The Green Beauty Shop NL
The Green Beauty Shop NL
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

Goed
Zeer snelle levering. Goed verpakt. Kan het goed volgen met de tracktrace.
web site is anders kan niet meer selecteren op arc en sels krijg alleen schermen met lipstick,
Altijd prima
Goede producten en vlotte service
Ik heb bruine Henna besteld en het pakt super mooi uit. Ben er echt tevreden over en ga zeker opnieuw bestellen. Daarnaast ook zeker fijn dat er een snelle levering is.
De testers zijn niet idiaal en effectief. Parfum die ik heb gekocht was een gok, maar super heerlijk.
Ik gebruik al een tijdje de natuurlijke Haarverf. Ben erg tevreden en wil niks anders meer
Mooie producten, verzorgd ingepakt en goede levering. Echter, deze keer zat er een product bij waarvan het pompje niet werkte. Kan de shop niks aan doen maar is wel vervelend. Nu moet ik de hele dop eraf draaien om de olie eruit te halen. Jammer, want zo is het een stuk minder hygiënisch.
Goed bedrijf met correcte afhandeling en snel reageren op vragen. De bestelling wordt snel afgehandeld. Heb mijn bestelling altijd snel netjes thuis. Goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.