Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Ik werd efficiënt geholpen op zoek naar een voorwerp dat ik "ontdekte" aan het ontbijtbuffet in een hotel in Bilbao. Mijn vraag naar de beschikbaarheid van dit voorwerp bij Kookpunt werd onmiddellijk (positief) beantwoord, ik bestelde meteen op een vrijdag en kreeg het de dinsdag thuisbezorgd. Beter kan moeilijk, dus bravo en bedankt.
Had een bestelling geplaatst en verzendkosten betaald.
Kookpunt hadblijkbaar door een systeem fout verzendkosten in rekening gebracht zonder dat ik mij daar bewust van was.
Kreeg netjes een mail voor de fout en het bedrag werd netjes terug gestort.
Zeer attent van Kookpunt.
Tevreden over geleverde pan, goed verpakt en dus risicoloos mbt schade verzending. Daags na bestelling afgeleverd en prettige afhandeling mbt bestelling.
Ik ben erg blij met t kookpunt.
Heb jaren vlakbij Rotterdam gewoond en was vaak bij t kookpunt te vinden voor espresso machine ,keukenmachines ,servies ,pannen ,cadeaus en koffie
Sinds 3 maanden in Brabant wonend bestel ik online koffie en andere producten ,dit wordt snel bezorgd !!
Prima zaak Kookpunt
Zeer goede prijs/kwaliteit product gekocht. We waren zeer verrast dat na , op het internet de leveringsdatum zeer lang kon zijn , alles in het werk werd gesteld om ons op een zeer snelle manier te kunnen voorzien van de aangekochte producten. En ja inderdaad , zonder ons valse hoop te geven , hebben ze de levering met maar liefst 5 weken vervroegd in plaats van de aanvaarde 6 weken door ons. In bijzonder wil ik jullie hiervoor bedanken. We hadden een akkoord voor latere levering en jullie hebben jullie best gedaan om het sneller te laten leveren.
Mooi mixer en snel geleverd.👍
Vlotte afhandeling en zeer snelle levering zoals beloofd
Geweldig leuke cursus, ook voor mensen met "voorkennis" van slijpen.
2 uurtjes is aan de korte kant, maar men wordt intensief begeleid door *** en op een leuke manier geïntroduceerd in de wereld van scherpe messen.....
Heerlijke espresso erbij, wat wil je nog meer?
Ik had nieuwe pannendeksels besteld. Snelle levering binnen een dag.
Alles netjes en snel geleverd. Goede informatie per e-mail. Goed verpakt ook. En nog veeel meer mooie en interessante artikelen op de site... Aanrader om te bestellen bij kookpunt!