Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Goeie kwaliteit van de kaarten, worden snel gemaakt en verstuurd. Zeer tevreden over de keuze van de kaarten, ook het maken van eigen fotokaarten zijn van goede kwaliteit.
Leuke ideeën voor kaarten, leuke ontwerpen
Heel erg leuk om zelf kaarten te maken met je eigen plaatjes .
Leuke aparte kaarten die bijna niet verkrijgbaar zijn in de winkel. En optijd bezorgd worden
Leuke kaarten om uit te kiezen. Altijd op tijd verzonden. Top
Beste medewerkers,
Ik heb soms moeite om de tekst te lezen die ik gemaakt heb. Ik zet hem dan in extra groot lettertype om hem te controleren en daarna zet ik het weer terug naar zoals ik hem wil hebben.
Best wel lastig.
Verder vind ik het een fijn programma.
Vriendelijke groet,
****.
Mooie kaarten en makkelijk aan te passen
Ruime keuze met voor elk wat wils, prima service. Kortom top👍
Ik ben privé 100% tevreden, vandaar dat ik ook mijn werk wil laten overstappen. Wat erg jammer is, is dat het kaartje2go niet lukt om een kalender-herinnering te maken voor ons bedrijf. Er zijn al diverse mails aan gewijd maar helaas...
Het maken van de kaart is gemakkelijk en veel keus.