Combifit
Combifit
Combifit is een vertrouwde naam in de branche. Al sinds 1992 zijn wij de leverancier van dichtingsmaterialen en ventilatietechnieken in de Benelux. Wij zijn een groothandel voor de hele beglazingswereld waar u als vakman zowel fysiek als online uw materialen kunt bestellen. Dat betekent dat u bij ons alle materialen en benodigdheden vindt voor het plaatsen van glas, behalve het glas zelf. Naast producten voor de beglazingsbranche leveren we ook producten waar de schilders-, montage-, gevelbouwers- en kozijn producerende wereld haar voordeel mee kan doen. Offertes aanvragen, productinformatie vergaren, in contact komen met onze vertegenwoordigers en bestellingen doen worden zo kinderspel voor al onze bestaande en potentiƫle relaties. Ontdek zelf hoe makkelijk wij het u maken uw inkoop te optimaliseren! Want als (zelfstandig) ondernemer wilt u vooral niet teveel tijd kwijt zijn aan inkoop van uw materialen.

Ron H.
Snelle levering goed product
LIVIU A.
top
Jos C.
zeer snelle en perfecte levering Bedankt.
Michael T.
Snelle en goede service
Karolien V.
Snelle levering.
Peter R.
👌👌
Kevin K.
Was opzoek naar witte plantenbakken. Combifit had ze voor een schappelijke prijs t.o.v. de concurrenten. Levertijd stond op 2-5 werkdagen. Toch werden ze de dag erna al geleverd.

Oftewel, allemaal top geregeld.
Piet B.
Alles is keurig geleverd en op tijd ben zeer te vrede met Combifit.
Faysal A.
ik word altijd goed geholpen, ook als de bestelling foutief is.
Rudy K.
De bestelling, betaling, zending en levering, was correct en op tijd.