EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

zeer goede afhandeling van de bestelling. zeer goed afgehandeld
Was allemaal prima, snel en oké.
snel geleverd bedankt
bestelde artikel werd netjes geleverd.
Een prima ervaring met uw bedrijf. De bestelling werd keurig geleverd zoals verwacht. Het onderdeel is perfect overeenkomstig het originele deel.
De prijs was ook oké. Mocht ik een volgende keer weer iets nodig zijn bestel ik weer bij uw bedrijf.
Bestelling was snel binnen. Ik ben tevreden.
Ik had een paar vragen over een lastige reparatie aan mijn auto. De mensen van Easycarparts hebben me geweldig geholpen met de juiste producten. Ik kom zeker terug!
Fijne snelle service. Product past goed op de auto
Top!
Paar dagen levertijd, maar afspraak nagekomen. Prima dus