Goldea Health
Goldea Health
Goldea Health is expert op het gebied van natuurlijke voedingssupplementen. Opgericht omdat wij geloven dat ieder mens een interne drive heeft voor een gezonder, gelukkiger en langer leven.

Fijne en pure supplementen waar ik, ondanks mijn gevoeligheid voor diverse voedingsmidddelen en toevoegingen, goed op reageer. En natuurlijk super dat alles vegan is!
Heel tevreden met mijn aankoop van het blaascomplex supplement.
Heel fijne supplementen, die makkelijk in te nemen zijn, en alles is zonder troep. De snelle levering vind ik ook heel fijn. Dat maakt dat ik steeds weer bij Golden Health bestel.
Fijne supplementen zonder rotzooi. Makkelijk te bestellen en snel in huis. Niet te groot formaat waardoor het ook voor de mensen die wat moeite hebben met pillen slikken nog goed weg te krijgen is. De magnesium is zeker mijn favoriet. Ik merk duidelijk minder spanning in mijn lijf. Ik ben een zeer tevreden gebruiker van de vitamine C, D-k, omega 3 en magnesium.
Fijne natuurlijke supplementen, die doen wat men beloofd. Ze zijn ook nog eens goed te slikken.
Goede kwaliteit, geen vulstoffen, kleurstoffen, conserveringsmiddelen en andere rommel die je liever niet in je lichaam wilt stoppen. Met die reden ben ik overgestapt op Goldea. Zeer tevreden!
Vitamine C is prima. De vitamine D knapt snel als je m uit de verpakking haalt.
Top producten!
Gemakkelijk te bestellen. Snel geleverd. Wel jammer dat je alleen verpakkingen met een maandhoeveelheid kunt bestellen. Jammer van al het extra karton. Maar verder super tevreden over de service en her product!
snelle levering. goede vegan producten.