EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

*** denkt met je mee en is een top vent. Na veel gedoe met mijn remmerij nu een top resultaat
Snel en zoals omschreven ,prima.
Goede leveringstermijn, duidelijke track and tracé. Goede onderdelen
Nette zaak, afspraken worden nagekomen. Goede prijsverhouding wat scheelt in de portemonnee. Aanrader voor onderdelen en de snelle service.
goede service en goede prijzen
Goede voorlichting en op tijd geleverd
Hulpveren voor vw passat geselecteerd via kenteken op website. Snel ontvangen en passen inderdaad prima! Installeren lukte zonder de draagarm los te maken.
Eigenlijk had ik al spijt toen ik het onderdeel bestelde, want er was geen vermelding van beschikbaarheid en leveringsdatum op woensdag zaterdag kreeg ik een trackingnummer en werd het de dag zelf ook geleverd.
Toch tevreden met de service.
Perfect service
Fijne afhandeling van bestelling en onderdeel makkelijk te vinden. Voor herhaling vatbaar