Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Fotokaarten.nl
Fotokaarten.nl
Al 11 jaar de leukste kaartensite van Nederland

mooie kwaliteit kaarten. Leuk ontwerp, makkelijk zelf aan te passen naar eigen wensen. Jammer dat ik ze niet per 5 kon bestellen. Had maar 5 kaarten nodig. Heb nu 10 moeten bestellen.

er zat een wit randje boven aan de kaart, ik ben erg precies, vond dat een beetje jammer.

Verder prima service en erg tevreden
Erg mooie kaarten, veel complimenten over gehad.
snel en goed afgehandeld
Heel fijn dat ik kosteloos een proefprint kom krijgen
Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit en de hele goede service. Laatst was er iets niet goed en ik kreeg meteen nieuwe kaarten toegestuurd, echt super.
Het enigste wat ik nog wel zeggen is dat de kaarten eerst in plastic verpakt zaten en in een stevige dikke enveloppe.
De laatste kaarten die ik een paar weken terug had besteld zaten niet in plastic verpakt en in een minder stevige enveloppe. Nu had ik bij een paar kaarten dat de hoekjes wat omgebogen waren, en dat was eerst nooit toen ze in plastic verpakt zaten.
Buitengewone goede afwikkeling en fotokaarten zien er mooi scherp uit.
Makkelijk besteltraject en keurig geleverd, mooie kleuren
Erg mooie kaarten voor lage prijs en snelle service
Super tevreden
Mooie kaarten, super snel geleverd.
Had na middernacht een bericht ontvangen dat de bestelling met de post was meegegeven. Fijn te weten, alleen wist ik niet of de post die dag dan al kon komen of pas de dag erna. Was handig geweest hier duidelijkheid over te hebben. Was gelukkig die dag en dus gewoon de dag na de bestelling, erg fijn.