Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

De Goudwaag
De Goudwaag
De Goudwaag is een winkel in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

Altijd professionele behandeling. Zeer tevreden over het ontvangen bedrag.
Vriendelijk ontvangst en goede kennis van zaken.
Professioneel geholpen, duidelijke informatie en goede prijs
Heel vriendelijk maandagochtend 25 -03-19 ontvangen en te woord gestaan door een kundige medewerkster van de Goudwaag in Den Haag.
Neemt alle tijd om de uitgestalde voorwerpen na te kijken en te beoordelen.

Rustige en daardoor prettige sfeer,waarschijnlijk mede doordat er een andere klanten aanwezig waren.
Het wegen en testen van de [gouden] voorwerpen wordt netjes uitgelegd en voor je ogen uitgevoerd.
Ook het wegen en uitbetaling van ingeleverd tin is een pre. voor de Goudwaag.

Kortom;hier loont het zich om vaker langs te komen zonder het gevoel te hebben dat je als leek zijnde niet serieus genomen wordt.
Cijfer: een 10.
Mooi om te zien hoe mevrouw verstand van zaken combineert met vriendelijkheid en een faire prijs.
Prima service
Betrouwbaar en transparant, vriendelijk geholpen.
Vriendelijk te woord gestaan. Helaas bracht de cassette
Vriendelijke ontvangst. Eerlijke prijs..
Het adres om uw goud en tin in te wisselen,