Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Vorige week een PL afgesloten. Supersnelle service, keurig afgehandeld en geld was heel snel op onze rekening bij geschreven.

Uitstekende service!!!
Makkelijke aanvraag, snel de beschikking over geld. De medewerkers zijn deskundig, vriendelijk en behulpzaam! Findio zouden we zeker aanraden!
Vanaf begin tot einde aanvraag werd ik altijd vriendelijk en
behulpzaam door alle medewerker geholpen en te woord gestaan.
fantastisch en bedankt
Ik vond de snelheid van de afwikkeling van mijn financieringsverzoek een verademing. Van aanvraag tot overboeking van het geld op mijn rekening was de doorlooptijd exact 3 dagen. Complimenten voor de vlotte en correcte afwikkeling.
Aanvraag is zeer snel gegaan, heb via hun online portal mijn documenten geupload en 2 dagen later had ik he geld op mijn rekening. Ook heb ik gebeld met hun klanten service die me goed heeft geholpen.
Als laatste vind ik het fijn dat ik online de actuele stand kan inzien (was een van de redenen om voor hun te kiezen).
Op een maandag avond een aanvraag gedaan, en op donderdag stond het geld al op mijn rekening! Wat is dit snel verlopen zeg!
Een lening aanvragen en afsluiten kan op verschillende plaatsen en manieren.Maar hoe jullie mijn buitenlandse inkomen *** benaderd hebben, verdient een pré. Op veel plaatsen loopt je al gauw tegen een muur aan. Jullie raken de juiste snaar! Bedankt!
Alles zeer snel en gemakkelijk geregeld. Super
We zijn erg blij met findio en hun werkwijze. Na een aanvraag via de website, kwam er al snel reactive en was alles binnen een week geregeld.
Ik ben zeer tevreden hoe snel ze hebben afgewikkeld..ze waren heel behulpzaam en klanten vriendelijke.toppie voor jullie service en medewerkers..