Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Fotokaarten.nl
Fotokaarten.nl
Al 11 jaar de leukste kaartensite van Nederland

Snelle service, maar dan krijg je de kaarten binnen en dan blijkt er reclame op te staan! Als ik dat van te voren geweten had.. zet die reclame dan ook op het voorbeeld, dan weet je tenminste wat je krijgt.
Mooie kwaliteit en snelle levering
ging zeer vlot , zowel voor de kaart te maken als bestellen en ook snelle verzending.
zeer tevreden , doe zo verder
Fotokaarten.nl levert goede kwaliteit kaarten en reageren snel en correct op vragen. Overleg is altijd mogelijk..
Ik ben heel tevreden over de service en klantvriendelijkheid
Zeer blij met het resultaat van onze bestelling en de snelle levertijd. De site is duidelijk en het in elkaar zetten van een leuke uitnodiging is binnen no-time gebeurd. Het resultaat is mooi en professioneel en de prijs is leuk. Voor deze prijs stuur ik voortaan in plaats van een uitnodiging in de (groeps)app gewoon een leuke uitnodiging via de post (wat trouwens tot leuke reacties heeft geleid!). Al met al is Fotokaarten.nl een dikke aanrader!
zeer snelle afhandeling
Goed en snel geleverd.
Bestellingen worden snel en keurig afgehandeld en de kwaliteit van de fotokaarten is zeer goed.
Er wordt geleverd, wat wordt geboden en gevraagd. Kwalitatief prima in orde en binnen afgesproken tijd. Zeer tevreden ( al langere tijd).
Ik ben heel tevreden en vind de kwaliteit uitstekend.
Bovendien zijn jullie ook nog snel.