Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Prima service
Top!
Ik denk dat ik begin vorig jaar voor t eerst een kaart heb gemaakt bij Kaartje2go. Er is zoveel keus en het is zo gemakkelijk en leuk ook om een kaartje te maken. Ook belangrijk , vind ik , dat je papiersoort kunt kiezen !! Iedereen is blij met de kaart die ik gemaakt heb en ikzelf ben supertrots op het eindresultaat. Ook belangrijk...de kaarten komen √°ltijd netjes op tijd aan !! Kortom ...superblij en tevreden met Kaartje2go 😌 😊.
Heb geweldige ervaring met Kaartje2go.
Tijd geleden kocht ik kaarten en schreef de felicitatie ,plakte een postzegel en moest de kaart ook nog op de post. OMSLACHTIG dus.
In december 2019 kwam de felicitatiekaart te laat aan, kreeg na contact het aankoopbedrag terug.
Was prima oplossing, de kaart was te laat, was niet anders. Leuk was het niet maar ja...
Mooie kaarten, gemakkelijk te bewerken en gemakkelijk af te handelen. Wat willen we nog meer!
Altijd leuke kaartjes en makkelijk te bewerken
Zeer stipt met bezorging. Prima bedrijf en website!
Ik vind het super dat je op deze manier kaarten kunt versturen.
De service is perfect.
Prima bedrijf. Alles verloopt vlot en website is makkelijk.
Leuke kaarten, gebruikersvriendelijke website, kaart wordt op tijd verzonden.