The Green Beauty Shop Nederlands
The Green Beauty Shop Nederlands
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

altijd tevreden over service
Snel aflevering! Goede producten!
Fijne producten en goede service!
Bestelling is perfect behandeld.
Heb eerst ook nog telefonisch contact gehad waar ik heel vriendelijk ben gehopen.
De nagellak is prima, dus begrijp niet dat er nog nagellak wordt verkocht met giftige stoffen, terwijl het zeker net zo goed is zonder deze stoffen
De topcoat heb ik ook gekocht maar die is mat, dat vindt ik jammer
***
Ik heb al vaker besteld bij the Green beauty shop en ben meer dan tevreden. Ik ontvang de bestelling altijd de volgende dag al bij een door mij gekozen afhaalpunt. Goede, eerlijke producten, het voelt elke keer weer alsof ik een cadeautje krijg.
Ik ken jullie bedrijf niet maar de pakket die verstuurt is goed gegaan
Goede en snelle levering.
Ik vind het heel goed dat er een optie is om de verpakkingsmaterialen tot een minimum te beperken.
Ik vind het milieubewust dat er merken zijn die natuurlijke producten verkopen, zoals Greenbeautyshop. Snel geleverd en fijne producten. Ik raad het zeker aan!
Ze pakken zo mooi in ♡