Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

had al een lening lopen voorde hypotheek moest deze aangepast worden ging super goed ongeveer een week en alles geregeld TOP
snel, zorgvuldig, duidelijk en overzichtelijk.

Een paar keer eerder gebruik gemaakt van findio en ging prima.
Prettige en efficiënte communicatie. Duidelijke werkwijze en zeer korte doorlooptijd. Marktconforme aanbiedingen.
Snel, correct en persoonlijk! Aanrader
Wij zijn blij met Findio; het werkt gewoon! Alles snel beoordeeld en snel goed geregeld... En Superfijn dat je kunt aflossen wanneer je wilt.
Ik ben heel tevreden over Findio! Mijn lening werd al vrij snel geaccepteerd en na het indienen van de documenten ook geeffectueerd! Ook het terug te ontvangen bedrag stond snel op mijn rekening.
Bovendien was Findio de enige waarmee voor de transactie die wij wilden overeenstemming werd bereikt.

Kortom, fijne service, prima bedrijf.
Zeer snel en correct. als je vragen hebt zijn ze ontzettend behulpzaam!
de offerte was snel binnen.
na insturen documenten gerichte navraag voor toelichting
op diverse punten bankafschrift.
dit vind ik heel goed gedaan
houden zo
Snelle afhandeling; vriendelijke en geduldige telefoniste en behandelaars.
Prima afhandeling, hulpvaardig en handig zodat je gewoon je stukken door kan mailen, want uploaden lukte soms niet. Als ik niet meer precies wist wat er nog nodig was aan stukken inleveren kreeg ik een duidelijk mailtje. Prima allemaal!
Vr. Groet ***