Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Condooms.be
Condooms.be
Bestel veilig en anoniem condooms op Condooms.be. Gratis bezorging, beste prijzen. Durex specialist voor Belgiƫ.

Perfecte en correcte service!!!
alles prima verlopen. even oponthoud gehad van wegen verkeerde postcode maar alles netjes opgelost. prima werk!
goede klantenservice
vlotte en duidelijke service
is dubbel zo duur of een jaar geleden
de bestelling stond gewoon voor de voordeur in een licht beschadigde kartonnen doos. Not done als je 't mij vraagt
Vlotte en correcte service
Bestelling verliep heel vlot, betaling geen probleem, levering aan huis de dag nadien. Eigenlijk geen opmerking. Ook scherpe prijs voor de geleverde artikelen.
Uitgebreid assortiment & snelle levering.
Ik was tevreden van jullie bedrijf, echter merk ik op ik de laatste tijd, ook al stuur ik een mail, geen respons krijg.
Tijdens de laatste levering moet er iets fout zijn gelopen, waardoor ik ipv 3 pakjes, slecht eentje kreeg toegestuurd. Ik volgde de normale weg en verstuurde daarop een mail om dit te melden, zonder verder gevolg tot op heden. Helaas bestelde ik reeds bij een andere verdeler wat ik nodig had :)