Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

erg blij met findio. zeer snel aanvraagproces en goedkeuring. geld staat binnen 1 dag op de rekening. een aanrader voor iedereen.
Ik wilde een verbouwingslening oversluiten en na 2 afwijzingen elders bij Findio terechtgekomen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de lening werd binnen 2 dagen afgehandeld. Ook de nazorg is prima, ik werd achteraf gebeld of alles goed is verlopen en welke incassodatum mijn voorkeur heeft. Prima service!
Bijzonder tevreden, snelle afwikkeling en deskundige mevrouw aan de telefoon.
No nonsens en heldere voorwaarden. Versneld inlossen zonder boete is een pré!
Prima bank van lenen, doen wat ze zeggen en vriendelijk personeel.
Alles was zeer snel gegaan, na aanlevering van de benodigde stukken.
Geen moeilijke vragen.
Zeer duidelijke en eenvoudige online aanlevering van gegevens. Nav aanvraag offerte 1x even netjes gebeld door aanbieder ter controle of die inderdaad was ontvangen. Moest zelf even wachten of verbouwing inderdaad plaats kon vinden ivm drukte bij aannemer. Na tekenen van de papieren een paar kleine details toe moeten lichten en 24 uur later al definitieve goedkeuring. Geld stond later die dag zelfs al op de rekening!
Snel te regelen en super snel afgehandeld, binnen 3 dagen.
Ben zeer tevreden, wat wellicht verbeterpunt zou kunnen zijn is dat alle ontbrekende informatie en vragen in één keer gesteld zouden kunnen worden. Maar snap ook best dat nieuw aangeleverde informatie weer tot nieuwe vragen leiden. Vind het een super online aanvraag systeem.
De lening is uiteindelijk tot stand gekomen. De service van Findio is echter een drama.
Findio wil blijkbaar alleen zaken doen met mensen die met een Microsoft en Google werken. Service voor Apple-mensen kennen ze niet.
Beloftes dat een lening binnen 4 a 5 werkdagen rond is worden niet gehaald. Ik heb 4 x moeten bellen om de lening rond te krijgen, 8 dagen na inzenden aanvraag en documenten. Bij mijn telefoontje na 6 werkdagen bleek dat mijn aanvraag 'om onbekende redenen' niet in behandeling was en kwam men er achter dat ze nog meer informatie van mij wilden hebben.
Alles bij elkaar: TELEURSTELLEND!
Afgelopen jaren heb ik 3 keer geld nodig ivm woning renovatie .
Duidelijke website, toegankelijk en snel kunnen aanvragen. Duidelijk overzicht wat er gevraagd wordt.Daarna volgt snel een bevestiging en aanvraag is goedgekeurd en binnen 2 werkdagen geld op mijn rekening.