Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
De Goudwaag
De Goudwaag
De Goudwaag is uw betrouwbaarste partner in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

Uitstekende service, gastvrij ontvangen, eerlijke afhandeling.
zal de goudwaag aanbevelen bij vrienden.
Mevrouw kwam zeer vertrouwd over, de uitleg was interessant en lijkt zeer kundig.
Ik ben geweldig geholpen door een zeer vriendelijke en kundige mevrouw.
Zeer prettige en deskundige behandeling uiterst zorgvuldig
Deskundig en klantvriendelijk
prettige ontvangst en behandeling.
All Very Good:-)
Vriendelijke dame en prettige afhandeling!
Fijne bejegening, goede service, vlotte afhandeling. Fijne en smaakvol ingerichte ruimte, draagt bij aan een betrouwbaar en prettige beeldvorming.
In een prettige, stijlvolle omgeving werden op professionele en informatieve wijze de door mij ingebrachte (oude) juwelen beoordeeld. Zeer naar tevredenheid.