EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

makkelijk te bestellen, prima levering, goed te bereiken bij vragen over levering, duidelijke uitleg door medewerker
Vlotte afhandeling! Zeer tevreden
Snelle levering en goede kwaliteit
Ik vind wel een goed service van jullie !
snelle levering, goed verpakt, en vooral een goede koeriers dienst! Maar ja een waterpomp zonder pakking erbij.... iedereen heeft daar toch een pakking bij nodig.. wat is dat nu (dat is toch logisch.. een pakking bestellen met weer een hoop verzendkosten ..dat schiet toch niet op) Oplossing gericht zijn is meedenken.. Door bijvoorbeeld een email te sturen..na de online bestelling met de vraag " ik heb uw bestelling gezien maar hebt u er aan gedacht om ook nog een pakking te bestellen... ?"
Ondanks drukte redelijk snelle levering
Prima prijzen en goede levering. Had informatie opgevraagd bij de leverancier en die verwezen al naar Easy Car Parts
Alles naar wens
Safe Packing-Fast Delivery-Perfect Parts Condition-100%