Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Heel makkelijke website, ruime keuze uit kaarten . Je kan ook zelf fotokaarten maken. Mooie kwaliteit. Ik ben tevreden. Ik bestel hier al jaren mijn kaarten
Heel tevreden.
Veel mogelijkheden om een persoonlijke kaart te ontwerpen.
Ik gebruik kaartje2go al jaren en ben er erg tevreden mee. Foto kaarten zijn makkelijk te maken en bewerken en de kwaliteit is erg goed!
Jullie website werkt erg prettig!
Snelle levering en goede kwaliteit van kaarten/foto's op de kaarten.
Eenvoudig en snel de mooiste kaarten versturen
Soms wat makkelijker om de kaart te bewerken. Leuke voorkant maar niet te bewerken.
Vaak staat er jullie maar ik ben alleen!
Verstuur alleen maar via kaartje to go. Veel keus, indien nodig goed en duidelijk advies.
Leuke reacties van vrienden en familie.
Één klein puntje van kritiek, kon de laatse niet zelf meer terugkijken. Jammer want ik wilde deze aan anderen laten zien.
Fijne feestdagen voor iedereen van het team.
Makkelijk en veelzijdig. Ik heb al veel kaarten gemaakt en verstuurd, met steeds weer verassende reacties !
Ik vind de kaarten altijd mooi en ook niet zo moeilijk om hem leuk te maken, ga zo door jullie zijn de besten😀