Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
De mooiste kaarten maak je zo, bij kaartje2go. Als beste getest door KASSA in 2011 en door de Consumentenbond in 2008. Kies uit meer dan 30.000 kaarten - de grootste collectie van Nederland. Kaartje2go.nl heeft een 101% tevredenheidsgarantie: niet goed = geld terug.

Al een tijdje schakel ik Kaartje2Go in voor het versturen van verhuiskaartjes / verjaardagskaartjes en kerstkaartjes. Tot nu toe worden alle kaartjes in een super kwaliteit bij de ontvanger bezorgd. Ook leuk is dat je er nu voor kunt kiezen om een cadeau bij je kaart toe te voegen. Daarnaast vind ik het fijn dat je een proefdruk van je kaartje gratis kan bestellen. Kortom; ik ben super tevreden en ik blijf gebruik maken van Kaartje2Go!
Al een tijdje jullie vaste klant ik bestel alle kaarten bij jullie. Zo ook onze uitnodiging van de trouwerij hier ben ik wel even mee bezig geweest. Ik wilde een achtergrond van een andere kaart maar dat kon ik zelf niet doen. Ik heb jullie hulp gevraagd geen probleem echt super geregeld. Snelle reactie en actie. Kortom; Snelle service en actie, de prijzen zijn prima. Een zeer tevreden klant.
Werkt eenvoudig en altijd. Prima, ga zo door.
Heel plezierig om mee te werken. Efficiente website om mee om te gaan. Houdt het goede werk in ere! Verbeteren kan natuurlijk altijd. Kijk eens kritisch naar het product door klant samengesteld, kan het eind product iets beter aan de klant worden getoond?
Overzichtelijk snel een makkelijk
Top bedrijf
Snel geregeld, leuke ontwerpen die vrij eenvoudig aan te passen zijn.
Kaartjes worden prima ontvangen
Ben helemaal tevreden