Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Annette S
Per abuis eerst de verkeerde autodeken besteld, geen probleem het is omgeruild voor de juiste .
Hij zit al achter in de auto👌Heel blij mee👍
Een aanrader voor hondenbezitters🐶
jasper s
Past perfect 👌🏼 Erg stevig
Tom H
Mooie pasvorm, degelijk materiaal en vlot geleverd. Ook de communicatie via e-mail verliep vlot en correct.
Rob P
Ik ben eigenlijk super tevreden alleen was het jammer dat er in de periode van 24 december t/m 2 januari niet werd uitgeleverd. Ik had de bestelling gedaan op 22 december en moest dus redelijk lang wachten op het product.
Daarnaast kwam ik er achter dat in de periode tussen de kerst en oud en nieuw een korting werd gegeven van ***%. Toen ik op 2 januari contact met u had deed u gelukkig daar niet moeilijk over en heb ik die ***% nog terug gestort gekregen, super dat dit snel geregeld was, maar jammer dat een bedrijf daar zelf niet mee komt.
Verder was de service uitstekend. Ik merkte dat ik een fout had gemaakt in mijn bestelling en ook dit is heel snel opgepakt en aangepast.

Het uiteindelijke product dat ik thuis heb gekregen ziet er erg goed en degelijk uit, vanuit mijn omgeving kreeg ik ook goede reacties.
Kortom het is een erg mooi product van een eerlijk en correct bedrijf.
Helene C
Eenvoudig bestellen, prima service, snelle levering. Doen wat ze beloven en mooi product, past goed in de auto. We hebben alleen niet het klittenband gebruikt in de kofferbak maar dat is wat ons betreft ook niet nodig. Alleen bij de hoofdsteunen.
Marco V
Leveringsdatum was ivm feestdagen niet helemaal duidelijk, maar werd telefonisch door de medewerker van Hatchbag goed geholpen. Pakketje is binnen gekomen en wordt dit weekend gemonteerd. Ziet er nu al erg mooi uit.
Lia P
Echt een goed product voor het geld! Ben er heel blij mee!
frits B
super netjes en dekt de achterbak volledig af, hadden we eerder moeten weten dit merk.
Michelle B
Wij zijn tevreden over de bescherming in de auto. Wij hadden de variabele laadvloer met in delen neerklapbare achterbank met bumperflap gekocht. Ik had gebeld of ik korting kon krijgen maar dat was niet mogelijk. Enkele dagen later geven jullie toch eindejaarskorting. Dat vind ik niet sympathiek. Ik wou graag nog de achterklep bescherming bestellen.. Kan u mij hierover terugbellen. Mijn nummer is ***. Met vriendelijke groet, ***
HarmJan N
contact en levering prima