Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Basterd Bbq was op voorraad en snel schadevrij geleverd. op veel andere plekken uitverkocht! top!
snel besteld, snel geleverd.
Ik ben altijd zeer tevreden over mijn aankopen van het Kookpunt, zowel over de producten als over de service (online en in de winkel). Wanneer ik advies nodig heb (bijvoorbeeld over bakblikken) dan ga ik langs in de winkel. Wanneer dit niet het geval is dan bestel ik online.

Wat soms nog wel loont is om even te kijken of een zelfde product ergens anders goedkoper is. Dat is in sommige gevallen wel en daarom de moeite waard om elders te bestellen. Ik weet niet of het mogelijk is om een laagste prijs garantie te hanteren want dan koop ik voortaan echt alles bij het Kookpunt.
Snelle levering en prima service.
prima levering volgens afspraak, goed verpakt.
Super snel geleverd, keurig verpakt. Topkwaliteit!
Snelle levering goed geregeld vul overal een revue in maar nog nooit wat gewonnen dat snap ik niet
Zoals altijd ontvang ik mijn bestelling snel en is hij degelijk verpakt. De geleverde artikelen arriveren daardoor in de gewenste staat en ze zijn altijd mooi schoon.
Snelle levering, zeer goede kwaliteit.
Dank u ,alles goed kwaliteit,snel geleverd.