Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Goed advies en uitleg over onze koffiemachine gehad. Aandacht en geduld van verkoper in de winkel. Enkele dagen later besloten tot koop en machine opgehaald.
Makkelijk bestelproces, fijne snelle levering.
Hele goede service, fijne winkel!
Snelle levering en prima prijzen
Was goed verzorgd
Ruim assortiment, goed prijzen en supersnelle levering. Er zat een voucher bij voor een gratis accessoire gelijk ingediend bij de fabrikant, maar na een week nog niets gehoord. Ben benieuwd of dat nog komt.
Super snelle levering.
Mooie prijs.
Bestelling werd zeer snel verzonden..Ik ben op inductie overgestapt en kom er nu achter hoe belangrijk het is als de afmetingen van een pan vermeld worden.
Sowieso altijd goede en persoonlijke service bij Kookpunt. Ook deze keer bij mijn reservering voor een messen-slijp workshop. Een ansichtkaartje met een handgeschreven bevestiging en welkom geeft het een heel leuk persoonlijk tintje.
Ik heb alleen telefonisch kontakt gehad, maar ben meerdere malen goed, vriendelijk geholpen en geadviseerd.