EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Zeer tevreden. Vlotte afhandeling van de bestelling.
Omdat ik niet helemaal zeker was van juiste type hulpveren voor mijn camper,toch even met Easy Parts gebeld.
Ik werd erg prettig te woord gestaan,voor mij een prima bedrijf.
alles ging vlot, van bestellen tot levering. zeer goede winkel.
Snelle en goede afhandeling perfect
Alles prima in orde
Prima en snelle levering, ook telefonisch goed geholpen.
Snel en behulpzaam
Beste , eerst is het pakket teruggaan met de vermelding geweigerd of geen juist adres wat niet juist is .
Bij bestelling via chassis nummer toch nog een verkeerde luchtfilter ontvangen .
Bestelling kwam in eerste instantie niet binnen. Na een mail werd ik keurig gebeld en werd de levering alsnog ontvangen. Er werd netjes uitgelegd waarom de levering vertraging had.
web shop uit nl
verwachte levertijd ok