Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

ruime keuze aan kaarten, heerlijk vanuit mijn luie rolstoel kiezen en heel makkelijk om te versturen. En niet duur
Ik ben super tevreden over kaarten to go,gebruik het altijd een hèle poos en er is nog nooit wat mis gegaan ook bij een eventuele vraah over de bestelling heel snel antwoord.
Ik raad het iedereen absoluut aan!!
Ik vind Kaartje2go gemakkelijk en meestal betrouwbaar. Helaas waren de bezorgingen voor verjaardagen in de afgelopen dagen niet op de dag zelf gelukt. Kan aan Post NL en coronatijd liggen, maar Post NL geeft aan het pakketje met cadeau pas twee dagen na de aangegeven verzenddatum van Kaartje2go te hebben ontvangen. Zo miste mijn verrassing voor de 60 jarige zijn effect. Ik zal dit niet snel weer via Kaartje2go doen. Verder valt me op dat de humor kaarten van Kaartje2go in het algemeen nogal flauw zijn.
Ruime en nette sortering. Goede hulp bij chat. Keurige en op tijde afhandeling.
werkt prettig
Alle kaartjes prima optijd bezorgd.
Ik vind Kaartje2go werkelijk top! Verstuur al jaren kaarten via dit bedrijf en het gaat gewoon altijd goed. Complimenten aan alle medewerkers.
Fijne service, veel keus, snelle levering, gebruiksvriendelijke site.
Handige website,waar je je kaart kan ontwerpen naar eigen smaak.Vele mogelijkheden om je kaart aan te passen en te versieren.
Alle kaarten die ik heb besteld waren prachtig.
Al vele leuke reactie’s ontvangen van de ontvangers.
Tot een volgende bestelling want die ga ik zeker weer bij jullie doen.
Leuke kaarten. Ook om zelf aan te passen. Goede levering