Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Aanvraag ging vlot en eenvoudig. Er waren wat problemen met het contract, dit zou digitaal te ondertekenen zijn, maar dat was niet het geval. Na een telefoontje was dit probleem opgelost.
Door diverse mensen heel vriendelijk te woord gestaan en zodra de aanvraag was goed gekeurd stond het geld binnen 1 dag op de rekening. Tijdens een telefoongesprek dat de aanvraag was goedgekeurd ook nog een incasso datum kunnen bespreken zodat dit goed in lijn loopt en we niet voor verassingen komen te staan.
Snel en efficiënt geregeld
wij hebben bij Findio informatie opgevraagd om een lening aan te gaan om hiermee onze lopende lening over te sluiten en om tevens over een extra bedrag contant te beschikken.
De informatie, die telefonisch gegeven werd, was duidelijk en begrijpelijk. Ook werden we gewezen op mogelijke risico's en opties om een overlijdensrisico verzekering af te sluiten.
Het uploaden van de diverse gevraagde documenten ging goed; we hadden 1 vraag en die werd snel telefonisch beantwoord.
Toen de aanvraag in behandeling was genomen, werden we twee keer benaderd voor aanvullende informatie; Dit contact hierover verliep prettig en er werd duidelijk aangegeven waarom er aanvullende info nodig was.
Uiteindelijk hadden we binnen een week het geld contant op onze rekening en was onze huidige lening overgesloten tegen een veel gunstiger rentetarief.
Wij zijn erg tevreden!
Heel tevreden over Findio! Snel, vriendelijke mensen bij de klantenservice, goede inlog omgeving waar je jouw lening kan bekijken. En de aanvraag verliep ook heel makkelijk & snel via internet. Top!
Snel, zeer goede informatie en hulp op de website om je te helpen!
Fijn zaken doen de aanvraag wordt snel beoordeeld.
Ik ben *** jaar als je dan geld wil lenen loop je tegen een grote muur aan.
Dus als ouder mens besta je niet meer in deze samenleving.
Ook al kan je het makkelijk betalen.
Voor jullie maatschappij geef ik dan ook een DIKKE 10.
Met vriendelijke groet ***
Voor de 2e keer een krediet afgesloten. Net als de 1e keer is dit zeer soepel verlopen. Snelle reacties, duidelijke antwoorden. Zeer tevreden!
Alles snel online geregeld. Binnen 48 uur had ik het geld al! Eenvoudig en snel.
Wij vonden het heel fijn dat we vrij wel gelijk te horen kregen of we voor een offerte in aanmerking kwamen. Toen n we die geaccepteerd hadden was het stukken aanleveren en konden we heel snel over het geld beschikken.