The Green Beauty Shop Nederlands
The Green Beauty Shop Nederlands
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

snelle levering, lieflijk en met zorg verpakt, mijn hart maakt elke keer een sprongetje als ik soms het roze papier met strikje mag uitpakken . De artikelen welke ik ben gaan gebruiken door een overgevoelige huid kan ik stuk voor stuk tegen.
Wel jammer met de schoonheidspecialiste waar ik een afspraak mee had opeens niet door kon gaan en je vervolgens niks hoort. Dat zou mijn enige overweging zijn als ik verder ga kijken. Super bedankt tot dusver
Prima levering ! Prima produkten.
Ik ben zeer tevreden.
Goede natuurlijke producten en mooi verpakt. Echt een cadeautje voor jezelf. Ik ben fan!
Fijne producten en snelle levering
Snelle levering en ben zeer tevreden
Ik heb een mooi ingepakt pakketje ontvangen met Ash Brown Khadi haarverf. ***
Zeer tevreden over de producten en een snelle correcte levering! Heel blij mee.
Ik ben erg tevreden met mijn aankoop!
fijn dat er zo n bedrijf is met zulke zuivere verzorgingsproducten
bestelling is prima afgehandeld en snel
de bodylotion was tot mijn verrassing ingepakt
als cadeautje !!
Super service. Ik had een verkeerd artikel besteld. Contact opgenomen met de klantenservice en aangegeven dat ik een allergie heb voor bep ingrediënt. Zowel mail verkeer als telefonisch contact zeer goed. Hebben echt alle moeite gedaan om het in orde te maken.