Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Condooms.be
Condooms.be
Bestel veilig en anoniem condooms op Condooms.be. Gratis bezorging, beste prijzen. Durex specialist voor België.

Snelle, niet herkenbare levering
Uitgebreide en overzichtelijke webshop. Zeer snelle en stipte levering.
Mijn bestelling is nog steeds niet toegekomen.. Wachten op pakketjes is vervelend, maar als daarmee andere activiteiten ook uitgesloten zijn is het ronduit frustrerend.. Hopelijk komt het pakket alsnog gauw aan!
The product did not arrive
Bestelling verliep vlot en op de doos was er niks op aan te merken. Niemand zou hebben kunnen speculeren welke dingen ik allemaal besteld had. De levertijd was ook zeer snel
Levering op tijd juist 1 ding werkt niet🤷🏼‍♂️
Prachtige service, echt aanrader
Onvolledige levering, ik heb besteld 108 condooms en ik heb maar 72 condooms in het pakket gevonden. Ook er waren maar 2 glijmiddelen in plaats van 3. Kunt u een terugbetaling doen, de rest van de bestelling ̂sturen of een voucher zenden ? Dank u voor uw zorg. ***
Levering is nog steeds niet aangekomen.
Zeer tevreden van condooms.be! Heb de eerste keer mijn bestelling goed en discreet geleverd. De 2de keer is er wel iets misgelopen met de levering maar hier ben ik bij de klantenservice zeer snel en vriendelijk bij geholpen geweest. Ik zal zeker deze service blijven gebruiken in de toekomst.