Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Het is fijn te zoeken op auto merk en model. Was moeilijk wat te vinden maar hier ging het erg makkelijk.
Goede zoekfuncties. Prettig geholpen met een vraag over het product. Snel geleverd. Kortom: zeer tevreden.
Heel erg mooi 3e remlicht voor de Skoda. Alleen dat er GEEN watersproeier in zit is minder. En het zijn absoluut de kosten niet. Nu moet ik dus naar de VW dealer.
Super ervaring!! Geweldig geholpen bij vragen over het product dat ik wilde bestellen.
Levering aangekomen in een degelijke verpakking.
Goed en snel geleverd
snel en correct geleverd. .
Het tijdpad waarop de bestelling kon worden uitgevoerd, werd keurig volgens afspraak nagekomen.
Mijn complimenten!
Er goed geholpen met een vraag over een distributieriem. Duidelijke communicatie en vlotte levering. Betere service dan veel andere.
Goede uitleg bij m’n vragen. Goed geprijsd en snel verzonden. Wat kan ik nog meer verlangen.
Vlotte eenvoudige site en perfekte afhandeling van de bestelling