EezyShops
EezyShops
EasyCarParts en EasyBoltsAndTools, samen onderdeel van EezyShops. Elke klant die een aankoop doet bij een van onze webshops, krijgt de mogelijkheid om zijn ervaring te delen. Zowel over de shop in het algemeen, als over het product dat is aangeschaft. Zo kan men aan al onze bezoekers laten weten hoe onze service is ervaren. Maar ook of het product voldoet aan de verwachtingen. Ze hopen wij dat u een betere shop-ervaring heeft. Open en eerlijkheid is hierin de rode draad.

Goede service en vlotte bestelling waarvoor dank
Vooraf telefonisch contact om te verifiƫren, zeer correct en behulpzaam. De levering van het daarna bestelde was punctueel en geheel volgens afspraak. Het kan echt wel dus! Een nieuwe klant erbij voor EasyCarParts!
Goede websitr, snelle service, maar was in veronderstelling dat ik zwarte spiegelkap had besteld en kreeg grijze geleverd, dus die toch maar bevestigd.
Het product was goedkoper dan bij andere leveranciers, ik hoefde geen verzendkosten te betalen omdat mijn adres ook in *** is netzoals de leverancier ***
Levering is goed en snel verlopen. Al met al ben ik zeer tevreden netals bij een vroegere bestellin en ze kunnen voor elk merk leveren ongeacht het bouwjaar. In het vervolg zal ik zeker weer een beroep doen op ***
Ik heb op basis van mijn chassisnumer een onderdeel aangevraagd. Mijn vraag werd 2 keer beantwoord. 1 keer met een verwijzing naar een link van het goede onderdeel dat ik besteld heb en geĆÆnstalleerd. De dag erna ontving ik een mail met de boodschap dat u mij niet kon helpen met dit onderdeel.

Gelukkig had ik toen al de bestelling gedaan:)
***
Prima levering.
Alles naar wens.
***
Snelle levering.
Snelle levering en precies wat ik nodig had, TOP !!!
Niets aan te merken. Bestelling plaatsen ging vlot en levering heel vlot. Was er zelfs vlugger dan voorzien.
Top alles goed