Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Heel tevreden over het product en de levering.
Ik twijfelde van te voren wel omdat ik het best prijzig vind, maar als ik nu zie hoe goed de beschermingshoes past en dat het ook echt stevig materiaal is ben ik blij dat ik het toch aangeschaft heb voor onze VW Golf Variant.
Hoes pas perfect in de auto.
Bij loshalen van de hoes laat klittenband die aan de binnenzijde auto zit , ondanks goed ontvetten toch los. Aanrader voor de firma om de ontvetter die zij hebben , moet je los bijkopen, standaard in het pakket te doen. Moet volgens mij kunnen voor de prijs die de Binnenhofs kost.
Ondanks dit een zeer tevreden klant . Product is zeker een aanrader.
Perfecte website met duidelijke omschrijving en foto's. Dankzij Hatchbag hebben wij in onze Volkswagen Polo een perfecte plek voor onze hond en is het schoonmaken zoveel makkelijker geworden. De pasvorm is perfect zoals beloofd.
Past goed en heel degelijk voor Doberman honden
past precies! ideaal
Degelijk en mooi produkt
correcte levering.
Is perfect op maat gemaakt voor mijn kofferbak
Zeer blij met de aankoop! Prachtige stevige kwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding zeer gunstig. Jammer dat model voor verhoogde achterbak nog niet beschikbaar was voor mijn vitara. Verder een klein min puntje: de achterklep sluit niet altijd meteen goed dicht. Zou dit product zeker aanraden!
Heel goede kwaliteit, perfect op maat van onze Volvo xc40.
Duidelijke site, correcte levering, goede pasvorm en degelijke materialen. Erg tevreden en de honden ook.