Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Goldea Health
Goldea Health
Goldea Health is expert op het gebied van natuurlijke voedingssupplementen. Opgericht omdat wij geloven dat ieder mens een interne drive heeft voor een gezonder, gelukkiger en langer leven.

Goede kwaliteit en de bestelling was er snel. Ik vind het fijn dat alles natuurlijk is, zonder rotzooi. Het is mooi verpakt en past door de brievenbus.
Ik ben heel tevreden.
Prima service. Snelle levering. Fijn, dit platte brievenbus pakketje! De inhoud ervan moet ik langer uitproberen voor ik resultaat kan melden.
Ik heb de suplementen pas binnen dus de werking ervan kan ik nog niet weten. De bezorging etc was snel en prima maar de capsules met ASTAXANTHINE komen nauwlijks uit de verpakking,met gevolg oranje handen en troep, misschien iets om met de leverandsier te overleggen , vandaar drie sterren.
Prima ervaring
Snelle levering, mooie verpakking met duidelijke omschrijving. Allemaal natuurlijke ingrediƫnten,
De post had mijn eerste levering niet naar behoren geleverd. Ik ben heel netjes geholpen. Toen ik uiteindelijk een pakketje kreeg kan ik wel zeggen dat ik er heel blij van werd. Met zo veel zorg ingepakt.
Ziet er prachtig uit. Ben benieuwd hoe ik me ga voelen van deze krachtbommetjes.
Vriendelijk, goede service en snel antwoord als je vragen hebt.
Goede service. Snelle levering. Goede producten. Milieu vriendelijk verpakt.
De beste supplementen tot nu toe die ik heb geprobeerd!