Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd
Product voldoet aan de verwachting . Snel en goed geleverd !
Bijna een jaar geleden ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van onze Jura koffiemachine. We kregen destijds 3 zakken koffiebonen erbij om te testen. Kookpunt Black Label was onze favoriet en sindsdien bestellen we altijd deze koffiebonen bij Kookpunt. Bestellen gaat eenvoudig en altijd de bestelling de dag erna al netjes verpakt in huis. Wij zijn tevreden klanten!
Keurig op tijd bezorgd.
Goede keus. Fijne pan, zeer solide. Eerste ervaringen zijn zonder meer goed. Eitje bakken in een RSV pan zonder anti aanbaklaag, zonder dat deze aan de pan vastbakt. Dik tevreden. Vlot geleverd en voor een goede prijs.
Snelle levering en als er iets niet goed is lossen ze het keurig op. Zeer tevreden!
Supersnel geleverd!
De bestelling werd snel geleverd, helaas zaten er slechts 5 glazen in de verpakking. Na telefonisch overleg werd er toegezegd een 6de glas op te sturen echter na een week nog niet ontvangen.
Bezorging dus zeer snel , afhandeling niet in orde.
Wat een super product de sage citruspers pro, maken met veel plezier nu elke keer een glaasje sinaasappelsap. Makkelijk te bedienen, goed schoon te maken, top kwaliteit. Erg blij mee.
Snelle levering door Kookpunt voor een mooie scherpe prijs.
Nette en duidelijke website, zonder moeite mijn bestelling gedaan en keurig op de aangegeven dag en tijd bezorgd! Heel fijn!