La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

21 maart heb ik van jullie de digitale proefdruk gezien van het geboortekaartje. Gelijk betaald. Ik maar wachten en wachten. Die maandag erop gebeld waar de kaarten bleven. Ik kreeg te horen dat ik niet op de akkoord knop had gedrukt. Maar die stond ook niet op de site/pagina. Ik kreeg excuses daarvoor en *** korting op de kaarten, omdat ik zo lang moest wachten op de geboortekaartjes, omdat jullie in fout in het systeem hadden. . Nooit de korting gekregen van jullie. Toen kwamen de kaarten uiteindelijk twee dagen later. De geboortekaartjes waren heel anders dan de proefdruk. Waarschijnlijk was de inktvolume minder want de grote letter R was niet tot nauwelijks te zien. Dus niet tevreden. Qua qualiteit van de kaart en qua beloftes van de korting
snelle service en netjes te woord gestaan via de mail.
Jammer alleen vind ik dat je niet telefonisch contact kan opnemen
Heel blij met de kaartjes die wij hadden besteld! :)
Goede communicatie aan de telefoon.
Snelle afhandeling en levering van enveloppen en kaarten.
Minder puntje: de bewerking van het kaartje via de site.
Heel erg tevreden hoe wij op de hoogte werden gehouden van onze bestelling. Wij werden telkens gebeld met hoe het ervoor stond. Was erg fijn zodat wij ook wisten hoe of wat.
***
Super goed geholpen met het opmaken van de kaart, niks was teveel. Snel antwoord en de kaarten zijn super snel geleverd! Ik kan her iedereen aanraden.
Goede service! De leesproef was niet goed geĆ¼pload, dit direct via de mail doorgegeven en het werd snel geregeld.

Fijn dat de enveloppen op voorhand al verstuurd worden, en dat er een aantal extra bijzitten..

Erg blij met ons geboortekaartje! Zeker een aanrader.
Genoeg keuze, eenvoudig te bestellen en snelle levering. Heel tevreden.
Snelle levering, hulp bij opmaak
De kaarten zien er super mooi uit. Goeie service. Bedankt
De bestelling werd erg snel en naar wens afgeleverd!