Certificaat

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

jrpass.com/nl
jrpass.com/nl
JRPass.com is a global specialist in the Japan Rail Pass, a rail ticket that allows travellers the freedom to explore Japan through free use of the entire Japan Rail network, including the world famous bullet trains. With our vibrant online community, dedicated expert support team and and class leading price, service and delivery speeds, we're confident that we can make your trip to Japan simply sensational.

Meer

Minder


Authentieke beoordelingen

  • Beoordelingsdatum
    (nieuwste eerst)
  • Beoordelingsdatum
    (oudste eerst)
  • Beoordeling
    (hoogste eerst)
  • Beoordeling
    (laagste eerst)
het is prettig om een kaart te hebben die bijna op alle trajecten te gebruiken is maar het zou iets moderner kunnen, ipv een papieren uitgeprint kaartje die ik op een station in Japan moet halen na overhandiging van een voucher, een plastic pasje of eventueel op je telefoon. ook zou een app waar je zelf je treintickets kan boeken handig zijn in plaats van dit ook weer bij een balie te moeten regelen.
De bestelling ging eenvoudig en de pass werd heel snel geleverd. Er is niets wat ik graag verbeterd zou willen zien. Ik ben zeer tevreden
Uitstekende service. Goed op tijd.
De aa schaf en verzilveren can de pas was eenvoudig en wij werden zeer vriendelijk geholpen door het JR personeel.
Zeer en zeer teleurgesteld..... Onze reis in Japan verliep voorspoedig tot het activeren van de railpass. Er bleken helemaal geen tickets te zijn verzonden/toegevoegd aan de mail met "e-tickets". Telefonisch kon ik niemand op de site hierover bereiken/chatten, gewoon 0.0 service. Hierdoor zijn wij gestrand op Osaka en hebben wij 2 hotels moeten omboeken. Laat staan de extra kosten hiervoor. Vervolgens kregen we pas de dag later reactie en nieuwe e-tickets opgestuurd. Dit was echt mosterd na de maaltijd, niet eens een excuus en onze dagen dat wij die pas zouden gebruiken, compleet in de soep gelopen. Inmiddels tijdens de reis dit proberen los te laten. Nu eenmaal thuis, schrijf ik hiermee een officiƫle klacht en eis ik een refund....!! Hoor graag z.s.m. van jullie.


Very, very disappointed..... Our trip in Japan went smoothly until the activation of the rail pass. It turned out that no tickets had been sent/added to the email with "e-tickets". I could not reach/chat with anyone on the site about this by phone, just 0.0 service. This left us stranded in Osaka and we had to rebook 2 hotels. Let alone the extra costs for this. Then we only received a response the next day and new e-tickets were sent. This was really disappointing, not even an apology and our days that we would use that pass were completely ruined. In the meantime, during the trip I have tried to let this go. Now that I am home, I am writing an official complaint and demanding a refund....!! I would like to hear from you as soon as possible.
Snel geleverd. Wel veel drukte bij het omwisselen. Verder zou een toelichting voor het gebruik van de automaat op de stations voor de Shinkansen nuttig zijn.
Please keep up the excellent work JR does, also in the countryside.
Heel vlotte service
Prinakaart. Jammer dat hij zo klein is. Kans op verliezen us groot.
De pas maakte het reizende leven in Japan er een stuk makkelijker op. Nu nog even regelen dat de pas op alle shinkansens geldt.

Loading...

Het eKomi zegel