The Green Beauty Shop NL
The Green Beauty Shop NL
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

3 pakjes its pure henna kastanje gekocht. De verf pakt prachtig en dekt al mijn vele grijze haren. Mijn haar is zacht en heeft een mooie glans. Levering was ook snel en correct. Kortom: volgende kleuring bestel ik weer.
Ik ben zeer tevreden
prima service
Overzichtelijke website. Snelle levering. Goede communicatie.
Super producten!
Netjes ingepakt en heb het pakket goed ontvangen. De henna extra donkerbruin haarverf moest ik twee maal aanbrengen, omdat het de eerste keer niet grijsdekkend was. De tweede keer pakte de kleur beter en had ik de inwerktijd verlengt van 2 naar 3 uur en ik had een paar druppels appelazijn toegevoegd. Wel zijn er enkele grijze haren zichtbaar.
Snelle levering, snelle reactie.
Ik besteld de shampoo voor mijn moeder in het verpleeghuis. Haar haar zit heel mooi met deze shampoo. Voor het bestellen: het is lastig dat ik geen kamernummer bij het adres kan invullen.
Website info over product slecht klantenservice bericht gestuurd. Kreeg daar standaard reactie op met de melding dat het op eigen kosten teruggestuurd kon worden. Verkoop van product zonder dat erop staat wat het is en wat erin of enige beschrijving. Zeer ontevreden over hoe dit afgehandeld is.
Nette levering. Leuk ingepakt !