The Green Beauty Shop Nederlands
The Green Beauty Shop Nederlands
Dé groene beautyshop voor 100% natuurlijke & biologische parfums, make-up en cosmetica.

Zelfs de inpakking is geweldig! Ik ben super tevreden met de snellenservice en de aandacht voor het product.
Goede afhandeling
Netjes geleverd!
Goede originele producten (bijv. Henna Brownies) en snelle afhandeling van de bestellingen. De verzendkosten zouden wat mij betreft wel iets lager mogen zijn.
Snelle bezorging en heerlijke producten.
Heel tevreden over de producten, verzendkosten zijn wel redelijk hoog voor België.
Goed bedrijf met goeie natuurlijke producten. De bestelling is goed afgehandeld alleen werd mijn kortingscode niet verwerkt, dit zou terug overgemaakt worden maar dit heb ik nooit ontvangen zo ver ik dat kon zien. Ik hoop dat de kortingscode nu wel gewoon werkt want ik ga zo weer een order plaatsen :)
100% tevreden
Ik ben zeer tevreden over de producten, het fijne dat er verpakkingsvrjje mogelijkheden zijn en snel thuis. Geen vebeteringen, keep up the good work.
Super. goeie service altijd