EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

We hadden verkeerd onderdeel besteld. Geen enkel probleem om het terug te brengen. Goed geholpen met vinden van het juiste onderdeel wat snel geleverd werd. Daarnaast nog wat meer advies gekregen.
Zeer aangename ervaring , super vriendelijk , zeer behulpzaam , echt een aanrader
Ik ben tevreden over de beschikbaarheid, de levering en de prijs van het product.
Bestelling was snel geleverd
Duidelijke communicatie en snelle levering
Ga zo door .
Snelle levering: helemaal goed.

In de doos voor de radiateurdop konden er wel een stuk of 100 zonder elkaar te raken.
Goed product en snel geleverd
Snel het benodigde product gevonden. bestellen ging ook gemakkelijk en binnen 2 dagen het product goed verpakt thuis bezorgd.
Snel en goed. Jammer geen inbouw informatie
perfect passend