Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

De aangevraagde lening werd snel, professioneel en correct in behandeling genomen. Na besluit volgende uitbetaling direct.
Snelle afhandeling en vriendelijke service en goede telefonisch bereikbaar. Goed overzicht via mijn eigen inlog
Duidelijke info voor degene wie lening aanvraagt. Geld wordt direct gestort. Weinig poespas dus.☝
Snelle en goede service. Maandag stukken aangeleverd en donderdag de beschikking over het geld.
In het verleden ook al eerder gebruik gemaakt van hun diensten. Wat ook ideaal is, is dat je meteen weet bij hoogte bedrag hoeveel je minimaal aan maandbedrag moet aflossen.
Vlotte, duidelijke afhandeling van de aanvraag. zeer tevreden. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren.
onze ervaring met Findio is goed en een snelle afhandeling van onze aanvraag en zeer vriendelijk en professioneel te wordt gestaan uw medewerkers
Zeer correcte en discrete behandeling bij aanvraag krediet. Medewerkers met verstand van zaken en een snelle afhandeling van de aanvraag.
Prima ervaring. Meerdere keren moeten bellen om hulp. Die werd prima gegeven. We zijn meer dan tevreden.
Duidelijke site, snel reactie retour, geen druk ondervonden op te ondernemen actie's, telefoongesprekken zijn prettig en duidelijk verlopen en de afspraken zijn nagekomen.
Op advies van mijn zwager de oversluiting via Findio laten plaatsvinden. Zeer te spreken over de communicatie en afhandeling zowel telefonisch alsook via de Portal.