Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

aanvraag en terugkoppeling ging erg makkelijk en snel. Het was erg makkelijk om de gevraagde documenten op te laden. Ik zou het zeer zeker ook aan andere aanbevelen.
Snelle service en alles was eenvoudig te regelen via de website en de mail. Bij de aanvraag werd alleen nog wel een bon van bol.com beloofd en die heb ik niet ontvangen en niks meer over gehoord (anders had ik wel 5 sterren gegeven).
Findio De bol.com bonnen worden ééns per maand verstuurd. Deze krijgt je dan nog binnen als u de documenten correct hebt aangeleverd. Mocht je deze niet krijgen, neem dan contact op met de klantenservice en dan zorgen wij ervoor dat je die alsnog krijgt :) Groet Mark
Ik ben heel goed door jullie ontvangen en ook de nodige stukken zijn heel duidelijk opgevraagd en beoordeeld. Ook de betaling is heel snel overgemaakt. Ben zeer te vreden over jullie service. Weet echt geen verbeter punten voor jullie. Jullie zijn top.
Duidelijke communicatie, goed aanbod en geld gestort op de afgesproken dag. Prima dus. Wel jammer dat je de links op de mobiele telefoon moet knippen en plakken en je niet rechtstreeks door kunt linken.
Duidelijke website. Ik werd nog even gebeld om alles goed af te stemmen. na akkoord volgende dag het geld al op de rekening. Aanrader.
Op vrijdag offerte gevraagd, vrijdagavond aanbieding gekregen. Zaterdag ochtend telefonisch wat vragen gesteld hier duidelijk uitleg (antwoord) op gekregen.
Zaterdag avond ingediend met de gevraagde documenten.
Woensdag al goedkeuring, dat de lening is toegewezen.
Donderdag stond het geld al op de rekening
Super goed snel geregeld top!!!
Snelle afhandeling, hou dit vast.
zeer duidelijk, snel . bij vragen snelle reactie.
zeer goede correspondentie .
ik zou geen verbeteringen weten
Prima service. Alles was binnen 3 dagen geregeld. Netjes en duidelijk advies zowel telefonisch als per mail.