Combifit
Combifit
Combifit is een vertrouwde naam in de branche. Al sinds 1992 zijn wij de leverancier van dichtingsmaterialen en ventilatietechnieken in de Benelux. Wij zijn een groothandel voor de hele beglazingswereld waar u als vakman zowel fysiek als online uw materialen kunt bestellen. Dat betekent dat u bij ons alle materialen en benodigdheden vindt voor het plaatsen van glas, behalve het glas zelf. Naast producten voor de beglazingsbranche leveren we ook producten waar de schilders-, montage-, gevelbouwers- en kozijn producerende wereld haar voordeel mee kan doen. Offertes aanvragen, productinformatie vergaren, in contact komen met onze vertegenwoordigers en bestellingen doen worden zo kinderspel voor al onze bestaande en potentiële relaties. Ontdek zelf hoe makkelijk wij het u maken uw inkoop te optimaliseren! Want als (zelfstandig) ondernemer wilt u vooral niet teveel tijd kwijt zijn aan inkoop van uw materialen.

F H.
Snelle levering, duidelijke website doen wat ze beloven.
Henry K.
Randsealer van Frencken en luchtdichttape van Zwaluw correct en snel; geleverd voor nette prijzen.
G T.
snelle levering en goed product
adri w.
gewoon snel en volgens afspraak geleverd
hendrik W.
Pakket was niet geleverd door dhl combifit zorgde er netjes voor dat het geleverdwerd!
Tjaco V.
Comment Al achtergelaten op TripAdvisor
marcel d.
we zijn zeer tevreden over de snelheid en de scherpe prijs die jullie kunnen aanbieden voor veel producten.
Maarten N.
****
Jan M.
Snelle en goede levering, de service is oké direct iemand aan de lijn de verstand van zaken heeft.
Belangrijk vind ik ook dat de goederen zoals de Kitten en de Pur schuimen ruim voor het verstrijken van de vervaldatum worden geleverd.
Huib tegel en B.
Gewoon goede prijs en service