Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Crusj.com
Crusj.com
Crusj organiseert al ruim 10 jaar de leukste single reizen. Van heerlijke weekjes aan de Algarve tot indrukwekkende rondreizen door Zuid-Amerika, maar ook gezellige reizen in Nederland. De single vakanties worden in verschillende leeftijdscategorie├źn aangeboden zodat je altijd met gelijkgestemden op vakantie zult gaan. Welke single reis je ook kiest, we garanderen je dat je een geweldige tijd zult hebben!

Prima geregeld allemaal: goede informatie over de covid-vereiste documenten, prima hotel en een geweldige reisleider (***). Kortom: alles was naar wens, niks op aan te merken. Chapeau!
Goed geholpen en heerlijke reis gehad! Bedankt en hopelijk snel weer mee. Als de groep net zo leuk is als dit jaar kan er niks meer mis gaan!
Echt leuk contact met Amy gehad. Denkt heel goed mee en gaf me een goed gevoel om direct mijn reis te boeken!
Leuke organisatie!
Bedankt voor de goede zorgen en leuke vakantie!
Leuke en duidelijke website. Goed geholpen met het vinden van een leuke single reis!
Overzicht van de reizen is duidelijk. Fijn dat je de reisperiode van te voren kan aanklikken. Hierdoor wordt zoeken vergemakkelijkt.Duidelijk invulformulier voor het boeken. Jammer dat in het boeken, je niet de mogelijkheid krijgt om te kiezen voor optie boeken. Daar moet je aparte stappen voor ondernemen maar dat wordt niet beschreven bij de het boeken van reis maar apart op de site.
Ik mis daarnaast ook in deze specifieke boeking, hoe er wordt om gegaan met de maaltijden; wordt er een gezamenlijke pot gemaakt e.d.
Fijn dat je ten alle tijden contact kan opnemen voor vragen.
Een duidelijk verhaal!
Mijn derde vacantie geboekt bij Crusj.Hopelijk mag het weer in juni.
Een overzichtelijke site die een goed beeld geeft van de vakanties. De reizen worden administratief attent en adequaat begeleid. Tijdens de vakanties was er steeds een heel plezierige begeleiding en prettige groepsgenoten.