Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Tevreden
100 punten, vandaag mijn bestelling ontvangen was weer uitstekend verzorgd zoals gewend. Na mijn proefdruk nog een paar correcties aangebracht. hoop dat de andere ontvangers ook zo tevreden zullen zijn met de ontvangst van onze uitnodiging.
Noot : waarom in oranje kleur typen is erg onduidelijk, koningsdag maar toch niet meer doen.
De website is duidelijk en je hebt vrijheid om jouw eigen persoonlijke kaart te maken. Ben je niet zo creatief, dan zijn er genoeg mogelijkheden om een bestaande kaart aan te passen en die een persoonlijk tintje mee te geven. Heel makkelijk is dat je niet naar een (schaarse) postbus hoeft te zoeken. De kaart wordt verzonden op de datum die jij aangeeft! Hoe simpel kan het zijn... top!
Super mooie kaarten
Kaart kwam ipv zaterdag pas dinsdag. Heel jammer. Kan kaartje2go geen zegel plakken waardoor post.nl voorrang geeft zoals bij geboortekaartjes en overlijden? Je stuurt een kaartje niet zonder reden en te laat bezorgen kan dan bet uitmaken. Prima site
Altijd altijd netjes op tijd kijk je van goede kwaliteit en het maakt iemand zijn dag weer vrolijk als hij een kaart mag ontvangen
Leuke kaarten, en goede service als er iets niet helemaal goed is gegaan
Ik ben zeer niet te vrede over het aankomen van de kaart 2dagen te laat laat dan in het verzenden weten dat ptt voort later leveren en pas je verzending daarop in .
Mooie kaarten voor elk wat wils en kost geen moeite wat wil een mens nog meer?
Helemaal blij! Groetjes ***
Er zijn een aantal dingen veranderd. Dat vindt ik jammer. Omdat ik nu meer moeite had om een kaartje te maken