Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go
Kaartje2go
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

De stappen zijn goed te begrijpen en je kan ook makkelijk even een stap terug. Na de bestelling krijg je duidelijk berichten over de verzending en belangrijker nog: dat klopte!
Jullie zijn als beste uit verschillende testen gekomen,
Ik sluit me daar bij aan ,want ik ben blij met jullie 👍👏😃 dus ga zo door ,ik zou geen verbeteringen weten
Veel mogelijkheden om je kaart te versieren en ideeen voor teksten!!!! Gemakkelijk in gebruik!
Is the best website/company ever. In my credit card is only Kaartje2go. I love it!
Ik had wat aanpassingen nodig aan mijn kaarten. Dit is heel mooi gedaan. Ik ben zeer tevreden over het contact
Fijne site om kaarten te maken en te versturen
Veel opties wat kaarten betreft, duidelijk wat elke gekozen extra kost, fijn dat je met een vooraf opgewaardeerd krediet kan werken zodat ik overal een kaartje kan verzenden.
Betrouwbaar, goede kwaliteit, lage prijs
Ik ben altijd heel tevreden. Het is heel leuk om kaarten te maken want er zijn heel veel mogelijkheden. De kaarten worden altijd op tijd verstuurd wat ik top vindt!
Prima site,goede service.