EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Snelle en correcte service.
goed service en feedback indien je iets navraag
Levertijd is niet zoals gesuggereerd, Service / Support telefoon nummer wordt pas later op de dag pogingen opgenomen. Wordt terug gebeld door 06 nummer geeft de indruk van een huiskamer bedrijf die door de echte leveranciers d bestellingen laat verzenden. Jammer
Zeer snelle levering en ook een goede service
Zeer tevreden over de vlotte afhandeling en levering van mijn bestelling
Ik zocht een trekhaak voor mijn Honda Accord Tourer, die niet makkelijk zijn aan te komen. Op de website stonden ze niet op voorraad maar na een telefoontje naar Easycarparts, heb ik er alsnog een kunnen bestellen met een auto specifieke kabelset. De medewerker aan de telefoon was erg geduldig, dacht goed mee en was bovenal uiterst vriendelijk. De medewerker had speciaal geïnformeerd bij de fabrikant om voor mij toch de juiste trekhaak te bestellen en op kort termijn. Echt super!

3 werkdagen later, keurig thuisbezorgd. Een verbeter puntje zou zijn, om toch een track en trace te verzorgen. Voor zo'n groot pakket is het wel fijn als je weet waneer je thuis moet zijn om het te ontvangen.

Het product zelf is goed van kwaliteit (autohak) met een redelijk goede beschrijving. Na een beetje puzzelen de trekhaak en kabelset zelf kunnen monteren.

Kortom, Easycarparts raad ik ten zeerste aan!
Prima service
denken ook met je mee.
Goede prijzen.
Correct en snel.
De bestelling is netjes afgehandeld en het product voldoet aan de verwachting.
Het is lekker samenwerken met easycarparts . De bestelde parts altijd spot-on en ook de levering ( super vlot ) Thanks