Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Fotokaarten.nl
Fotokaarten.nl
Al 11 jaar de leukste kaartensite van Nederland

Altijd een uitstekend service.
snelle levering en goede kwaliteit en leuke mogelijkheden om onze kaart zelf vorm te geven.
Prachtige kaarten voor een schappelijke prijs! Snelle levering. Ik kijk niet eens meer naar andere aanbieders, fotokaarten.nl is betrouwbaar en goed.
snelle afhandeling en uitstekende kwaliteit.

al bijna 10 jaar zeer tevreden
het programma waarin de kaarten zeer vriendelijk in gebruik.
De kwaliteit van de kaarten is super!
Contact met klantenservice snel, vriendelijk en duidelijk! (ook in december, de donkere dagen voor kerst)
Nabestellingen zeer snel in huis.
Kortom alles TOP!
Ik heb al vaker kerstkaarten via fotokaarten besteld en ben zeer tevreden. De opties om zelf gemaakte kaarten te ontwerpen zijn ruim voldoende. De klantenservice is hulpvaardig en vlot en men geeft goed advies bij technische vragen. Er zijn regelmatig acties om wat te besparen. Elke keer als ik mijn pakket aan kaarten ontvang ben ik blij met het resultaat en ik heb hiermee al veel mensen blij mogen maken.
Al vele jaren bestel ik rond Kerst en bij diverse andere gelegenheden zelfontworpen kaarten bij Fotokaarten.nl. Altijd tot volle tevredenheid. Prima kwaliteit, veel mogelijkheden en in de regel zeer vlot geleverd
De text gegeven was op jullie kaart veel duidelijker ingegeven dan op de kaart die aankwam ! Foto's en productie zeer mooi !
Mooie, glanzende kaarten die snel geleverd zijn!
Zeer tevreden.
Prima service.
Het design proces soms niet heel cliƫnt vriendelijk maar uiteindelijk wel goed te doen.