Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Snelle en deskundige afhandeling van de aanvraag
Alles wordt keurig aangegeven bij de aanvraag. Gemakkelijk je gegevens doorsturen voor de beoordeling. Het geld staat binnen een werkdag op je rekening als de aanvraag goedgekeurd is.
Al met al prima service en snel geregeld.
Afsluiten ging makkelijk, snel en er werd meegedacht door het personeel.
Het moeten goedkeuren van het contract door 2 personen gaf wat uitdaging als je maar 1 email kan gebruiken om in te loggen, dus daar zou verbetering in gemaakt kunnen worden.
Goed geholpen en meegedacht door de medewerkers van Findio. Wij moesten nog wachten op een handtekening onder een document. Findio heeft netjes gewacht ondertussen wel tefelonisch de status bij ons nagevraagd maar dit was niet opdringerig.

Klein puntje van kritiek is dat een document over een contract niet goed werd gelezen door Findio.
Duidelijke info en snelle afhandeling
Binnen 3 dagen mijn aanvraag beoordeeld en de lening ontvangen. Gegevens waren makkelijk aan te leveren en de medewerkers zijn heel vriendelijk. Kortom super tevreden met Findio. Kan het een ieder aanraden die op zoek is naar een betrouwbare en voordelige lening.
Zeer vlotte en persoonlijke afhandeling. Alleen als je op zaterdag aanvraagt krijg je email met mededeling binnen half uur reactie dat is echter niet zo. Je krijgt dan de maandag een reactie maar daarna gaat het allemaal heel spoedig. Vragen werden ook adequaat afgehandeld. Na goedkeuring gaat het allemaal nog sneller en is de lening nog dezelfde dag verstrekt.
Snelle service, vriendelijke mensen, goede bereikbaarheid.
Snelle en duidelijke service. Deskundige medewerkers. Het geld stond binnen de gestelde termijn op mijn rekening. Ik beveel Findio aan!
Wat een vlotte service. Binnen een half uur de offerte binnen, daarna alles ingeleverd en met 1,5 dag was alles akkoord. Met 2 dagen lening geregeld en betaling ontvangen. Klantenservice ook erg vriendelijk en helpen je goed!