Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Snelle levering met goede check vooraf om product op maat goed te kunnen fabriceren en leveren. Ik ben erg tevreden!
Past precieS. Makkelijk te installeren en schoon te houden
+ Goede materiaalkwaliteit
+ Goede afwerking van randen
+ Fraai op maat gemaakt
+ Snel geleverd
- De gevraagde stoelensplitsing in het scherm is niet aangebracht (bij Achter Plus). Ga ik waarschijnlijk toch nooit gebruiken. Wel handig om te hebben, voor als.
- De procedure met lijmen en klittenbanden wordt niet vooraf uitgelegd. Wat een gedoe.
Ik zal het gaan proberen. Getuigt wel van een hang naar perfectie.
Perfect op maat gemaakt hoes
Top levering
Slechte pasvorm in de kofferbak. Op de site kun je aangeven welke auto en welke kofferbak. De Hatschbak zak past net niet goed. Produkt is dus te duur.
Prima service en goede kwaliteit
Kofferbak bescherming voor onze Audi A3 hatchback uit 2013 besteld, deze past perfect en is van zeer goed en fijn materiaal gemaakt. De montage is eenvoudig als je de handleiding goed volgt.
De prijs is hoog, maar het product is van hoge kwaliteit, dus de verhouding is goed.
Kort geleden een op maat gemaakt gemaakt bagage hoes gekocht bij Hatchbag.
Kan niet anders zeggen dan dat ik uiterst tevreden ben, pasvorm is prima, het zelf monteren is een eitje en het materiaal is zeer sterk!
Ook de leveringstijd was prima in orde.
Nu inmiddels al een aantal weken intensief in gebruik!
Ik had dit veel eerder moeten kopen!
Heel goed en mooi product en zeker een aanrader en vele mensen zullen denken wel duur, maar echt het bedrag is het zeker waard. Want als je kijkt wat er allemaal te koop is en hoe snel die producten kapot gaan of zo vies dat je weer nieuw moet kopen. Dan maar even wat meer uitgeven en dit was een zeer goeie keuzen, want zit echt prima. En makkelijk schoon te maken.

Ook de levering was sneller dan verwacht. Een echte aanrader, maar wij hebben absoluut geen spijt en zeker waard die prijs.
Positief:
-Bestelproces was eenvoudig en simpel, metr duidelijke stappen
-Levering was snel
-Met vergelijkbare kofferbak liners is de prijs zeer competitief

Verbeterpunten:
-Sommige opties maken de prijs exorbitant duurder ten opzichte van wat je er voor krijgt
-De instructies kunnen iets duidelijker. De foto's proberen het duidelijk te maken, simpele lijntekeningen zou het installatieproces eenvoudiger en overzichtelijker maken
-labelling van de plakstrips met klittenband zou fijn zijn. Nu heb ik, omdat de instructie pas veel later kwam en niet geheel duidelijk was, de verkeerde klittenband strips (de losse) gebruikt waar 1 lange zou volstaan

Ik ben zeer tevreden over mijn hartchbag voor mijn cactus C4. Het geheel sluit mooi aan, de honden hebben het nog niet van de bekleding afgekregen, en vooral de extra flap om over je bumper heen te leggne is een uitkomst om krassen te voorkomen.