Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Kaartje2go
Kaartje2go
De mooiste kaarten maak je zo, bij kaartje2go. Als beste getest door KASSA in 2011 en door de Consumentenbond in 2008. Kies uit meer dan 30.000 kaarten - de grootste collectie van Nederland. Kaartje2go.nl heeft een 101% tevredenheidsgarantie: niet goed = geld terug.

zeer tevreden
Ik vind het de leukste bedrijf onder de online kaarten bedrijven. Ik vind persoonlijk de kaarten leuker, en een zeer ruim assortiment. Ik kies bijna altijd voor Kaartje2go!
Prima kaarten. Top bedrijf !!
Ik vind de tekst invoeren via de kaders soms irritant vooral als je meerdere teksten op verschillende plaatsen op de zelfde pagina wilt maken
altijd snel en correct verstuurd zeer tevreden
Ik bestel regelmatig prachtige foto kaarten bij jullie. Steeds weer mooi en scherp afgedrukt, snel in huis.
Zeer grote keuze gemakkelijk te maken, en altijd iemand standing voor eventuele hulp.
Kan op jullie site hele leuke kaarten maken met heel veel mogelijkheden.
Heb slechts 1 minpuntje, ik wil het adres van de geadresseerde niet op de kaart hebben, vaak stuur ik de kaart naar mezelf om later bij een kado te doen.
En uw mogelijkheid om dan een pakket van 1 stuk te bestellen is dan relatief veel duurder
Ga zo door prima bedrijf!!!
Alleen maar goede berichten van mij. Veel keus, leuk om te doen, en het resultaat is dan ook super. De bestelling gaat naar verwachting en met het betalen ook geen problemen.
Ga zo door!