Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

ik maak meestal een eigen fotokaart. Gaat meestal wel vlot. De bestelling wordt, voor zover ik weet, altijd op tijd afgeleverd.
Ik ben zeer tevreden 🖒
Makkelijke site om bijvoorbeeld eigen ontwerpen te gebruiken en altijd op tijd verwerkt en verstuurd.
Prachtig glanzende foto's.
prima !!!
prima !!!
Super tevreden. Bestellingen worden op tijd geleverd
Enorme keus in kaarten.
Over het geheel zeer tevreden. Ik moet we heel erg wennen aan het nieuwe format van de site!
Leuke persoonlijke kaarten, met creatieve lay out via kaartje2go zijn vaste prik voor mij. Aanbiedingen, goede prijs kwaliteit verhouding, goede service bij vragen, kortom TOP, ga zo door
Soms os ingevoerde tekst niet zichtbaar in het totaalplaatje, maar staat uiteindelijk wel bij de controle op de kaart.
Verder een zeer overzichtelijke site en gebruiksvriendelijk