Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!
Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!

Hallo, omdat wij twijfelden hadden we eerst contact via mail genomen om verdere info te verstrekken. We kregen hier snel antwoord op waardoor we onze bestelling plaatsten. Correcte afhandeling en de dag nadien stond post.nl aan de deur in Belgie met onze goederen, netjes verpakt en alles werkt perfect. Precies zoals we verwacht hadden. Een echte aanrader.
Prima service, zoals het hoort.
De website is OK en de afhandeling van de bestelling is prima. Ik had bij de bestelling een opmerking gezet dat ik ontevreden was over eerder gekochte handzenders. Dat was aanleiding voor het bedrijf om te verzoeken deze handzenders op te sturen, zodat alsnog bekeken kon worden of dit onder de garantie viel. Dat waardeer ik bijzonder, het is heel attent. Ik weet echter nog niet of dit uiteindelijk tot een verrekening met de prijs van de nieuwe aankoop gaat leiden.
Goede en snelle service
Ga zo door. Prima levering!
Prima service , snel.
Nadat het pakket verloren was bij de post, goede oplossing en snelle service.
Perfecte levering & service.
Weer een garageopener (draadloze) besteld en weer direct geleverd.
Goed geregeld zoals het hoort. Bedankt.
spullen makelijk te vinden en te bestellen.
goede service technisch vraag aan monteur.
duidelijk alles door genomen helemaal top.
En binnen 1 dag alles binnen gekregen.