De Goudwaag
De Goudwaag
De Goudwaag is een winkel in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

***
Zeer tevreden. Professioneel en vriendelijk geholpen.
Deskundig geholpen. Men neemt ruim de tijd en gaat zorgvuldig met de ingebrachte spullen om. Ook de financiƫle afwikkeling verliep soepel. Kortom: betrouwbaar.
Ik vond hoe ik geholpen ben erg professioneel. Het was interessant hoe om goud te evalueren. De eigenaresse was erg vriendelijk. Ik ben weg gegaan met een goed gevoel en was goed geholpen.
G.R.P. mw. ***
Leuk geholpen goede uitleg zeer tevreden hoe alles afgehandeld is.
Prettige service, goede uitleg over waardevolle of waardeloze juwelen en andere stukken. Jammer dat ze niet op zaterdag open zijn.
Heel deskundig en plezierig geholpen!
Goede en snelle afhandeling. Een eerlijk en betrouwbaar adres voor goudverkoop.
Ik ben snel en naar volle tevredenheid geholpen bij de verkoop van mijn goud,mooie winkel op een goede locatie en goede service.
Heel prettig, vriendelijk en deskundig geholpen.