Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

ikwilzonneenergie.nl
ikwilzonneenergie.nl
Zonne-energie sets en losse solaronderdelen voor huis, camper, boot, strandhuis en tuinhuis. Specialist in 12V, 24V, 48V, 230V en 400Volt zonne-energie electriciteit. A-merk solarprodukten kunt u kopen in de webshop tegen de beste prijs en service!

Ik wilde me bestelling veranderen. Contact gezocht en vriendelijk aan de telefoon een gesprekje gehad. Zelf dat de bestelling later kwam. Vriendelijke webwinkel met aandacht voor de besteller!! Top ***
Goede snelle afhandeling, nette spulletjes
Altijd een snel antwoord en snelle verzending. Zeer tevreden.
Voortreffelijke steun op weg naar een groene toekomst!
Snelle leveringen en super kwaliteit!
Prima informatie per telefoon gekregen.
Met de verzending ging het niet helemaal goed.
Woensdag kwam een doos met hulpstukken en donderdag het zonnepaneel. Voor de montage op de camper niet echt een probleem.
Goede service en uitleg
zeer tevreden en een heel prettige afhandeling van de bestelling.
Voor mijn zeiljacht was ik opzoek naar drie nieuwe boordaccus. Deze vond ik voor een goede prijs bij Harrems Zonnepanelen. Nadat ze besteld waren heb ik ze bij de zeer vriendelijke eigenaar opgehaald. Ter plekke heeft hij professioneel een aantal stroomkabels op maat gemaakt. Inmiddels zitten ze in de boot en werken ze perfect. Bedankt voor de service en ik kom zeker nog bij je langs voor zonnepanelen op mijn huis.
De bestelling is uitstekend uitgevoerd. Meegedacht met de diverse oplossingen en mogelijkheden en wijzigingen. Alle vragen werden prima opgelost en met geduld!. Super tevreden!