voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 346 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 603

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Findio

6 / 10

In ons geval klopte het aanvragen, aanbod en binnen 3 dagen het geld helaas niet. Eerlijk gezegd waren we best verbaasd hoe dat opeens kon tegenvallen. Na het indienen van alle gegevens, kregen we een mail met daarin de mededeling dat er heel veel documenten ontbraken. Ik gaf toen aan op nog maar een keer te kijken, want alles was aangeleverd. Kort daarna kreeg ik weer een mail met andere documenten die opeens ontbraken. Dit frustreerde omdat ik het idee kreeg dat er iemand achter de knoppen zat die eigenlijk maar wat knoppen aan het drukken was. Toch maar de tel opgepakt en aangegeven dat dit nu tijdverspilling aan het worden is. Een dag later kreeg ik een mail dat het allemaal was goedgekeurd en wij het geld konden verwachten. Dat was voor ons het enige belangrijke. Vandaar een voldoende.

op 22.07.2017 om 21:42 uur

8 / 10

Prima snelle afhandeling zonder al te veel gemail.

op 20.07.2017 om 14:59 uur

10 / 10

Onze ervaring met Findio is een zeer plezierige.
    We lenen zelden geld, maar als een auto er mee ophoudt en wanneer je niet in de stad woont en regelmatig in ziekenhuizen vertoeft heb je een probleem!Ook als je kinderen en kleinkinderen aan de andere kant van het land wonen.
    Tel daarbij op dat we niet geheel aan de voorwaarden van Findia konden voldoen door een iets andere financiële situatie. Maar Findia heeft voor maatwerk gezorgd: de medewerker ( Dhr. ***) heeft goed geluisterd wat ons probleem was en welke garanties we konden geven en heeft gedurende het hele proces ons steeds te woord gestaan. Hij bracht ook collega's op de hoogte die zagen, dat we niet aan de standaardnorm voldeden. Daar zijn we zeer tevreden over.
    Wij vinden Findio snel en flexibel en betrouwbaar in haar afspraken
    En last bud not least: hierdoor rijden we binnenkort in een nieuwe auto en kunnen we naar ziekenhuis,kleinkinderen etc. Kortom het heeft onze toekomst een stuk rooskleuriger gemaakt!. Hartelijk dank voor het luisteren en uw flexibiliteit!
    ***

op 20.07.2017 om 11:25 uur

10 / 10

Alles is super duidelijk. Het kost je wat tijd om alle stukken bij elkaar te zoeken maar uiteindelijk valt het allemaal mee en was het allemaal zo afgerond. Ze beloven een korting van 30 euro van bol.com als je alles in 1x goed inlevert. Op deze korting wacht ik nog wel maar ik ga er vanuit dat ik hier snel over geinformeerd word.

op 19.07.2017 om 08:37 uur

10 / 10

Duidelijk verhaal en het was supersnel geregeld!

op 18.07.2017 om 10:39 uur

10 / 10

goede service en goed advies en snelle uitbetaling

op 17.07.2017 om 16:14 uur

10 / 10

Echt bizar snel geregeld en super service van de helpdesk.

op 16.07.2017 om 17:04 uur

10 / 10

Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke manier van aanvragen.. en zeer snel geregeld Super blij.

op 14.07.2017 om 12:51 uur

8 / 10

Redelijk snel in de afhandeling. Afhandeling is correct.
    Alleen jammer dat er bij de aanvraag vermeld werd dat bij effectuering van de lening een cadeaukaart van Bol.Com zou worden verstrekt. helaas is dit niet gebeurd aangezien de lening werd verstrekt nà de actietermijn......

op 10.07.2017 om 15:36 uur

10 / 10

Als je een snelle lening wilt afsluiten, tegen een mooie rente, moet je Findio hebben. Naast deze wijze van snel handelen, hebben ze een goede klantenservice. Eerlijk en kordaat!

op 10.07.2017 om 09:08 uur

Findio

• Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 564 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: