Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Kaartje2go
Kaartje2go
De mooiste kaarten maak je zo, bij kaartje2go. Als beste getest door KASSA in 2011 en door de Consumentenbond in 2008. Kies uit meer dan 30.000 kaarten - de grootste collectie van Nederland. Kaartje2go.nl heeft een 101% tevredenheidsgarantie: niet goed = geld terug.

De kaart ziet r vaak mooier uit dan de foto die soms moeilijk is , het lijkt of jullie het dan nog wat verbeteren met de pixels. Is dat zo?
Heel erg leuk om via kaartje2go een kaart te versturen!!
Leuk om hem zelf te maken van eigen foto s.
Ik kreeg zelfs voor een goed doel , Young Carma, een bedrag wat ik mag besteden om als bedankje een kaart te sturen.
Hiervoor gebruik ik dan foto s van de activiteit, en stuur deze kaart dan naar de sponsors die een activiteit mogelijk maakten!
Heel gemakkelijk, en heel veel keus!
Eigenlijk heb ik alleen maar lof, t werkt zo goed dat ik er bijna aan verslaafd raakt...
Ben erg tevreden!
Je kunt altijd makkelijk de kaarten vinden en leuk en eenvoudig bewerken.
Het enige verbeterpunt,vind ik,dat je de kaarten niet in volgorde van laagste prijs naar hoogste prijs kunt rangschikken. Dat zou jullie service en klantvriendelijkheid nog beter maken.
Kaartje2go Bedankt voor je aardige berichtje. Wat fijn dat je tevreden bent met ons. Wij nemen de opmerking over het filteren van de laagste prijs mee. Al onze prijzen zijn ook terug te vinden via onze prijzenpagina. www.kaartje2go.nl/prijzen, met vriendelijke groet, Kaartje2go Uw kaartje2go.nl team
Ik ben zeer tevreden. De kaarten worden altijd op tijd bezorgt.
Ook is het makkelijk om òf zelf een kaart te maken òf een bestaande kaart te personaliseren.
Heel tevreden!
Mooie kaartjes en gemakkelijk te bestellen
Altijd prima in orde. Weet niets negatiefs.
Geen verbeterpunten. Zeer tevreden.