Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

Zeer duidelijk overzichtelijke site. Fijn informatief gesprek met medewerker gehad.
Alles was zeer duidelijk en geen onoverkomelijke problemen, alleen ontbreekt het aan extra kosten voor terug levering
Helder en duidelijk
Zeer helder en duidelijk. Uitstekend om goede vergelijkingen te kunnen maken.
Goede vergelijking, makkelijke aanmelding !
Heel handig dat er een reminder gezonden wordt als je contract bijna afloopt. Fijn dat je heel handig kunt zoeken wat de beste aanbieding voor je is.
Super goed dat jullie dit doen. Ook de duidelijkheid wat jullie verdienmodel is vind ik heel herder en open. Heel goed.
probleemloos overgestapt
Eenvoudig om af te sluiten hoewel twee nagenoeg dezelfde aanbiedingen van Vattenfall wel verwarrend is.
Nog geen verdere ervaringen, maar vertouw op de club van ***!
prima service