Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Goed
Er zijn altijd mooie kaarten om uit te kiezen. Er mogen in deze tijd nog wel meer soorten cadeautjes bij om uit te kiezen.
Altijd goed verzorgd,op tijd verstuurd en aangekomen.1x niet maar heel goed opgepakt.Goede service
Prettige site met heel veel mogelijkheden om n leuke kaart te maken
Handige website waarmee ik snel een (leuk!) kaartje kan versturen.
Ik ben over het algemeen zeer tevreden over de diensten van kaartje2go en maak er vaak gebruik van.
Ik ben bij gebruik de laatste keer mijn tekst tot 2 keer toe kwijtgeraakt omdat ik tussendoor de lettergrootte wilde aanpassen, die ik niet kon vinden en vervolgens via gebruik van de T functietoets mijn tekst kwijtraakte. Een tussentijdse opslaanfunctie zou handig zijn. Of als je een stap teruggaat in het kaartje dat je maakt en daarna weer het tekstvak aanmaakt dat je eerder geschreven tekst terugkomt.
En elke nieuwe zin automatisch met een hoofdletter beginnen is ook handig.
Ben erg tevreden, groot assortiment en kaartjes zijn altijd op tijd aangekomen.
Zou geen verbetering weten, ga zo door.
Beste Kaartje2Go, ik vind jullie fantastisch, wat jullie leveren is mooi, snel, hoge kwaliteit en heeft echt waarde... gister kreeg ik nog een heel schattig voice app Van mijn neefje van 6 die blij was met zijn verjaardagskaart met zijn foto erop!

Het enige wat ik mee wil geven: als ik de namen van jullie team op een rijtje zie staan en of de foto van jullie team op de site, dan zou ik het mooi vinden om daar ook mezelf in te herkennen, dus misschien nog een *** of *** of een naamgenoot van mij (***) erbij. Dan laten jullie zien dat jullie er zijn voor ons allemaal!
super fijn snel en heel overzichtelijk. Voor iedereen aan te raden.
Fijn bedrijf, werkt goed en snel! Goede service