EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Hartelijk bedankt Mijnheer uit rozendaal.
Ik ken uw naam niet ,u was erg behulpzaam en eerlijk
Alsi ik weer wat nodig heb voor mijn auto weet ik u te
vinden.Nogmaals de hgr. ***
Zeer goede internetverkoper, bestelling, feedback, levering volgens afspraken worden perfect nagekomen.
Snelle en correcte levering
Voordat ik de bestelling definief maakte heb ik telefonisch contact gehad om te controleren of ik de juiste keuze had gemaakt. Ik ben toen goed geholpen. Binnen twee dagen werd het product goed ingepakt afgeleverd. Product voldoet prima (buitenspiegelglas).
Nette service van dit bedrijf. Correcte mensen en werken volgens afspraak.
Bestelling en betaling gingen prima, fijne zoekopties op nummerbord. De ruitenwissers waren al verpakt en zaten in een nog grotere verpakking, dat leek iets overdreven maargoed.
Ik werd zeer goed geholpen en kreeg ook goed advies!
En een redelijk snelle bezorging
Bedankt nog!
Mvg ***
Product was optijd geleverd, gewoon goed.
Ik bestelde op het randje van de tijdslijn voor bezorging de dag daarop, wat voor mij noodzakelijk was, in minder dan 24 uur later was het bestelde geleverd.
alles geleverd volgens afspraak prima dus