Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

DurexShop.nl
DurexShop.nl
DurexShop: 100% Durex 100% betrouwbaar. Op DurexShop.nl vind je alles van Durex.Alle bestelling worden met grote zorg, anoniem en gratis naar je verstuurd. Durex is het grootste condoommerk ter wereld.

Ik dacht dat ik bij mijn bestelling een opblaas hartje voor valentijn zou krijgen en ook nog een gratis product. Blijkbaar is het fout gegaan of van mijn kant of bij het verzenden. Ik zou graag antwoord hierop willen krijgen.
Bestelling volgens afspraak geleverd .
Is een overzichtelijke website
Tot tweemaal toe 's avond thuisgebleven om pakketje te kunnen ontvangen. Tot tweemaal toe op het laatste moment van redjepakketje een afmelding wegens vertraging van de bezorger ontvangen. Jullie maken de belofte van levering binnen 24 uur bij lange na niet waar. Pakket is uiteindelijk niet afgeleverd (ivm tussenliggend weekeinde duurde het echt veel te lang) en komt retour. Graag mijn geld terug (en een reactie op de mail die ik hierover heb gestuurd).
Heel goede service
Snel geleverd, helemaal tevreden.
Fijne servise.
Geen klachten.
Snelle service en goede verassingen. Ik heb paar dingen extra gekregen als cadeau van durexshop en dat ben ik positief verrast.
Shopping and delivery went really well. No objections what so ever. Will recommend the service to my friends.
Ansich tevreden behalve de extra kosten mbt bezorgen dag na bestelling. Was niet duidelijk aangegeven.