Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Goldea Health
Goldea Health
Goldea Health is expert op het gebied van natuurlijke voedingssupplementen. Opgericht omdat wij geloven dat ieder mens een interne drive heeft voor een gezonder, gelukkiger en langer leven.

Echt een fantastische service! En hele mooie producten, raad het ten zeerste aan!
Ik ben een tevreden klant van Goldea!

Reden?::Professionele info van de produkten.
Snelle toesturing van de bestelde produkten via brievenbus.
Mooie en verzorgde uitvoering van de doosjes.
Fijne service en goed advies gekregen.
Tot nu toe tevreden met de supplementen van Goldea. Zeker de sleepsupport en de astaxanthine bevallen zeer goed!
Bij de aanmelding was het een drama..
Nu kampen jullie met een computer probleem waardoor ik wellicht mijn supplementen later krijg. Voor dit hoef ik toch geen ongemak van te voelen??
Word er niet echt blij van..
Bij bellen om te checken krijg ik niet altijd een helder antwoord..
Ik ben heel erg tevreden over de service en de supplementen! Als je een vraagt hebt, word je snel geholpen en de supplementen komen netjes aan door de brievenbus.
Mooie producten en een goeie service.
Super fijne supplementen. Plantaardig en natuurlijk, dat vind ik beide erg belangrijk. Ik voel me fitter en gezonder doordat ik m'n tekorten aanvul op een natuurlijke manier.
Het is heel fijn om supplementen te ontvangen op basis van een persoonlijk advies. De bezorging is perfect, gewoon in de brievenbus. Ik vind het heel prettig om supplementen te slikken in de vorm van capsules!
Makkelijke capsules, geen lastige tabletten om te slikken, snelle service en de pakketten is een geweldig idee.