Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Richard v
Alles duidelijk omschreven en in beeld gebracht. Snel verstuurd en prima verpakt. Ik moet het product nog plaatsen.
Maayan C
De achterbak bescherming past perfect en ziet er mooi en stevig uit
Alleen het klittenband laat vaak op een bepaald gedeelte los,dat is jammer
Renate B
Onze vorige hatchbag (uit de UK) voor een Ford Focus beviel heel goed. Daarom nu weer een hatchbag voor de Ford Kuga, ditmaal uit Nederland. Helaas nu veel minder positief. De hoes past veel minder strak in de kofferbak en moet met tape vastgemaakt worden (had ik graag vooraf geweten). Daarnaast zit de klittenband voor de bumpervlap niet in het midden. Kortom, eigenlijk niet tevreden en teleurgesteld met deze nieuwe hoes..
Hans S
We hadden eest de verkeerde achterbakhoes besteld .
Maar mochten hem omruilen .
Alles is prima in orde gekomen .
Alles onzetten goed geregeld .
Fijn geholpen .
Querine C
Het is echt mooi, de binnenkant van de auto ziet er chique uit terwijl het heel functioneel geworden is. Met een nieuwe auto en drie grote honden in de auto wilden wij iets hebben waardoor onze auto niet vies en beschadigd zou worden maar dat de honden wel dagelijks mee zouden kunnen naar het bos. Wel is er een aanpassing nodig in de sjabloon voor de C4 space tourer, achter bij de wieldopen past hij niet zo mooi. Dat zal wel nog de maatvoering zijn van de C4 Grand Picasso. Ik zou het iedereen aanbevelen die hun auto makkelijk schoon wil houden!
Patric R
Echt super hoe je hier wordt geholpen top
sandra V
Super achterbak beschermer. Hij past perfect in mijn Nissan Qascai en het materiaal is dik en stevig. Blijft ook netsjes zitten zonder klitteband te plakken
Karin v
Wij hebben een totaal afgedekte kofferbak van onze Peugeot 308 en zijn heel blij! Past perfect en sluit mooi aan!! Geen hondenharen meer op de bekleding. Top service, goed op de hoogte gehouden en snel geleverd. Kortom gewoon doen! Wie wil er nou geen langere levensduur van zijn auto? Heel makkelijk te bevestigen en blijft mooi op zijn plaats. Twee super tevreden hondenbaasjes!!
Peter M
Mooi op maat gemaakt product, zit als gegoten bij de vw polo. Zeker een aanrader auto blijft een stuk schoner
Jo D
zeer tevrede