voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 9 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 158

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij De Goudwaag

10 / 10

Wij waren zeer tevreden over de goede, eerlijke en professionele werkwijze van de Goudwaag.

op 02.10.2017 om 09:31 uur

10 / 10

We waren zeer tevreden. *** is een vriendelijke en kundige vrouw. Zij heeft ons goed geholpen. Eerlijke en betrouwbare indruk

op 01.10.2017 om 19:39 uur

8 / 10

De Goudwaag is goed te vinden! De ontvangst was uiterst vriendelijk. We zijn zeer voorkomend te woord gestaan en hebben op onze vragen helder en duidelijk antwoord gekregen. Het resultaat van de ingeleverde voorwerpen was zeer verrassend. Achteraf hebben we ons gerealiseerd dat we het totaal niet over prijzen gehad hebben. Misschien is dat een punt van aandacht. Verder zijn we blij verrast over ons bezoek en is het zeker een aanrader.

op 20.04.2017 om 20:20 uur

Vriendelijk en deskundig.
    Persoonlijk zou ik wat meer privacy op prijs stellen.
    Men zit nu toch wel in een "etalage ".

op 18.04.2017 om 18:59 uur

10 / 10

Aangename sfeer. Mevrouw kwam bekwaam en competent over. Zeer correcte afhandeling!

op 14.03.2017 om 20:05 uur

10 / 10

Wordt op het moment van binnenkomen zeer vakkundig en vriendelijk geholpen.
    Duidelijke uitleg wat er gebeurd.
    Vertrouwde omgeveing

op 28.02.2017 om 16:18 uur

10 / 10

Zeer vriendelijke dame, gastvrij, betrouwbaar, eerlijke prijs, geeft goed/bruikbaar advies. Ik ben een zeer tevreden klant.

op 21.02.2017 om 08:52 uur

10 / 10

Op basis van de site beland bij De Goudwaag. De prima en betrouwbare indruk van de site werd bevestigd tijdens ons bezoek aan Den Haag. Een bijzonder gastvrije en vriendelijke mevrouw ontving ons in een stijlvolle ambiance. De afhandeling was zondermeer correct. Een ieder die goud of zilver wil inwisselen beveel ik De Goudwaag van harte aan.

op 20.02.2017 om 14:58 uur

8 / 10

ik werd uitermate vriendelijk geholpen. Alles werd goed uitgelegd. Ik ben een tevreden klant.

op 03.02.2017 om 11:20 uur

Vriendelijk en eerlijk

op 09.11.2016 om 16:48 uur

De Goudwaag

• De Goudwaag is uw betrouwbaarste partner in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 158 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: