Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Snelle levering
Porseleinen schaal was een vervanging voor een kapotte. Werd binnen een dag geleverd en was erg mooi verpakt in kartonnen materiaal. Goed gedaan met respect voor milieu.
Het bestelde artikel, was aangekomen als beloofd vandaag besteld morgen in huis.
zo kan je op het laatste moment nog een verjaardag 's cadeau bestellen en de bezoging, is tevens de grote verrassing
Snelle levering. En de producten voldeden perfect aan de verwachting
Duidelijke webshop, snelle levering en ook nog eens supergoed (servies) verpakt.
Ik ken Kookpunt nog van toen ik in Rotterdam woonde en het mijn favoriete winkel was voor kwaliteitskookspullen. Nu ik mezelf op een Vitamix ging trakteren, was ik blij te zien dat ik bij Kookpunt ook online kan bestellen. Ik was verrast door de snelheid van leveren! Meteen de volgende dag! Super service en een top apparaat. Heel blij mee. Eigenlijk niets op aan te merken..
Alles maar dan ook alles perfect verzorgd. Verpakking, bezorging perfect.

***

Zeer snelle levering, product was met zorg verpakt. En wat ik ook zo ontzettend attent vond, het bedrijf heeft zelf extra info folders over hoe voor de producten te zorgen erbij gestopt. Zeker een pluspunt, ze verkopen niet alleen maar staan ook klaar met informatie
Op zondagavond besteld. Op maandag geleverd Super service
Top site bestellen volgende dag thuisp