Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met bijna 4.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij álles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim vijftig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Dit pan is heel prettig te gebruiken. Hij kookt goed en de maat is groot genoeg voor een gezin van 4 personen.

Ik vind de design ook erg mooi en het kan ook gelijk serveren aan de tafel.

Schoonmaken is ook makkelijk, je hoef dit pan alleen met heet/warm water wassen zonder afwasmiddel te gebruiken. Maar je moet dit pan wel goed onderhouden door een laagje olie te insmeren naar het afwassen. Ik vind deze process best leuk om te doen en eigenlijk geniet ik ook beetje.

De levering was erg snel.

De sevice van de winkel is ook goed. Na het ontvangen van de product had ik nog aantal keer gebeld voor vragen. Ik werd goed geholpen voor mijn vragen.

Ik zal dit aankoop aanraden.
Prima pannetjes, extra aantrekkelijk vanwege de korting bij bestelling van 2 artikelen. Vlot bezorgd!
Heerlijke koffie
een alternatief zoeken is wat omslachtig het aanbod van artikelen is heel goed
Ruime keuze en fijne website. Heel blij met mijn pannenset Fissler Riva. Snel en keurig geleverd.
Duidelijke omschrijving op de site, geleverd zoals omschreven, snel en goed !
Het artikel dat ik bestelde was er niet meer. Ik werd daar binnen een uur over gebeld. Er werd mij direct een goed alternatief aangeboden en eenmaal daarop akkoord gegeven, kwam het bestelde artikel de volgende dag al bij mijn thuis binnen! Super goede service
Uitgebreide eigentijdse collectie kookmateriaal en servies. Heel vlot geleverd en alle bordjes heel door de degelijke verpakking. Helemaal goed!
Dit was de eerste keer dat we iets van Kookpunt besteld hebben. Is prima afgehandeld. Gaan ongetwijfeld vaker bij hen iets bestellen of wellicht gaan we langs.
Ik heb Noorse grootouders en krumkake was altijd deel van de feestdagen. Jammer was het model ik wilde uitverkocht. Ik hoop dat dit model wel goed werkt.