Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!
Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!

Gewoon goed
Enige bedrijf met zoveel onderdelen, spijtig genoeg wel even moeten zoeken naar de website. Levering en bestelling zijn zeer goed verlopen . Een top-site.
Perfect geleverd alles naar wens
snel en goed
Geweldige service!
Ik had op de website voor een oude garagedeur een afstandsbediening besteld. Deze kreeg ik niet ingeprogrammeerd en was al bereid een monteur de installatie te laten doen. Na kontakt met de servicedeskmedewerker bleek ik dat ik een verkleed type had besteld deze ging retour en een nieuwe besteld. En jij werkt Top Geregeld!
Het onderdeel wat wat ik nodig had, en kwam op tijd
Geachte, Het zou praktisch zijn indien u na de betaling een link stuur met de factuur van het bestelde.
Mag ik u vragen voor mijn bestelling nr *** een factuur door te sturen aub op mijn email adres. Voor de rest alles prima in orde! bedankt.
***
Zeer tevreden over telefonische hulp, verzending van de aankoop en kwaliteit van het product.
Bestelling is netjes en op tijd bezorgd. Het zoeken naar de juiste kabels was wat moeilijker, geen duidelijkheid waar te meten en niet duidelijk dat de kabels er voor 2 zijden in zitten.
De prima advisering , de snelle levering en de kwaliteit van de producten stemmen ons zeer tevreden.

Fijn weekend!

***