La Carte Internet
La Carte Internet
La Carte Internet (Geboortekaartjes.nl, Trouwkaarten.nl en Kerstkaarten.nl) heeft een ruime ervaring op het gebied van verkopen en drukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Inmiddels hebben we de grootste online collectie kaarten van Nederland en hanteren de zeer lage drukkosten. La Carte Internet heeft zich volledig gespecialiseerd in het bedrukken van geboortekaartjes, trouwkaarten en zakelijke kerstkaarten. Daarom heeft uw bestelling altijd onze volledige aandacht en door jaren ervaring zijn we in staat u optimaal van dienst te zijn bij het bestellen van uw kaarten.

Zeer snelle en behulpzame reacties van de medewerkers, verzoeken worden goed (en snel) aangepast, goede service. In elkaar zet service erg handig!
Mooi geboortekaartje als resultaat waarop we veel leuke reacties hebben gehad.
Goede service, klantvriendelijk, vlotte afhandeling, mooie kwaliteit kaarten en vlotte bezorging!
Super service! Snel gedrukt en hulpvaardige medewerkers.
Alles ging soepel en prima. Ideaal dat ik de enveloppen al had.
Prima service. Meedenkend
Super klantgericht, heel vriendelijk, snelle service. Je kunt alles zelf via internet regelen maar telefonische is ook heel snel fijn en prettig.
Mooie kaartjes van goede kwaliteit en alles was snel en makkelijk geregeld.
Super mooie kaarten, ook erg netjes geleverd
Dit is de tweede keer dat we de geboortekaartjes hebben laten bedrukken bij jullie, en wij zijn daar super tevrede mee. Hele leuke en mooie kaartjes gehad. Bestelling netjes en vlug afgehandeld, enige min puntje was dat ik gebeld werd over ‘t in elkaar zetten en toen ik niet opnam, halfuurtje tot uurtje later terug belde dat ze al begonnen waren met het in elkaar zetten van. Zonder dat ze wisten wat we precies wilde. Voor de rest was alles top!
Ben tevreden. Prijs redelijk en vlotte verzending.