Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Irma M
Mooie hoes gekocht. Prima naar verwachting en op tijd geleverd. Zit ook prima pas in de auto. De uitgebreide instructies voor montage was fijn. Klantenservice heeft van te voren goed meegedacht in de opties. Een klein minpuntje; enige miscommunicatie in het Engels toen ik vroeg of de Tabs ook meegeleverd werden en niet alleen de Velcro strips (speciale tabs voor het meerdere malen gebruiken op bekleding zodat de stof in auto niet zo snel slijt) helaas was dit verkeerd begrepen zodat ik het antwoord ja kreeg dat alles meegeleverd werd maar uiteindelijk alleen de Velcro strips ipv de tabs waar de vraag over ging. Mogelijk kwam dit ook doordat de klantenservice niet (meer) beschikbaar in het Nederlands.was. Alhoewel mijn Engels toch wel redelijk goed is. Wel
Lastig voor mensen die het Engels niet machtig zijn dat ze doorgestuurd worden naar een Engelstalige site, en dan maar moeten zien hoe ze het duidelijk moeten maken. Verder dus prima product en levering volgens afspraak en maak nu een week gebruikt van het product. Geen idee wat slijtvastheid is over langere periode, maar naar het ernaar uit ziet gaat dit product wel een tijdje mee.
Sjoerd K
Goede service, perfecte pasvorm en mooi materiaal.
Ties V
Zeer tevreden. Prima verzending en top-uitleg. Na een uurtje was de klis geklaard. Nogmaals zeer tevreden over het product. Ga zo door!!!!!!
dirix S
All is good
Dianne P
Prachtige nieuwe auto(Audi A3) gekocht, rekening houdend met onze hond, gaat overal mee naar toe! Dus moest perfecte bescherming komen voor kofferbak en toch passend bij onze auto, dus mooi en degelijk. Nou dat is met deze bestelling GELUKT!
Maten doorgegeven en idd past Perfect, makkelijk te plaatsen met bumperflap gedaan voor inspringen vd hond, ik ben super tevreden en super blij met deze samenwerking met Hatchback Kompany! Niet goedkoop maar zo mooi dat ik dat al weer ben vergeten:)
Mike B
Netjes afgeleverd.
Product ziet er netjes en solide uit.
Duidelijke handleiding voor optimale installatie.
Sluit overal prachtig aan in de kofferbak van onze Ford Fiesta.

Hartelijke groet van een tevreden klant. ;-)
Corino v
Onlangs een compleet set gekocht voor mijn Karoq en binnen twee weken geleverd. Wat email contact gehad inzake wat vragen die ik had en deze werden netjes beantwoord. Vandaag gemonteerd en naar volle tevredenheid.
Michelle P
Simpel bestellen, heldere uitleg, keuze uit verschillende opties.
Mireille C
Zeer tevreden over de pasvorm en het matriaal.
Casper V
Product zelf goed idee, bestel en lever proces top, vooral door de goede volgbaarheid.

De instructie is op zich prima, maar wat ik wel als lastig ervaar: het bevestigen van de kittenband aan mijn auto - zorgt dit niet voor blijvende plakresten???