Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

herinnering ontvangen, eenvoudige instellingen voor persoonlijk verbruik en erg simpel om over te stappen. Maak al jaren gebruik van gaslicht.com en naar volle tevredenheid.
Gewoon makkelijk.
Eenvoudig te regelen, zoals ook voorgaande jaren.
Ja super makkelijk om over te stappen en goed duidelijk waar de verschillen in zitten bij de verschillende leveranciers .
gaat heel goed
Ik maak al ongeveer 5 jaar gebruik van gaslicht.com en ben zeer tevreden. De meeste inkoop initiatieven kunnen niet tippen aan het aanbod welke ik elke keer weer kan uitzoeken bij gaslicht.com. Ik kan het iedereen aanraden om jaarlijks te doen.
Duidelijke vergelijking kunnen maken. Aanvraag nieuw contract was gemakkelijk te regelen.
prima en snel geregeld
Veel keuze en overzichtelijk
Erg tevreden, ik stap bijna ieder jaar over zonder problemen