Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Goed en snel
Ik vind het leuk om iemand bij speciale gebeurtenissen te verrassen met een persoonlijke kaart, meestal met foto. Dit kan heel makkelijk bij kaartje 2 go, en zo'n kaart is makkelijk te maken. Daarbij is het makkelijk om een kaartje te sturen zonder dat je daarbij eerst naar de winkel moet en daarna een brievenbus moet opzoeken. Kaartjes komen altijd op tijd aan is mijn ervaring.
Helemaal top en makkelijk te doen met vele mogelijkheden.
Het is altijd goed bij Kaartje2go!
Altijd goed verzorgd. Duidelijk wanneer het verstuurd is. Altijd op de gewenste dag verzonden of ontvangen.
Top!!
Snelle levering, leuke acties. Makkelijk kaarten maken.
Goede service
Kaartje1Go is een heel gebruikersvriendelijke website, waar ik graag mijn kaartjes maak. Het is fijn dat je het logo kunt uitschakelen, zo wordt het nog wat persoonlijker.
Snel en goed
Er is genoeg keuze, dus voor ieder wat wils. Alleen wil het betalen via IDeal niet altijd soepel verlopen, en de kaart komt niet altijd aan op de aangegeven dag/datum. Maar dit zou ook door post NL kunnen komen