Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Prijs/ kwaliteit - top. Duidelijke internet site. Mooie en duidelijke catalogus. Op de website staat veel bijkomende informatie dewelke soms wel interessant kan zijn. De winkels zijn ook leuk gedaan.
Mooi zweetdeken
Luchtige stof. Mooie kleur. Past perfect.
Ben tevreden hoe het gaat.
Mvg ***.
Zeer correcte levering en artikel van kwaliteit.
Prijs kwaliteit is zeer goed.
Verpakking dik in orde met een zeer interessante waardevolle boek met alle mogelijke paarden artikelen die beschikbaar zijn.
Zeer tevreden klant.
Goed kwaliteit op tijd geleverd. Het enige is dat mijn broek wel paste maar bij dragen zou ik volgende keer 1 maat minder bestellen.
Hele vlotte levering,correcte levering en zeker goede prijs kwaliteit. Uiterst tevreden. Zeer breed gamma. Kunt er nagenoeg vrijwel alles vinden. Heel tevreden
Uitstekende dienstverlening en goed material.
Echt een leuke broek goed voor de zomer of warme weer. Maat 32 genomen en doe 1m65 en is perfect
Kwaliteit goed, enkel oren gaan snel kapot en best 1 maat groter bestellen want valt klein uit