Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Zeer tevreden
Kaartjes snel bezorgd, alleen het ontwerpen levert soms kleine problemen op
Ik kan makkelijk een kaartje versturen middels mijn telefoon op laptop. De service is ook altijd goed. Ik had laatst een verkeerde postcode ingevoerd en toen heeft kaartje2go mij persoonlijk benaderd. Super fijn!
Ik vond het ideaal al dat als voor 8uur kaartje bestel de andere dag al word bezorgd.
Fijne service, persoonlijke kaarten en cadeautjes. Voor elke gelegenheid iets leuks, ideaal in deze tijd maar ook hiervoor.
Ik ben zeer tevreden over jullie site. Ik vraag af en toe een proefdruk aan, dat vindt ik zeer klantvriendelijk. Ik kan bekijken of de echte kaart ook aan mijn verwachtingen voldoet. Nogmaals zéér tevreden. Ook de bonuspunten vindt ik prettig.
Makkelijke site mooie kaarten veel keuze
Ik bestel vaak kaarten via Kaartje2go en ben altijd tevreden, leuke mogelijkheden. Het valt me alleen wel op dat de kaarten vrij snel slap worden, niet stevig genoeg zijn om lang mooi te blijven staan. Dat vind ik jammer. Daarnaast zou er nog een tussenformaat mogelijk moeten zijn, nu is de kleinste maat vaak echt te klein 10x10, maar een maat groter meteen heel erg groot 14x14. Daar zou iets meer mogelijk moeten zijn. 10x15, de gangbare maat.
Veel keuze. Makkelijk aan te passen naar eigen wensen. Mooie resultaten en vooral....blije gezichten wanneer het kaartje in de brievenbus valt!!
Goede ervaring wel vaak niet op tijd maar dat kan maken hebben met deze tijd (corona)