Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

iEar' | Ultimate sound and vision
iEar' | Ultimate sound and vision
iEar' | Ultimate Sound and Vision is toonaangevend in beeld- en geluid. Wij bieden het meest uitgebreide assortiment topmerken audio- en videoproducten voor Nederland en België. In onze winkel met 7 luisterruimtes bent u van harte welkom voor een demonstratie en uitgebreid advies. Ook online bestellen behoort tot de mogelijkheden. Bij iEar' vindt u luidsprekers, subwoofers, versterkers, receivers, audio streamers, cd spelers, fm tuners, blu-ray spelers, speakers, inbouw speakers, platenspelers, draaitafels, televisies, beamers, center speakers, surround speakers, zuilspeakers, boekenplank speakers, home cinema systemen, koptelefoons, audio kabels en video kabels. Ook voor multiroom en domotica oplossingen, High-end audio en home theater installaties bent u bij iEar' op het juiste adres.

Jonathan N.
Vriendelijk en goede service!
Dank u
Dean S.
Ik heb een versterker online uitgezocht en besteld. De levering was vlot en netjes ingepakt. Vóór het installeren had ik eerst een vraag over het aansluiten van mijn speakers op de nieuwe versterker. Ik heb met een medewerker gesproken van de store in Tilburg en hij heeft mij een duidelijk antwoord op mijn vraag kunnen geven. Ik luister nu al twee weken met heel veel plezier naar mijn muziek verzameling. :)
Theo L.
De gewenste hoofdtelefoonverlengkabel van 10 meter heb ik nergens anders kunnen vinden. Het bestellen was eenvoudig. Aanbeveling; bij aanklikken van betalen met Ideal liever meteen ook de bank laten kiezen. Zit nu onder een vervolgknop.
Dat PostNL een tijdvenster van 13 uur hanteert voor het bezorgen van een pakket is niet meer van deze tijd, maar dat valt Iear niet aan te rekenen.
F. D.
Ga zo door.
Michel A.
Goed geholpen bij telefonische navraag over geplaatste bestelling.
Christiaan T.
Topzaak, snelle leveringen, kundig personeel,,goede communicatie,
Hoelang moet ik nog doorgaan?
Andrew D.
Fijne winkel (zowel online als in de winkel met showroom), ik was goed geholpen door vriendelijk medewerkers en ben zeer tevreden met mijn aankoop. Het duurde even voordat de bestelling geleverd was maar dat was duidelijk vooraf op de website gemeld.
anh j.
Besteld artikel werd niet volledig geleverd. Op claim werd niet correct gereageerd. Vervolgens meerdere verhalen om falen van detailhandel en fabrikant goed te praten. Blijkt combinatie van fouten te zijn geweest. Uiteindelijk nog immer niet het bestelde compleet mogen ontvangen. Het zij zo. Bij bestellen van een Meze Elite of Empyrean II beseffen dat men alleen de hoofdtelefoon krijgt. Zonder aansluitkabels of connectoren. Die moeten apart worden besteld en worden al dan niet apart geleverd. Inhoudsopgave, what is in the box, van de fabrikant bij levering van de kale hoofdtelefoon klopt niet; volgens de eigen inhoudsopgave zouden er wel kabels en connectoren bij moeten zitten. Ben ermee gestopt. Wel positief constructief advies gegeven. Pas de inhoudsopgave aan en informeer klanten op levering kale hoofdtelefoon zonder kabels. Die zijn niet standaard. Toekomstige klanten moeten dus goed opletten. De geleverde kale hoofdtelefoon is wel zeer goed. De naam Elite is goed gekozen. Nu nog de bijpassende service. Deze hoofdtelefoons kosten ruim *** euro kaal. Kabels kosten een *** euro. Fabrikant maakt 2 modellen en zeer veel soorten kabels en connectoren. Wat is bij deze fabrikant dan het verdienmodel? Mag allemaal. Nogmaals. De wel geleverde Elite is zeer goed. Echt goed. Dank en gefeliciteerd. Met iEar is verder niets mis, anders dan het opvangen van klappen. Zullen ook hiervan lering moeten trekken. Klant heeft altijd gelijk en niet in een vlek wrijven. Verlies nemen levert dan winst op.
Patrick S.
Snelle verzending netjes ingepakt en mooie kwaliteit
Jan M.
*** opslag geven! Hij is een held...