Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

prima afhandeling
Graag wat betreft teruglevering een direct bedrag vermelden zonder allerlei informatie erom heen.
Super stap ieder jaar over . En heb zo een zeer voordelig energie tarief
Super eenvoudig!
Twee verbeterpunten:
1) Voor de echt luie mensen zou het mooi zijn als je kon inloggen. Zodat ik niet elk jaar al mijn persoons- en adres gegevens opnieuw moet intypen.
2) Een andere gedachten spinsel is dat je bijvoorbeeld Gaslicht.com toestemming geeft om slimme meter uit te lezen, zodat het verbruik van afgelopen jaar inzichtelijk is.
Beide opties zouden dan wel optioneel moeten zijn. Want ik vermoed dat heel veel mensen liever niet inloggen, omdat dit toch weer als extra handeling wordt gezien.

Laatste ding: Dat je elk jaar automatisch overschakelt naar de goedkoopste energie aanbieder, op basis van je historische verbruik. En zelf helemaal niks hoeft te doen :-) (Eventueel met vooraf de keuze gemaild, en als je het er niet mee eens bent, of je verbruik is veranderd de automatische keuze kunt aanpassen).
Klip en klaar vergelijken. Eenvoudig en snel te regelen. Al jaren voor ons de perfecte oplossing.
Erg gemakkelijk en overzichtelijk.
Kan alleen maar zeggen : ga zo door!
Het was inderdaad makkelijk ,maar de echte beoordeling kan ik pas geven als jullie leveren en als dat gaat zoals jullie beloven.
Overzichten van de diverse aanbieders zijn zeer overzichtelijk en alle prijzen zijn onderling keurig te vergelijken. Zeer eenvoudig om het energiecontract bij een ander af te sluiten
ik vind het zeer onveilig om me geboorte datum en telefoon nr verplicht in te vullen bij jullie is het natuurlijk goed beveiligd tot het tegendeel word bewezen 30% meer gehackt
gemakkelijker kan niet, alle info direct beschikbaar