Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Eerste keer besteld bij Kookpunt, snel en netjes afgehandeld!
I am very happy with my order. Couldn't find it cheaper anywhere else and works like a charm. Nothing to criticize 👍
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. ik was op zoek naar dit boek maar kon het nergens vinden, na heel veel sites hebben bekeken kwam ik bij jullie uit, en verrassend genoeg konden jullie mij dit wel verkopen. heb het ook meteen besteld en 2 dagen later hebben ze het bezorgd.
Tevens heb ik eens rondgekeken wat jullie allemaal te bieden hebben, en ben daar erg enthousiast over. Ik heb al een verlanglijstje gemaakt en aangegeven bij jullie webshop te bestellen. nogmaals ben erg tevreden 5 sterren verdienen jullie zeker.
Kookpunt is in de fysieke winkel een heerlijke kookwinkel. Nu online besteld en ook dat was naar tevredenheid. Snelle levering en een mooi product.
Gewoon fantastisch; jullie komen leverafspraken na en geweldige telefonische informatie!!!
Luisteren niet naar de klant.
2x gevraagd om mij geen mail te sturen waar niet om vraag.
Beoordelingen van producten en andere onze wil ik niet mee bestookt worden.
het was de eerste bestelling voor mij bij kookpunt, en zowel communicatie als afronding gebeurde perfect.
Mooie aanbieding van Demeyere pannen, duidelijke site, snelle levering, goede informatieverzorging tijdens de levering, fantastische pannen!
Ik moet snel een keer naar de echte winkel!
Top, goede omschrijving, snelle verwerking, prima service!
Super snelle service.
Perfect ingepakt.