Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

fitnesskoerier.nl
fitnesskoerier.nl
Ben je op zoek naar professionele fitnessartikelen en fitnessapparatuur waarmee je aangenaam kunt trainen? Fitnesskoerier biedt een uitgebreid assortiment fitnessartikelen en fitnessapparatuur aan tegen aantrekkelijke prijzen. Of het nu gaat om krachttraining, crossfit, personal training, functional fitness, cardiotraining of een ander soort training, wij beschikken over de juiste fitnessartikelen, materialen voor crossfit, krachtapparatuur en fitnessapparaten die aansluiten bij jou behoeftes. Fitnesskoerier levert zowel aan particulieren als professionals (sportscholen, defensie, politie, topsporters, PT studio's en instellingen zoals de brandweer en fysiotherapeuten)

Zeer tevreden over de service van Fitnesskoerier, ze konden snel leveren en alles op voorraad wat ik nodig had. Daarnaast is de klantenservice goed bereikbaar via de diverse kanalen. De levering ging ook goed; ruim van tevoren werd ik geïnformeerd over de aankomsttijd van de chauffeur. Per ongeluk werden er verkeerde halterstangen geleverd, contact opgenomen met Fitnesskoerier en ze hadden meteen een oplossing en de volgende dag had ik de juiste halterstangen.
Overzichtelijke website. De beschrijvingen van artikelen waren duidelijk en de prijs van de producten zelf is uitstekend - het dumbbellrack met 8 paar gewichten vind je nergens goedkoper. Kwaliteit van de producten is ook zeer hoog en alles wat netjes en stevig verpakt op een klein pallet. Door de cross-links in de beschrijving kwam ik zelfs op een andere variant, welke nog beter bij mijn situatie past, dus dat is top.
Stevig verpakt (elk setje van 2 schijven afzonderlijk) waardoor ik me geen enkele zorgen hoefde te maken over eventuele beschadigingen. Duidelijke communicatie over moment van leveren én ook nauwkeurig nakomen daarvan. Vooral dat laatste ontbreekt er bij veel webshops en hun gekozen partners voor levering tegenwoordig nog wel eens aan... Zeer tevreden klant dus!
Goed assortiment, scherpe prijs, snelle verzending.
Super ondersteuning en opstelling van het materiaal.
Goede service, vriendelijk en snel afgeleverd en gemonteerd.
Heel tevreden
Top
Prima service, vriendelijke man die professioneel te werk ging.Niks op aan te merken
Ccvvvv