Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Condoom.nl
Condoom.nl
Bestel veilig en anoniem condooms op Condoom.nl Gratis bezorging, beste prijzen. Durex specialist voor Nederland.

alles verliep goed, snel bezorgd
Wat een goede, snelle service en alles word netjes anoniem verzonden. Je hebt je producten de volgende dag al in huis en het netjes verzorgd. Erg prettig. En goede prijs kwaliteit verhouding. Ik wordt hier blij van. En je kan uit een mooi assortiment kiezen, dus voor iedereen is er wat. Ik zeg zet dit zo voort.
Super snel thuis, smiddags besteld,de volgende middag in de brievenbus, en het huismerk doet er niet onder van grote jongens zoals Durex
Duidelijke website, makkelijk om je bestelling te plaatsen, groot voordeel is dat je condooms op maat kunt bestellen, goede kwaliteit en snelle, discrete bezorging.
Betaald voor extra snelle levering de volgende dag, maar net voor het eind van die dag is het bezorgmoment aangepast naar een dag later. Dus niet op tijd, geen tijd meer om ergens anders iets te halen en voor niets extra betaald.

Vervolgens was ik dus niet thuis toen het wel kwam en is het pakketje gewoon op de stoep gezet. Niet de moeite genomen om het te verstoppen en is het weggehaald.
Uiteindelijk heb ik dus niets ontvangen en op mijn mail met de klacht wordt niet gereageerd. Slechte ervaring voor mij, ik hoop dat dit een uitzondering is anders zijn ze zo failliet.
Mijn bestelling is niet bezorgd
Alles ging goed
gewoon prima,
Prima producten en vlotte verzending.
Ik was aanvankelijk verward over de 1+1 deal maar ben tevreden over de afhandeling. Na een mailtje gestuurd te hebben snel verduidelijking gehad.