Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Fotokaarten.nl
Fotokaarten.nl
Al 11 jaar de leukste kaartensite van Nederland

Kaarten zijn altijd mooi, dit keer was er wat mis gegaan met het snijden maar dat is kosteloos verholpen. De kaarten die net niet 100% waren hebben we verzonden baar ouderen die vanwege Corona minder bezoek krijgen.
Mooie kaarten kunnen maken voor onze trouw. Helaas een verkeerde levering. We hadden 2 soorten kaarten, van de een wilden we er 5, van de ander 1, en we kregen er 4 en 2. Wat op zich gek is, want je kunt alleen een losse kaart of een setje van 5 bestellen.
Kaarten snel gemaakt, met een duidelijk systeem, snel gedrukt en keurig verzonden.
Altijd zeer tevreden ***. De kwaliteit van de kaarten is prachtig en de service subliem!
Groetjes, ***
Gewelgige kwaliteit.
Altijd alles vlot en netjes in huis!
Goede service en kwaliteit
Prachtige afdrukken van mijn zelfgemaakte foto's!
Erg tevreden over deze service. Het ontwerp programma is makkelijk te begrijpen en er is veel mogelijk. Je kunt geheel je eigen draai aan het ontwerp geven. Voor iemand die nog nooit met dit soort programma's heeft gewerkt is het een fluitje van een cent. Ze leverden ook precies wat ik bestelde en op tijd. Duurde maar enkele dagen.
Al vaker kaarten laten maken en zoals altijd weer erg mooi geworden, ik ben zeer tevreden.