Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Crusj.com
Crusj.com
Crusj organiseert al ruim 10 jaar de leukste single reizen. Van heerlijke weekjes aan de Algarve tot indrukwekkende rondreizen door Zuid-Amerika, maar ook gezellige reizen in Nederland. De single vakanties worden in verschillende leeftijdscategorieën aangeboden zodat je altijd met gelijkgestemden op vakantie zult gaan. Welke single reis je ook kiest, we garanderen je dat je een geweldige tijd zult hebben!

Weekend naar Ameland met weinig zon, maar wel heksengoud was leuk!
Leuke activiteiten, lekker eten, prima hotel met prima ontbijt.
Reisleidster (***) top!
Ik heb dit weekend enorm genoten van Ameland. Tickets en planning waren van tevoren duidelijk en goed geregeld. Het hotel was in orde en het ontbijt was degelijk. De andere gasten waren gemiddeld wel wat ouder dan dat wij waren. De restaurants die we bezochten om te dineren waren goed. Over de activiteiten die wij deden ben ik ook tevreden.
Onze reisleidster was top! Ze communiceerde goed, regelde alles op tijd en deed gezellig mee met onze groep. Mede door haar krijgt Crusj de maximale score.
Met crusj naar ameland geweest. Hele leuke activiteiten, lekkere restaurants, prachtige natuur....
Reisbegeleiding was heel professioneel en een verbindende factor in de groep.
Hotel had heerlijke bedden. ontbijt niet heel bijzonder maar voor ieder wat wils.
Melinda is echt een hele fijne en lieve reisleidster! Ze staat open voor ideeën, past dingen aan waar nodig en houdt rekening met iedereen. Daarnaast is ze ook een gezellig persoon en houdt ze wel van een feestje. Ze is ook duidelijk in communicatie, kortom top!
Wat was het een topvakantie! Mooi eiland, leuke activiteiten, vlotte reisleider en gezellige reisgenoten. Kortom twijfel je ? Gewoon boeken, je krijgt geen spijt!
Ik ben twee keer met Crusj op vakantie geweest!! En dat is goed bevallen
Wederom een leuke Crusj-vakantie. *** heeft super haar best gedaan en stond altijd voor ons klaar, kon niet beter. Hotel was mooi maar wel ongezellig en bejaard. Van de eilandtour heb ik spijt. Deze krijgt een cijfer 4 van mij. Boottrip was wel zeer geslaagd. Wandeling bedacht door *** was ook zeer de moeite waard. Restaurants uitgekozen door *** waren op het tapasrestaurant na ook allemaal goed en geschikt voor groepen.
Het was een prachtige reis met elke dag mooi weer ! Veel plezier gemaakt met reisleidster *** , die van elke dag de mooiste maakte door het zonnetje te zijn voor de groep op excursies zoals buggy tour ( echt de moeite waard ) , catamaran ( super dag , drank /paella/ zwemmen) zou er zelfs 2 dagen mogen ze in zitten . Bezoek fuertu Ventura ( zeer mooi eiland , met dank aan *** een heel mooie dag ) . De wonderen van Lanzarote zit je veel in de bus ( zeer mooie vieuws mss beter later in de vakantie boeken als iedereen moe is , Vrije dagen waren ook ongelofelijk mooi ingevuld met grote wandeling naar het noorden langs de kust ook dankzij *** ! Dankjewel *** voor de super geslaagde mooiste vakantie
Heerlijke vakantie, alle vrijheid om wel of niet mee te doen met activiteiten. Goede reisleiding.
Enige wat ik als minpunt heb ervaren was dat er heel veel kinderen in het hotel waren, dus waarom er een reis tijdens de herfstvakantie georganiseerd wordt,, niet handig.
We hadden een fantastische groep en hebben het goed naar ons zin gehad informatie over excursies was goed en anouk onze reisleidster was geweldig zeker voor herhaling vatbaar