EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

snel
Bestelling nieuwe tankdop vlot verlopen.
Duidelijke website, snel geleverd, goede prijs.
Ik ben tevreden.
Mijn bestelling met nr INV2021 - 02427 het ik teruggestuurd omdat het foutief materiaal bevatte. Het was allemaal nog in de originele, onbeschadigde verpakking gebleven. Het pakje werd op 13 augustus om 11:41 afgeleverd op uw adres . We zijn nu 20/09/2021 en nog steeds heb ik mijn geld niet ontvangen. Het was de eerste keer dat ik kocht bij uw firma. Het zal de laatste keer geweest zijn.
Binnen 2 a 3 werk dagen levering stond op het product. Uit eindelijk kreeg ik het een week later. De datum en tijd werd ieder keer verlengd.
Foutje gemaakt door leverancier van de veren, direct en perfect opgelost,, dat kan alleen maar als je snel iemand aan de tel krijgt. Dit is vaak anders, top geregeld !
Reflector voor M├ęgane paste prima! Van tevoren overlegd met bedrijf en goed advies gekregen. Blij mee.
Prima service.dank je wel
Was zeldzaam onderdeel wat u wel had en ik erg blij mee ben; de beantwoording van mijn vraag er over was ook duidelijk; product kwam binnen geschatte levertijd binnen.
Top