Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Engraved
Engraved

Vanaf het plaatsen van de order tot het ontvangen van het product. Afbeelding kon door hun worden aangepast naar mijn wens. Werd meegedacht en werd gewezen op zaken die wellicht anders zouden uitpakken dan gedacht.

Product in goede conditie ontvangen. Hele mooie kwaliteit. Nu nog bevestigen aan de urn zuil. En kijken hoe weersbestendig de plaat is, maar ik heb het volste vertrouwen.
Ik was op zoek naar een natuurlijk product voor een herdenkingsbijeenkomst en vond dit bij Engraved in de vorm van een boomschijf; een mooie tastbare herinnering door de persoonlijke tekst die Engraved voor ons in de schijf heeft gegraveerd.

Mede dankzij de snelle en uitstekende dienstverlening en levering kon ik de nabestaanden een mooi aandenken aanbieden, ter herinnering aan de herdenkingsbijeenkomst en hun dierbare.
Na bestelling van boomplank was er snelle en duidelijke afstemming en daarna levering. Perfect.
Mooi product geleverd. Erg snel geleverd.
Vriendelijk personeel aan de telefoon.
Goed verpakt
Precies zoals besteld
Snel geleverd
Niet zo snel verstuurd als op de website beloofd, maar toch keurig in orde voor prima prijs.
Ik wist ├╝berhaupt niet dat je een naambordje online kon bestellen, dus hesl blij dat we dat nu eindelijk op het graf hebben kunnen zetten.
Snelle levering. Goede verzending en tevreden met het resultaat. Bedankt!
Mooie afbeelding aangedragen en vlotte afhandeling.
Een boomschrijf besteld voor 2 personen.

Op zondag besteld maandag al een mail met proefdruk.

En als er spoed achter zat gingen ze hun best doen om die dag nog te verzenden.

Zat bij ons geen spoed achter maar is die zelfde dag nog verzonden en dinsdag had ik het al in huis en wat is die mooi geworden.

Als ik weer zou moeten bestellen dan is het bij dit bedrijf.
Super vriendelijk personeel gewoon top.
Ik ben heel blij met mijn ervaring bij Engaved.
Prachtig product en super snel geleverd.
Had ik het maar eerder besteld.