voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 2549 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 18124

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Gaslicht.com

8 / 10

Het is fijn om via de website een telefoonnummer te vinden en bellen, met een medewerker vriendelijk mijn vragen te kunnen beantwoorden. Het is veel beter dan zo maar gebeld te worden, en zonder wie het is, alle prive info moet afgeven.

op 18.01.2018 om 15:56 uur

10 / 10

Gewoon snel gedaan. Nu de opvolging nog.

op 18.01.2018 om 15:54 uur

10 / 10

Makkelijk energiecontract afsluiten met transparante prijzen. Eerder ook contract via gaslicht.com afgesloten en zeer tevreden over de afwikkeling. Ook telefonische helpdesk prima

op 18.01.2018 om 13:44 uur

10 / 10

heel tevreden. geen suggesties voor verbetering

op 18.01.2018 om 07:42 uur

10 / 10

Heb mij aangemeld bij andere energieleverancier. Dat ging gemakkelijk. Nu even afwachten hoe het verder zal gaan.

op 17.01.2018 om 22:52 uur

8 / 10

Ik verbaas mij er wel over dat het maandbedrag zoals vermeld bij de offerte bijna altijd anders is bij aanvang van het contract.
    Commentaar van gaslicht.com:
    Bedankt voor uw reactie. Leveranciers gaan altijd uit van het historisch verbruik van de laatste 3 tot 5 jaar. Dat is dan ook de reden dat er bijna altijd een verschil zit in ons indicatieve maandbedrag en het definitieve maandbedrag.

op 17.01.2018 om 22:49 uur

10 / 10

Makkelijk en duidelijke site. Geen problemen met overstappen. Compliment.

op 17.01.2018 om 20:02 uur

Makkelijker kan niet.

op 17.01.2018 om 15:12 uur

10 / 10

Veel over gehoord maar nooit serieus bekeken
    Deed altijd mee met het energiecollectief van de consumentenbond
    Daarna blijven hangen bi NLE.
    Verwacht er veel van met deze deal .

op 17.01.2018 om 15:01 uur

2 / 10

Opgegeven meterstanden worden niet goed weergegeven. Met het gevolg dat dit foutief wordt doorgegeven aan de nieuwe energieleverancier.
    Het te betalen maandbedrag is dan ook fout.
    Commentaar van gaslicht.com:
    Bedankt voor uw bericht. De opgegeven verbruiken in onze vergelijker worden niet meegestuurd naar de meeste leveranciers. Bovendien gaan zij uit van het historisch verbruik op uw adres.
    Alle leveranciers hebben gelukkig tegenwoordig de mogelijkheid om het maandbedrag aan te passen. Dit kunt u doen in de online-omgeving, via ons of via de klantenservice van de leverancier.

op 17.01.2018 om 14:08 uur

Gaslicht.com

• Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier vinden via Gaslicht.com het beste aanbod.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 17974 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: