Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Prima en snelle afhandeling
de tool die gebruikt wordt om aan te melden gaat snel en kreeg snel een reactie op mijn verzoek.Ben tijdens het telefoongesprek vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.
Het overeengekomen geld bedrag stond de volgende dag op mijn rekeneing
Zeer snelle afhandeling en goede communicatie!
Binnen een paar dagen was onze lening beschikbaar en alles online afgehandeld, ideaal. Heb je toch nog vragen dan kun je via what's app contact opnemen en krijg je zeer snel een reactie! helemaal top !
Persoonlijk en vertrouwd. Er waren onduidelijkheden in de aangeleverde stukken en daarover werd zeer correct contact opgenomen met heldere tips t.a.v. de upload. Heel goed. Ook het verloop van de transactie verliep snel en adequaat.
Ik ben zeer tevreden met Findio mijn aanvraag werd super snel behandeld en verstrekt echt super.
Zal Findio ook zeker aanraden bij vrienden en kennissen.
Mvgr. ***
Ik ben buiten verwachting snel en goed geholpen.
De keren dat ik belde was het contact altijd plezierig en correct.
Een beter bedrijf om te lenen is er niet
Je wordt op een nette manier benaderd ze denken met je mee
En binnen een paar dagen staat het geld op je rekening

En dat in de corona tijdperk top
Netjes, ter zake en snel. Kijken goed naar de financiële situatie.
Top bedrijf
Erg jammer dat we de bol. Com bon niet kregen omdat er 1 bestand verkeerd geupload was. Teleurstelling
***