Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Heldere5er
Heldere5er
Vijver webshop en vijveradvies voor alle vijverbezitters en nu ook biorb aquariums, nu met showroom

De opgegeven levertijd (die overigens niet duidelijk wordt gecommuniceerd bij de bevestiging) is inmiddels overschreden zonder bericht daarover. Navraag over de levering werd wel prompt beantwoord, maar vooralsnog zonder resultaat. Als 7 dagen levertijd niet haalbaar is, vermeld dat dan duidelijk bij het product, dan had ik naar een andere leverancier gezocht.
bestelling was snel geleverd en in de winkel hebben we samen de nieuwe onderdelen voorgemonteerd. Het personeel was hierbij heel behulpzaam, ook met advies over de beste opzet met ook nog wat extra onderdelen om de UV lamp stabieler te maken. Zeer goede ervaring, zoals altijd.
al jaren lang ben ik een tevreden klant en heb geen reden dat te veranderen
Erg tevreden over service en aanbod
Ieder jaar bestel ik voer en een UV lamp en die zijn altijd snel af te halen en voor een mooie prijs.
Goed advies, goede service en nette prijzen. Veel fijner dan een webwinkel.
Ik ben zeer tevreden de reparatie is nog niet helemaal uitgevoerd maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat de lek in de vijver komend voorjaar opgelost wordt.
Fijne samenwerking voor onze vijverklussen!
Komt afspraken netjes na
Geweldige fijne service.Goed gecommuniceerd over mogelijke vertraging van een onderdeel. Fijn bedrijf en geheel betrouwbaar