Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

GSM-Repeater-Shop (BE)
GSM-Repeater-Shop (BE)

Steven W.
Goede site om onderdelen te bestellen. Snel geleverd en natuurlijk ook makkelijk te installeren.
Vandaag een kleine installatie gaan plaatsen en alles is goed verlopen enkel mag je NIET in de buurt een WiFi Acces Point hebben hangen want dat verstoord. Probeer ook de antennes zover mogelijk uit elkaar te plaatsen.
joeri t.
toestel werkt niet zoals het hoort nog altijd weinig bereik in de woning.
Pieter v.
snelle service, werkt heel goed
LUCAS N.
We hadden al een tijdje problemen met onze gsm verbindingen aangezien ons nieuw gebouw zeer goed geïsoleerd is. Na wat aanvragen kregen wij telkens zeer dure offertes. Vervolgens kochten we via GSM-Repeater-shop een kit aan. Na de eerste test kwamen we tot de constatatie dat deze zeer goed werkten. 2h later was de antenne op het dak gemonteerd en de kabels allemaal netjes weg geborgen.
Alain H.
vlotte en correcte levering
Koen E.
Alles werkt prima en een snelle offerte. Bedankt
Martin V.
Zeer tevreden , omdat men mij zelfs gecontacteerd heeft om mijn bestelling te optimaliseren voor het bedoelde gebruik. Trouwens ondertussen is alles reeds geïnstalleerd , Alles werkt perfect.
Rob V.
Snel geleverd . Degelijk materiaal . Eindelijk goede 4G in het hol van Pluto ....
maarten m.
Het product voldeed volledig aan de verwachtingen, goede prijs & snelle levering.
De installatie zelf was eenvoudig, ons gsm bereik in huis is nu perfekt !
nota : om wille van stralingsgevoeligheid gaat de gsm repeater s nachts wel volledig uit, want geen straling is nog altijd beter dan een beetje straling...
Bouwexpert *****)
Aram R.
Tevreden over de repeater, sigaal is verbeterd. Hebben snel de nodige hulp gekregen toen ik telefoneerde bij installatie.