greenbeautyshop.nl
greenbeautyshop.nl
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

Goede service en vlotte levering.
Ik word altijd zo blij als de postbode met hun spulletjes komt. Een feestje om uit te pakken. En de producten zijn top natuurlijk.
Het is een overzichtelijke site. Jammer dat sommige producten op dit moment niet leverbaar zijn. Prima producten
Altijd super blij met pakketje van the green beautyshop! Alsof je jezelf een cadeautje doet! Super leuk ingepakt en goede service!
Netjes en snel geleverd!
Snelle levering, keurig verpakt. Kwaliteit vd lipsticks medium tot matig, niks bijzonders en soms zelfs slecht, en dan is de hoge prijs wel exorbitant. (Heb vier merken uitgeprobeerd, voor in totaal een fiks bedrag).
Fijne producten en snelle verzending aken jammer dat er vaak een hoop producten niet op voorraad zijn die ik gebruik.
Ik bestel regelmatig bij The green Beauty Shop en ik ben altijd tevreden over de service en de snelle levering. Ook als je het pakketje ontvangt is er veel aandacht gegeven aan het aangekochte product die dan mooi ingepakt als cadeautje in het pakketje zit! Daar word je gewoon vrolijk van! Dank jullie wel 🙏🏽
Yes! Ga zo door! Alles top. Van de website tot aan producten tot aan bezorging en verpakking. Ik bestel altijd erg graag bij jullie!
Overzichtelijke site, fijne producten, snelle levering.