Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Heel vriendelijk en deskundig.
‘s avonds een citruspers besteld, de volgende dag al geleverd. We zijn heel tevreden over de snelle levering van het prachtige apparaat, we hebben er al veelvuldig gebruik van gemaakt, makkelijk in de bediening en eenvoudig schoon te maken. Een aanrader….
Snelle verzending, alles keurig netjes verpakt.
Snelle verzending van 2 top producten jokermes en een blikopener beide super kwaliteit.
Ga zeker vaker bestellen
Prima winkel, top producten, snelle levering. Helaas niet de juiste deksel op voorraad.
Heb de pannen snel en keurig ingepakt ontvangen en de kwaliteit van de pannen is zeer goed ben er zeer blij mee
Prima snijplank voor vis. Vlot geleverd.
Goede producten en hele snelle levering.
Prachtige pan . Ik ben er blij mee!! Leveren ging snel
Online besteld. Snel en correct de volgende dag geleverd. Goed verpakt. Ook duidelijke beschrijving van het artikel op de website.