GSM-Repeater-Shop (BE)
GSM-Repeater-Shop (BE)

Helaas hebben wij gemeld dat één van de onderdelen beschadigd is geleverd. Hierop hebben wij geen reactie ontvangen.
Mvg
We zijn zeer tevreden van onze ervaring bij GSM-REPEATER-SHOP. De informatie op de website is duidelijk en voldoende. Het bestellingssysteem is ook gebruiksvriendelijk. Het product was zeer snel geleverd en werkt perfect naargelang de verwachtingen.

We merken slechts twee kleine elementen op met betrekking tot het product:
- Het mounting systeem van de binnenunit kan beter en steviger. Momenteel hangt de unit redelijk los en niet recht.
- De buitenantenne is volledig waterdicht, maar de aansluiting van de kabel niet.
Zeer professionele aanpak, en het ding werkt nog echt ook.
Enkel de prijs en ook de afstelling van de @!£|?? antenne .... maar ik neem aan dat met wat geduld ik erin slaag om het maximum aan capaciteit eruit te halen
Ganse dag was er geen schim van ontvangst te verkrijgen door heel mijn appartement. Door deze antennes en versterker, is het probleem opgelost. Van mijn kantoor (kelder) tot de badkamer!
Zeer tevreden. Installeren was gemakkelijk. Merci!
Super gelukkig. Ik heb gebruik gemaakt van een 3g en sinds vorige week heb ik een 5g versterker. Werkt top
Prachtig product!
Goede service en snelle levering. Apparatuur werkt goed. Je hoeft niet in te loggen. Werkt direct.
Prima oplossing voor een redelijk bedrag.
Beste, goede service en garantie… 10 sterren