Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Gewoon een kikadewado ervaring
Mooie kaarten en altijd op tijd.
Leuk dat er een spaaractie bij is
Prima service! Je kunt eigen ontwerp maken 😍en altijd op tijd!
Een fijne en goede service.
Ook de kant en klare teksten vind ik prettig en helpen je op weg om een goede tekst te schrijven.
Prijs is ook netjes.
Gaat tot nu toe altijd goed.
Als ik vragen heb worden die vlot en juist beantwoord.
Blij mee!
Grote keuze in kaarten en handig dar er soms al teksten in staan, makkelijke site om te gebruiken en erg handig.
Afgelopen keer is er het e.e.a. fout gegaan met de aflevering. Donderdag besteld, pas maandag bezorgd. Jammer, omdat de persoon op vrijdag uit het ziekenhuis kwam.
Super goed, ik had een kaart gestuurd maar die kwam niet aan. Ik netjes gemaild. En mocht een nieuwe sturen . Dus super goed
Zeer tevreden
Van alle kaarten die ik heb besteld zijn er welgeteld 0 op tijd geweest. Ja, PostNL doet de bezorging maar zelfs volgens kansberekening is dit praktisch onmogelijk. De service op dit vlak is echt dramatisch waardeloos.

Mooie kaarten, prima opties om te bewerken en nette papierkeuze verder, dat is allemaal dik in orde.