Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Combifit
Combifit
Combifit is een vertrouwde naam in de branche. Al sinds 1992 zijn wij de leverancier van dichtingsmaterialen en ventilatietechnieken in de Benelux. Wij zijn een groothandel voor de hele beglazingswereld waar u als vakman zowel fysiek als online uw materialen kunt bestellen. Dat betekent dat u bij ons alle materialen en benodigdheden vindt voor het plaatsen van glas, behalve het glas zelf. Naast producten voor de beglazingsbranche leveren we ook producten waar de schilders-, montage-, gevelbouwers- en kozijn producerende wereld haar voordeel mee kan doen. Offertes aanvragen, productinformatie vergaren, in contact komen met onze vertegenwoordigers en bestellingen doen worden zo kinderspel voor al onze bestaande en potentiële relaties. Ontdek zelf hoe makkelijk wij het u maken uw inkoop te optimaliseren! Want als (zelfstandig) ondernemer wilt u vooral niet teveel tijd kwijt zijn aan inkoop van uw materialen.

Jan M.
Goedkoop en 'snelle levering
Chris P.
Handig, overzichtelijk en duidelijke site waar de weg naar het product eenvoudig te vinden is. Prijzen zijn interessant. Aanrader!
Hans P.
Zeer snelle service 👍
Bart H.
Levertijden niet correct en informatievoorziening daarover liet te wensen over.
marcel w.
nette service
Phj D.
Een mooie webshop en materialen geleverd volgens afspraak zeker een aanrader om te bestellen.
Juri G.
Degelijk product en vlot geleverd!
Bertwin E.
Makkelijk te bestellen, vlotte levering en goed product.
Wat wil je nog meer.
sjaak P.
Had flexibele purschuim nodig incl. purpistool en had goede keus bij combifit, zeer tevreden daarover.
Veel keus op de site ook wat betreft andere verbruiksmaterialen.
Ad P.
Eén van de weinige leveranciers van zand met onkruidbestrijdingsmiddel erin. Topproduct om het terras te zanden na een grondige schoonmaakbeurt met de hogedruk spuit. Bij het bestellen ging er mijnerzijds iets mis, maar een enkel telefoontje was genoeg om e.e.a. te corrigeren. Prima vlotte levering en uitstekende service. Op dit bedrijf kun je vertrouwen.