Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met bijna 4.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij álles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim vijftig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Via een vakantie vriend Ton v.d. Kolk ben ik contact gebracht met Kookpunt.nl bestelling geplaatst.en super verzorgd optijd de volgende dag binnen gekomen.
In een woord SUPER!
Groet ***
Terugzending en afhandeling verloopt stroef.
Eerste keer besteld naar alle tevredenheid alles volgens afspraak geleverd zeker tot een volgende keer
De product informatie op de site was onjuist. Service is OK.
Overzichtelijk en maakt waar wat ze beloven!
Mijn bestelling is keurig afgehandeld waardoor ik vaker bij u zal bestellen. Vrienden en familie zal ik uw zaak ook zeker aanbevelen.
Echt een geweldig mes!!
Zeker een aanrader als je met gemak alles wil snijden voor een gerecht. Zonder kracht of moeite al je groente zeer fijn in je pan. I love Global!!
schitterende aankoop! super tevreden! goede prijs kwaliteitsverhouding
Het proces verliep conform de belofte en mijn verwachting. Prima dus.
Omschrijving van het product is net zo goed als de kwaliteit! Bijzonder tevreden over de expertise bij de medewerkers van het Kookpunt. De koffie wordt net zo vakkundig verkocht als de machines.