Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

prima kwaliteit, niets op aan te merken.
Prachtige pan voor een mooie prijs.
Ruilen was geen probleem.
Foto's van pannen kunnen beter.
ben zeer tevreden over bezorging van mijn bestelling.
het product bevalt prima, hartelijk dank!
Breed assortiment. Leuke aanbiedingen Goede omschrijvingen op de website. Snelle levering. Prima dus
Wat een heerlijke winkel is Kookpunt Rotterdam. Goed persoonlijk advies, eerlijk ook. Ik hoop dankzij Kookpunt weer 10.000 kopjes koffie te drinken uit mn nieuwe apparaat!!
Mijn bestelling is keurig netjes bezorgd en ook volgens de afgesproken tijd. Mijn bestelling was zeer goed ingepakt tegen mogelijke transport schade.
Ik ben zeer tevreden!
Ik weet vanuit mijn omgeving dat Kookpunt zeer goede kwaliteit producten heeft. Daarom durfde ik het aan om online deze bestelling te doen.
Ben heel tevreden over de gang van zaken. Goede info, makkelijke navigatie en uiteindelijk ook nog een heel mooi product.
Kookwinkel van buitencategorie. Na het online stellen van een vraag over de aanschaf van pannen word ik teruggebeld door een zeer deskundige en aardige medewerker. Ik kan de bestelling tijdens het gesprek plaatsen waarbij de medewerkster ongevraagd een prima voorstel doet waarbij ook nog sprake was van een kortingsactie.
Online bestellen met een eerste klas winkelgevoel.
Snelle en correcte levering!