Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
De Goudwaag
De Goudwaag
De Goudwaag is uw betrouwbaarste partner in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

Vriendelijke dame en prettige afhandeling!
Fijne bejegening, goede service, vlotte afhandeling. Fijne en smaakvol ingerichte ruimte, draagt bij aan een betrouwbaar en prettige beeldvorming.
In een prettige, stijlvolle omgeving werden op professionele en informatieve wijze de door mij ingebrachte (oude) juwelen beoordeeld. Zeer naar tevredenheid.
Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg vooraf. Er wordt echt tijd genomen voor de klant. Een vertrouwde omgeving. Chapeau. Een aanrader.
Competent, efficiƫnt, vriendelijk, vertrouwenwekkend. Ben dan ook zeer tevreden
Ik was onder de indruk van de manier van afhandelen: erg serieus, interessant om te zien hoe dat allemaal met een toetssteen gaat, een erg prettige manier zoals ik ontvangen werd.
Bovendien ging ik met een aanzienlijk groter bedrag de deur uit, dat was iets wat ik eigenlijk niet verwacht had!
Hartelijk dank!
Zeer professionneel, hoge standaard.
Heel tevreden, zou het iedereen aanraden!
Heel zorgvuldig, absoluut niet opdringerig.
Vriendelijke mevrouw die mij te woord stond.
Een aanrader
Direct bij binnenkomst voelde ik mij op mijn gemak.
Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd uitgebreid tijd genomen om mij te helpen.
Ik zal er zeker terugkomen of het bedrijf aan anderen aanbevelen.
Zeer vriendelijk, vakkundig, geduldig, en een aangename sfeer.