Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Tintrio
Tintrio
Ons verhaal begon 60 jaar geleden met een schilderbedrijf en een verfwinkel. Drie generaties later staan we samen met ons team aan het roer van een ambitieus familiebedrijf. Deverfwebshop groeide intussen uit tot Tintrio maar de essentie is steeds hetzelfde gebleven, namelijk onze passie voor verf waarbij de klant centraal staat.

Valentin T.
prima service en snelle en correcte levering, ook steeds duidelijke informatie
Rudi K.
Top kwaliteit en snelle levering
Bart K.
Snelle levering en mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Pascal P.
Interessante prijzen. Snelle levering. Maar van 1 product werd de verkeerde inhoud geleverd (75gr ipv 500gr). Bij de helpdesk kreeg ik een uiterst vriendelijke dame (een pluim voor deze dame)aan de lijn die me dadelijk voorstelde om het juiste product op te sturen. De dag nadien werd het juiste product thuis geleverd. De producten zijn steeds heel goed verpakt met zelfs extra tape rond de deksels van de verfpotten voor extra bescherming.Voor de vergissing geef ik 1 ster minder anders zou deze webshop zeker 5 sterren verdienen.
Patricia C.
Vlug geleverd ,goede communicatie
Staf M.
Prima verf met perfecte levering
Philippe T.
Snelle levering en uitstekende telefonische bediening
Danny D.
Zeer snelle levering, de pot beits van 3 liter werd vervangen door 4 potten van 0,75 liter, dus clever gezien als je geen 3 liter pot meer in stock hebt. Bovendien is de verpakking van de producten zeer slim gevonden, geen mogelijkheid om blutsen in de potten te kunnen krijgen. Dit reeds de 3de of 4de maal dat ik een bestelling plaats bij de verfshop / tintrio en ben uiterst tevreden over de service!
Guy D.
De service van TINTRIO is super. Spijtig dat dit niet zo is voor de Post.nl . De nalevering van mijn bestelling ( nr ***) werd gewoon over het 2 meter hoge hekken gegooid in de voortuin, alhoewel we thuis waren, wachtende op de courierdienst. Er werd zelfs niet aangebeld ! !
Gelukkig waren de goederen goed ingepakt en was er geen schade.
EDDY D.
Makkelijke site, scherpe prijzen, bestelling wordt perfect opgevolgd en heel vlugge levering door vriendelijke koerier. Top