Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Mooie kaartjes, gebruiksgemak.
wij zijn zeer tevreden
Makkelijk
Leuk
Eigen foto favoriet, maar ook in jullie winkel véél leuke ontwerpen
Mijn schoonouders hebben een mooie fotokaart van ons ontvangen als herinnering aan een dagje uit. Tevreden over de mogelijkheden voor het samenstellen, maar het zou helemaal super zijn als je ook nog het fotoformaat aan kunt passen bij collages. Soms heb je net 1 of 2 afwijkingen. Nu ben ik met een blanco kaart aan de gang gegaan, omdat mijn aantal foto's/formaten (ook verticaal en hozirontaal) niet overeenkwamen. Misschien een optie om aan te geven of de meeste foto's verticaal of horizontaal zijn? Verder zou het fijn zijn als bij het bewerken van de foto ook de optie zit om een foto 'bij te knippen' dus kleiner te maken / lelijke zijkant weghalen. Dan is het helemaal top!
Jammer dat de kaart een dag te laat werd bezorgd. Dit is ws de schuld van de post.
Makkelijk een kaartje te ontwerpen, altijd goede en mooie keuze en bezorging is op tijd. Super!
Ik gebruik Kaartje2go al een hele tijd en ben met elk bestelling zeer tevreden.
Prima website, veel producten en mogelijkheden, redelijke prijs en zeer snelle levering.
Kortom - Super!
ben zeer tevreden
Ik maak de mooiste kaarten en iedereen die ze ontvangt zijn enorm lyrisch en vragen hoe ik het voor elkaar krijg
Veel aanbod, makkelijk te ontwerpen en bestellen. Hopelijk komt er in de toekomst meer keuze als extra bij de kaart qua gifts!