Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

De overzichten tussen de verschillende aanbieders zijn overzichtelijk. Uit het verleden is gebleken dat overstappen via Gaslicht prima likt.
Dit is de tweede keer dat ik via gaslicht.com overstap. Ik werd weer super geholpen door een mevrouw genaamd *** en net als de vorige keer. Zij adviseerde me een leverancier waarvan de gasprijs /m3 lager was daar ik aardig wat gas verbruik/jaar. Dus volgend jaar weer naar gaslicht.com
zeer gemakkelijk een energiecontract af te sluiten
Het is een stuk duidelijker nu er tevens rekening wordt gehouden met de terug levering.
binnen 2 minuten een nieuwe energie leverancier
Een mogelijkheid om persoonlijk commentaar bij de aanmelding te geven, ik ben nu even niet telefonisch bereikbaar, wel per e-mail, had dat erbij willen doorgeven. M.vr.gr. ***
zeer makkelijk. ja.
***
Eenvoudig en duidelijk
ja, maar er is niet gevraagd naar einddatum oude contract