Combifit
Combifit
Combifit is een vertrouwde naam in de branche. Al sinds 1992 zijn wij de leverancier van dichtingsmaterialen en ventilatietechnieken in de Benelux. Wij zijn een groothandel voor de hele beglazingswereld waar u als vakman zowel fysiek als online uw materialen kunt bestellen. Dat betekent dat u bij ons alle materialen en benodigdheden vindt voor het plaatsen van glas, behalve het glas zelf. Naast producten voor de beglazingsbranche leveren we ook producten waar de schilders-, montage-, gevelbouwers- en kozijn producerende wereld haar voordeel mee kan doen. Offertes aanvragen, productinformatie vergaren, in contact komen met onze vertegenwoordigers en bestellingen doen worden zo kinderspel voor al onze bestaande en potentiƫle relaties. Ontdek zelf hoe makkelijk wij het u maken uw inkoop te optimaliseren! Want als (zelfstandig) ondernemer wilt u vooral niet teveel tijd kwijt zijn aan inkoop van uw materialen.

Hylke A.
Bestelling was mooi vlot bezorgt, had alleen graag de factuur met btw voor bedrijf gehad.
Mari V.
Bestelling klopt als een bus. En mooi op tijd geleverd.
Office M.
prima service, snel geleverd
eddy s.
De verwerkingstijd van 20 min bij 10e graden is ondanks de juiste voorbereiding en bij een goot met brugjes te kort , we hebben tweemaal een halve pot moeten weggooien en de borstels ook want die waren zo hard geworden dat ze niet meer bruikbaar waren . Het ziet er tot nu toe wel een goed product uit ,mss verpakking een beetje kleiner maken
Voor de retour van de derde pot zijn we tevreden over de aanpak en terugbetaling
Koen S.
Hele sterke kit. Zit snel vast!
Jef L.
Zeer vlotte en correcte levering. Top!
maurice d.
Goeie service en altijd op tijd met leveringen. Top producten.
Marlene V.
Prima in orde en snel verzonden
J.S. R.
Goede productomsschrijving en bezorging op tijd.
Albert D.
Gewoon goed voor de vakman.