Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Cees V.
De bescherming voor de kofferbak is uitstekend. Goed passend. Hondeharen blijven uit de auto weg. Ze zijn voor de afelevering nooit aan huis geweest, terwijl wij zaten te wachten. Bij ophalen lag de hele plastic verpakking er af. Slordigheid vam de bezprgers.
Monica W.
Toch eerst even rond gekeken omdat ik het echt te duur vond. Toch overstag gegaan omdat dit opmaat is gemaakt en perfect past in onze auto. Wel de tape aangepast voor de klittenband laat snel los als mijn Labrador erin springt

Zeker geen spijt
Otto K.
Snelle levering, kwaliteits product. Heel tevreden.
Rob S.
Top product.
M’n tweede Hatchbag en zoals vanouds zeer netjes afgewerkt en past precies in de laadruimte van de auto.
Jean K.
Wij zien in zeer tevreden met het Produkt !
Het was een snelle levering, duidelijke instructie van de installatie en de kwaliteit is zeer goed!
Inge G.
Het artikel is naar wens gelevert, 1 onderdeel was niet meegeleverd. Dit is snel opgelost, een paar dagen later hadden we de autobakhoes compleet. Kwaliteit vd hoes is van mooie kwaliteit.
Arjan M.
Na een goed advies de kofferbakbeschermer besteld inclusief beschermer voor de achterklep zelf, en het deel voor over de bumper.
De instructie is klip en klaar helder. Het vrij van siliconen makenvan je auto voordat je het klittenband plakt is van essentieel belang. Maar als je de instructie goed volgt zit het muurvast en het past precies. Heel mooi. Ik had er wel een verkeerd setje klittenband bij gekregen ( van een andere uitvoering) maar geluktkig zaten er genoeg extra stukjes klittenband bij zodat ik me er mee gered heb. Het kost wat maar dan heb je echt een kwaliteitsproduct.
Iskander H.
Goede en snelle service en een prima product.
Ad B.
Prima communicatie en afwikkeling
Yvette d.
Mooi product, snel geleverd. Heel tevreden !!