hopt.nl
hopt.nl

Dorothea was super patient to solve the issue and it was DHL matter so thanks for helping
Lekkere biertjes voor een goede prijs, zeker met de actiecodes die ze soms uitgeven. Biertjes worden makkelijk bezorgd en kunnen ook als cadeau gegeven worden. Jammer is dan wel dat de ontvanger al een mail krijgt met precies welke bieren hij gaat krijgen, mailtje met "[persoon] stuurt u een bierpakket!" zou leuker zijn.
Bierpakket "trappist" bevat een mooie collectie Trappist-bieren, goed en veilig verpakt en sneller geleverd dan werd aangegeven bij de bestelling. Een aanrader dit "proef"- pakket!
Alles helemaal prima verlopen met dank aan Dorothéa!
Heb m’n perfect draft jaren niet gebruikt maar nu ik Hopt.nl heb gevonden weer volop. Ze hebben heerlijke bieren voor een redelijke prijs op de tap. Echt super. En ook binnen een paar dagen geleverd.
Ga zo door!
Zeer tevreden! Snelle levering en een mooie variatie aan producten. Bij mijn laatste bestelling is HOPT een blik bier vergeten bij mijn bestelling te doen, maar dat werd snel en goed opgelost (mocht kiezen voor een tegoed (prijs van bier + 2 euro extra) en na 1 dag ontving ik het al). Dit is pas de eerste keer dat het gebeurde (heb iets van 5 bestelling al gedaan).
Makkelijk bestellen en snel geleverd.
Prima prijs en prima kwaliteit!
Zeer nette en snelle bezorging! Mooie prijzen! Top
Bestellen gaat prima. Retourneren van de vaten is een drama.