Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met bijna 4.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij álles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim vijftig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Zeer correct bedrijf, bestelling wordt de dag erna al geleverd, keurig netjes verpakt. Heb al eerder iets besteld bij Kookpunt. Kan het iedereen aanraden.
De lekkerste koffie, snel en correct bezorgd.
***
Los pannendeksel nodig. Ruime keus en snelle levering. Kon het deksel de andere dag in de winkel al ophalen.
Ik ben altijd heel netjes geholpen in jullie winkel en voel me altijd welkom... ik kom er graag.
Ik heb nu 2x koffiebonen van Lucaffe a € *** per kilo besteld via de webshop en het is helaas 2x mis gegaan. Ik kreeg een andere bestelling en koffiefilters voor een andere koffiezetapparaat.
Ik ben nu 2x naar jullie winkel gegaan om de juiste koffiebonen te halen en mijn verhaal kunnen doen. Jullie nemen het serieus op en hebben er een notitie van gemaakt. Ik heb telefonisch contact gehad met een collega van jullie winkel en ik zou terug gebeld worden ivm een oplossing en mogelijk een tegemoetkoming, geen van beiden is nog gebeurd.
Ik denk samen met een collega van u dat het verkeerd gaat in de webshop, dat ze de verkeerde koffiebonen pakken i.p.v. die ik graag zou willen (Lucaffé 100% Arabica Mister exclusive).
Ik hoop dat er hiermee wat aangedaan kan worden, want ik kom graag in jullie winkel en zal zeker koffie, keukenspullen, enz blijven bestellen/ kopen.

Met vriendelijke groet,

***
Besteld en geleverd zoals voorzien. Pikfijn in orde en beter en sneller is onmogelijk. We zijn super tevreden. Bovendien waren onze produkten goedkoper dan elders. SUPER gewoon
fantastische snelle levering van een heel mooi taartplateau.
Goede producten, scherpe prijs en zéer snelle levering.
Heel tevreden.
duidelijke informatie op de website, makkelijk besteld, snel geleverd; appeltje - eitje :-)
Mooie Lodge pan gekiocht, zeer tevreden ook over de meegeleverde duudelijke Nederlandsralige handleiding betreffende het gebruiksklaar maken van de gietijzeren pan. Snelle levering al de volgende dag.