Kramer Paardensport
Kramer Paardensport
Kramer Paardensport rijkleding van topkwaliteit, alles voor de stal en vele andere hippische producten voor paard en ruiter in de webwinkel van Kramer Paardensport. Jij kiest comfortabel vanuit thuis, wij leveren rechtstreeks aan jou.

Het product is goed, de bestelling en de levering zijn ook heel goed verlopen.
Ik ben niet tevreden over de geleverde service:
1/ opsturen in 2 stukken met lange wachttijd tussen levering van beide stukken
2/ Ontbrekende stukken bij levering (vijzen voor het monteren van schrikpalen) waardoor de montage niet mogelijk was. Ik moest meerder mails sturen vooralleer het ontbrekende materiaal werd opgestuurd.
3/ bijbestellen: ondanks als gratis geadverteerd indien binnen de 14 dagen geplaatst, was dit pas gratis indien men een bepaald bedrag bereikte
4/ Dubbel betalen bij retourneren.
Spijtig genoeg heb ik een deel van de bestelling terug moeten sturen.
Gezien de bestelling in meerdere keren werd geleverd en de verschillende grootte van de stukken, was er geen enkele “kramer”doos die al het terug te sturen materiaal kon bevatten, waardoor ik voor ipv voor 1 pak te betalen, voor 2 pakjes moest betalen en dit ondanks het ging om één bestelling. Dus *** Euro ipv *** Euro.

De opeenstapeling van al deze tegenslagen, met een verhoging van de kosten, laat een ontevreden gevoel achter.
snelle verzending, correcte prijs, goede service!
Ik heb geen opmerkingen , de levertijd na mijn bestelling was heel snel binnen de 3 dagen !!! Dank daarvoor !!! M.V.G. ***
Thrilled to know you now deliver to Belgium!
- Good information about sending
- Good quality
Works well. Good communication.
Quick complete delivery.
Very good service!