Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

De routine van elk jaar braaf overstappen was dit jaar wel even anders! Maar door enkele telefoontjes met zeer goed geïnformeerde medewerkers van Gaslicht werden alle vragen snel beantwoord. Van wachttijden was ook geen sprake. Complimenten!
Waneer heb ik gas en stroom
Top advies en top bereikbaarheid!
Betrouwbaar, duidelijk, goed advies en goed bereikbaar. Erg fijn om te ervaren dat service nog bestaat.
Snel
Tot nu toe goede ervaring
zeer gemakkelijk
Goed geregeld
Geen verbetering, een geweldig goed gesprek gehad.
Heb zelf hersenletsel en ben zo geduldig en lief fenomeen!
Dat kom je niet veel meer tegen!
Nogmaals dank voor u fijne hulp bij het afsluiten van een nieuw contract in deze barre tijden.
Vr. Groet
Fijne site met goed zaken doen. Bij vragen en onduidelijkheden staat men je altijd vriendelijk en met raad en daad te woord. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Raad hen altijd aan bij vrienden. Gun hen ook een goede deal.