Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

karin p
Heel tevreden. Hoede kwaliteit makkelijk te bevestigen
Cees B
Prima ervaring, levering uiteindelijk toch binnen de voorgestelde periode van Max .20 werkdagen
Tot mijn verbazing werd 2 x geleverd en ontvingen wij een mail dat we niet hoefden te retourneren
Richard B
Perfect passend en snel geleverd
Esther G
Echt geweldig, lever tijd nog eerder dan beloofd. Een zeer goed handleiding: duidelijk, nederlandstalig, toegelicht met foto s. Kwaliteit boven verwachting, we hebben een Rottweiler die er nu bijna iedere dag een maand gebruik van maakt en de hoes ziet eruit als nieuw. Makkelijk schoon te houden, ben er heel blij mee.
EuniceB
De levering liet lang op zich wachten. En de "stickers" om het te bevestigen lieten al binnen een dag helemaal los.
Annet M
Bestelling kwam niet na beschreven leveringstermijn. Na contact binnen enkele dsgen wel geleverd. Mooi product, top.
Pieter K
Nette site, makkelijk te vinden wat je nodig hebt. Jammer dat de hoes voor de Mercedes GLE, bouwjaar na 2019 er nog niet is. De huidige hoes voldoet prima in onze 2e auto, graag ook nog een hoes gehad voor de Mercedes. Hopelijk komt deze snel op de markt.
Marrie R
Snelle nette levering, met goede omschrijving.
Ik heb de kofferbakbescherming al 2 jaar, de plakkers op de achterklep lieten los, doordat de automonteurs erbij moesten en te hard aan de plakkers trokken, daarna plakte het niet meer. Nieuwe plakkers goed te plaatsen.
Ik ben nog steeds dik tevreden met de hoes! Heb 2 lompe bulldogs, onder de hoes geen schade, ook de hoes zelf is en blijft erg mooi! Zeker zijn geld waard! Altijd makkelijk te reinigen!
Peter K
Het product past perfect, ziet er goed uit. Makkelijk te plaatsen.onze honden hebben nu een vaste plek in de auto dat makkelijk schoon te houden is. Ik was wel bezorgd of het wel aangeleverd zou worden. Uiteindelijk is het pakket aangeleverd het was wel duur maar al met al is het wel waard het past als gegoten
Annemarie H
Mijn ervaring is dat ik nog niet heb ontvangen