Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Super mooi en kwaliteitsvol halster; mooie kleur en heel goed afgewerkt.
Snelle service. Ook toen ik per ongeluk dubbel bestelde, stond mijn dubbel overgeschreven geld binnen een paar dagen weer op de rekening.
Vlot verzonden, goed verpakt.
heel correcte en vlotte levering
Krämer biedt een kwalitatief gamma aan. En dat aan een voordelige prijs. De bestelling werd vlot afgehandeld. Alle producten voldeden perfect aan de beschrijving en stemden overeen met de foto's op de website.
Zeer tevreden . Vlugge levering van een product wat ik nergens anders in mijn omgeving kon vinden.
Netjes op tijd geleverd, netjes verpakt
De vliegenmaskers van Felix Bühler zijn top! Vooral doordat het mogelijk is om hun voorpluk erdoor te trekken bij sommige modellen.
Enkel vind ik de verzending nog steeds traag tegenover veel andere sites. Dat is echt een verbeterpunt!
Gewoon goed
top service! Al 2 keer dat de postbode verkeerd levert en Kramer lost het steeds op! Ben super tevreden dank u !