voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 208 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1098

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Kramer Paardensport

8 / 10

Alles is goed verlopen

op 19.01.2019 om 14:49 uur

6 / 10

De kwaliteit is heel wisselend. Electronica gaat binnen de garantietijd kapot. De betere schoen en kledingmerken gaan dan weer lang mee. De supplementen zijn ook goed.
    De service na verkoop is ronduit slecht.
    Retour kost geld en dan krijg je geld terug in tegoed. Dit is a)achterhaald want de meeste webshops hoef je dat tegenwoordig niet meer te doen b) niet fair want dit betekent dat ik gedwongen word om weer iets te bestellen terwijl ik dat niet wil.
    Bovendien is het taalgebruik vaak boertig en antwoorden op vragen onnauwkeurig en vaak onbehulpzaam.
    Ik rij liever naar de Duitse winkels want daar zijn ze een pak behulpzame en vriendelijker.
    Commentaar van kramer.be:
    Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback.Onze firma is een Duitse firma en onze klantenservice werkt ook vanuit Duitsland, daar het niet makkelijk is om moedertalige Nederlandse mensen te vinden zijn er Duitse collega's die Nederlands hebben geleerd en dat hun best doe om de taal te schrijven en te praten. Voor uw artikel dat stuk is ( tot onze spijt) werd u door onze firma een apparaat toegestuurd (kostenloos) tot uw apparaat door onze leverancier is gerepareerd ( kostenloos). Onze firma heeft de goedkoopste oplossing gezocht voor de retourzendingen van onze Belgische klanten.

op 10.01.2019 om 09:33 uur

10 / 10

Ik ben volkomen tevreden gemakkelijk online te bestellen en steeds snel antwoord op alle vragen

op 09.01.2019 om 14:52 uur

10 / 10

De webshop van Krämer is zeer duidelijk en gestructureerd. Ik vind de prijzen ook zeer geschikt.

op 08.01.2019 om 18:24 uur

perfekt

op 08.01.2019 om 15:43 uur

perfekt zoal altijd

op 08.01.2019 om 15:40 uur

10 / 10

super snel en redelijk in prijs

op 08.01.2019 om 10:54 uur

10 / 10

Perfecte levering en goed op tijd , vroeger als verwacht en heel goed verpakt , voor mij moet er niets verbeterd worden , van mij een dikke 5

op 07.01.2019 om 22:10 uur

op 07.01.2019 om 22:03 uur

op 07.01.2019 om 22:03 uur

Kramer Paardensport

• Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 994 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: