Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Bart S
Goed produkt en vrij snel geleverd. Past mooi in de auto! Erg tevreden.
mireillek
zeer snelle levering
J.C. V
De enige echte bescherming op maat die wij hebben kunnen vinden.
Snel geleverd
Tim R
Ik verwachtte na de informatie gezien te hebben op het internet dat het langer zou duren voordat ik het bestelde zou ontvangen. Op de website stond: "Verzending vindt plaats drie dagen na de fabricage van het bestelde product" of iets soortgelijks. Ik bestelde op zondag en de donderdag daarna had ik de hatchbag in huis. Of de kofferbakbescherming gaat werken voor mijn knotsgekken Hollandse Herderpup van bijna een halfjaar moet nog blijken. :-)
Danielle D
Alles is super de levertijd/ de pasvorm van de beschermhoezen van onze achterbak van de Yeti/complimenten!!
Arjan v
Wat een geweldige uitvinding! Super blij met onze op maat gemaakte kofferbak bescherming. Gemakkelijk bestelproces, heldere uitleg over het product en snelle levering we hadden onze bestelling met een weekje in huis.
Hans B
Besteld en past perfect in de Jeep. 1 klein dingetje is dat er met het linker kofferbak lichtje geen rekening is gehouden en de rechter wel. Geen probleem verder maar wel jammer. Levensduur nog meemaken. Na 2 weken montage is hij nog niet voldoende getest.
Muriel B
Website bleef hangen na het wijzigen vd bestelling. Ik moest opnieuw configureren, dat was jammer. Verder alles heel duidelijk!
Otto D
Geweldig mooie bescherming van de achterbak. Zowel de flap over de hoofdsteunen als voor over de bumper zijn mooi strak. Makkelijk af te nemen met een doek! Hond blij, baasje blij!
M.L.L. W
Perfecte kwaliteit, mooie passend oplossing voor elk automerk.