Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Ik ben tevreden zoals het is gelopen.
Na het afvragen is alles snel gegaan, ze waren behulpzaam en vriendelijk
Ik zal ze zeker aanbevelen
Snel, duidelijk en accuraat. Ook telefonisch vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.
Ik ben heel tevreden over Findio. Ze hebben een snelle afronding gemaakt met duidelijk contact terug naar mij. Tevens reageren ze snel en vriendelijk op vragen vanuit mijn kant en zijn ze erg duidelijk in wat jij moet aanleveren en wat hun service is met alles wat daarbij komt kijken.
Goede en snelle afhandeling
Een zeer snelle afhandeling ,was heel tevreden over het verloop van de behandeling.
uitstekend service en goede begeleiding
Top service. Goede heldere informatie en prettig contact. Alles direct opgepakt en super snel geregeld en afgewikkeld. Hier wordt 100 % waargemaakt wat de klant wordt beloofd.
Het bedrijf vind ik professioneel.
Mijn bestelling is snel en correct afgehandeld.
Verder zijn de medewerkers erg vriendelijk en bekwaam.
Super !!
Goede service, alles wordt snel en goed geregeld.