Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Snelle en duidelijke levering. Mooie inpakservice. Factuur per mail, kortom zeer prettig en een geweldig mooie pan :-)
Bestelling geplaatst, dag erop mijn sappan al binnen. Héle fijne pan. Ik zou de volgende keer weer bij Kookpunt bestellen.
Glazen besteld. Zeer snelle levering (volgende werkdag). Heel goed verpakt, waardoor geen enkel glas gebroken was. Aanrader!
De levering was supersnel en ben heel tevreden over de mooie broodrooster. Ik heb maar 1 minpunt en dat is het onnodige aantal plastic die in de verpakking zat maar liefst 12 stuks of nog meer dat vond ik echt niet kunnen.
Duidelijke webshop en supersnelle levering! Overigens ook zeer tevreden over de winkel Rotterdam.

Enige aanvulling op de artikelen in webshop: Handig als het merk/type in het plaatje in beeld is. Nu moet je hiervoor de beschrijving openen.....
Bijsluiter waa zeer foutief. Echter op mijn telefoontje
correct opgelost.
zeer tevreden met de snelkookpot - gemakkelijk te gebruiken
Kookpunt staat voor mij garant voor snelle bezorging, juist verpakt, vakmanschap en een deskundige uitleg indien gewenst en natuurlijk een scherpe prijs!
Perfecte service. Product beschadigd aangekomen volgende dag nieuw in huis. Top!
Ik bestel regelmatig wat bij Kookpunt en het gaat altijd vlot, betalen en direct een factuur en bestelstatus. Kortom duidelijk zonder poespas en de volgende dag in huis. 👍🏼