Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

duidelijken uitleg en komen na wat ze zeggen,
en snelle afhadeling
Vriendelijk en flexibel bedrijf met perfecte site en verwerking van de aanvraag voor een financiering ..
Erg tevreden over ..
Volgens mij een van de meest voordelige aanbieders. Hele vlotte en nette afhandeling en alles binnen een paar werkdagen geregeld. Tot nu toe een hele goede ervaring!
Snel geregeld binnen 2 werkdagen geld op mijn rekening
Super service
Betrouwbaar, snel en profesioneel
Snel, to the point. Het uploaden van de documenten was duidelijk en ging heel goed.
Wij kunnen niet anders zeggen top geregeld binnen drie dagen was alles rond
Snel antwoord en goeie service. En als er iets niet duidelijk is dan helpen ze je snel op pad
Netjes en zeer snel afgehandeld, als alle documenten beoordeelt zijn heb je het geld binnen 1 werkdag op je rekening, in mijn geval zelfs dezelfde dag!
Omdat ik bij mijn eerdere lening al tevreden was over jullie dienstverlening heb ik opnieuw voor Findio gekozen. Zeer klantgericht stelde jullie collega voor om de 2 leningen samen te voegen om zodoende een lagere rente percentage te betalen. Erg fijn meegedacht.