Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
condoom.nl
condoom.nl
Bestel veilig en anoniem condooms op Condoom.nl Gratis bezorging, beste prijzen. Durex specialist voor Nederland.

Ik vind het altijd prettig bestellen bij jullie. Enige minpuntje was dat ik niet same day delivery kreeg, maar ik werd wel tijdig op de hoogte gebracht dat het een dag later zou worden. Ik zeg, goed bezig met managing client expectations. Ga zo door.
Prima behandeling + geleverd zoals beloofd
snel en correct afgehandeld
Dankzij deze website ben ik nog steeds geen vader.
Goed, simpel en snel geholpen
Snelle levering. Goedkoper dan elders
Prima gegaan alles
Het is gek dat je het pakket niet kan bestellen en dan achteraf kan betalen. Maar goed, dat is een wens en niet iets wat automatisch zou moeten. Wat ik wel gek vind, je besteld een bepaalde maat omdat je dit nodig hebt... vervolgens.. krijg je een gratis pakketje durex erbij.. voor wat? Voor de snow in mn badkamer? Om uit te laten drogen en weg te gooien? Zonde! Ik ga dit pakketje nooit gebruiken en eindigt dus in de prullenbak.
condoom.nl Beste Klant,

Vervelend te horen dat eea niet aan uw verwachting voldoet. We hebben wij de mogelijkheid om de bestelling achteraf te betalen via Afterpay. Deze betaalmethode is een optie tijdens het bestelproces. De gratis condooms zijn niet gelijk aan de condoommaat die u besteld heeft, daar kunnen we niet veel aan doen. Indien u deze retour stuurt kunnen we u gratis condooms sturen van de door u besteld condoommaat.
Uw condoom.nl team
alles naar wens gelopen
Excellent service - I ordered on Tuesday night and got the delivery on Thursday. Everything went very smoothly - and for shy people I can assure that the box was very discreet! :-)