Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Condooms.be
Condooms.be
Bestel veilig en anoniem condooms op Condooms.be. Gratis bezorging, beste prijzen. Durex specialist voor Belgiƫ.

Ik vind de service heel goed,niets op aan te merken.Ik ben tevreden over mijn aankoop.
Bedrijf prima. Bezorging in Belgie daarintegen zeer en zeer slecht. Zondag besteld en extra betaald zodat het maandag bezorgt zou worden. Maandag niks, dinsdag reed de koerier weg zonder aan te bellen en wel een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Terwijl ik er wel was en hem zelf heb weg zien rijden.

Pakketje kon ik woensdag halen vanaf 11 uur. Woensdag om 2 uur kwam ik daar, geen pakketje. Mooi dan.

Donderdag kon ik het pas halen bij een geheel ander postpunt dan aangegeven op het briefje en aan de andere kant van de stad.

Dus zoek liever een andere postkoerier dan bpost.
Alles perfect verlopen; van bestelling over betaling tot levering
Snelle en verzorgde verpakking
Hartelijk bedankt
👍🏻
Snelle en discrete levering.
vlotte en correcte afwerking
Webshop zoals een webshop moet zijn. Overzichtelijk, scherpe prijzen, snel geleverd. Wat wil een mens nog meer?
Ben tevreden over bestelling en verzending
Goede communicatie en goederen vlug geleverd.Alles past zoals het hoort. Perfect.