Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Snelle service en vriendelijk contact met de medewerker. Waren niet te opdringerig.
Kreeg een aanbieding voor mijn lening i.v.m.
rente verlaging.Zeer goed geregeld.
Met enige schroom lening aangevraagd,blijft altijd moeilijk, echter tot volle tevredenheid geholpen,goedkeuring duurt altijd een of twee, dagen langer dan je verwacht had, maar tussentijdse vragen werden vlot beantwoord.vier sterren gekozen daar er in mijn optiek altijd nog iets te verbeteren valt voorbeeld, :iemand die weinig affiniteit met computers heeft is e.e.a. lastig te versturen om de documenten op de juiste plek te krijgen.
Uitstekende dienstverlening. Hele aanvraag binnen enkele dagen afgewikkeld. Aanrader!
Prima contact en snel geregeld.
Dat was een leuke ervaring in het omgaan met de werknemers, daarom geef ik 5 sterren
Helder, recht toe recht aan. Volledig digitaal! Snelle behandeling en antwoord
Gewoon top
Super snel alles afgehandeld
Super snelle verwerking.
Netjes te woord gestaan, als er iets niet duidelijk was werden we teruggebeld
Echt een bedrijf om mee in zee te gaan als je om wat voor reden extra geld nodig hebt