Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Kaartje2go
Kaartje2go
De mooiste kaarten maak je zo, bij kaartje2go. Als beste getest door KASSA in 2011 en door de Consumentenbond in 2008. Kies uit meer dan 30.000 kaarten - de grootste collectie van Nederland. Kaartje2go.nl heeft een 101% tevredenheidsgarantie: niet goed = geld terug.

Leuke kaarten. Altijd op tijd bezorgd.
Daar is *** ben van het *** uit Heusden. Stuur ik de leden met hun verjaardag een kaartje. Ben zeer tevreden over de behandeling van de bestellingen. Ga zo door.
Duidelijke, overzichtelijke website. Makkelijk om een kaart aan te maken. Veel mogelijkheden en correcte verzending op aangegeven datum. Kortom ik ben zeer tevreden,.
Altijd tevreden over de service. Veel mogelijkheden om zelf een crea foto kaart te maken.
Afgelopen week had ik 2 kaarten besteld en die kreeg ik afzonderlijk van elkaar binnen. Dat vind ik wel heel erg zonde van de verzendkosten en van de verpakkingen.

Ik bestel al mijn kaarten bij Kaartje to go:.veel keus , heel eenvoudig te maken, prima prijs en altijd op tijd verstuurd
Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en na een melding via de E-mail waarin ik mijn ervaring van een verkeerd lettertype grote was afgedrukt is deze zeer correct door u opgelost nogmaals mijn dank hiervoor. Mijn idee voor verbetering is: Laat de klant eerst de grote van de kaart kiezen en dan pas de tekst en eventueel de foto's plaatsen met daarbij het lettertype en de grote zodat je gelijk de WARE indeling/grote kan zien op de uitgekozen formaat-kaart. Soms zijn er wat problemen met het invoegen van de tekst dat zou ook wat soepeler kunnen. Ik maak graag gebruik van uw Kaartje2go.
ik ben tevreden , wordt meestal netjes op tijd bezorgd
Leuke kaarten.
Genoeg keuze voor alle gelegenheden.
Ik ben super tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. De foto op de kaartjes (50 stuks) die ik had besteld bleek door mij niet juist geplaatst te zijn. Na een mailtje met het verzoek om een oplossing hiervoor heb ik binnen een aantal dagen 50 nieuwe kaartjes gekregen met de foto op de juiste plaats. SUPER!!!
Wij gebruiken Kaartetogo voor alle personeels-aangelegenheden (verjaardagen, ziekte, succes etc.) en zijn nog nooit teleurgesteld.Kaarten worden altijd op de afgesproken datum bezorgd en de keuze is heel goed en afwisselend.
Kaartje2go Bedankt voor je leuke berichtje. Fijn om te lezen dat je voor veel verschillende kaartcategorieën gebruik maakt bij Kaartje2go. Tot het volgende kaartje, met vriendelijke groet Kaartje2go Uw kaartje2go.nl team