Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Wilde nieuwe lenig aanvragen, tot er ons een medewerker belde dat we de lening ook konden oversluiten met het zelfde rente percentage gelijk aan de eerste lening, dat vonden wij dus niet verkeerd. alleen de looptijd wordt dan wel veer verlengd ( is ook logies ). deze interactie stellen wij dan ook zeer op prijs en zijn uiteraard ook de lenig bij Findio aangegaan.
duidelijk, vriendelijk en je beschikt snel over je geld
Alles heel duidelijk en zeer netjes geregeld. Vragen worden goed behandeld en uitgelegd. De personen die we gesproken hebben zeer netjes en duidelijke. Personen zijn super vriendelijk en je hebt geen schaamte om iets te vragen.
Duidelijk, vriendelijk en snel.
Alles word snel en netjes behandeld. Je beschikt gauw over het geld.
Vriendelijk geholpen en alles was supersnel geregeld, Findio is echt aan te raden
goede service, na een zorgvuldige beoordeling met relevante vragen snel en adequaat geholpen en product geleverd.
Op zich ben ik heel tevreden over hoe ik geholpen ben bij Findio , maar op het laatst vind ik dat ik wat beter op de hoogte had mogen gehouden worden over het verloop van de aanvraag .
Alles snel en top geregeld
Zit je financieel even klem, dan is Findio er voor je. Geen moeilijke vragen, check van belangrijke gegevens en je bent keurig geholpen in zeer korte tijd. Bravo. In drie dagen kon ik weer verder zonder zorgen.