Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

We stappen nu al jaren over doormiddel van gaslicht.com, het is altijd goed en eenvoudig !!
Duidelijk en uitgebreid antwoord op mijn mail. Daarna uiterst vriendelijk telefoongesprek met goede tip.
Het is simpel en Het gaat altijd goed.
Duidelijke persoonlijke uitleg. Eenvoudige manier van aanmelden Dik tevreden.
jazeker
Makkelijke overstap. Heel overzichtelijk!
Hallo,
Ik heb zojuist weer een overschrijving gedaan. Wat ik in het proces mis is de mogelijkheid om de datum, waarop mijn lopende contract eindigt, te vermelden. Ik wil namelijk niet dat mijn nieuwe contract voor die datum wordt opgezegd aangezien ik dan mijn bonus misloop. Ik heb minimaal 30 dagen als opzegtermijn aangehouden. Ik wacht uiteraard het voorstel van de nieuwe leverancier af, maar ik had het ook graag zelf willen vermelden.
geen, alles eenvoudig. Nu wachten op de werkelijke besparing!
Nee, ben helemaal niet tevreden.Ze hebben geen leveringsdatum gevraagd.Ik heb zelf door omstandigheden ook niet goed opgelet.Maar nieuwe leverancier is gaan leveren ruim 3 mnd binnen het contract van mijn oude leverancier.Ik loop hierdoor de cashback van *** euro mis + een boete van *** euro.Ik had verwacht dat de nieuwe leverancier ging leveren nadat mijn contract bij mijn oude leverancier afgelopen was.
Eenvoudige overstap