Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Top!
Zeer veel keus en eenvoudig werkende website. Ook cadeautje toe te voegen en online betaling, snelle bezorging. Zeer tevreden klant!
Enorm veel opties qua kaarten. Zeer eenvoudig te personaliseren en erg makkelijk dat ze direct verstuurd worden. Zelfs voor uitnodigingen een geweldige optie omdat je een hele adressenlijst kunt laden! Ik verstuur tegenwoordig bijna al mijn kaartjes via Kaartje2Go!
Ze hebben fijne kaarten en bezorging altijd op tijd
IK BEN ZEER TE VREDEN OVER KAARTJE2GO.
SNELLE EN PRIMA VERWERKING.
NOG NOOIT MOEILIJKHEDEN OF KLACHTEN GEHAD.
Zeer goede bedrijf, geweldige assortiment, snelle levering en zeer voordelig + gemakkelijk in de keuzes.
Ik ben erg tevreden met jullie site.
Ik kan zelfs enkele kaarten versturen, die ik kan bewerken met foto's e.d.
Ik kreeg vanmorgen net weer een mail van iemand, die een kaart had gekregen via Kaartje2go, wat was die er blij mee.
En wat vind ik het mooi, dat je de achtergrond kleuren kunt uitzoeken, geweldig! En er zijn meer dan genoeg kaders. En jullie zijn goed in de Corona-tijd gesprongen, mooie en grappige kaarten! Voor mijn familie en kennissen is en was het een genietmomentje. Ga zo door!
Leuke kaarten, veel variaties en mogelijkheden. Ruin assortiment. De kaarten zijn zowel van buiten als van binnen leuk bedrukt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prima verzending.
Goede en nette afhandeling van de bestelling, die optijd wordt bezorgd. Toppie!
Ik bestel alle kaarten bij kaartje2go. Veel keus, duidelijke handleiding hoe te maken, ook met foto's!filters zijn goed.
Ze hebben christelijke kaarten.
Eindelijk voor elke situatie wel een kaart.
En positieve reacties terug van veel mensen die een kaart hebben gehad.
Ik hoef de deur er niet vooruit. Erg handig!
Hoort er inmiddels helemaal bij om op deze manier een kaart te sturen.