voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Kaartje2go

9.6 / 10

Gemiddelde van 1280 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 8656

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Kaartje2go

10 / 10

Alleen maar lof! Super makkelijk om zelf je kaart te ontwerpen en zeer uitgebreid aanbod!!!
    Steeds snel verstuurd, zélfs even voor 20:00 uur 's avonds de volgende dag bezorgd!!
    Kwaliteit is ook top: mooie kleuren, stevige kaarten.
    En de service is grandioos want 2 kaarten die vanwege een dichtgetimmerde brievenbus niet konden worden afgeleverd werden zonder twijfel en zonder extra kosten opnieuw verstuurd. Superservice.
    Ik vind kaartje2go GEWELDIG!!!

op 18.08.2017 om 15:43 uur

Altijd op tijd!
    Commentaar van kaartje2go.nl:
    Bedankt voor je mooie 5 sterren, daar worden wij blij van! Met dank aan PostNL voor het op tijd bezorgen van jouw kaartjes.

op 18.08.2017 om 09:46 uur

8 / 10

Wij zijn erg tevreden! Maar misschien is een keuze voor een gekleurde envelop een leuk idee?!

op 18.08.2017 om 09:15 uur

10 / 10

Altijd wel een toepasselijke leuke mooie kaart te vinden. Makkelijk besteld en netjes op tijd verstuurd. Daarbij staan alle adressen mooi in mijn adresboek. Ik hoef de persoon maar op te zoeken en de kaart is verstuurd. Ik vind het fijn om vanuit hier mijn felicitaties te sturen. Eem kaartje ontvangen is altijd fijn.

op 18.08.2017 om 08:44 uur

10 / 10

gemak dient de mens. nu eindelijk met betalen via je smartphone wat het nog gebruiksvriendelijker maakt.

op 18.08.2017 om 08:12 uur

10 / 10

Al je adressen kun je handmatig invoeren of via Excel uploaden.
    Een verjaardagskalender helpt je met een e-mail eraan herinneren dat je een kaartje kunt sturen.
    Voor speciale kaarten contact gehad, direct geholpen en netjes te woord gestaan.
    Super!

op 15.08.2017 om 20:37 uur

10 / 10

Superbedrijf! Bertrouwbaar, snel een een goede sortering!

op 15.08.2017 om 16:05 uur

10 / 10

Super tevreden!! Snelle en vriendelijke service! Veel keuze en leuke acties!

op 15.08.2017 om 12:46 uur

10 / 10

Het bewerken van n foto is mij niet altijd duidelijk.
    Dat zou iets duidelijker erbij mogen staan...
    Bv een foto transparanter maken...

Verder top site!!
    Commentaar van kaartje2go.nl:
    Bedankt voor je bericht. Een foto kun je transparanter maken door de schuif onder 'doorzichtig' te verschuiven. Dit vind je in het rechtermenu. Graag tot de volgende kaart!

op 15.08.2017 om 12:15 uur

10 / 10

Ik ben heel blij met jullie!!zeker als je aan huis gebonden bent is dit ideaal..toppppp

****

op 15.08.2017 om 09:47 uur

Kaartje2go

• De mooiste kaarten maak je zo, bij kaartje2go. Als beste getest door KASSA in 2011 en door de Consumentenbond in 2008. Kies uit meer dan 30.000 kaarten - de grootste collectie van Nederland. Kaartje2go.nl heeft een 101% tevredenheidsgarantie: niet goed = geld terug.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 8639 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: