De Goudwaag
De Goudwaag
De Goudwaag is een winkel in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

Omdat de goudprijs zo hoog is besloot ik mijn goud te laten taxeren om het eventueel te verkopen. De dame taxeerde alles professioneel en grondig, waarbij ze me precies vertelde wat ze aan het doen was. Dat gaf een prettig gevoel. Het bod dat ze me deed was aantrekkelijk, dus ik heb besloten mijn sieraden in te wisselen. Het bedrag werd meteen overgemaakt en ik had het gelijk op mijn rekening staan. Al met al een fijne ervaring en zeker aan te raden om hier naar toe te gaan.
Wij hebben op drie verschillende plekken vergeleken. De Goudwaag kwam als hoogste uit de bus met het aanbod dat we kregen. Erg tevreden met het bedrag dat we ontvingen.
Vriendelijke ontvangst. Alle tijd genomen voor het maken van een taxatie. Helaas bleek de commissie twee maal zo hoog te zijn dan bij andere geld wisselkantoren.
Gedegen, vertrouwenwekkend, betrouwbaar, deskundig en professioneel zijn de kenmerken die ik toeken aan mevrouw Westrate van De Goudwaag. Ik zou haar zeker aanbevelen aan iedereen die munten, edelmetaal en juwelen zou willen taxeren en verkopen. Ik heb geen enkele aarzeling bij het haar opnieuw inschakelen als ik weer wat zou willen verkopen.
Tevreden, vriendelijk en deskundig geholpen. Mooi bedrag voor het goud /zilver. Eerlijk advies om een broche niet te verkopen!
Prima geholpen, fijne service met een duidelijke uitleg. Een aanrader...
Professioneel geholpen. .
Qua COVID goed geregeld met spatscherm etc. Er werd de tijd genomen om mijn spullen te taxeren en alles werd goed uitgelegd. Ik was tevreden over het geboden bedrag. Het stond al op mijn rekening voordat ik de winkel verliet.
Gisteren was ik bij De Goudwaag
Zorgvuldig werden mijn in te brengen voorwerpen behandeld, met duidelijke, begrijpelijke uitleg van mevrouw
Een uitstekend adres
Wat een plezierige en leerzame ochtend hebben mij moeder en ik vandaag bij de Goudwaag gehad! Heel boeiend hoe je secuur te werk gaat, en zo mooi te horen wat je allemaal weet te vertellen over de herkomst en kwaliteit van de spulletjes. Ik vond het ontzettend mooi om eens van dichtbij mee te maken.

Nogmaals, bedankt voor het nemen van de tijd en voor de informatie en adviezen.

Vriendelijke groet,
en hopelijk tot een volgend bezoek,