greenbeautyshop.nl
greenbeautyshop.nl
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

Super!
heerlijke producten die als echte cadeautjes waren verpakt. Alleen al het uitpakken was een verwennerij. De hennavan Pure geeft een mooie kleur en het blok conditioner is fijn in gebruik en ruikt heerlijk.
Wat mij nog wel handig lijkt is een rasp om de conditioner te raspen. dan wordt hij nog makkelijker in gebruik.
De webshop is prima klantvriendelijk en ik heb alles kunnen vinden wat ik wilde hebben. De bestelling werd supersnel geleverd en alles was keurig ingepakt tegen beschadigen.
Zeer tevreden.
Een "klantvriendelijk "bedrijf met een mooie site en prachtige producten .
De bestelling wordt zorgvuldig verpakt en snel geleverd .

Ben een tevreden klant !
Bestelling is snel al de volgende dag afgeleverd.
De shampoo werkt goed geen irritaties op het hoofd. De henna is nog niet gebruikt.
Mooie fijne make up. Snelle levering
Always great service!
Always fast deliveries. I can always get my regular product in which is from the brand called Zuii and not the easiest to be found in the Netherlands.
Ik ben erg blij met It's Pure- Natural Brown! Ik heb mijn haar nu 2 keer gekleurd en de poeder is zuinig in gebruik. De eerste keer was de inwerktijd ruim 3 uur en het resultaat was prachtig dekkend donker en glanzend! Tweede keer de uitgroei van grijs 30 minuten en daarna een uur al het haar. Resultaat minder bruin, met roodbruine gloed. Nu maandelijks bijhouden met een lange behandeling. Mijn haar voelt verzorgd en groeit goed!