Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Snelle levering
Winkelervaring is prima, maar 2 van de producten vallen tegen. Het kan net pech geweest zijn, want je zou verwachten van Kookpunt dat er alleen kwaliteitsproducten verkocht worden. De gasaansteker werkt niet, en de kerntemperatuurmeter produceert een verschrikkelijke chemische stank in de oven (terwijl hij wel tegen die temperaturen bestand zou moeten zijn). Ligt uiteindelijk aan de producent natuurlijk, en niet aan Kookpunt. Maar ja, toch jammer voor een winkel die kwaliteitsartikelen verkoopt..
Goede kwaliteit koffiebonen én zeer snelle bezorging!
Super snel geleverd en voor een scherpe prijs bovendien. Prima winkel! 👍🏻
Perfecte snelle service ! En perfect voldaan aan mijn wens om er een boodschap op te zetten!
Snelle levering en toen ik belde omdat de verkeerde maat eiring geleverd was, werd dat netjes afgehandeld.
medewerkers zijn heel erg klant vriendelijk, geven alle info en je hoeft nergens op te wachten.
Heel tevreden met de mooie le Crueset braadpan! En een super snelle levering!
Overzichtelijke, duidelijke site, kwaliteitsproducten voor normale prijzen, snelle levering. Het enige kleine minpuntje is dat er niet met klarna of afterpay/riverty betaald kan worden.
Het is snel en goed bezorgd.