Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Combifit
Combifit
Combifit is een vertrouwde naam in de branche. Al sinds 1992 zijn wij de leverancier van dichtingsmaterialen en ventilatietechnieken in de Benelux. Wij zijn een groothandel voor de hele beglazingswereld waar u als vakman zowel fysiek als online uw materialen kunt bestellen. Dat betekent dat u bij ons alle materialen en benodigdheden vindt voor het plaatsen van glas, behalve het glas zelf. Naast producten voor de beglazingsbranche leveren we ook producten waar de schilders-, montage-, gevelbouwers- en kozijn producerende wereld haar voordeel mee kan doen. Offertes aanvragen, productinformatie vergaren, in contact komen met onze vertegenwoordigers en bestellingen doen worden zo kinderspel voor al onze bestaande en potentiƫle relaties. Ontdek zelf hoe makkelijk wij het u maken uw inkoop te optimaliseren! Want als (zelfstandig) ondernemer wilt u vooral niet teveel tijd kwijt zijn aan inkoop van uw materialen.

Vincent E.
Goed en snel geleverd. Alles was netjes verpakt. Alleen de update van de verzending was iets te laat. Eigenlijk was de verzending sneller dan ik mijn update in de nacht kon lezen. Pakket stond daardoor in de stromende regen buiten voor de voordeur.
Katja N.
Deskundige en behulpzame mensen, orders worden snel afgehandeld.
Er fijn bedrijf om zaken mee te doen.
Artur Z.
snell bezorging
W.W.J S.
Goede snelle reactie, goede afhandeling.
David B.
Invisible shield pakket besteld. Slordig verpakt. De etiketten op de flessen waren onleesbaar door ouderdom en/of lekkage. Dit had zo niet verkocht mogen worden.
Wilco K.
De bestelling compleet en snel geleverd voor een nette prijs, zeer tevreden!!!
Wijnand H.
Bestelling is zeer vlot geleverd. Misschien op de site nog een kleine verbetering doorvoeren. Er staat combistep 1 en 2. Dat wekt eerst even de indruk dat je ze beiden besteld.
Franky B.
Snelle en goede levering
john b.
Goede lijm
P. D.
nette prijs en snel geleverd, top