Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!
Eco Deuren / Hörmann-onderdelen.nl / Dé Garagedeuradviseur!

Snelle levering en prettig om telefonisch contact te kunnen hebben over te leveren onderdelen. Onderdelen zijn niet de goedkoopste op internet, dus verzendkosten mogen wel gereduceerd of gratis zijn boven besteding van *** bijvoorbeeld
De behandeling van de bestelling was zeer voortvarend. De levering was ook heel snel. Van postNL geen track en trace bericht ontvangen.
ik stoei nog met de instelling van zender. Waarschijnlijk moet ik dat toch doen aan de motor van de deur.
Duidelijke website, goed product
Prima
Snelle en vriendelijke service.
Kreeg vriendelijk en duidelijke informatie over het, door mij,aangegeven mankement aan de deur. Het juiste onderdeel werd snel toegestuurd. Onze zoon heeft het gisteren met de goede bijgesloten instructies kunnen repareren zodat de deur het weer helemaal goed doet.

Met vriendelijke groet
***
Site heel overzichtelijk, zeer goede uitleg aan de hand van filmpjes voor het vervangen van onderdelen.
Snelle levering
snelle service; goed product!
geen verbeteringen te benoemen.
De openstaande creditnota is nog steeds niet aan me uitbetaald ondanks dat ik daar 28 oktober al aan herinnerd heb. Ik heb dat geld hard nodig. Ik vraag daar bij deze voor de laatste keer om.
Perfect advies en volgende dag reeds geleverd
zo zou het overal moeten zijn !