duidelijke site.
Fijn dat je van te voren kaartjes kunt reserveren.
Manier van opmaken spreekt voor zich.
Snelle levering.