Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

juiste prijs en zeer snelle levering :)
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van de producten die men verkoopt. Top!
Duidelijke website, gemakkelijk bestellen, bezorging goed en snel. Internetshoppen 2.0!
Prachtige snelkookpan, voldoet volledig aan onze verwachtingen. Werken ermee is een "koud" kunstje, het wijst de weg vanzelf. Kortom, een zeer tevreden klant. Met dank...
Hadden een tosti-apparaat besteld, maar het bleek bij ontvangst dat het apparaat defect was. Onder opgaaf van een door Kookpunt ontvangen retouradres is het artikel teruggestuurd. Het betaalde bedrag werd aan ons terugbetaald. Zeer tevreden over hoe Kookpunt e.e.a. afwikkelt. Wij voelen ons niet geremd om bij Kookpunt nog eens producten te kopen.
Afspraak leveringstijd 👍👍👍
Goed aangekomen
Zeer snelle levering onder goede voorwaarden
Snelle levering en ook een retourzending is snel in behandeling genomen en het geld snel overgemaakt. Ook duidelijke communicatie daarover. Fijne webwinkel!
Fantastische pan. Keurig en snel geleverd , voor een concurrerende prijs.