Combifit
Combifit
Combifit is een vertrouwde naam in de branche. Al sinds 1992 zijn wij de leverancier van dichtingsmaterialen en ventilatietechnieken in de Benelux. Wij zijn een groothandel voor de hele beglazingswereld waar u als vakman zowel fysiek als online uw materialen kunt bestellen. Dat betekent dat u bij ons alle materialen en benodigdheden vindt voor het plaatsen van glas, behalve het glas zelf. Naast producten voor de beglazingsbranche leveren we ook producten waar de schilders-, montage-, gevelbouwers- en kozijn producerende wereld haar voordeel mee kan doen. Offertes aanvragen, productinformatie vergaren, in contact komen met onze vertegenwoordigers en bestellingen doen worden zo kinderspel voor al onze bestaande en potentiële relaties. Ontdek zelf hoe makkelijk wij het u maken uw inkoop te optimaliseren! Want als (zelfstandig) ondernemer wilt u vooral niet teveel tijd kwijt zijn aan inkoop van uw materialen.

Johan C.
Snelle en goede service, correct product aan beste prijs.
Een teruggezonden item werd snel terugbetaald.
Giacomo P.
De schroeven van 200 mm werden zeer snel geleverd.
Het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.
Prijs - kwaliteit verhouding is top.
Ik ben een zeer tevreden klant en kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen.
André V.
Zeer concurrentiële prijzen, snelle levering en de medewerkers van combifit komen de gemaakte afspraken na.
Harold K.
Fijn bedrijf om mee te werken! Prijzen zijn top!
Ed H.
Snelle levering, prima.
Alleen bij het (kit) kokerkrat zijn de openingen te groot. Kokers rammelen als een malle in m’n auto…
Mss rustiger rijden 😅
Maarten v.
Ik heb de afgelopen jaren denk ik 10 keer een bestelling gedaan, en hij is nog nooit de volgende werkdag bezorgd. Terwijl ze dat wel beloven. Altijd is er weer een smoes waarom het niet gelukt is. Ik vind dat je het dan ook niet je website moet zetten
Robert v.
Harstikke goed gedaan ik vind vooral jullie service super.
Alles werd fantastisch opgelost'
Ik kan niet anders zeggen dan super, super. super en nogmaals super
Willy O.
Snelle levering van goed materiaal
Christine F.
verkeerd product ontvangen, moeten terugsturen op ons kosten van ***€.
echt schandalig....nooit meer !!!!!
Lucien P.
beetje te laat geleverd, staat voorraad maar kwam pas week later binnen en we hadden het echt nodig de volgende dag