Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Netjes. Op tijd. Super tevreden. Er gaan iedere dag 3 golden retrievers in. Nat vies en modder. Oud ruikt niet naar hond. Bekleding blijft schoon. Pasvorm naar type auto is ook heel perfect.
Het kost wel wat….. maar zó perfect! Behoud van je auto en het ziet er supersteak uit en is makkelijk schoon te maken. Erg blij mee
I would give 6* if the price would be lower but what they promised they definitely delivered.
Echt een geweldige kofferbak beschermer die perfect langs alle randjes en bochtjes past in onze bmw 2 serie. Het klittenband blijft prima zitten en daardoor blijft hij precies op z’n plek. We hebben wel een extra anti slip mat over de beschermer heen gelegd omdat we 3 Berner sennenhonden hebben. Alles is prima af te nemen met een vochtige doek en als we de achterbank (soms deels) plat willen hebben, dan is de beschermer gewoon makkelijk in delen te verdelen door de extra optie die we gekozen hebben waarbij we extra klittenband stukken hebben en de rugleuning dus geheel of in delen plat kan en toch overal beschermt blijft.
Kortom het is de best hoge aanschafprijs meer dan waard!!!!
Goede kwaliteit en pasvorm. 1x twee producten retour gestuurd, zelf 35€ aan kosten gemaakt. Nu 3 weken aan het wachten op restitutie (ruim ***€). Afgelopen donderdag zelf weer gebeld en toegezegd dat betaling al was verricht. Het is inmiddels maandagavond, nog steeds niets ontvangen.
Duidelijke website, prima produkt met uitstekende pasvorm. Aankoop snel en correct afgewikkeld.
Wij zijn uitermate tevreden.
Super oplossing en perfect op maat voor mijn auto. De duidelijke instructie zorgt ervoor dat het plaatsen niet mis kan gaan.
Het ziet er goed uit, mijn kofferbak blijft voortaan schoon, en wat er aan vuil of haar in terecht komt is snel te verwijderen.
Levering snel binnen 3 dagen.Top product!
Het vol doet helemaal aan mijn verwachtingen
Top
Hoes past perfect en is erg mooi in afwerking.