EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Gebeld over mijn motorcode die ik niet kon vinden en perfect geholpen, snel geleverd en goed geprijsd, zeker een aanrader
Alles perfect en snel geregeld.
Aankoop koplampen Toyota Yaris.

Koplampen snel binnen maar niet de juiste. Na wat heen en weer bellen en mailen uiteindelijk de juiste lampen gekregen.
Wel klantvriendelijk behandeld.
Hele goede producten pas prima goede service enige min puntje ook weer niet echt is dat als je iets retour wil sturen dat je geen retour bon gelijk bij aan koop er bij krijgt
Verder geen klachten zal op zeker nog wel meer bestellen
Overzichtelijke site en snelle levering
Goede service en nog de persoonlijke aandacht die je bijna nergens meer ziet.
helemaal goed mij goed bevallen
Goed gesmeerde organisatie zonder gedoe en met eerlijke prijzen
Onderdelen al vaker besteld ,super goed geholpen door ivoor van Grimbergen.

Goed en duidelijk advies.

Gr ***
Snelel levering. Goede producten en uitstekende telefonische ondersteuning.