Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!
Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!

2x iets besteld, prima alles makkelijk te vinden
Wat ik besteld heb is goed aan gekomen en dat werk goed maar het heuvel is nog niet verholpen helaas ik heb 'n elektrische deur opener en die gaat 'n eigen leven leiden dus daar moet ik nog 'n oplossing voor hebben misschien weten jullie iets.
Allereerst moet mij van het hart dat ik de aanhef van de uitnodigingsmail voor deze feedback niet correct vind. Is dit een computervertaling of zo? ("Beste Mr/Vrouw" is én geen Nederlands én weinig respectvol).
Mijn bestelling werd onjuist uitgevoerd (één verkeerd product) maar werd snel correct gecorrigeerd. Vandaar mijn vier sterren.
de levering was correct maar de informatie over de levering was onduidelijk omdat track en trace niet functioneerde.
gekregen wat ik besteld heb. Dus prima.
Goede service, snelle levering.
Na telefonisch contact de juiste onderdelen geverifieerd te hebben is de levering vlot verlopen. Motor zeer vlot kunnen plaatsen op onze sectionaal poort .
Zeer goede dienstverlening. Ben dik tevreden. Telefonisch service en deskundigheid was prima.
Levering perfect geregeld.
Zeer snelle levering. Eenvoudig besteld.
Na de zoveelste keer werkte wederom het bestuuringssysteem niet. Kut service, slecht systeem.