hollandgold.nl
hollandgold.nl

J J v
Zeer tevreden ! HOLLAND GOLD is betrouwbaar en actueel en voordelig met levering aan huisadres; overigens ook mooie en duidelijke website.
Paul H
Zoals gewoonlijk goed.
Gerard v
Vlotte respons op bestelling.efficiente bezorging.
Prettige sfeer ten kantore bij persoonlijk afhalen.
g g
Snelle, correcte be- en afhandeling.
arnold v
Goed product en prima service.
E. N
Niets op aan te merken, zoals altijd uitstekende levering! En Micropakket was er keurig binnen de opgegeven tijd. Het enige wat ik miste was een bevestigingsemail zodra het verschuldigde bedrag via iDeal door Hollandgold ontvangen is. Maar telefonisch deze bevestiging krijgen ging ook prima.
Maleene d
Prima en snelle service. Enig minputje was het vervoer: de chauffeur had het kunnen afgeven aan een huisgenoot maar vergat te vragen naar mijn ID. Jammer nu moesten we een dag langer wachten.... en weer zorgen dat er iemand thuis was.
Ehab d
Tevreden ☺
Dirk V
Prima afhandeling, discrete bezorging.
MichaelA
I did not receive my coins yet. When I check I see the micropaket people say they left a note, we have also received no note. I understand it is sort of tough with construction on our street, but my wife was home all day last wednesday, thursday and friday, I dont think they came at all.
hollandgold.nl Geachte heer/mevrouw,

Dat is vervelend om te vernemen. Wij hebben direct contact opgenomen met de vervoerder Mikropakket en hebben het probleem besproken.
Uit het mail contact met u heb ik begrepen dat u het pakket de volgende dag in goede orde heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Het team van Holland Gold