Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Goldea Health
Goldea Health
Goldea Health is expert op het gebied van natuurlijke voedingssupplementen. Opgericht omdat wij geloven dat ieder mens een interne drive heeft voor een gezonder, gelukkiger en langer leven.

Jordy S.
Snelle levering en zeer tevreden met de magnesium 5 capsules.
Angela d.
Prima service, mijn eerste bestelling raakte kwijt in de post en ik heb kosteloos een nieuw pakketje gekregen.
Ook direct antwoord gekregen op mijn vragen over voedingssupplementen en de juiste doseringen. Verder goede ervaringen met de supplementen zelf. Ik ben erg tevreden.
Claudine D.
Gewoon een goed product. Daarnaast zijn de verpakkingen zo bedacht dat alles precies in een verzenddoosje past. Vind dat een mooie maar zeker milieu vriendelijke methode.
Ik slik nu 1 week astaxanthine en ik voel me echt beter heb meer rust en mijn huid ziet er ook beter uit minder vermoeid ben er erg tevreden over
Daniella d.
Ik ben tevreden over de supplementen van Goldea Health. De verpakkingen zijn mooi vormgegeven (niet onbelangrijk), ze bevatten een goede hoeveelheid vitaminen en ik vind het erg fijn dat ze vegan zijn. Ik merk na een week al verschil in mijn humeur, ben benieuwd hoe ik mij zal voelen over 6 tot 8 weken.
D S.
Heel fijn product!
Winkel D.
prachtige uitstraling, pure producten, werkzaam
Zeer goede service. Snel, accuraat en persoonlijk. De beste produkten. Mooie verpakking!
Anita V.
Prima producten, slecht leesbare verpakkingen.
Sandra W.
Ik merk echt een positief verschil nadat ik begonnen ben met het innemen van deze fantastische vitamines