voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 371 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 690

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Findio

8 / 10

De aanvraag was redelijk snel geregeld. Alleen het feit dat er twee findio's zijn is verwarrend.

op 21.09.2017 om 16:35 uur

10 / 10

De site is erg klantvriendelijk en zeer gemakkelijk te volgen. Binnen een paar minuten alles ingevuld en op verzenden geklikt. Je krijgt gelijk een mail ter bevestiging en je ontvangt zeer snel een aanbod van Findio. Per sms wordt je ook op de hoogte gesteld. Het uploaden van de benodigde documenten spreekt van zich en gaat zeer snel. Ne twee dagen een bericht ontvangen dat alles geregeld was! Super service. binnen 5 dagen alles gefixed!
    Commentaar van findio.nl:
    Top om te lezen dat je zo positief bent over onze website. Bedankt voor je review! Groet Mark

op 18.09.2017 om 16:05 uur

Ik had bij 3 banken tegelijk een lening aangevraagd
    om te kijken welke het snelste ging.
    Findio is als winnaar uit de bus gekomen en
    hebben mijn aanvraag zeer netjes behandeld.
    Super, ga zo door!
    Volgens mij hebben wij dan goud gewonnen ;) bedankt voor de review! Groet Mark

op 18.09.2017 om 11:06 uur

10 / 10

Goede website, duidelijk en snelle service.
    Dankjewel voor het achterlaten van een review! Groet Martina

op 18.09.2017 om 09:12 uur

10 / 10

Vriendelijke bejegening, er wordt moeite voor je gedaan en snelle afhandeling.
    Commentaar van findio.nl:
    Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Wij proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen, ook als je al klant bent! Groet, Mark

op 17.09.2017 om 23:03 uur

10 / 10

ik heb een lening afgesloten en ik moet zeggen dat het perfect is gegaan
    je vraagt een lening aan en stuurt de informatie die ze nodig hebben op via mail of post en je hebt de mogelijkheid om te uploaden.
    Er komt een mail als de informatie is ontvangen en dat ze ermee bezig gaan en binnen 3 dagen krijg je bericht en dat is ook netjes gebeurt.
    Ik heb op de 3 dag een mail gekregen van goedkeuring en de zelfde dag stond ook al het geld op de rekening .
    de communicatie van Findio naar de klant toe is uitstekend en snel

tenslotte : ik wou dat het overal zo was als bij Findio.

goede service 10
    bereikbaarheid en snel reageren 10
    uitbetaling super snel.

Commentaar van findio.nl:
    Wat een lovende woorden schrijf je over ons. Daar zijn we heel erg blij mee! We gaan ervoor dat de 10 blijft staan in de periode dat je ook klant bij ons bent ;) Groet Mark

op 17.09.2017 om 10:29 uur

10 / 10

alles ging super snel en goed TOP!!!!
    Commentaar van findio.nl:
    Bedankt voor het achterlaten van een review, de positieve woorden betekenen dat we aan de goede weg timmeren :) Groet Filiz

op 17.09.2017 om 09:54 uur

8 / 10

netjes correct en snel gergeld
    Commentaar van findio.nl:
    Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Groet Martina

op 16.09.2017 om 14:02 uur

10 / 10

Zeer snelle en goede verwerking van de aanvraag.
    Binnen 2 dagen na aanvraag afgehandeld,
    Door de vele documenten die ze opvragen was over het hoofd gezien dat er een bepaald document niet zou bij zitten en ze het opvroegen. Maar het document was al ingeleverd. na e/mail contact was binnen het uur de goedkeuring daar.
    Zeer vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon en via de e-mail.
    Nu in afwachting of wij over 4 weken de beloofde *** cadeaubon krijgen.
    Commentaar van findio.nl:
    Fijn om te horen dat je alsnog zo tevreden bent na dat schoonheidsfoutje. Veel plezier in ieder geval van de cadeaubon ;) Groet Romy

op 16.09.2017 om 13:11 uur

10 / 10

Vlotte afwikkeling van de aanvraag. Zeer vriendelijke en behulpzame telefonistes als je met vragen komt.
    Het geld werd binnen een dag gestort. TOP
    Commentaar van findio.nl:
    Ik zal de mooie woorden doorspelen naar onze telefoonmedewerkers, daar zullen ze erg blij mee zijn :) Groet Mark

op 16.09.2017 om 11:56 uur

Findio

• Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 649 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: