Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Fotokaarten.nl
Fotokaarten.nl
Al 11 jaar de leukste kaartensite van Nederland

Snelle verwerking mooie kaarten goede kwaliteit.
Top heel blij mee
Ik maak al jaren uitnodigingen voor de verjaardagen van mijn kinderen. Mooie herinnering voor later en leuker voor de mensen om te ontvangen dan een appje. De kwaliteit van de kaarten is prima, dik papier, mooie glans erover. De software is eenvoudig te gebruiken en te bewerken, alhoewel het voor een ervaren editer misschien iets te basic is. Maar nogmaals, voor het doel functioneert het prima!
Mooie kwaliteit foto kaart, leuke bewerkingen mogelijk en snelle levering!
100 % tevreden!
Prachtige kaarten. Prima service
Er is veel keus op de site van kaarten. Deze zijn makkelijk aan te passen aan persoonlijke wensen. De kwaliteit van de kaarten en envelopen is goed, stevig. De levering en eventuele nalevering is snel.
Ik ben elke keer weer blij als ik de door mij gemaakte foto's terugzie als prachtige kaarten en krijg vrijwel altijd enthousiaste reacties als ik die verstuur. Daar komt bij dat ik erg tevreden ben over de gebruiksvriendelijkheid van het bestelprogramma, de betrouwbare en snelle levering en de accurate respons op bestellingen.
Ik vond het een heldere /duidelijke side heel makkelijk.
Zou graag straks een bedankkaart ( feest )willen maken alleen dan komt er bedankkaarten uit bij de rouwkaarten.
Zou het een 8 willen geven en 4 sterren
goede kaarten
Al jaren vaste klant. Snelle verzending, mooie kaarten met een goede prijs-kwaliteitverhouding en een vriendelijke klantenservice!