Gaslicht.com
Gaslicht.com
Gaslicht.com is eigendom van Benergy BV. Als zusterbedrijf van de bekende vergelijkers Bellen.com, Poliswijzer.nl en LookingforBooking.com maken wij onderdeel uit van de Bencom Group. Daarmee hebben we sinds 1998 kennis en ervaring op vergelijkingsgebied. Energie vergelijken doen miljoenen Nederlanders die op zoek zijn naar een voordelige en passende energieleverancier via https://www.gaslicht.com/energievergelijken en vinden zo het beste aanbod

Hallo,
Ja ben zeer tevreden, mijn contract met Vattenval loopt tot 31-10-2022.
Wilt u wanneer dit aan de orde komt t.z.t. de beste aanbiedingen doorgeven s.v.p.
Met vriendelijke groeten,
en bvd. Luuk van Nuil (lvn@home.nl)
Great website, easy to get what you want.
Ben fijn te woord gestaan aan de telefoon, heb de nodige info ook via de mail ontvangen, geholpen door Rita!!
Tot nu toe gemakkelijk wel nieuwsgierig of alles verder gaat lukken.
Al jaren de makkelijkste en de fijnste site om te veranderen van energie en/of telefoonprovider. Top!
Een vriendelijke mevrouw die ons te woord stond
Koop alsjeblieft geen zonnepanelen via gaslicht. Ze sturen ongecerticifeerde monteurs via derden om deze aan te sluiten, de monteur kwam 2x zelf onder stroom te staan. Installatie van begin tot eind duurt al bijna een maand en is nog steeds niet afgerond. Twee en halve dag voor niets thuis gezeten, wachtend op monteurs die niet kwamen, dit zonder enig bericht. Een eigen electricien in moeten huren om de boel te herstellen. etc etc. De marketing is voor nieuwe klanten is uitstekend maar daarna houdt het helaas op.
Geen
De toegankelijkheid en het gebruik van de website zijn naar wens.
De stappen zijn duidelijk.
Het was zeer eenvoudig, geen verbeterpunten te bedenken