Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Aanvraagproces is super simpel. Was ontzettend snel geregeld. En erg vriendelijk te woord gestaan.
Aanvraag voor lening gedaan. Snel reactie gehad en de afhandeling ging ook snel. Binnen een paar dagen had ik het geld op mijn rekening staan. Ben zeer tevreden
Meedenkend , uitstekende communicatie en informatie. Zeer goed bereikbaar . Snelle afhandeling .
Ik heb bij Findio een financieringen kunnen regelen voor mijn nieuwe auto en ik ben zeer tevreden! Het aanvraag proces was simpel en gebruiksvriendelijk en de online omgeving prettig. Wanneer ik een vraag had kon ik zelfs tot later op de avond nog contact hebben met een medewerker. De medewerkers van Findio denken goed met je mee en hebben in mijn situatie echt in oplossingen gedacht. Het proces was binnen 3 dagen geregeld en het geld stond de volgende dag op mijn rekening. Daarna werd er nog netjes achteraan gebeld of alles goed was ontvangen en of alles goed verlopen was. Wat een top service!

Daarnaast wil ik een extra pluim uitdelen voor ***. Wat fijn dat er nog mensen op de wereld zijn die hun nek uitsteken voor een ander. Super bedankt!
Snel geregeld, vriendelijke communicatie, overzichtelijke site, top geregeld allemaal!
geweldige ervaring met Findio. het hele proces verliep extreem snel en soepel. na het verstrekken van mijn documenten ontving ik mijn lening in 2 dagen. Ik kan het volledig aanbevelen! bedankt aan het team voor hun vriendelijke en hulpvaardigheid :)
Snel en goed geholpen ze denken ook met je mee
Duidelijke site, makkelijk bereikbaar. Vriendelijke medewerkers. Makkelijk aanvragen. Site is ook erg gebruiksvriendelijk.
Klantvriendelijk, duidelijk en erg snel en accuraat. Dat was onze ervaring met alle medewerkers. En niet opdringerig, ook niet onbelangrijk.
Snel geregeld en prima service.