Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Snel en goed zonder nodeloze vragen, duidelijk en klantvriendelijk.
Ik ben zeer tevreden over Findio. Tussen onze aanvraag en de dag dat het geld op onze bank stond, zaten 2 werkdagen. Ook het uploaden van de gevraagde stukken ging heel eenvoudig.
Wij zijn super tevreden, aanvraag ging makkelijk, duidelijk en overzichtelijk! Telefonisch vriendelijk contact en alles was snel afgehandeld. Zeker 5 sterren waard!
Exact zoals beloofd was de gevraagde lening binnen drie dagen op onze bankrekening gestort! Wat een geweldig bedrijf dat geeft vertrouwen!
Snelle respons, tevreden. Vereiste info (documenten) meer dan strikt noodzakelijk. Beter te beperken tot echt relevante zaken
Meer dan vriendelijke mensen aan de telefoon. Geld was heel snel geregeld (documenten moeten wel goed aangeleerd worden uiteraard).
Supersnel, professioneel, vragen ook snel beantwoord. Gewoon super!
De informatie vooraf is duidelijk. Binnen een paar uur kreeg ik al een voorstel welke ik ondertekend heb en geupload samen met alle benodigde documentatie. Ook werd ik de volgende dag direct gebeld door een zeer vriendelijke medewerkster welke mij alle extra informatie gaf voor wat er allemaal moest gebeuren. na het indienen van de documenten stond het geld binnen 3 dagen op mijn rekening.
Het enige verbeterpuntje wat ik kan bedenken is dat na het indienen van de documenten je op dat moment niet de status van je aanvraag in kan zien.
erg blij met de snelle en duidelijke service.
Dit is de tweede keer dat ik in aanraking ben gekomen met Findio. Ik ben zeer tevreden over de snelheid waarop Findio de dossiers afhandelt en ook de bereikbaarheid van medewerkers.

Geen directe verbetervoorstellen.
Na aanvragen lening ben ik gebeld door een medewerker waarvan ik de naam helaas vergeten ben te noteren
Hij vroeg mij of alles duidelijk was in de antwoordmail
We hebben de lijst doorgenomen met aan te leveren documenten, waarbij ik de vraag heb gesteld of ik gezien mijn leeftijd van *** jaar ook mijn pensioenoverzicht in moest sturen
Volgens deze medewerker hoefde dat niet omdat ik voorlopig toch nog niet met pensioen ga
Naderhand kreeg ik een mail met het verzoek om dit pensioenoverzicht alsnog in te sturen
Hierdoor ben ik dus de € *** cadeaubon misgelopen