Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kookpunt webwinkel
Kookpunt webwinkel
Kookpunt is met ruim 3.000m² dé kookwinkel van Nederland. Met een uitgebreid assortiment aan keukengerei, apparatuur, messen, fornuizen, espressomachines en serviezen hebben wij alles waar een hobby- of professionele kok van smult. Kookpunt gelooft in service en expertise, en heeft ruim zestig jaar ervaring in de verkoop van keukenartikelen.

Ik heb nu voor de tweede keer iets besteld. Alles is goed ge gaan en snel.
Ik wilde een bestelling plaatsen van een staafmixer in de aanbieding. Ik had er nog een vraag over en na het antwoord via de mail deed ik de bestelling. Echter de prijs was inmiddels verhoogd. Dit kenbaar te hebben gemaakt kreeg ik het product toch nog voor de aanbiedingsprijs.
Ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling en snelle levering!
Bestellen en de de informatie rondom het versturen van het pakket waren prima, de aflevering was minder kreeg geen code van de pakketautomaat. Kookpunt gebeld het nummer in de bevestigingsbrief, zou teruggebeld worden ivm webshop bestelling nooit terug gebeld. Nummer uit de mail van PostNL is niet in gebruik! Nu via PostNL uiteindelijk 3 uur voordathet pakkket weer zou worden opgehaald de code gekregen om de pakketautomaat te openen. Het product zelf was volgens verwachting.
Deskundig advies en snel geleverd
Ik heb Kookpunt makkelijk via internet kunnen vinden en vind het belangrijk dat er een fysieke winkel bij is. De bestelling en levering zijn soepel verlopen en het product is heel erg naar mijn zin.
Als verbeterpunt zou ik alleen wat meer bijproducten bij mijn bestelling zien zoals een siliconen stoommandje bijvoorbeeld.
Prima service, klantgericht personeel dat productkennis in overvloed heeft!
Top bedrijf met alle keus voor kook- en bak artikelen.
Vlotte bezorging.
kookpunt is een fijne winkel met een groot assortiment. De bestelling is snel geleverd en was goed verpakt.
Super snelle levering! Zondagavond besteld, maandag met de lunch genieten van een verse Rotterdamse koffiebonen Espresso.
Kenmerkend voor een professioneel bedrijf is de snelheid van orderafhandeling en een perfecte after sales service. Vertrouwd adres voor navolgende bestelling een.