Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

fantastische winkel met geweldige producten je slaagt hier voor alles wat je nodig hebt in de keuken mijn ervaring is hier altijd super ! Goede prijzen , snelle levering en vriendelijk en kundig personeel
Goed product
In de webshop van Kookpunt begint de voorbereiding en voorpret van een ontmoeting aan tafel. Foto's tonen het volledige product en maakt kiezen duidelijk. Je wordt blij van de aankoop en aandacht. De levering is prompt en de inhoud van het pakket klopt met de foto's en informatie op de website. Sfeer aan tafel begint bij Kookpunt. Super bedankt.
+Snelle levering.
-Was lichte schade aan toestel.
Ik bestelde bij Kookpunt een glazen mengkom voor mijn Kitchenaid. Deze was de volgende dag al in huis. Ik was hier erg blij mee echter zag dat er een stukje glas van het handvat van de mengkom eraf was. Hoogstwaarschijnlijk een productiefoutje of een foutje tijdens bezorgen. Direct telefonisch contact opgenomen met Kookpunt en een allervriendelijke man gaf mij te kennen dat ik hem terug kon sturen en daarvoor een nieuwe zou ontvangen. Zo gezegd zo gedaan. Kosteloos retour gezonden en binnen een paar dagen had ik een nieuwe in huis. Ik zeg.... topservice!!!
Snelle levering, ruim assortiment!
Een mooie aankoop en bij nabestelling van te vervanging vanfilters een snelle en correcte levering van een goed product
Snelle levering en geen verzendkosten dit is bij andere € **
Goede overzichtelijke site met leuke categorieën zoals de cadeau sectie. Filtermogelijkheden adequaat. Misschien leuk om nog meer van die willekeurige categorieën te bedenken aangezien jullie assortiment zo groot is.
Snelle levering en gewoon heerlijke koffie ;-)
Tevreden klant, zowel in de winkel als via de webshop.