voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 202 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1033

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Kramer Paardensport

10 / 10

correcte verhouding prijs/kwaliteit , groot assortiment en beschikbaarheid en vlotte leveringen

op 13.11.2018 om 14:06 uur

10 / 10

snelle service en materiaal van goede kwaliteit

op 12.11.2018 om 10:22 uur

10 / 10

zeer mooi geleverd in een goede verpakking . was de eerste bestelling bij jullie en wist niet goed de maat . was te klein terug gestuurd en na enkele dagen onmiddelijk bedrag terug gestort op bankrekening . daarna het zelfde besteld maar groter . goede levering !!!

op 11.11.2018 om 20:15 uur

10 / 10

Super service eerste pakket was niet toegekomen meteen een tweede opgestuurd en nog geen drie dagen er achter mogen ontvangen goede kwaliteit zeer tevreden !

op 09.11.2018 om 08:50 uur

2 / 10

Slechte communicatie

op 06.11.2018 om 17:41 uur

10 / 10

De leveringstermijn is duidelijk ingekort, waarvoor dank! Nu enkel nog iets aan de retourkost ***. Bij alle andere grote spelers is dit gratis.

Groeten,
    ***
    Commentaar van kramer.be:
    Beste klant,
    Wij hebben aan onze leveringstermijnen niets verandert. Dit zal aan DHL en Bpost liggen. Daar retourzendingen naar het buitenland moeten worden verzonden zal dit helaas niet kostenloos worden aangeboden.

op 06.11.2018 om 13:23 uur

10 / 10

Leveringstermijn is wat lang, de levering zelf was goed verpakt en alles klopte

op 06.11.2018 om 12:47 uur

Alles correct verstuurd.
    Geen enkel problemen met de service

op 06.11.2018 om 12:03 uur

10 / 10

Top artikel. Mooi én kwaliteit. Waarvoor dank.

op 02.11.2018 om 15:28 uur

8 / 10

Toen ik bestelde, ben ik er van uit gegaan dat op het laatste van het bestelproces een ruimte zou zijn voor opmerkingen. Ik wilde namelijk een week later laten leveren. Die ruimte is er niet. Ik heb Kramer in België gecontacteerd (tel), maar zij konden het niet regelen dat de bestelling later zou geleverd worden. De Post heeft het grote pakket voor mijn deur gezet & daar is het 5 dagen blijven staan tot ik thuis kwam... na telefoontje van ongeruste buren.
    De maten voor het bovenlijf zijn OK. Behalve voor jassen die niet boven een warme trui kunnen gedragen worden. De maten voor broeken is aan de kleine kant als je gespierde benen hebt. Hou hier rekening mee als je een bestelling plaatst... zeker omdat terugsturen jou geld kost.

op 02.11.2018 om 12:53 uur

Kramer Paardensport

• Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 937 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: