Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

fitnesskoerier.nl
fitnesskoerier.nl
Ben je op zoek naar professionele fitnessartikelen en fitnessapparatuur waarmee je aangenaam kunt trainen? Fitnesskoerier biedt een uitgebreid assortiment fitnessartikelen en fitnessapparatuur aan tegen aantrekkelijke prijzen. Of het nu gaat om krachttraining, crossfit, personal training, functional fitness, cardiotraining of een ander soort training, wij beschikken over de juiste fitnessartikelen, materialen voor crossfit, krachtapparatuur en fitnessapparaten die aansluiten bij jou behoeftes. Fitnesskoerier levert zowel aan particulieren als professionals (sportscholen, defensie, politie, topsporters, PT studio's en instellingen zoals de brandweer en fysiotherapeuten)

Geweldig geholpen door deze club fijne mensen
Vriendelijk ontvangst en vakkundig geholpen. Goede prijs-kwaliteit verhouding en mooie spullen. Helemaal top
Ik ben in de showroom geweest en het ziet er netjes en overzichtelijk uit en ben vriendelijk geholpen. Helemaal top.
Fantastische winkel
Heel fijn geholpen en snel geleverd!
Erg tevreden over de service die ze verlenen, een top monteur thuis die alles vakkundig gratis heeft geïnstalleerd,
Mooie showroom en zeer vriendelijk personeel,ze nemen echt de tijd voor je en klant is koning.
Helemaal top!! Echt een aanrader.
Ik heb nu een complete sportschool thuis en de kwaliteit van de artikelen is een dikke prima *
Vlotte communicatie en snelle levering. Top!
Geachte heer/mevrouw,
De afhandeling is super en ook de vriendelijkheid aan de telefoon. Dank u voor de samenwerking.
Met vriendelijke groet,
******
Namens ******
Wederom zeer snel geleverd (de volgende dag al). Met In3 betaling kon ik de betaling rentevrij over drie termijnen verdelen, wel zo handig!
snelle bezorging , wat heel aangenaam is , dankjewel
zeer tevreden