Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier vinden via Gaslicht.com het beste aanbod.

overzichtelijk
Zeer eenvoudig en hartelijke en adequate hulp van een geduldige medewerkster. Eerst via WhatsApp en later toch even telefonisch.
De herinneringsmail werkt ook perfect.
Hoe simpel kan men het maken. Ik ga snel kijken wat de nieuwe App allemaal nog meer te bieden heeft. 👍
Erg gemakkelijk
Ja, gemakkelijk.
stap elk jaar over en de site is goed en overzichtelijk makkelijk om keuze te maken
prima is goed te doen
Overzichtelijk en doelgericht.
Heel eenvoudig en overzichtelijk. 1 klein puntje: Ik wist dat de overstap door gaslicht.com zou worden gedaan, ik kreeg die melding echter pas nadat ik op akkoord had geklikt.
Het was gemakkelijk vergelijken en alle gegevens zijn beschikbaar.
fijne rustige opgebouwde site met alle belangrijke zaken duidelijk zichtbaar en makkelijk te vinden