GSM-Repeater-Shop (NL)
GSM-Repeater-Shop (NL)

Doet het prima!
Om een connector te verzenden in een doos van een halve meter is ronduit belachelijk.
Ik vind het jammer dat u een coaxkabel levert die aan beide kanten is afgewerkt waardoor ik genoodzaakt was € 16,00 extra uit te geven. Beide zijden afgewerkt met een connector maakt het onmogelijk een goed afgewerkte installatie te maken.
Was even zoeken om de juiste plaatsen te vinden om de antennes te plaatsen.
Werkt dan ook uitstekend.
De levertijd die ze beloven op de site wordt niet nagekomen. Na contact gaven ze aan dat ze het te druk hadden en daarom 2 dagen later opsturen. Het meest kwalijke is dat ze van tevoren niet even contact opnemen om te vragen of dit ook een probleem is. Ik had het eigenlijk echt de volgende dag nodig. En volgens de site wat het op voorraad en zou het de volgende werkdag geleverd worden. De verwarring werd alleen nog maar groter omdat er wel direct na de bestelling een track en trace link van UPS ontvangen werd. Daarna bleef het akelig stil.
Producten zien er wel goed uit. Degelijk.
De belofte die ze doen op de site komen ze echter niet na. En dat kan gebeuren maar overleg dit dan even met de klant.
Bestelling prima gegaan, gemakkelijk `te installeren, en werkt ook prima. Het geheel was erg compleet en de kwaliteit van gebruikte materialen was perfekt. Enige wat minder was, was de gebruikers instructie, was uiterst minimaal, en ook op internet was verder niets uitgebreiders te vinden. Ondanks dit ben ik erg tevreden.
Prima GSM repeater, makkelijk te installeren, snel geleverd
Deze heb ik een jaar geleden gekocht en sinds toen heb ik nooit meer bel problemen gehad
Een geweldig systeem van GSM-repeater-shop. Super makkelijk te installeren en uit te breiden.
Heb hem nu twee maanden.
Dik tevreden.