voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 449 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 4663

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij EezyShops

4 / 10

De geleverde bougiekabels komen niet overeen met de gevraagde ondanks voldoende communicatie over wat ik nodig heb.Zou zijn oorzaak vinden in het feit dat ik verkeerd heb opgemeten, maar zelfs indien de opmeting correct gebeurt ( werd mij pas gemeld als het kalf verdronken was ) kan het product niet gebruikt worden in het voertuig waarvoor het bestemd is, ondanks dat dat wel vermeld wordt op de originele verpakking. Ik heb duidelijk de lengtes van de bougiekabels die ik nodig had vermeld en toch worden telkens kabels gestuurd die te kort zijn.
    Ook het feit dat de klant moet opdraaien voor de kosten van retourzending zint mij niet.
    Commentaar van easycarparts.nl:
    Zoals telefonisch besproken: Er is een ander type bobine gebruikt. Door montage van de bobine op een andere plaats konden de kabels niet gemonteerd worden. Geadviseerd om het oorspronkelijke type bobine en bijhorende kabels te gebruiken.
    Het opmeten van de kabels moet de effectieve lengte zijn. Niet tussen de hulzen. Onder de huls loopt de kabel nog verder.

op 20.07.2017 om 11:20 uur

10 / 10

Correcte prijzen en snelle levering

op 20.07.2017 om 07:03 uur

10 / 10

Duidelijke en makkelijke site, bestelproces prima verlopen, de volgend dag bezorgd.

op 19.07.2017 om 19:46 uur

10 / 10

Simply it was all perfect

op 16.07.2017 om 17:37 uur

10 / 10

Onderdeel past en was snel in huis.

Mijn dank hiervoor.

M.vr.gr,

***

op 15.07.2017 om 11:54 uur

10 / 10

Snelle en correcte levering van een mooi product voor een goede prijs. Duidelijke montage instructie en voor een beetje handige sleutelaar prima te doen. Na montage duidelijk betere wegligging bij belading, is aanrader.

op 14.07.2017 om 11:49 uur

10 / 10

Snel, voordelig en betrouwbaar .

op 14.07.2017 om 10:40 uur

alles fantastisch verlopen

op 12.07.2017 om 19:02 uur

10 / 10

Snelle service, goede prijs, dag na bestelling geleverd. Kan niet beter in mijn ogen.

op 10.07.2017 om 23:32 uur

8 / 10

Bestelling is naar wens verlopen

op 10.07.2017 om 08:40 uur

EezyShops

• EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 4600 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: