Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Fotokaarten.nl
Fotokaarten.nl
Al 11 jaar de leukste kaartensite van Nederland

Ziet er zeer proffesioneel uit. Goede site, snelle uitlevering en uitstekende prijs/kwaliteit....
Snelle levering. Kaarten waren goed gedrukt en zagen er keurig uit.
Ik werk reeds enkele jaren met Fotokaarten, een heel gebruiksvriendelijk programma, met mooi resultaat, mooie kleuren, heel goede service, snel antwoord op mijn vragen, en levering na enkele dagen, proficiat!
*** uit Belgiƫ
Een uitstekende uitvoering, vlotte afhandeling, kortom jullie leveren een goed verzorgd product.
Zeer mooie kaarten!
De drukkwaliteit is prima. Ik baal er wel van dat Fotokaarten.nl zijn eigen naam op de fotokaarten print. Dat was niet zichtbaar op de website bij het printvoorbeeld. Als ik dat had geweten, had ik geen kaarten besteld.
Fotokaarten.nl Dank voor uw reactie. De vermelding die wij op de kaart drukken is heel onopvallend en deze kan bovendien op verzoek kosteloos achterwege worden gelaten.
We nemen nog even contact met u op. Uw fotokaarten.nl team
Ik bestel meerdere malen per jaar uitnodigingen bij fotokaarten.nl. De kaarten worden altijd snel geleverd en tot volle tevredenheid!
Hele mooie kaarten, precies zoals op scherm afgebeeld (in t echt nog mooier) en vlotte levering.
Elke keer weer zeer tevreden: goede kwaliteit kaarten, snel klaar, vriendelijke prijs.
Prima geholpen