Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Supersnelle levering. Ik heb bewust gekozen voor de Portugese roestvrijstaal hogedrukplan.
Ik ben zeer tevreden voor de goede service en snelle verzending.
Fijn om te bestellen en op tijd geleverd. Goede kwaliteit van het product. Blij mee.
De laatste keer heb ik 3x 1 kilo koffiebonen besteld, dezelfde die we bij de aanschaf van ons nieuwe koffieapparaat bij Kookpunt hadden gekregen. De bestelling was snel in huis, netjes verpakt en de koffie smaakt weer overheerlijk!!
Het was een fijne winkelervaring en een snelle levering!
Wat je ook zoekt, hier kan je het vinden.
Zeer goede levering? Aparraat en service. Love kookpunt!!
fijn bedrijf en leveren goede kwaliteit. reageren altijd snel op mail als je vragen heb
Koffiekopjes gevonden die ik zocht voor een goede prijs. 's avonds besteld, de volgende dag al in huis. Top!
Als je het hier niet vindt bestaat het niet. Wat een prachtige, enorme winkel. De verkoper was zeer ter zake kundig en vriendelijk.