Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

het zou nog beter zijn als we reviews/klantbeoordelingen kwijt kunnen bij de artikelen die gekocht zijn. Bijvoorbeeld over de pasvorm, welke maat besteld is, ed.
Geen problemen, snel geleverd
Zeer goede levering
Goede prijs voor kwaliteit
Zeer vlotte afhandeling,en mooi materiaal.
Heel tevreden van de producten en rap hulp bij vragen via messenger. Enkel vind ik dat de contactformulieren via de site rapper mogen worden beantwoord. Anders top!
Alles in orde, geen enkele opmerking.
Correcte afhandeling
Veel te veel plastiek bij aflevering! Ik heb enorme packetten gekregen, 9/10 leeg en ingevuld met plastiek! Denk aan het milieu en stop met zoveel afvallen, en zeker met plastieke afvallen!
En qua maten, ze veranderen echt te veel van merk tot merk... (vb: ***)
De rest is oké en de prijzen zijn interessant voor een correcte kwaliteit.
Ik ben heel tevreden over het bedrijf. Snelle en makkelijke levering. Mijn pakketje was volledig en mooi verpakt.
Tevreden over het product