Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Snel en efficiënt afgehandeld zonder gedoe. En een lage rente. Top!
Alle lof voor Findio. Mijn aanvraag is supersnel afgehandeld. Ik heb maar één klein verbeterpuntje: als jullie een financieel maandoverzicht willen, zet er dan even bij dat het om een vanuit de rekening gedownloade pdf gaat waar ook de begin- en eindsaldi bij staan ...
Snelle correcte afhandeling
Snel en effectief
Zeer kundig afgehandeld
Heel tevreden
Tot nu toe geen.....
Zeer goed en snel geregeld.
Geweldige service. Goed bereikbaar per telefoon. Deskundig personeel dat vriendelijk is en je snel met je vragen vooruit helpt. De link voor uploaden van documenten werkte uitstekend en toen het resultaat goed werd gekeurd stond het geld snel op de rekening. Erg tevreden
Snelle discrete afhandeling. Goede behandeling
Duidelijke info. Vlotte afhandeling en fatsoenlijk te woord gestaan door medewerkers. Is een aanrader voor iedereen die een financiering wil. Ook een account aanmaken is een peace of cake, makkelijk om je financiële stand van zaken in te zien!
Verder geen op of aanmerkingen
Snelle afwikkeling en duidelijke instructies in combinatie met prima rentetarief en voorwaarden
Snel en zeer correct, alsmede geld snel op mijn rekening
gekregen. Een aanrader.