Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Alles is heel soepel en correct verlopen! Aanrader als je snel wat extra ruimte nodig hebt.
Aanvraag via site erg gemakkelijk en duidelijk.
Telefonisch goed bereikbaar, en erg prettig geholpen .
Afwikkeling na inleveren documenten, erg snel, geld na goedkeur de zelfde dag al beschikbaar op de rekening.
Zeker een aanrader om bij findio een lening aan te vragen.
Fijne en snelle service, zowel telefonisch als per e-mail!
herziening van lopend contract , gevraagd, e.e.a. is zeer snel opgepakt en naar mijn wensen ingevuld, wij als iets
ouder echtpaar zijn duidelijk content hoe het geregeld is.
zijn over verbeteringen aan het nadenken, echter
terugkoppeling naar ons en afwerking binnen drie dagen
is wat ons betreft goed.
Heeft in totaal 2 weken geduurd voordat de aanvraag was goedgekeurd maar dat lag vooral aan het verzamelen van benodigde documenten aan onze kant. Nadat alle documenten verstuurd en goedgekeurd waren duurde het 2 dagen voordat het geld op mijn rekening stond. De aanvraag werd in ieder geval stukken beter behandeld dan wat mijn ervaringen bij *** waren. Ik raad *** af en Findio aan!
Zeer snelle beoordelingen en afhandeling van de aanvraag.
Geld binnen één dag op de rekening.
Ik ben zo tevreden over Findion dat ik nogmaals een lening heb afgesloten. Zeer snelle afhandeling. Extra afbetalen zonder boete en ontzettende vriendelijke medewerkers. Echt een compliment waard.
Bij Findio werkt zeer vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel. Telefonisch contact was plezierig en duidelijk. De verstrekking van de lening ging snel en zorgvuldig.
Hartelijk dank.
Bank met no-nonsense geven goed commentaar , de vragenlijst is goed in te vullen en bij goedkeuring op moderne wijze alle documenten aangeleverd waardoor geld snel werd gestort. Chapeau.!
Bij deze kunnen we zeggen dat we heel te vrede zijn bij het aanvragen van de lening en de afhandeling hiervan. Alles was heel duidelijk omschreven en nadat wij alle vragen hadden ingevuld hadden we binnen 2 dage ons geld Top.