Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Tintrio
Tintrio
Ons verhaal begon 60 jaar geleden met een schilderbedrijf en een verfwinkel. Drie generaties later staan we samen met ons team aan het roer van een ambitieus familiebedrijf. Deverfwebshop groeide intussen uit tot Tintrio maar de essentie is steeds hetzelfde gebleven, namelijk onze passie voor verf waarbij de klant centraal staat.

Ron G.
Allles is hier goed qua levering, service!
Alleen heel jammer Dat de Sikkens XD hoogglans niet aangeboden wordt
J.W.M. d.
Top, ga zo door.
Benny V.
Vlugge en correcte levering
Peter V.
Tevreden over de levering en als je dan nog eens goede - wat zeg ik - Topverf bestelt dan kan je met een gerust hart beginnen SCHILDEREN !!!
Albin R.
Alles correct en vlot verlopen.
Goede telefonische ondersreuning.
Vriendelijk contact.
Zeer goede technische informatie om het beste resultaat te bereiken..Tevreden klant .Kan deze firma aanbevelen.
Johan D.
Meermaals hebben we al een bestelling gedaan. Steeds snelle levering. Ook bij problemen met de verzending word alles direct opgelost. Bij telefonisch contakt word je vriendelijk geholpen. 👍👍👍
Maarten L.
Prima prijzen voor kwaliteitsprodukten en snelle levering. Heb hier al meermaals besteld en steeds goede ervaringen gehad.
J D.
Correct en snel geleverd.
Ook goede communicatie service-afdeling
Bieden ook professionele merken aan.
Volgende keer weer bij Tintrio bestellen
Jos D.
Foutieve levering.
Geen voorraad van juiste verf.
Dan toch 1 uit voorraad opgestuurd.
2e pot 10 dagen later nog steeds niet ontvangen.
Philippe V.
grote keus aan verf en benodigdheden . Met de filter heb je zo het juiste product voor de juiste ondergrond.