Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
We noemen ons bedrijf Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Leuk, snel en gemakkelijk! Het verzenden van jouw kaart(en) doen we natuurlijk ook razendsnel. Je kunt tot 20.00 uur 's avonds bestellen en dan gaat het dezelfde dag nog op de post. En niet goed = geld terug!

prima op tijd
De bestelde kaarten worden zeer mooi verzorgd, het resultaat is TOP!. De communicatie per mail is duidelijk en betrouwbaar. De levering is volgens afspraak. Mijn complimenten!
Dit is ook de reden dat ik regelmatig een kaart verstuur via Kaartje2go.
Alle medewerkers bedankt voor jullie inzet.
Grote keuze. Leuke kaarten. Goede levering.
Heb al vele kaarten bij jullie mogen bestellen.
Dit gaat zo makkelijk , en er is zoveel keus .
En ook de service is super , het resultaat is prachtig ,en daardoor veel positieve / dankbare reacties van de ontvanger .
Ook als je een vraag hebt , krijg je snel antwoord en er wordt met je meegedacht in oplossingen.
Ik ben meer dan tevreden over jullie !!! 👍👍
Leuk om bij kaartje2go te bestellen. Zeker in deze tijd en heel tevreden over de kaartjes, de bezorging en de berichtjes.
Veel keuze in kaarten, er zit altijd een geschikt exemplaar tussen, fotokaarten zijn ook van goede kwaliteit! Ga zo door!
Mooie grote keuze aan kaarten , soms vind ik het samenstellen van de tekst etc. wel wat lastig
leuke kaarten, veel keus en altijd netjes optijd bezorgd
vind het soms jammer dat je bij het bewerken als je op het pictogrammetje van de binnenkant/ overzicht klikt ,
niet kan bewerken. Geen drama maar misschien een puntje!

Ook als je een kaartje wil bestellen dat je bij een eigen cadeautje wil doen, is het jammer dat er een adres opstaat. Er is hiervoor geen mogelijkheid om dit balnco bij je thuis te laten komen.
Zeker in deze tijd, doet een kaartje zo veel. Kids die jarig zijn, kun je wat lekkers opsturen. Iemand die 50 wordt, zelfs een fles bier. De ontvangers zijn stuk voor stuk zo blij ermee.
Ik acht Kaartje to go als een heel betrouwbaar bedrijf. Ze doen wat ze beloven en ik ben nog niet een keer teleurgesteld geweest in een bestelling. Kortom: complimenten!