Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Fijne site
Ben niet meer zo tevreden. Een van m'n kaarten is nooit aangekomen. Erg jammer
1 kaart op tijd ontvangen en 1 niet
De kaart maken met foto’s er in is erg leuk om te doen. Het geeft al veel voorpret en is leuk om een persoonlijke kaart te geven.
voor de eerste vaderdag van mijn partner was op tijd de kaart op tijd verzonden maar kwam door post nl 2 dagen te laat binnen. Dat is erg jammer en de lol is er dan wel beetje van af. Dat is zonde.
De kaart was prachtig!! Alleen zo jammer dat de post de kaart gevouwen heeft en nu zit er zo een lelijke vouw in die er natuurlijk niet meer uit gaat!
Altijd op tijd..
Ik ben helemaal tevreden met uw bedrijf omdat: de website is duidelijk en overzichtelijk; ruime keuzemogelijkheid mhoo uitkiezen van de kaart; het bewerken van de kaart gaat makkelijk; het bestellen, betalen is eenvoudig; de verzending verloopt vlekkeloos; jullie doen ook wat jullie beloven zeggen; de betaling gaat eenvoudig en het resultaat is ook goed.
Gemakkelijk zelf mooie kaarten maken.
———
Ik ontvang tot nu toe alle kaarten altijd optijd, maar ook netjes en zonder drukfouten. Snelle levering. Echt geweldig...