Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Goedkoper vind je niet !!!
Snelle levering en super goed verpakt een dikke proficiat!
Duidelijke website en de levering vindt plaats op de aangegeven dag. Prima!!
Deze bbq stond te koop aan meer dan 150 euro korting in vergelijking met de meeste winkels in de buurt. Daarbovenop was hij binnen de 48 uur netjes geleverd aan mijn huis.
Supersnelle levering
Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Eerst telefonisch advies gekregen over de snelkookpannen van Fissler. Paar dagen later kwam dezelfde pan in de actie en meteen online besteld. Het was een snelle en correcte levering. Zeer betrouwbaar en ben erg tevreden.
Goede kookapparatuur etc en hele snelle levering👍
Snelle levering en product in goede orde ontvangen.
De pannenset was zeer zorgvuldig verpakt. Het koken is een fantastische ervaring!
Echt ideaal met 3 kleine kinderen. Het huis is nu in minder tijd zoveel schoner.

Qua accu kan ik boven en beneden net redden met 1 accu. (We wonen buitenaf, dus niet erg klein...)
Langs de plinten zuigt hij wel, maar dweilen lukt net niet tot de plint.

Verder is schoonmaken erg makkelijk en zit er schoonmaakmiddel en extra borstels/filter bij.

Conclusie: blij mee
heel fijn apparaat, het kost weinig kracht en mijn laminaatvloer is goed schoon, ik raad hem zeker aan