voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 242 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 975

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Kramer Paardensport

8 / 10

Vlugge service, kwaliteit, enkel nog meer detail product in zomer gewatteerde briek gekocht 😞
    Voor de rest top 👍

op 13.07.2018 om 14:58 uur

10 / 10

Super snelle levering ( zelfs sneller dan verwacht). alles was in orde. Een echte aanrader!

op 13.07.2018 om 14:35 uur

Super service! Goede kwaliteit

op 01.07.2018 om 12:54 uur

8 / 10

De zending was kwijtgeraakt bij de pakjesdienst om onbekende reden. Zeer vlug werd mijn bestelling me opnieuw toegestuurd en deze is wel goed aangekomen. Top.

op 20.06.2018 om 14:29 uur

8 / 10

Ik ben zeer tevreden van Kramer, mooie collectie, goede kwaliteit!

De levertermijn zou misschien wel sneller mogen.

op 20.06.2018 om 09:40 uur

2 / 10

Beste Kramer

3 weken geleden heb ik een pakketje bij jullie besteld. Dit is nooit aangekomen. Heb al 3 mails gestuurd die niet beantwoord worden. Bij deze kan ik het product dus niet beoordelen.
    Commentaar van kramer.be:
    Beste klant hartelijk dank voor de feedback. Uw bestelling is door DHL verloren gegaan. Wij hebben uw bestelling nogmaals toegestuurd op 19 juni deze zou vandaag 22 juni in Belgie zijn aangekomen en zal u spoedig door Bpost worden bezorgd.De mogelijkheid bestaat dat onze e-mails bij u in de spam zijn terecht gekomen. Wanneer een bestelling van een klant NA 6 werkdagen nog niet is geleverd wordt er door onze firma een onderzoek aangevraagd bij DHL en krijgen de klanten hun bestelling door ons opnieuw opgestuurd.

op 16.06.2018 om 09:36 uur

8 / 10

Goede website met duidelijke omschrijving
    Graag klantenportaal met aankoophistoriek van Miy Kramer

op 04.05.2018 om 22:20 uur

10 / 10

alles zonder enig probleem verlopen!

op 04.05.2018 om 09:48 uur

6 / 10

Op de meestw sites dient men geen verzendingskosten te betalen eens men boven de 100€ zit, hier wel en dan is het pakker ook nog eens zeer lang onderweg. Voor de rest winkel ik heel graag op kramer.

op 03.05.2018 om 10:53 uur

6 / 10

de producten zijn meestal goed, de servicedienst is niet zo echt geweldig. vragen worden vaak niet beantwoord of je moet er dagen op wachten of je krijgt tikje bot antwoord terug.
    wat absoluut moet verbeteren is de beschrijving van de producten: maat, afmetingen, sterktes, ... dat ontbreekt meestal.

op 02.05.2018 om 10:44 uur

Kramer Paardensport

• Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 886 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: