Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Kaartje2go
Kaartje2go
De mooiste kaarten maak je zo, bij kaartje2go. Als beste getest door KASSA in 2011 en door de Consumentenbond in 2008. Kies uit meer dan 30.000 kaarten - de grootste collectie van Nederland. Kaartje2go.nl heeft een 101% tevredenheidsgarantie: niet goed = geld terug.

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
ben zeer tevreden, geen op of aanmerken
Lieve medewerkers van kaartje2go

Mijn tweelingzus is een enthousiaste fan van jullie en dat ben ik inmiddels ook geworden. Mooie en grote collectie kaarten, oneindig veel mogelijkheden, Deskundige en vriendelijke ondersteuning bij problemen die ik als digibeet tegenkom. Bereikbaarheid en service is Top!!!!
En...........ik vind de kwaliteit en prijs van de kaarten super goed!!!!
Echt, ik heb sinds ik bij Kaartje2go bestel geen kaarten meer gekocht. Jullie krijgen van mij een 10 en een griffel :) :) :) :) Dank jullie wel XxXxXxXx
Veel keuze in kaarten en goede service !
Ik krijg altijd hele leuke reacties van de mensen waar ik een kaart aan stuur, vooral de fotokaarten. Het is meestal even zoeken hoe het werkt, maar als het lukt is het super.
goed hoor tevreden
Ik ben zeer tevreden over de website. Heel eenvoudig kun je prachtige kaarten maken. De bestelling op tijd afgeleverd. Geen minpuntje gevonden.
Goed assortiment aan kaarten. Erg gebruiksvriendelijk kaarten op tijd bezorgd. Kortom prettig om bij u een kaart te bestellen.
Ik heb geen klachten, ben heel tevreden over de afhandeling. Dus zie ik ook geen reden voor verbetering
Ruime keuze in mooie kaarten en voordelig!
Worden altijd op tijd verzonden.
Echte aanrader!!
wij zijn zeer tevreden, het isprettig om met jullie systeem te werken.