Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Crusj.com
Crusj.com
Crusj organiseert al ruim 10 jaar de leukste single reizen. Van heerlijke weekjes aan de Algarve tot indrukwekkende rondreizen door Zuid-Amerika, maar ook gezellige reizen in Nederland. De single vakanties worden in verschillende leeftijdscategorie├źn aangeboden zodat je altijd met gelijkgestemden op vakantie zult gaan. Welke single reis je ook kiest, we garanderen je dat je een geweldige tijd zult hebben!

Voor het eerst mee geweest op een groepsreis. Lang getwijfeld maar toch maar de sprong gewaagd. Geen moment spijt van gehad! Alle beren die je van tevoren bedenkt heb ik niet gezien. Vanaf Schiphol maak je de 1e contacten en al snel heb je een klik met een aantal en binnen 2 dagen heb je iedereen gesproken en merk je dat iedereen er blanco in staat en er vooral is om een fijne vakantie te hebben en plezier te maken. De 1 doet dat met een boek, de ander gaat uitgebreid lunchen. En in de avond zoek je je vertier ook zeker op. Avondje geen zin? Geen probleem. Volgende dag is weer een nieuwe dag met nieuwe dingen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Xxxx
Reis en hotel waren prima! Goede reisleiding.
Amy is heel erg behulpzaam en klantvriendelijk. Jammer dat ze weg gaat
Prima geregeld allemaal: goede informatie over de covid-vereiste documenten, prima hotel en een geweldige reisleider (***). Kortom: alles was naar wens, niks op aan te merken. Chapeau!
Goed geholpen en heerlijke reis gehad! Bedankt en hopelijk snel weer mee. Als de groep net zo leuk is als dit jaar kan er niks meer mis gaan!
Echt leuk contact met Amy gehad. Denkt heel goed mee en gaf me een goed gevoel om direct mijn reis te boeken!
Leuke organisatie!
Bedankt voor de goede zorgen en leuke vakantie!
Leuke en duidelijke website. Goed geholpen met het vinden van een leuke single reis!