Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

De Goudwaag
De Goudwaag
De Goudwaag is een winkel in Den Haag en wijde omgeving voor het verkopen van uw oude goud en zilver. Wij worden aanbevolen door gerenommeerde juweliers. Bij ons krijgt u altijd een gratis taxatie en een faire prijs voor uw kostbaarheden. Wij willen ons werk op een transparante manier doen, zodat u zeker weet dat u fair behandeld wordt. Ons motto: Eerlijk over uw goud! Dit alles doen wij in de stijlvolste goudinkoopwinkel in heel Nederland. Overtuig uzelf en kom langs voor een gratis taxatie en een kop goede koffie. Wij zien u graag bij De Goudwaag.

Op internet gezocht naar een goudinkoper in Den Haag. Toen ik de website zag, dacht ik meteen ”daar moet ik zijn”. En ik ben niet teleurgesteld, ik heb mijn gouden ketting voor een mooi bedrag kunnen verkopen en mevrouw was precies zo aardig en behulpzaam als ik me had voorgesteld. Complimenten!
Zeer vriendelijk geholpen. Vakkundige beoordeling en advies. Snelle financiële afhandeling.
Service boven verwachting. Goede prijs voor mijn waar. Meer dan zeer tevreden!
Heel tevreden over de vriendelijke en professionele behandeling in jullie zaak.
Op een vrijdag naar de Goudwaag geweest met wat gouden munten. Ze werden één voor één bekeken en op waarde getaxeerd. Ik kon ze voor een mooi bedrag inleveren. De winkel was prettig en de bediening van mevrouw uiterst aangenaam. Ik zou hier zeker terugkomen.
Ik kreeg 20% meer aangeboden dan een andere plek waar ik had laten taxeren. Dat is mooi meegenomen. De mevrouw gaf me echt een goed en vertrouwd gevoel.
Mooi bedrag gekregen voor mijn gouden tanden. Veel meer dan ik had verwacht!
Ik ben zeer tevreden met De Goudwaag. Ze boden de beste prijs voor mijn oude gouden sieraden. De verkoop-ervaring was ook geweldig, de eigenaresse was professioneel en behulpzaam. Ik zou deze goudinkoper aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een eerlijke prijs voor hun oude goud.
Goed eerlijk en professioneel geholpen
Verstand van zaken en klantvriendelijk! Werd erg goed geholpen.