Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

The Green Beauty Shop NL
The Green Beauty Shop NL
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

De Odylique sun screen bevatte korreltjes, die niet uitsmeerbaar waren. Ik heb zonder problemen een nieuw potje gekregen. Alles prima. Of het goed werkt tegen de zon kan ik nu nog niet zeggen, want we hebben nog zo goed als geen zon gezien met dit kwakkelweer.
Snelle levering en goede kwaliteit van de producten!
Prima
Goede en vlugge service bij vragen, ben tevreden en krijg altijd begrijpbare uitleg. De bestelling is goed verpakt en vlug geleverd.
Altijd weer blij om een bestelling te doen bij dit bedrijf. Producten zijn fijn en levering altijd op tijd. Ik ben tevreden.
Altijd goede, snelle bezorging. Fijn dat deze webshop de optie biedt om je bestelling met minimale verpakking te versturen.
Persoonlijke benadering bij contact en inspelend op de noden klant. Kwaliteit voor een juiste prijs. Mijn favorite online shop voor het moment.
Ik bestel altijd de henna haarkleuring chestnut en ik vind deze echt geweldig!
Ik ben vooral fan van de natuurlijke haarkleuring, maar de gewone henna valt meestal rood uit, dus ik ben super blij dat deze in een gewone haarkleur kan en toch gezond is!
De henna haarkleur is super goed dekkend, vooral als je wat grijze haren hebt. Ik kleur mijn haar ook zelf, laat het 3 uren intrekken en was dan mijn haar met conditioner, de haarkleur blijft ook super lang! Geweldig product en snelle levering!
Te vertrouwen, snel geleverd, netjes.

Producten ook netjes verpakt en goede kwaliteit.

Alles prima.
Perfect!