De Goudwaag
De Goudwaag
De Goudwaag is een winkel in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

Good shop, trust full,
Duidelijke uitleg. Vriendelijke ontvangst.
Prettige omgeving
Erg vriendelijk geholpen ,dus ben heel tevreden !
Ik en echt heel vriendelijk geholpen en ik ben tevreden over het bedrag wat ze me boden.
De ontvangst was heel aardig en charmant.De afhandeling van de bestelling was zeer correct,ik ben erg tevreden over deze zaak.
great service, knows her job and is great with costumers

***
Zeer tevreden. Professioneel en vriendelijk geholpen.
Deskundig geholpen. Men neemt ruim de tijd en gaat zorgvuldig met de ingebrachte spullen om. Ook de financiƫle afwikkeling verliep soepel. Kortom: betrouwbaar.
Ik vond hoe ik geholpen ben erg professioneel. Het was interessant hoe om goud te evalueren. De eigenaresse was erg vriendelijk. Ik ben weg gegaan met een goed gevoel en was goed geholpen.
G.R.P. mw. ***