Hatchbag.nl
Hatchbag.nl

Ana S
Mooi produkt, op maat gemaakt en van goede kwaliteit. Zijn er zeer blij mee!
Twan v
Goede service, bellen of mailen erachteraan als zaken niet duidelijk zijn.
Voor mij zou het fijn zijn als de extra deken op de vloer ook klittenband had, dan schuift het niet bij het in en uitspringen van de hond, ondanks dat er touwtjes zitten.
Olivierv
Op zich ben ik heel tevreden met de hatchbag. Hij werd keurig op tijd geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden gedurende de levertijd. Er zijn twee zaken die voor mij echt een min scoren.
Allereerst de handleiding voor het monteren van de Hatchbag in de achterbak. Dit kan echt veel beter! Het is een hele minimale uitleg en daarnaast is het ook nog onduidelijk wat er soms bedoeld wordt. Zo staat bijvoorbeeld bij de uitleg “de groen gearceerde gebieden op het plaatje” terwijl er helemaal niets groen gearceerd is...
Ten tweede heb ik de hatchbag gekocht voor de Volvo XC90 “met de derde zitrij neergeklapt”. Ik heb een volvo XC90 zonder derde zitrij en hier werd geen keuze voor gegeven op internet dus heb ik de hatchbag besteld voor “de derde zitrij neergeklapt”. Dit gaf bij het bevestigen de nodige problemen omdat de onderkant van de Hatchbag vastgebonden moet worden aan de hoofdsteunen van de neergeklapte derde zitrij. Die is bij mijn auto dus niet aanwezig. Ik heb hier de nodige improvisatie moeten toepassen om de onderkant toch vast te kunnen maken.... Wellicht ook goed om op internet bij het bestellen een optie aan te geven om een Hatchbag te kunnen bestellen voor een Volvo XC90 zonder 3e zitrij.
Arie D
Ruim binnen de gestelde termijn afgeleverd. Duidelijke montagehandleiding. Pasvorm is prima. Ook de begeleiding bij het vaststellen van type kofferbakbeschermer is perfect. Is het geld dubbel en dwars waard. Geen last meer van hondenharen.👍
Tom A
Uitermate tevreden over de levering van -, de kwaliteit van - en de pasvorm van het product. Hij past precies. Eerder heb ik soortgelijke bekleding van de achterbak via een stoffeerder laten aanmaken, maar deze is steviger en past beter
Ezra K
*****
j S
ondanks de engelse organisatie goed contact en prettige comminucatie
Frits S
De bekleding (hoes) paste niet voor 100% in de achterbak.
Daarnaast ben ik wel zeer tevreden over het materiaal.
Echter de plakranden kunnen wel beter; laat af en toe los.
Levering was conform afspraak.
Mous v
Onlangs ontvingen wij de kofferbak beschermhoes. Wij zijn er heel tevreden over. Ziet er mooi en degelijk uit en past perfect. We hebben er voor gekozen om niet de bescherming te nemen voor als de achterbanken naar beneden geklapt zouden zijn. Wat ons echter niet duidelijk was, is dat je nu de achterbanken helemaal niet meer naar beneden kunt klappen zonder de hele beschermhoes los te halen. Wij gingen ervan uit dat die kon blijven zitten maar dat alleen de neer geklapte stoelen niet beschermd waren. Dat vinden we nu wel heel onhandig en dat zouden we er nu dus liever wel bij gehad hebben. misschien dat dat in de beschrijving wat duidelijker uitgelegd kan worden.
Jos P
*****