Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

ikwilzonneenergie.nl
ikwilzonneenergie.nl
Zonne-energie sets en losse solaronderdelen voor huis, camper, boot, strandhuis en tuinhuis. Specialist in 12V, 24V, 48V, 230V en 400Volt zonne-energie electriciteit. A-merk solarprodukten kunt u kopen in de webshop tegen de beste prijs en service!

Via Google hier terecht gekomen.
Heldere beschrijving van precies wat ik zocht.
Prima prijs.
Daarna gelukkig ook een afhandeling zoals ik hoopte, dus nette levering die ik helder kon volgen.
Hier is toch niets op aan te merken. Dus maximale sterren van mijn kant.
Gewoon heel goed geholpen en alles perfect en compleet afgeleverd overal is aan gedacht dik tevreden.
Snelle levering met een goede informatiestroom betreffende de levering.
Hoi,

Victron is degelijk materiaal, maar het is het advies van Frederick dat het verschil maakt.

Bij 2e bestelling moest ik opnieuw een account aanmaken, terwijl ik dat bij 1ste bestelling al gedaan had.

Groeten,
***
Perfecte service
Bestelling is prima afgehandeld.
Het heeft alleen in de voorfase erg lang geduurd voordat een vraag m.b.t. het bestellen werd beantwoord.
Daarom 1 ster minder.
Had jaren geleden een charge controller bij Harrems gekocht en mocht het ophalen in Purmerend. Was toen zo vriendelijk geholpen dat jaren later wanneer ik een nog grotere zonnepaneel wenste "Ikwillzonneenergie.nl" was de beste keuze. Op de omschrijving van de order had ik een vraag over de bekabeling, ik werd gebeld en weer uitstekend geholpen met een stuk verlengkabel aan het paneel vast. Echt super service. Het zonnepaneel is beter dan verwacht mijn accu staat nooit lager dan 97% zo krachtig is die. Ben zeer tevreden en zal zeker terugkomen bij mijn volgende zonnige uitbreiding.
Product snel geleverd,dik te vreden een aanrader!
Top, snel geleverd.
Hele fijne behulpzame winkel. Met zorg wordrn de artikelen ingepakt en komen zoals afgesproken aan. Een aanrader