Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Fotokaarten.nl
Fotokaarten.nl
Al 11 jaar de leukste kaartensite van Nederland

BEDANKT !!!!
Keurige service. Een dag nadat ik besteld had kreeg ik een mail maar kortingscode voor volgende bestelling. Ik heb er toen een mailtje aan gewaagd. Bleek ik een eerder mailtje met kortingscode gemist te hebben. Desondanks binnen een week de korting terug gestort gekregen. Heel netjes en snel afgehandeld. Hulde!
de beatellingen zijn altijd keurig verzorgd, mooi drukwerk en snel geleverd
alles is o.k. , geen verbeterpunten
Wij zijn zeer tevreden. Snelle levering
Al jaren vaste klant. Afgelopen kerst een deel van mijn kerstkaarten door de post niet ontvangen. Gebeld en ze hebben meteen een nieuwe zending toegestuurd, zodat mijn familie en vrienden alsnog op tijd hun kerstkaarten ontvingen. Super service!
Ook uitnodigingskaarten voor feesten/verjaardagen zien er top uit! :-)
Goede informatie over bestelling, snelle levering.
Reeds jaren bestel ik voor Kerst en Nieuwjaar bij fotokaarten. Zij hebben een geweldige kaartontwerper, en alles is heel eenvoudig samen te stellen. Hier leveren ze super service. Je krijgt een kopie van je ontwerp(en), kan ze zelfs in optie zetten en nog nabestellen zonder opnieuw aan de slag te moeten. Echt top service hier, de bestelling valt heel snel netjes verpakt op je deurmat. Hartelijk dank aan de medewerkers van Fotokaarten.nl, jullie zijn super!
Super kwaliteit en ongelofelijk snelle leverig
prima afhandeling.
helemaal volgens verwachting.