Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Gewoon goed
Makkelijk en simpel aangevraagd
Zeker een aanrader
Snelle vriendelijke afwikkeling van mijn vragen. Duidelijke voorwaarden. Fijn dat alles op korte termijn geregeld kan worden.
na een paar kleine strubbelingen, mijn lening gekregen en kan nu mijn 3 dakkapellen vernieuwen.
Verder goedkoper dan mijn bank, scheelt mij een jaar korter aflossen. Heb eerder een lening gehad en is prima verlopen
ik ben zeer tevreden
De bestelling is snel en correct afgehandeld.
Echter het telefonisch contact verliep een beetje stroef. Er werd een terugbelafspraak gemaakt, maar dat is nooit gebeurd. Dus zelf een paar keer gebeld.
Verder is het prima verlopen.
Findio is super! Personeel zeer vriendelijk en professioneel .
Onze lenning was in drie dagen tijd goed gekeurd.

Thanks
Vriendelijk, meedenkend, kundig en snel personeel. Zeer snelle reactie
My experience with Findio has been excellent. The interest rate is within the average that you would get from a bank, but the approval time is just a few days after you have submitted all requested documents. The staff are very kind and helpful. So if you need a loan quickly, I would definitely recommend them.
Super snelle en goede service!
Start is heel snel. Daarna duurt het (te) lang voordat Findio duidelijkheid geeft. Telefonisch nauwelijks te bereiken en op zaterdag wordt je weggedrukt.
Ook het feit dat Findio een kopie paspoort vraagt maar dan niet beschermd zoals de overheid aangeeft is niet meer van deze tijd.
Findio Wat vervelend om te lezen. Ik kom graag met je in contact om jouw dossier te bekijken, zodat ik alle handelingen kan nagaan. Wat betreft het kopie van het paspoort mag je natuurlijk ook gebruik maken van de kopieID app van de overheid waarmee jouw kopie beschermd wordt. Dit is echter niet wettelijk verplicht, maar wel een goed idee om dit voortaan beter te vermelden. Bedankt voor de tip in ieder geval, ik heb deze intern meteen doorgespeeld. Groet Mark
Bij Findio een product aangevraagd, alles zeer eenvoudig via internet de gevraagde documenten doorgestuurd en twee dagen later alles geregeld, nog nooit eerder zo snel en correct geholpen door andere maatschappijen. En dit tegen een rente die ik bij mijn eigen bank nooit zal kunnen verwachten, voor mij 5 sterren, helaas niet mogelijk anders had ik er 6 gegeven!