voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 400 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 764

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Findio

10 / 10

Goede service en snelle afhandeling.

op 16.11.2017 om 11:18 uur

Ging heel snel

op 14.11.2017 om 12:03 uur

10 / 10

Bijzonder tevreden ben ik over de snelheid waarmee mijn aanvraag is afgehandeld! Een duidelijke uitleg m.b.t de aanlevering van gevraagde documenten door Findio. Persoonlijk vind ik de digitale afwikkeling plezierig, maar dat kan voor een ieder anders liggen. Binnen een week kon ik over het geld beschikken! Kortom een aanrader voor iedereen die een krediet overweegt! Findio wat mij betreft dus!

op 13.11.2017 om 20:27 uur

Snel en makkelijk geregeld
    Commentaar van findio.nl:
    Blij dat je tevreden bent over onze dienst en een positieve beoordeling hebt achtergelaten! Groet romy

op 13.11.2017 om 15:52 uur

10 / 10

Fantastische snelle service, lager rente en binnen 48 uur de beschikking over het geld!
    Commentaar van findio.nl:
    Dankjewel voor het achterlaten van een review, heel veel plezier van je leendoel! Groet Romy

op 13.11.2017 om 13:45 uur

10 / 10

Snel,Helder,Duidelijk.Zo simpel is het.
    Kort en krachtig, dankjewel voor de positieve woorden :) Groet Mark

op 13.11.2017 om 13:00 uur

10 / 10

Zeer vlot proces van aanvraag tot verstrekking van lening. Telefonisch contact verliep ook heel prettig en professioneel. Aanvraag werd op mijn verzoek met spoed behandeld en daardoor stond het geld tijdig op mijn rekening.
    Commentaar van findio.nl:
    Dankjewel voor de mooie beoordeling, blij dat wij je hebben kunnen helpen met je spoedverzoek :) Groet Minke

op 12.11.2017 om 19:50 uur

10 / 10

Prima service, heel klantvriendelijk. Je wordt als mens behandelt en niet als een klantnummer. Dat is voor mij al een pre om Findio aan te raden bij anderen. Toppie.
    Commentaar van findio.nl:
    Goed om terug te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Service is een van de punten waar wij graag in willen uitblinken :) Groet Filiz

op 12.11.2017 om 12:51 uur

8 / 10

Service erg goed, goed op de hoogte gehouden via sms / e-mail, ze hadden nog wat aanvullende vragen, hier moest ik zelf achteraan bellen, dit is het enige puntje dat beter kan maar verder zeer tevreden!
    Commentaar van findio.nl:
    Ik zal je feedback terugkoppelen hier binnen de organisatie, dankjewel hiervoor en veel plezier van je leendoel! Groet Mark

op 11.11.2017 om 14:05 uur

10 / 10

De lening was heel snel en binnen 3 dagen afgehandeld. feedback van de status via sms en email heel prettig ervaren.
    Findio doet wat hij beloofd.
    Fijn om te horen! Groet Mark

op 11.11.2017 om 10:44 uur

Findio

• Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 723 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: