Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

home24.nl
home24.nl
Wonen doe je op jouw manier. www.home24.nl - enorme selectie aan meubels, lampen en accessoires - CO₂-neutrale verzending & retour - 30 dagen retourrecht

Mooie producten met een snellere levering dan in eerste instantie op de website wordt aangegeven
Alles fijn afgewikkeld. Zeer tevreden
Ik ben zeer tevreden
Vreemd om nu al om mijn mening te vragen terwijl ik pas over een maand of 4 mijn stoel krijg.
Verzendkosten erg hoog.
ik heb het product nog niet ontvangen. Jullie zijn wel heeeeel erg vroeg met deze evaluatie. De reden dat ik 3 sterren geef en niet meer is dat er eenvandaag verschil zit tussen de aangekondigde levertijd op de site en de levertijd na betaling op de orderbevestiging. Graag actuele levertijden publiceren op de site
De bestelling was veel sneller in huis dan aangegeven wat erg fijn was.
Snelle verzending, netjes verpakt en mooi product!
kijk even of het artikel wel geleverd is voordat je vraagt om het te beoordelen
heb het productt nog niet, wel goede en volledige informatie
het bestelde is nog niet geleverd dus is een beoordeling nog niet aan de orde . Heb wel op de dag van de bestelling 20/07 nog een vraag gesteld over het bestelde item ,maar wacht nog steeds op antwoord . Hoop dat de bestelling conform afspraak 27-28/ 07 geleverd wordt . Daarna zal ik indien nodig beslist reageren . Kan op dit moment alleen een aantal sterren geven voor de wijze waarop het eerte kontakt verlopen is .