Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

De Goudwaag
De Goudwaag
De Goudwaag is een winkel in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

Ik had een grote hoeveelheid van verschillende sieraden en munten. De dame nam uitgebreid de tijd om alles te bekijken en te taxeren. Ik was positief verrast over het geboden bedrag, dat nog voor ik de winkel verliet op mijn bankrekening was bijgeschreven.
Heel vriendelijk en netjes geholpen.
Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over bepaling goudgehalte. Een zeer goede prijs gekregen. Het geld werd ter plekke overgemaakt en stond direct op mijn bankrekening. De Goudwaag is een aanrader. Zeer aanbevolen!
Zeer klantvriendelijke en professionele afhandeling.
Voor je de zaak verlaat, staat het geld al op je rekening !
Heel vriendelijk maandagochtend ontvangen en te woord gestaan door een kundige medewerkster van de Goudwaag in Den Haag.
Neemt alle tijd om de uitgestalde voorwerpen na te kijken en te beoordelen.

Rustige en daardoor prettige sfeer,waarschijnlijk mede doordat er geen andere klanten aanwezig waren.
Het wegen en testen van de [gouden] voorwerpen wordt netjes uitgelegd en voor je ogen uitgevoerd.
Ook het wegen en uitbetaling van ingeleverd tin is een pre. voor de Goudwaag.

Kortom;hier loont het zich om vaker langs te komen zonder het gevoel te hebben dat je als leek zijnde niet serieus genomen wordt.
Cijfer: een 10.
Een aanrader
Wij willen u danken voor de goede ontvangst en afdoening van zaken.
Met een vreselijk weer werden wij warm ontvangen met een heerlijke kop koffie.
Met een vriendelijk afsluitend gesprek gingen wij met voldoening weer naar Voorschoten toe.
Zeker om te onthouden!
Ik vond dat ik, ondanks de noodzakelijke afstand vanwege Corona, heel netjes geholpen ben. U nam alle tijd om alles goed te beoordelen.
Vriendelijk geholpen, 1,5 meter goed gehandhaafd. Aanrader.
Ik ben professioneel en prettig geholpen zonder dat er gehaast werd.