Geboortekaartjes.nl
Geboortekaartjes.nl
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Goede kwaliteit kaarten en snelle service
Erg tevreden. De kaarten zijn snel geleverd en perfect van kwaliteit. Mooie passende enveloppen met plakstrips.
Erg leuke reacties ook van de ontvangers van de kaartjes.
Netjes, vakkundig en snelle levering
Wij wilden onbedrukte kaarten. Geen probleem en 10% korting gekregen. Prima service.
Super snelle levering
Kaartjes waren goed alleen de levering duurde langer dan verwacht omdat wij op vrijdag de kaarten hebben besteld en hun gesloten zijn in het weekend, dus we hadden ze pas dinsdag binnen. Verder wel tevreden over de kaarten.
Goede en snelle service! De enveloppen konden wij al van tevoren bestellen in een gewenste kleur.
zowel voor mijn dochter (17 maanden geleden) als nu voor mijn zoontje heb ik gebruik gemaakt van geboortekaartjes.nl. de service is uitstekend! bij het vooraf bestellen van de enveloppen bleek bij de proefdruk van het kaartje dat de enveloppen te klein waren. toen ik hierover een mailtje stuurde, kreeg ik de volgende dag geheel kosteloos het juiste formaat toegezonden. ook de service die ze bieden bij het vormgeven van het kaartje, zowel telefonisch als via de chat is uitstekend! ik raad een ieder bij de keuze van een aanbieder van geboortekaartjes, geboortekaartjes.nl aan!
Als er soms wat verwarring is ontstaan wordt het gelijk opgelost, m.a.w. keurig
Snelle levering