Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

DozenMagazijn.nl
DozenMagazijn.nl
DozenMagazijn heeft een uitgebreid assortiment van allerlei soorten verpakkingsmateriaal. Wij rekenen nooit orderkosten of verzendkosten. Ook voor kleine aantallen bent u bij ons zeer voordelig uit. Voor 17:00 uur besteld is morgen in huis.

Dozen werden snel geleverd, alleen bestelling was incompleet, geen bericht over ontvangen. Contact opgenomen maar de klantenservice is zeer traag. Wacht nog steeds op antwoord voor een terugbetaling..
Livraison rapide, les cartons sont de bonnes qualités.
Pas tout à fait comme la description, ils ne sont pas double cannelures, mais très solides , donc rien à dire.
L'emballage et aussi parfait avec des cales qui peuvent servir de petites boîtes..
Goede prijzen en handig in de buurt, dus makkelijk afhalen!
Lastig zoeken op de site, wil niet zoeken op afmeting. Na veel scrollen eindelijk de juiste afmeting gevonden. Daarna ging het gelukkig heel vlot. Bestellen was zo klaar, en de bestelling werd ook vlot geleverd.
Altijd snel geleverd.
Duidelijke website, makkelijk zoeken. Goed product en een snelle levering. Ik beveel uw bedrijf aan.
Had per abuis een verkeerde maat dozen besteld. Werd zonder problemen opgelost, nieuwe dozen direct opgestuurd inclusief franco retour voor de oude. Hulde!
*****
Jammer dat je geen kleinere hoeveelheden kan bestellen. Maar verder prima product en snelle levering.
handige site
kan niet over bedrijf oordelen na 1e bestelling
levering zou alleen wel sneller kunnen
duurde bijna een week
producten zijn in orde