greenbeautyshop.nl
greenbeautyshop.nl
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

snel en gemakkelijk mijn bestelling gedaan en heel snel ontvangen.
Snelle levering, mooie producten
Snelle levering en afhandeling.
vlugge levering, goede verpakking, goede service.
Produkten zijn zeer goed. Ben tevreden en ga nog bestellen bij deze firma.
De brownies zijn gemakkelijk in gebruik en geven een mooie natuurlijke kleur, 30 min intrekken was voldoende voor mijn lichtbruin haar, heb lichtbruin gemengd met warm goudblond en dit geeft een mooie warmbruine kleur.
Ben zeer tevreden hoor maar ik heb net 5 minuten geleden weer een bestelling geplaats sesa huid olie maar ik zie nu pas dat ik een korting kan krijgen voor 4 weken.

Maar ik heb net al me bestelling al geplaatst dus kan de kortings code niet invoeren. is het toch mogelijk? 10% is toch iets=)
Ik ben erg tevreden over uw natuurlijke producten en de snelle levering.
Zeer tevreden, in overleg nog iets toegevoegd en zodra bij jullie voorraad weer aanwezig was ( ik bestelde en toen bleek iets toch niet op voorraad), werd het naar ons opgestuurd. Produkten van Avril zijn relatief wel vaak uitverkocht, maar volgens mij ook wel snel weer leverbaar.
Erg snel geleverd!
het viel mij op dat meerdere artikelen niet op voorraad waren dit beperkt de keuze.

Verder prima!
Niet nodig. Alles is goed