Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

prima service snelle afhandeling van bestellingen en vlotte leveringen zeer tevreden ++++
Het zebra vliegendeken voor mijn paardje is goed maar veel te smal aan de nek. Kan niet dicht.

+. Zoveel plastiek voor zaken die niet kunnen breken ???
Graag wat milieu vriendelijker en kleiner verpakken.
Goede overzichtelijke website. Snelle levering. Via e-mail is duidelijk te volgen waar het pakket zich bevindt en kan je goed inschatten wanneer je de levering kan verwachten.
Mijn bestelling was netjes verpakt en op tijd aangekomen
Goede service, snelle levering!
Groot aanbod en vlugge verzending van kwaliteitsvol paarden- en ruitermateriaal
Ik heb geen mening over het bedrijf zelf. Ik vind wel de maatvoering van de producten voor paarden niet goed. Ik bestelde al een aantal keren iets in XL en het is altijd te klein.
Verder duurt de verzending enorm lang. En ik vind UPS geen goede keuze om een retourzending te doen. Ik vind het niet normaal dat een retourzending ruim 2 weken onderweg is en dat het drie weken duurt voor j e weet of het bij jullie is aangekomen. Volgens mij zouden jullie beter een andere vervoerder kunnen aanbevelen.
snelle en goede service !
Zeer correcte service en uitstekende producten.
Men is heel vlug aan de slag gegaan voor het verwerken van de bestelling. Spijtig heeft de levering onderweg veel vertraging opgelopen door de traagheid van bpost Belgiƫ.