Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

Super veel ontwerp mogelijkheden! Alleen jammer dat er nog steeds niet meer kaarten naar jezelf in één envelop kunnen.
Verder super tevreden!
Kaarten worden altijd op tijd verstuurd. Lichtelijk aan de prijs, maar het gemak is het het waard.
Makkelijker kan het niet als op de manier . Succes
In het verleden heb ik meerdere kaartenservices gebruikt, maar merkte dat ik jullie site prettig vind werken. Een voordeel vind ik ook dat je korting krijgt en eventueel een tegoed kunt neerzetten, dus nu kijk ik niet meer bij de andere sites, maar start gelijk bij jullie. Ook is het afgelopen jaar een keer mis gegaan, maar dat is voor mij heel goed opgelost, ben dan eigemlijk wel venieuwd of die kaart die verkeerd bij ons kwam nog uiteindelijk wel op de goede plaatst terecht is gekomen. Want het kan ook zijn natuurlijk dat wij een kaart naar iemand anders gestuurd hebben en dat deze dus niet aankomt omdat deze in de verkeerde envelop gestopt is Enigste puntje vind ik dat als je bezig bent met figuren bij de tekst dat die blokken elkaar soms in de weg zitten, maar dat is eigenlijk een kleinigheidje
Kaarten zijn altijd op tijd.
Misschien iets meer keuze in figuren om bij de kaarten te plaatsen.

Verder lekker zo doorgaan.

Bedankt voor de service bij iedere kaart die ik heb verstuurd.
Simpel om een mooie kaart te maken,en altijd op tijd verzonden.mag wel vaker een keer actie voor goede klanten
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen!
-bestelling(en) werden tot nu toe voortreffelijk verwerkt
-mogelijkheden tot individueel tintje aan kaarten vrij uitgebreid
-ontvangers (geadresseerden) stellen kaarten erg op prijs
-verbeteringen vooralsnog niet relevant voor mij, hooguit uitbreiding figuren, kaders etc.
-kortom, veel waardering voor Kaartje2go
Ik vind dat de Kaarten die je besteld netjes en correct afleveren.
Super mooie en leuke kaarten en altijd op tijd bezorgd!