Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Zodra je invult dat je zelfstandige bent staat er dat je geen geld kunt lenen terwijl je niet eens kunt aangeven hoeveel omzet of winst je maakt met je bedrijf. Ik vind dat belachelijk, er zijn meer dan 1 miljoen ZZP'ers in dit land en die worden blijkbaar gelijk weggezet als wanbetaler of klanten die niet kredietwaardig zijn zonder dat zelfs maar gevraagd wordt wat ze verdienen of hoe lang ze al ondernemer. Blijkbaar is hun kredietbeoordelingsproces zo amateuristisch dat ze niet in staat zijn om een goede kredietwaardigheidscontrole te realiseren. Ik zou dan ook niet in zee gaan met deze partij.
Duidelijke voorwaarden en een snelle behandeling van je aanvraag.
Hele snelle afhandeling van mijn aanvraag. Echter is dit de tweede maal dat een medewerker niet vriendelijk overkwam wanneer ik telefonisch contact zocht. Ik heb het gevoel alsof ze snel van je af willen.
De gehele procedure is soepel verlopen en erg snel afgewikkeld, sjapoo
Prettig in de omgang, eenvoudig te regelen en bovendien snel voor elkaar. nu 2 maal ervaring met Findio en beide keren geheel naar tevredenheid.
Zeer snel, zeer correct. Een vervolgaanvraag die heel erg snel is afgehandeld. Super !
Zeer goed advies en goede uitleg over alles
Less Documentation, fully digital , required money is arranged super-fast and everything is very proper & clear. No need to call for follow-ups to apply for the loan and also during processing of the loan. Good customer care service and easy communication in English.
I have never seen such clean and smooth process in any of the loan application I applied so far.
Het gaat mega snel, goede service en ze denken ook nadien nog goed mee. Je kan altijd boetevrij aflossen en dat is ook heel fijn. Heb nu al lening nummer 3 afgesloten in 2 jaar tijd en vind het heel fijn om voor klussen in huis dit snel te kunnen organiseren. Binnen 1 dag reactie en direct geld op je rekening, dus geen stress voor de offerte van de klusser!
Heel goed en snel geregeld!