Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Bart v
Hoewel ik door waarschijnlijk een misverstand in eerste instantie een niet geheel goed hoes kreeg, dit doordat wellicht wij het niet helemaal goed hadden begrepen en ook omdat de website hier niet geheel duidelijk in was hebben wij een gratis omwisseling kunnen plegen en hebben nu de juiste hoes voor onze volkswagen, past heel goed en bedankt voor de service
Bas L
Duidelijke site, binnen de verwachte periode geleverd, duidelijke handleiding en boven een mooi passend cover in onze auto. Echt een super!
Wilco V
Snel en makkelijk het juiste product bij mijn auto gevonden. Het product zelf is van hoge kwaliteit en past perfect.
Bennie Draaijer
Een snelle levering, perfecte pasvorm en kwaliteit van het materiaal is zeer hoog.
Top investering om de kofferbak droog en netjes te houden. Onze hond vind de bumperbeschermflap ook heel fijn.
Zonder aarzelen springt zij nu in en uit de achterbak.
Anton S
Prima product, goed passend en conform afspraak geleverd.
Jan S
Past precies, mooi product
PM B
Helaas paste de Hatchback niet voor onze auto, heel jammer want het zag er heel goed en degelijk uit.
Zonder problemen retour en geld terug gehad.
Alfons T
Fantastische pasvorm en een zeer eenvoudige montage, snelle levering: kortom zeer tevreden,
Ieneke V
Mooie beschermhoes, stevig materiaal, mooie afwerking, past prima en makkelijk in de kofferbak aan te brengen!
P.J.M. T
WAT een POSITIEVE klantbeleving qua product,maar ook qua contact en ervice! Perfecte leverancier!