Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met bijna 4.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij álles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim vijftig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Ik wilde graag vooraf weten als ik een bestelling plaats die ik kom ophalen ipv verzenden wanneer ik het dan kon ophalen.
Kreeg achteraf pas een email dat het de volgende dag klaar zou liggen.
Snelle levering erg fijn!
Omdat ik wist dat ik bij de levering niet thuis zou zijn, wilde ik het pakketje liever bij een postnl punt laten bezorgen. Helaas was dat via deze webshop niet mogelijk. Nu is het pakketje bij de buren afgeleverd, wat ook geen probleem was.
De pan was prima verpakt, fijn dat er nog een beschrijving voor het inbranden bij zat.
Snelle levering en prima product!
Een fijn en betrouwbaar bedrijf!! Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd en ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Het product zat goed ingepakt en kwam goed aan. Vanaf het begin tot het einde ben ik helemaal tevreden over Kookpunt!!
Alles good
Prima steen en snelle levering,Dank u
Ik ben zeer tevreden. Wat een uitgebreide keus!
Bij kado opties zag ik niet zo snel waar stond dat je het ingepakt wilde hebben, maar kan ook aan mij liggen......
Correct gehandeld en snel
Wij vinden Kookpunt een goede zaak met een breed assortiment.
Ze hebben een goede site waarop alles duidelijk beschreven wordt. De medewerkers zijn aan de telefoon zeer voorkomend.
Wanneer je iets bestelt is de levering zeer snel.
Wij hebben geen advies voor verbetering, behalve dat het fijn zou zijn dat het service niveau gehandhaafd blijft.
De pers was een verjaardagscadeau voor mijn dochter en ze was er bijzonder blij mee. Commentaar: hij doet het geweldig.
De bestelling was heel goed afgehandeld, de volgende dag was het pakketje al bij mij thuis, zeer tevreden.