Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Vriendelijke en heel behulpzame klantenservice. De bescherming past perfect. Het klittenband volgens beschrijving en zelfs met een kacheltje in de auto aangebracht maar dat laat aan 1 kant jammer genoeg los. Daar staat een bench tegenaan dus verder geen probleem maar toch jammer. Verder top.
Prima passende achterbak bescherming! Wel een hele grote bumperflap. Iets van 40 cm over de bumper zou genoeg zijn.
In eerste instantie had ik er geen goed gevoel bij, toch een hoop geld voor een redelijk onbekende webshop. Maar ze hebben alles meer dan waar gemaakt. Hij heeft een perfecte pasvorm en kwaliteit. Ook een zeer goede handleiding om hem te plaatsen. Hij is het geld meer dan waard!!! Echt een aanrader!!!!!
Mooi product paste heel goed. Voelt kwalitatief als een goed product. Zit alleen een beetje los op sommige plekken en de afneembare achterkant komt de velcro niet helemaal overeen.
Simpel om aan te brengen en het geeft een prima bescherming van mijn kofferbak. supperrrrr
Mijn bescherming voor de KIA Niro EV 2022 past prima.
Goede service, snelle levering. Product past perfect.
Zeer snel geleverd.! Enorme verbetering t.ov. de hatchbag in het vorige model van mijn auto. Geen geklooi met klittenband wat loslaat op kunststof, maar de onderdelen met klittenband aan zichzelf aan elkaar. Alleen twee stukjes op de dorpel van de kofferbak. In 10 minuten klaar..
Goed geholpen door de klanten service.
Perfecte pasvorm voor mijn Peugeot e-2008!
Heel erg blij mee.
Het zeil past perfect in de auto. Kwaliteit is goed en sterk. Uitleg van het plaatsen was duidelijk. En de opties met samenstelling waren goed. Daarnaast een snelle levering.