Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!
Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!

Correcte info ivm het gekochte onderdeel en redelijk snelle levering. Minpunt: leveringskost van ***€ ligt hoog.
Duidelijke webside, snelle levering
Prima, zonder problemen snel geleverd!
Zeer snelle professionele service, eco deuren was het 2e bedrijf dat ik benaderde voor een nieuwe veer waar het 1e bedrijf zei “ morgen om 9 uur ga ik bellen” zeiden ze bij eco deuren “ als u binnen 10 minuten besteld op de website ga ik nu de veer inpakken” dit gedaan hebbende was de bestelde veer de volgende dag om 09.30 uur binnen bij mij. Dit is echt top service, dat vertel je verder aan vrienden en bekenden
Snelle en correcte levering!
Maar, ik heb geen antwoord gekregen op mijn laatste mail van 4 juli aan ***.
De externe ontvanger van mijn oude aandrijving is goed aangesloten op de nieuwe aandrijving, de oude zender werkt.
Met de nieuwe handzender lukt het niet. Geprobeerd via programma 11, ook geprobeerd om de code door te geven, zonder resultaat.
Dank en met vriendelijke groet.
Hele behulpzame medewerkster die bereid was mee te denken en die goed geadviseerd heeft.
de bestelling is correct en vlot afgehandeld; op basis van de ervaring in deze aankoop zie ik geen verbeteringen
Kwaliteitsdeuren en supersnelle levering van het gewenste onderdeel.
Via website was vrij eenvoudig het gewenste onderdeel te vinden en de afhandeling van de bestelling is vlot en netjes verlopen.
Ik werd vlug en goed geïnformeerd en bediend.