Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

Prima geregeld en goed te woord gestaan
Het was erg simpel om een nieuwe energiemaatschappij te zoeken
Gaslicht.com waarschuwt mij jaarlijks wanneer mijn contract afloopt. Ik heb daar al veel mee bespaard.
Ik had graag gezien dat de invloed van de belastingverhogingen per 1-1-2019 aan het overzicht worden toegevoegd.
Het ging perfect duidelijk en gericht.Niets aan doen
Alles is duidelijk omschreven.Zelfs voor mij is ermee om te gaan!
wederom makkelijke overstap ,na telefonisch contact goed geholpen met keuze van welkom premie budget energie van ***,- die ingaat bij afname *** kub en keuze overstap per eind datum huidig contract
Duidelijk, fijn om te kunnen vergelijken
Tevreden
Makkelijk, snel en geld bespaard!