Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
De mooiste kaarten maak je zo, bij kaartje2go. Als beste getest door KASSA in 2011 en door de Consumentenbond in 2008. Kies uit meer dan 30.000 kaarten - de grootste collectie van Nederland. Kaartje2go.nl heeft een 101% tevredenheidsgarantie: niet goed = geld terug.

Makkelijke, overzichtelike website
Mooi kaartje voor de prijs beetje klein.De kaart kan vaak niet gemaakt worden op de tablet. Het draaien lukt niet.
Verder kunnen de stickers weer eens veranderd worden.
Op de voorkant werkt het kader niet.

Op tijd bezorgd kaart is heel mooi geworden.De ontvangers zijn er blij mee. Ik stap dus soms ook over naar greez.. Een paar verbeteringen kunnen dus.
Ruim assortiment kaarten
Allerlei tools om je kaartje persoonlijk te maken
Blij mee
Heel erg goed. Service gericht en wordt nergens moeilijk over gedaan. Proefdruk gratis ontvangen of kaart niet aangekomen wordt zonder problemen in orde gemaakt. Ik geef jullie echt een dikke 10
Prima service
Super! Kaartjes altijd op tijd. Ik gebruik vaak de fotokaarten omdat je het dan heel persoonlijk kunt maken.
Ook altijd enthousiaste ontvangers.
Enig nadeel je kan ze niet zelf met pen schrijven, en evt geld meesturen. Het is misschien wat oid school maar toch. Wellicht nog een optie toevoegen dat de kaart in een blanco enveloppe naar je eigen adres gestuurd kan worden, zodat je hem of zelf kunt afgeven op een feestje evt met geld.

Maar keep up the good work, I love it en zal jullie zeker aanbevelen
***
zover geen verbeteringen , tot nu toe alles naar tevredenheid uitgevoerd,.........
Ik ben super tevreden over kaartje to go. Wat ik zelf een leuke aanvulling zou vinden zijn kleine brievenbus cadeautjes. Zoals een gelukspoppetje, zakje bloemzaadjes, een armbandje oid. Echt kleine kleinigheidjes. Verder gebruik ik jullie site altijd, top!!!
Een duidelijke en gemakkelijke site ; goede kwaliteit prijs verhoudingen.
Als vaste klant plm. *** korting en de bestellingen tot op heden ( plm 30 x) correct afgehandeld.
Ik kan zo 1,2,3 geen verbeteringen noemen.
Tevreden