Combifit
Combifit
Combifit is een vertrouwde naam in de branche. Al sinds 1992 zijn wij de leverancier van dichtingsmaterialen en ventilatietechnieken in de Benelux. Wij zijn een groothandel voor de hele beglazingswereld waar u als vakman zowel fysiek als online uw materialen kunt bestellen. Dat betekent dat u bij ons alle materialen en benodigdheden vindt voor het plaatsen van glas, behalve het glas zelf. Naast producten voor de beglazingsbranche leveren we ook producten waar de schilders-, montage-, gevelbouwers- en kozijn producerende wereld haar voordeel mee kan doen. Offertes aanvragen, productinformatie vergaren, in contact komen met onze vertegenwoordigers en bestellingen doen worden zo kinderspel voor al onze bestaande en potentiƫle relaties. Ontdek zelf hoe makkelijk wij het u maken uw inkoop te optimaliseren! Want als (zelfstandig) ondernemer wilt u vooral niet teveel tijd kwijt zijn aan inkoop van uw materialen.

Frans G.
Goede service
Johan v.
snelle service, kon na bestellen binnen kortste tijd spullen ophalen
jgm e.
alles perfect.
Ruud S.
Goede prijs-kwaliteit-verhouding en snelle levering.
Walter H.
perfecte levering
Margreet W.
Vriendelijk te woord gestaan. Bij aflevering bleek de plantenbak beschadigd, deze werd binnen een paar dagen vervangen. Super tevreden!
Joey D.
Snel en keurig verpakt. Top!
Marcel V.
Netjes verpakt..geen probleem voor het product in de doos
C K.
Goed en betrouwbaar
Henrik E.
Lijm geleverd die al over code was.