Besteld artikel werd niet volledig geleverd. Op claim werd niet correct gereageerd. Vervolgens meerdere verhalen om falen van detailhandel en fabrikant goed te praten. Blijkt combinatie van fouten te zijn geweest. Uiteindelijk nog immer niet het bestelde compleet mogen ontvangen. Het zij zo. Bij bestellen van een Meze Elite of Empyrean II beseffen dat men alleen de hoofdtelefoon krijgt. Zonder aansluitkabels of connectoren. Die moeten apart worden besteld en worden al dan niet apart geleverd. Inhoudsopgave, what is in the box, van de fabrikant bij levering van de kale hoofdtelefoon klopt niet; volgens de eigen inhoudsopgave zouden er wel kabels en connectoren bij moeten zitten. Ben ermee gestopt. Wel positief constructief advies gegeven. Pas de inhoudsopgave aan en informeer klanten op levering kale hoofdtelefoon zonder kabels. Die zijn niet standaard. Toekomstige klanten moeten dus goed opletten. De geleverde kale hoofdtelefoon is wel zeer goed. De naam Elite is goed gekozen. Nu nog de bijpassende service. Deze hoofdtelefoons kosten ruim *** euro kaal. Kabels kosten een *** euro. Fabrikant maakt 2 modellen en zeer veel soorten kabels en connectoren. Wat is bij deze fabrikant dan het verdienmodel? Mag allemaal. Nogmaals. De wel geleverde Elite is zeer goed. Echt goed. Dank en gefeliciteerd. Met iEar is verder niets mis, anders dan het opvangen van klappen. Zullen ook hiervan lering moeten trekken. Klant heeft altijd gelijk en niet in een vlek wrijven. Verlies nemen levert dan winst op.