Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

De Goudwaag
De Goudwaag
De Goudwaag is een winkel in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

Tevreden, vriendelijk en deskundig geholpen. Mooi bedrag voor het goud /zilver. Eerlijk advies om een broche niet te verkopen!
Prima geholpen, fijne service met een duidelijke uitleg. Een aanrader...
Professioneel geholpen. .
Qua COVID goed geregeld met spatscherm etc. Er werd de tijd genomen om mijn spullen te taxeren en alles werd goed uitgelegd. Ik was tevreden over het geboden bedrag. Het stond al op mijn rekening voordat ik de winkel verliet.
Gisteren was ik bij De Goudwaag
Zorgvuldig werden mijn in te brengen voorwerpen behandeld, met duidelijke, begrijpelijke uitleg van mevrouw
Een uitstekend adres
Wat een plezierige en leerzame ochtend hebben mij moeder en ik vandaag bij de Goudwaag gehad! Heel boeiend hoe je secuur te werk gaat, en zo mooi te horen wat je allemaal weet te vertellen over de herkomst en kwaliteit van de spulletjes. Ik vond het ontzettend mooi om eens van dichtbij mee te maken.

Nogmaals, bedankt voor het nemen van de tijd en voor de informatie en adviezen.

Vriendelijke groet,
en hopelijk tot een volgend bezoek,
Wij zijn bij de Waag geweest. Heel prettige ontvangst en de afhandeling van de verkoop van onze artikelen verliep zeer zorgvuldig. Compliment. Een volgende keer gaan we hier zeker weer naar toe.
Wij zijn alle opzichten tevreden.
Keurige ontvangst, mevrouw nam ruim de tijd en volop privacy ook ivm Corona.
Alle sieraden werden kundig, en zichtbaar beoordeeld met zonodig een toelichting.
Betaling direct, dus nog voordat je weggaat, staat het geld op je rekening. Zeer tevreden over De Goudwaag 👌🏼
Na bij een aantal zaken geweest te zijn, kwam ik hier terecht. Ik vond het een fijne winkel en een heel persoonlijke benadering van de dame die mij hielp. Bij de taxatie legde ze alles uit. Ik kon het geld meteen meenemen. Ook in vergelijking met de anderen waar ik was ontving ik een mooi bedrag.