Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Leuke kaarten, snel te bestellen en ze worden keurig op tijd bezorgd.
Mooie kaarten!
Alles werkt snel en naar wens via de App op mijn iPhone 11.
De sortering is zeer ruim, goede variatie en voldoende mogelijkheden om de kaart aan te passen naar eigen inzicht (grootte tekst, lettertypes, etc). Zeer gebruiksvriendelijk en lekker snel. Kortom, meer dan tevreden !
GOED
Ik ben zeer tevreden. Als ik een vraag heb en contact opneem, word ik altijd goed geholpen. De bestelling komt altijd op de afgesproken tijd.
Kan het maken hoe ik het wil ,jullie maken het mooi in orde hoe ik het bestel.
Jammer voor mij dat ik een adres had gekregen met de verkeerde postcode en twee een kaart had laten maken .Maar niet door een fout van jullie ,maar door zelf een verkeerd adres te hebben gekregen ,Ben zeer tevreden over de kaarten en service van jullie,
Mooie kaarten.
De meeste keren op tijd geleverd.
Soms vind ik het moeilijk om de tekst te veranderen. Maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen
Ik ben erg tevreden leuk assortiment en je kan ook veel kaarten naar je eigen smaak maken.