GSM-Repeater-Shop (BE)
GSM-Repeater-Shop (BE)

Calvin v
1 week in gebruik, tot nu toe bevalt de repeater prima, snel geïnstalleerd
GertB
Twee maanden in huis nu en bevalt top. De installatie is kinderlijk eenvoudig. We wonen in een nieuwbouwwoning, goed geisoleerd maar daardoor is bellen soms al lastig qua verbinding. Ik was dus een beetje terughoudend met een oplossing als deze, omdat hij door verdiepingen heen een signaal moet oppakken. Maar het werkt super goed.
Sven V
Steeds een deskundig en snel advies via mail. Nadien een correcte verzending, wat wil een mens meer hebben? THX!
Wout v
geen spijt van de aankoop, goed bereik met de GSM, goede snelheid.
ik heb geen minpunten
Tijs P
Dit is echt het beste voorbeeld wat een top GSM repeater kan doen. Moeiteloos veel apparaten er op en alles blijft snel werken. Nu zelfs ontvangst op zolder ondanks betonnen vloeren. Heel tevreden mee.
Jeroen A
Werkt perfect, nu eindelijk door het hele huis goede verbinding. Super makkelijk te installeren.
Daniel C
Eenvoudige installatie en prima werking. ik heb zelfs in de tuin verbinding en ook op de tweede verdieping van mijn huis.
Karel O
Persoonlijke aandacht ook na de aankoop. Met de RF EL10-L zie ik direct het verschil als ik de repeater in of uit schakel. Bij de voorinstallatie had ik de buitenantenne te dicht bij het venster geplaatst. Maar na telefonisch contact en goed advies met de GSM repeater shop was dat probleem snel opgelost.
Philip D
Eindelijk een product wat direct werkt en snel ook. Ben al een tijd bezig met een goed belsignaal in huis te creëren. Helemaal top!
Marc H
Snelle levering. Product werkt goed. Had nog wat vragen en deze zijn goed en duidelijk toegelicht. Erg blij met mijn nieuwe product en de goede service.