Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

La Carte Internet B.V.
La Carte Internet B.V.
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

We zijn erg goed geholpen en hebben echt hele mooie geboorte kaarten ontvangen we zijn zeer tevreden.
Mooie kaart, goede en betrokken service!
Aanrader!
Leuke ontwerpen, makkelijk zelf aan te passen, snelle levertijd. Er was iets misgegaan, de klacht werd daarna snel opgelost. Resultaat is erg mooi en fijne klantenservice.
Super tevreden over de kaarten en ze waren snel binnen
Snel en makkelijk ons eigen trouwkaart gemaakt. Handige maar enigszins beperkt met betrekking tot tekst bewerken. Misschien daar eens aandacht aan schenken; de webapp om de kaart te maken.
Heel tevreden over de zelfgemaakte geboortekaartjes. Bij problemen stond de klantendienst klaar met hulp.
2e keer besteld en alles is prima verlopen.
Van de aanmaak van de kaarten, naar de proefdruk, tot aan de levering.
Misschien kleine tip. Eens bekijken of er een mogelijkheid is om de kaarten nog sneller in huis te kunnen krijgen.
We hadden het kaartje zelf ontworpen, deze kwam bij de proefdruk erg flets uit de bus. Toen heeft een medewerker voor mij de kleuren aangepast en een nieuwe proefdruk gestuurd. Toen was hij precies naar wens. Ook het verzenden via jullie is ideaal.
De kaartjes zijn super! De bestelling werd snel verzonden. Alles was top!
Er waren wel problemen met DHL, ze konden het adres niet vinden wat vervelend was. Maar de klantenservice heeft mij heel goed geholpen. Ze reageerden heel snel, hielden me op de hoogte en probeerden zo snel mogelijk het probleem op te lossen. Dus ookal heeft DHL een fout gemaakt ik werd heel goed geholpen.
Zeker een aanrader!!!
Kaart niet gemaakt zoals wij hem gewild hadden. En verkeerde kaarten verstuurd naar geadresseerden
Snelle service en goede klantenservice. Ben helemaal blij met mijn geboortekaartjes.