EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

*****
Goede website met hulp bij keuze onderdelen. Keurige terugkoppeling bij niet op voorraad en exacte nieuwe leverdatum.
Prima omschrijving van het artikel en vlotte verzending en goede communicatie over de levering.
Heel goed
Levertijd 2 tot 3 werkdagen. Volgende dag had ik het bestelde al in huis, super.
Hele goede kwaliteit en snelle service
De bestelling die ik had is voorspoedig verlopen de volgende keer zal ik zeker weer iets bij jullie bestellen
Uitvoerige omschrijving van het product. Snelle levering.
Er was even iets verkeerd gegaan met de bestelling. Ik reageerde pas lang nadat de bestelling was afgeleverd, maar kon zonder problemen het product nog terugsturen en ruilen voor het juiste product.
Snel geleverd! Het juiste onderdeel bij online auto-onderdelen bestellen en krijgen is niet altijd evident. Bij Julie ging dat eenvoudig en vlot...