Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met bijna 4.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij álles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim vijftig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Bestelling ging heel vlot, en product was voorradig.
Dag nadien geleverd. Product voldeed aan mijn wensen.
Overzichtelijk site, duidelijk, snelle levering en goede prijzen.
Topzaak. Ik kom hier graag weer.
De bestelde artikelen zijn de volgende dag, keurig verpakt, afgeleverd.
Zeer goede service
Ik heb een Lodge Mini Wok en twee Lodge Pro-Logic Handvatgrepen besteld bij Kookpunt.nl. Deze zijn de volgende dag netjes thuis geleverd. Helaas zat er geen spatel bij de wok zoals op de site werd geadverteerd. Voor de rest wel blij met de bestelling.
Professioneel, snel geleverd. Zeer tevreden.
Snelle levering en goede site met voldoende informatie keurig geordend
Uitgebreid assortiment, makkelijk bestellen en zeer vlotte en snelle levering !

retourneren indien nodig vormt ook geen probleem zelfs van uit België, alles staat netjes uitgelegd op de site

Een aanrader !
De koffiebonen werden zonder bezorgkosten de volgende dag afgeleverd
Kookpuntwinkel is voor mij 5 sterrenzaak. Maar bij de webwinkel ging het helaas mis. Mijn bestelde artikelen lagen helaas niet klaar in de winkel om op te halen zoals bevestigd..
Op weg naar een feestje even snel ophalen van de cadeautjes duurde iets langer dan gepland! De bestelde artikelen waren niet meer op voorraad in de winkel, dus genoodzaakt om met een personal shopper van kookpunt een ander cadeautje uit te zoeken. Excuses zijn aangeboden voor het ongemak, en cadeautje wss uiteindelijk zeer gewaardeerd!