Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!
Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!

Alles vlot en correct !
Bij bestellen van een los onderdeel komt er onaangekondigd een kleine order toeslag bij als je in het bestelproces zit. Als je dat al wil doen, ben je verplicht dit vooraf te vermelden en niet achteraf.

Voor installatie afspraak was de eerste keer de afspraak niet in de agenda gekomen dus kwam niemand opdagen. Tweede keer gaven ze aan niet al het materiaal mee te hebben wat nodig was terwijl vooraf foto's gestuurd waren van de situatie en alles duidelijk was. Uiteindelijk opgelost door wat eigen materiaal wat we nog hadden liggen.
Snelle opvolging bij vragen, correcte afwikkeling!
Deskundige informatie, prettig geholpen
Snelle verzending en goed verpakt. Het enige vreemde is dat de bezorger al aan de deur stond terwijl het verzendtraject online nog op "sorteren" stond en de bezorger nog niet onderweg zou zijn. Daar kun je dus niet op blindvaren, maar dat kan ik De Garagedeuradviseur uiteraard aanrekenen; daarom toch 5 sterren.
Goede site, kon snel vinden wat ik zocht. Na bestelling, sneller geleverd dan gedacht.
Op tij de geleverd en uitstekend van kwaliteit.
Op site stond dat de artikelen op voorraad zijn, dat was dus niet zo. Alsnog wel redelijk snel geleverd.
snelle levering, goed product
Zeer vriendelijke man die me verder hielp