Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Gebruiksvriendelijk snel bezorgd
Betrouwbaar en goed
super handig,
Veel keus en alles naar tevredenheid
altijd goed geregeld. en veel keus in de kaarten
Gemakkelijk in gebruik, bereikbaar, coulant bij foutjes. Ook zijn ze door mij zelf gemaakt.
Je kunt eindeloos variƫren. Figuren kunnen vergroot of verklein worden, versleept en over elkaar heen gedraaid. Je kunt helemaal je eigen kaart maken en ik krijg ook veel enthousiaste reacties van de ontvangers. Als ik iets mis, mail ik Kaartje2Go en krijg ik snel een reactie.
Kaart is makkelijk te maken. De afwikkeling is uitstekend.de kaart is op tijd afgeleverd en over de prijs van de kaart kun je ook niet vallen.
Op 4 september 2 kaarten verstuurd, met als bezorgdatum 5 september.
De verjaardagen waren 6 september.
Van mijn moeder kwam de kaart de 6e aan. Van haar tweelingzus de 7e.

Jammer, want ik had 5 september als bezorgdatum aangegeven.
Veel leuke mogelijkheden
Kaart wordt bewaard zodat je later nog aanpassingen kan doen
Kaart maken als jij er tijd voor hebt en datum verzending voor later aangeven, hetgeen ook keurig wordt gedaan

Korting als vaste klant kan ik niet echt terugvinden