Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

ja hoor,
Heel gemakkelijk, voor afsluiten nog even telefonisch contact gehad en antwoord gekregen op mijn vraag.
Snel en helder
Ja het was wel makkelijk om een energiecontract af te sluiten, goed geholpen door het personeel aan de lijn.
Zeer vriendelijk.
Overzichtlijk en helder. Ook makkelijk om leveranciers te vergelijken om zo een goede keus te kunnen maken.
Bijzonder makkelijk zelfs voor mij.
***
Voorlopig twee sterren. Wanneer alles inderdaad zo soepel verloopt als gezegd volgen er nog drie!
Nog niet alles is voltooid
MAKKELIJK EN OVERZICHTELIJK