EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Mijn bestelling bleek niet compleet, hierom het contactformulier ingevuld en werd vrijwel meteen terug gebeld op erg vriendelijke toon. Benodigde onderdeel zou meteen besteld worden en ik had het inderdaad 2 dagen later in de brievenbus. Top service dus!
Snelle levering na een bestelling ben is tevreden.
Na de bestelling was het product de volgende dag al in huis. Geweldige service!!!
Service is goed. Er waren echter wel leveringsproblemen met het door mij bestelde artikel. 6 weken op moeten wachten helaas, maar het is in perfecte staat allemaal binnen nu. Een medewerker belde mij vooraf al hierover en heeft toen uitgelegd waarom dit was. Helemaal ok.
De bestelling is mooi op tijd geleverd.
De hulpveren zien er goed uit, en benieuwd als ze gemonteerd zijn,
Ben zover tevreden.
Het product wat ik kocht deed zijn werk
****
Prima Service
Vriendelijk geholpen met zoeken naar juiste tankdop voor mijn chevrolet express met slot .
Na contact de juiste link gehad en besteld en snel geleverd :-)

Toppers zou ik zeggen .

Mvg allard