Holland Gold
Holland Gold

De bestelling is naar tevredenheid afgehandeld.
Holland Gold geeft een eerlijk advies. Zij adviseren de klant in een persoonlijk gesprek en kijken daarbij goed naar de spreiding van zijn geldelijke middelen vanuit zijn of haar perspectief. Dus behalve een goede en verantwoorde mix staat waar klant zich goed bij voelt centraal. Dat vind ik zeer waardevol en geeft vertrouwen!
Ik ben dus zeer tevreden over Holland Gold; het kan eigenlijk niet beter!
goede afhandeling van orders. Ik zou het persoonlijk op prijs stellen om meer updates te krijgen tussen plaatsen van de order en levering, bijv. iedere week een korte status mail met laatste verwachte leverdatum
Ik vind het heel prettig dat de aankoop zo zorgvuldig is afgehandeld én dat jullie me de tijd daarvoor gaven (want de bank had nogal wat tijd nodig). Ik vind het ook heel prettig dat ik behandeld word als een persoon, als de persoon die ik ben, en niet als een nummer (wat helaas toch ook voor komt in onze wereld, best vaak zelfs).
bedankt hoor!
Hele goede service. Je wordt ook regelmatig op de hoogte gehouden.
Ik ben heel blij met de wijze waarop ik tegemoet getreden word door jullie. Jullie lichtten me goed voor, hielpen met keuzes maken, hadden geduld en begrip met mijn twijfels en de tijd die ik nodig had om keuzes te maken. Ik heb meerdere bestellingen gedaan omdat het echt is stapjes moest voor mij: omdat ik het niet in 1 keer kon overzien. Ik heb nog nooit iets via internet besteld en bankier ook niet via Internet. En dat maakte allemaal niks uit: jullie boden ook andere wegen en vonden dat vanzelf sprekend, om dat zo te doen. Dat vond ik heel erg fijn en heeft me zeer geholpen. Hartelijk dank.
Fijn dat HollandGold belde na vastlopen betalingstraject.
Eenvoudig en gemakkelijk bestellingen te plaatsen.
Klantenservice is zeer klantvriendelijk.
Een aanrader voor iedereen die wilt beleggen in goud en/of zilver.
Zijn al langere tijd tevreden klant, en ook nu is alles weer naar twens afgehandeld
bestelling zeer goed afgehandeld,, had zelf problemen met invoeren van gegevens , maar na meerdere malen telefonisch kontakt is alles door de vlotte telefonische hulp zeer goed afgewikkeld.