Findio
Findio
Wie geld wil lenen, is bij Findio aan het juiste adres. Findio is een onderdeel van Crédit Agricole S.A., een van de grootste financiële instellingen ter wereld. Bij Findio staat het klantbelang voorop. Daarom maakt Findio zich sterk voor zelf kiezen, voor duidelijke taal, voor 30 dagen bedenktijd en voor jou.

Toen we de lening hadden aangevraagd, kregen we inderdaad binnen het uur het eerste voorstel in de mail. Na wat werkdagen kregen we per mail ook wederom een tweede voorstel. Ons eerste voorstel was afgewezen door mijn studieschuld. Dit kon ik echter nergens eerder aangeven en dit vind ik jammer want als dat wel had gekund dam had ik dat netjes gedaan en dan had het waarschijnlijk iets minder tijd gekost.
Al met al is het tweede voorstel goedgekeurd en daarna ging alles heel rap. Binnen 2 werkdagen stond het bedrag op de rekening!
snel en vriendelijk geholpen.
Snel geregeld tegen een lage rente!
Uitstekende service goed geholpen en de vragen die we nog gesteld hebben waren snel en goed beantwoord
De vriendelijk heid is Supper en dan nog dat ze je graag helpen en mee denken ...wat voor jou beste is ben zeer tevreden zekker aan Te raden aan mensen die nodig hebben.......Supper service ga zo door top
duidelijke beschrijving op de site, en mail wat er ingediend moest worden en nette handeling via de telefoon. Alles was vlug geregeld en binnen een paar dagen was onze lening bijgeschreven op de rekening.
Alles via internet geregeld. Prima en snelle afhanderling Men denkt mee met de client. Heel snelle bijboeking ontvangen. Ik ben zeer tevreden
Makkelijke aanvraag, juiste telefonische hulp en snel de beschikking over het geld.
Overzichtelijk en duidelijk. Geld stond er snel op.
We zijn zeer tevreden over de dienstverlening, vragen werden goed en snel beantwoord en de hele aanvraag was snel geregeld.