greenbeautyshop.nl
greenbeautyshop.nl
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

snelle levering! top!, duidelijke uitleg bij de poducten en de " probeerverpakking" van een paar gram, zodat je niet een hele flacon of tube hoeft te kopen en het kan proberen.
Prima service, snelle levering en de spullen kwamen prachtig ingepakt aan!
Goede service!!! Van bestelling tot levering alles perfect verlopen. Ga zo door!!!
Perfect±
Prima producten en uitstekende, persoonlijke service.
hele goede producten, duidelijke communicatie, goede levering, alleen maar positieve ervaringen gehad en al meerdere malen verschillende producten besteld, aanrader!
Snelle service. Wat ik jammer vind, is dat ik voorheen bij elke bestelling een proefje kreeg, maar dat is helaas niet meer het geval.
Ik heb inmiddels vaker besteld en ben tevreden over de nette en vlotte afhandeling van mijn bestellingen. De produkten komen netjes verpakt aan.
Overzichtelijke site, bestellingen worden netjes en snel afgehandeld. Zeer tevreden
In 1 woord geweldig!