Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Heldere5er
Heldere5er
Vijver webshop en vijveradvies voor alle vijverbezitters en nu ook biorb aquariums, nu met showroom

perfect
Juist geprijsd. Waarom kleine onbreekbare artikelen niet in een enveloppe verstuurd worden begrijp ik echter niet? Leverttijd was ook best lang.
Ik ben super tevreden over de biorb winkel was even geduld hebben met de levertijd van een bestelling die niet op voorraad was en door corona maar uiteindelijk binnen gehad en het werkt perfect eindelijk verlichting in mijn biorb halo 30 . Zeer goede communicatie met de winkel en ook als ik iets niet wist van de biorb kon ik dat vragen en kreeg ik goede feedback dank jullie wel ik zou het dus ten zeerste aan raden om hier uw biorb spullen te halen en of bestellen .
Alles naar wens verlopen. Snelle levering. Mailcontact gehad ook snel en duidelijk antwoord.

Enige wat ik ( kan ook aan mij liggen)onduidelijk vind is dat ik niet meteen op de site kan bestellen of in winkelmand kan doen maar dat ik dan ergens op moet klikken voor op de bestelsite te komen.
Mijn bestelling keurig netjes afgehandeld
Snelle en correcte levering.Niets op aan te merken.
Altijd super goed geholpen, nemen alle tijd voor je en dringen niets op,personeel zeer vakbekwaam!!!! Online bestelling prima op tijd binnen.... kortom ben een zeer tevreden klant
bestelling via het internet werd keurig netjes bezorgd op mijn huisadres. Top!
Tevreden met de bestelling.
Goede service snelle levering en alles ziet er top uit.
Ga zeker weer nieuwe bestelling doen.