Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Inktmedia
Inktmedia
Inktmedia is de grootste en goedkoopste in het online verkopen van A kwaliteit compatible en originele printer supplies zoals Inkt patronen, Goedkope cartridges, cartridges navullen, Laser toners en Foto papier.

Al vaak gekocht. Veel opgehaald en tegenwoordig laten verzenden
Helaas moet ik zeggen dat ik zeer ontevreden ben,
Moest betalen voor pakket post, maar was brievenbus post!
Na telefonisch contact geld terug, lijkt op proberen om extra geld te innen!
Bovendien waren de cassettes ongelijk half vol gevuld en dat voor die prijs, dus ben niet tevreden zacht uitgedrukt.
Zo houdt je dus geen klanten, gelijk de laatste bestelling geweest.
Met vriendelijke groet, ***
Prima service en snelle levering. Ook wordt alles goed en zorgvuldig ingepakt en perfect afgeleverd.
Drie inktpatronen besteld, 2x foutief geleverd en eenmaal zelf verkeerd besteld.Directe reactie op mijn mail.
2 Dagen later drie correcte patronen, met post nl in de bus ontvangen.
Verkeerde gratis, met envelop retour afzender.
***
snelle bezorging tegen aantrekkelijke prijzen
Huismerk inktpatronen voor een HP printer besteld bij Inktmedia.com. Zij hebben de bestelling vlot en correct verwerkt. En de inktpatronen werken prima.
Inktmedia al levert diverserse jaren kwalitatieve en betrouwbare inktcartridges. Naast dit gegeven is zij tevens zeer snel met verzenden. Al jaren een tevreden klant.
als mijn inkt op is bestel ik mijn inkt altijd hier.epson workforce 2750
de cartridges werken prima ( alleen ze geven eerst een melding geen origineel ! )
1 x wegens vakantie ergens anders moeten bestellen ( anders zat ik 1 week zonder inkt)
en warempel deze hadden dat probleem niet
prijs mss iets hoger maar niet veel.
wel op het laatst bij deze andere firma , uitdroging,s verschijnselen

dus hou ik het maar bij de cartridges van inktmedia top !!
super snelle levering ook tijdens afgelopen kerst dagen
mvg, ***
Ik had voor deze cartridges gekozen omdat ze én de meeste inhoud hadden én de laagste prijs. De cartridges werden meteen de volgende dag geleverd. Tot zover niks dan lof en als het hierbij bleef 5 sterren, maar ...
Helaas werden de cartridges al na enkele prints niet meer herkend. De klantenservice van Inktmedia.com reageerde vrij snel op mijn klacht. Ik kreeg een oplossing voor Windows terwijl ik op een Mac werk. Daarna kreeg ik het advies op YouTube op te zoeken wat de oplossing was. Na een paar uur zoeken op YouTube/internet heb ik het maar opgegeven. Jammer!