Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

condoom.nl
condoom.nl
Bestel veilig en anoniem condooms op Condoom.nl Gratis bezorging, beste prijzen. Durex specialist voor Nederland.

Snelle levering en goed verpakt. Top!
Ik heb jullie direct na ontvangen van de condooms een email gestuurd en heb tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
Snelle levering, en toen iets anders ging dan verwacht, makkelijk contact op kunnen nemen en ook al was het fout aan mijn kant is het van de kant van het bedrijf rechtgezet en opgelost! Fantastisch.
Geen poespas, maar gewoon leveren volgens afspraak
snelle levering zoals aangegeven.En discreet
De bestelling en de site werkte vlekkeloos alleen heb ik nu twee weken later nog steeds niets bij het afhaalpunt kunnen afhalen. Wel al geld betaald maar nog geen spullen. Wacht nog deze week af maar vind dit niet leuk.
Dik tevreden, was iets niet helemaal goed gegaan met de bestelde artikelen en er misde één. Na een mailtje werd zonder moeite het alsnog na gezonden en had het de volgende dag thuis!
Goed en snel
Zeer tevreden! Product was binnen op de verwachte afleverdatum. En het product is helemaal naar wens!
Bestelling komt laat binnen terwijl ik eerder Besteld voor de tweede keer zo genaamd drukte van PostNL ...