Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Super! Voor de tweede keer een lening afgesloten en verliep heel soepel en snel. TOP!
Snel en goede service :-)
Wij zijn zeker tevreden. De afhandeling vond plaats binnen de toegezegde tijd. Het was uidelijk welke informatie wij moesten aanleveren . Het telefonisch contact verliep trettig en zakelijk.
Kortom: 5 sterren!
Goede service. Geld op tijd ontvangen.
Findio is een prettig bedrijf waar op een gemakkelijke manier een lening afgesloten kan worden
Aangenaam en zorgvuldig geholpen. Alles binnen een week geregeld! (wij hadden geen BKR registratie). Formulieren etc. snel "in huis" alles verliep van een "leien dakje"!
De persoonlijke benadering en afhandeling was heel vriendelijk en adequaat. Ondanks een dag vertraging, wegens een personeelsbijeenkomst, was de gehele afhandeling snel. Kortom, ik ben heel erg tevreden.
Alles prima afgehandeld. Duurde wel langer dan in de beschrijving staat omdat jullie een dag achterstand hadden. Helaas wordt er op mail (4x) niet gereageerd. Dit zou anders kunnen.
ik ben echt goed geholpen