EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Duidelijke site, zeer snelle verzending en ook prima verpakt, ga zo door!
Perfecte service ,zeer goed communicatie TOP.
Ik heb nog niets ontvangen. Wat is er mis?
top
Prima afhandeling: keurig op tijd
Prima, duidelijke communicatie. Item zoals omschreven.
Dit was mijn eerste bestelling en het ging direct mis.
1 bij het bestellen werd een levertijd van 2 dagen vermeld, dit werd 5 dagen. 2 ik heb 2 stuks ruitenlijm besteld en kreeg er 1 geleverd. Ik had inmiddels al betaald. 3 Ik kreeg het feedbackverzoek eerder dan de levering.
snelle en correcte en complete service, prettig bedrijf om zaken mee te doen
Het product is in mijn ogen niet compleet, na communiceren werd aangegeven dat de bijgeleverde bevestigings ringen uitgerekt kunnen worden zodat deze ook over de brede delen passen.
Die mogelijkheid is echter uitgesloten, want ze breken dan 2x inmiddels.
Het betreft hier stuurkogel cups vaarvan voor zowel de smalle aansluitingen als de brede aansluitingen dezelfde elastiekje ringen worden meegeleverd.
Dit is de eerste keer dat ik bestel bij deze webshop, na reclameren, dat het echt niet past, geen reactie meer gekregen jammer want ik dacht een goede leverancier te hebben gevonden. Gezien deze ervaring zie ik af van verder zaken doen met deze leverancier. Ik restaureer in mijn vrije tijd oldtimers en ben geen zeurderige amateur.

M.v.g. ***
Wij hebben nimmer het factuur ontvangen!
Alles ontvangen. Veel mail over de bestelling, bedrag is betaald, maar geen factuur!
Jammer, bijna alles goed.

Groet, ***