Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

Zeer tevreden heelmakkelijk
voor zover ik kan overzien-betrouwbaar
Wederom alles prima verlopen, ben nu voor het 5e jaar op rij overgestapt via Gaslicht.com.
Ieder jaar minder betalen voor hetzelfde huis/verbruik, lachen toch??
Ga zo door Ben!!
Zeer overzichtelijke informatie en eenvoudige overstapservice.
Ik zou niet wat er verbeterd zou moeten worden. Alles was heel duidelijk en overzichtelijk. De website is wel verbeterd. Voorheen moest ik vaak mijn opgegeven verbruik aanpassen, omdat het steeds veranderde bij het zoeken naar een andere leverancier.
Makkelijk en overzichtelijk. Als ik bij gaslicht inlog kan ik mijn eerdere producten terug zien van afgelopen jaren. Ook de telefonische klantenservice heeft mij goed geholpen bij een vraag betreft overstappen. Zie tot nu toe geen verbeterpunten.
Makkelijk in te vullen op jullie website
zoals gewoonlijk vlekkeloos verlopen
Gewoon top!