ikwilzonneenergie.nl
ikwilzonneenergie.nl
Zonne-energie sets en losse solaronderdelen voor huis, camper, boot, strandhuis en tuinhuis. Specialist in 12V, 24V, 48V, 230V en 400Volt zonne-energie electriciteit. A-merk solarprodukten kunt u kopen in de webshop tegen de beste prijs en service!

Er wordt bij vragen goede informatie gegeven. De bestelling wordt snel encorrect afgehandeld.
Hallo, op zich ben ik zeer te vreden maar ik heb wel een op merking en dat heeht mijn en jou extra kosten gegeven.
Als volgt bij de bestelling stond dat de connectors gratis gemonteerd zou worden prima ! maar dat is dus de eerte keer niet gebeurd en dat had bij de eerste bestellng vermeld moeten worden dat ik ook een kabel had moeten beslellen ik vond dit al wel vreemd.maar nergens stond dat dat moest ik dacht dit is extra sevice
***
zeer goede persoonlijke service!
Prima service, bestelling kon snel opgehaald worden. Ik ben dik tevreden met het bedrijf en ik zou het zeker aanraden bij een ander.
Snelle levering, zoals besteld.
En men reageert ook vlot als je iets te vragen hebt.
Prima!
***
Deskundig advies, goede bereikbaarheid, betrouwbare levering.
Mijn bestelling was een paar stekkers en kabeltje,dus niet zo moeilijk. Ben wel tevreden over de levering
Snel en prima afgehandeld
Van bestelling, betaling tot levering uitstekend verlopen, mails gehad van bevestiging van bestelling, van verwerkte betaling, van verzending, met tracing van het pakje,... Nu nog zien of alles werkt, want dat weet ik nog niet, maar tot hier toe 10/10. Kan echt niet beter, een aanrader !
Via internet besteld, snel voorradig en op kunnen halen.
Alles netjes geregeld, compleet pakket.