EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

alles zoals het moet
Het selecteren van het juiste artikel was erg eenvoudig aan de hand van het kenteken. De informatie was compleet en duidelijk. De prijs zeer redelijk. De levering snel en op tijd. De verpakking had iets beter gemogen, gezien de kwetsbaarheid van het artikel en de reputatie van de posterijen met hun gooi en smijtwerk. Maar het is onbeschadigd aangekomen, paste en werkte perfect.

Goed gedaan eKomi. Eén opmerking nog. Ik had besteld bij EasyCarParts en tot dit mailtje nooit van eKomi gehoord! Zet dat dan op de bevestiging etc.
Duidelijke site die ba ingeven kenteken, alleen die artikelen laat zien die geschikt zijn voor mijn type auto
Alles makkelijk te vinden op de site en te bestellenen ook nog eens snel geleverd
Redelijk snel en de prijs was ook wel aardig.
Doet wat het belooft.
Zeer snelle en top service !!!!
Kan beter via kenteken dan alsnog een verkeerd onderdeel toegestuurd krijgen vervelend
Snel bezorgd, prima!
Goede producten, verzending had wat vlotter gekund. Prima communicatie over verzendstatus.