EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Super fijne en professionele service,voor een hele goede prijs en kwaliteit...top...graag weer
Ze hadden mijn belooft vrijdag te verzenden dus zaterdag binnen, komt nu dinsdag pas binnen
Heb donderdag evenement dus moet alles op het laatst gedaan worden, te wijzig tijd om proef te rijden
Is erg jammer maar is eenmaal niet anders
Volgende maal ergens anders bestellen
binnen 2 dagen geleverd volgens bestelling, niets op aan te merken
Snelle levering goede service
Zeer snelle levering,geen problemen.
ik heb betaald, geen bevestiging gekregen en nog geen leverdatum/levering gekregen.
Prima
Zeer tevreden, altijd snelle en kostenloze levering in het postcodegebied *** door vriendelijke eigenaar.
gemak om online te bestellen en snelle afhandeling
In tegenstelling tot een onderdelen24 of één van die dergelijke sites, leveren ze hier gewoon binnen 2 dagen. Héél tevreden dus.