EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Met het invullen van mijn auto-kenteken kon ik heel gemakkelijk een nieuwe rechterbuitenspiegel bestellen. De prijs lijkt mij normaal en de verzendkosten terecht. De spiegel is snel bezorgd en was intact. Nu moet ik nog wel een paar keer naar het you-tube instructiefilmpje kijken om door te krijgen hoe ik de spiegel moet vervangen.
goed geregeld en alles opmaat.
Snel geleverd goed product makkelijk afterpay
Gebeurt gewoon netjes wat belooft wordt, niets meer niets minder.
heel erg netjes behandeld toen aangaf dat mijn bestelling niet was bezorgd er werd gelijk telefonisch contact met mij opgenomen en er werd gelijk gezegd dat mijn bestelling kwijt was en dat ik mijn geld terug krijg
Snelle levering en goede producten. Geen gezeur, gewoon in een keer goed. Afstellen van hulpveren was lastig, maar dat lag niet aan Easyparts
Webshop is makkelijk en goed ingericht. Producten werden binnen 3 dagen netjes geleverd, ik had het wat laat in de avond besteld.
Snelle levering, wel slechte omschrijving op de website.
Belangrijke maatvoeringen ontbreken.
Erg handig om met het opgegeven kenteken alleen te zien wat voor slot er past. En nog belangrijker, het past perfect. Toch een goed gevoel nadat iemand je benzine wilde stelen.
Vlotte levering, scherpe prijzen en duidelijke handleiding voor montage.