Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Goed en snel geholpen.
Als je vragen hebt wordt je netjes en snel geholpen.
En voor de lening aanvraag verliep alles ook zeer voorspoedig.
Snelle service en vriendelijk en hulpzaam personeel.
Makkelijk en snel geregeld. Makkelijk ook telefonisch te bereiken en snelle deskundige reactie.
Hele goede en snelle service! Ik had in eerste instantie een ander gekozen. Dit duurde alleen veels te lang waardoor ik bij Findio uit kwam. Bij Findio was het dezelfde dag nog met spoed goed gekeurd en 2 werkdagen later stond het op de rekening. Top geregeld!
Ik zat financieel nogal in de problemen en Findio heeft me snel en gemakkelijk geholpen. Dankzij een klein krediet ben ik helemaal uit de zorgen. Geweldig.
Hallo,

Bij deze wilde ik laten weten dat ik zeer tevreden ben over findio.nl. En dan met name het gebruik van de website waarbij alles makkelijk in te vullen was en het gemak van het uploaden van alle papieren enz.
Verder is het contact via telefoon ook zeer makkelijk, vriendelijk en zeer duidelijk.
Ik ben zeer tevreden over het gehele proces en hoe alles afgehandeld is.

Met vriendelijke groet,
Snelle service! Wordt netjes gebeld na ontvangst offerte met uitleg. Nadat de stukken ingestuurd waren binnen 2 dagen reactie en volgende dag geld.
Makkelijk lenen. Website is heel duidelijk en de info klopt. Communiceren gaat ook prettig. Bestanden uploaden is een makkie. Kortom, tevreden!
Mijn aanvraag werd nog dezelfde dag in behandeling genomen, de 2e dag een prettig gesprek met een medewerker en de 3e dag was het geld beschikbaar op mijn rekening. Prettig geregeld.