Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Ik heb een aantal cadeaubonnen gekocht via de website. Levering op zich prima, echter de wijze waarop e.e.a. verpakt was viel erg tegen. Zo te zien was er weinig aandacht aan besteed; jammer.
Snelle levering!
Very quick delivery and great packaging :)
Goed
Goede en snelle levering. Keurig verpakt
Supersnelle levering
Compleet assortiment en super snelle service, heel tevreden mee
Ik moest nog snel wat cadeautjes hebben en zag dat je hier nog tot in de avond kon bestellen en de volgende dag zou worden geleverd. Ik had 4 artikelen besteld in Cadeauverpakking. De volgende dag binnengekregen. Het zat netjes verpakt en de cadeaus waren mooi ingepakt. Toplevering en leuk verpakt. Zeker een aanrader
De pan kwam keurig op tijd, en goed verpakt aan. Bij Kookpunt gekocht vanwege de heldere info op de website. Er zijn twee types van deze pan, en er werd duidelijk aangegeven dat de oude niet meer geleverd werd. Op andere websites was niet duidelijk of je het oude of nieuwe type zou krijgen.
Snelle en correcte levering