CJonline.nl
CJonline.nl
Audio en video kabels, muurbeugels, digitale televisie, antennematerialen en andere audio en video accessoires

Was goed en smel geleverd
Het bestelde artikel is snel bezorgd.
Prima voor elkaar.
snel en betrouwbaar
Op de website kon ik via een chat vragen stellen. Al mijn vragen werden snel en correct beantwoord. De bestelling verliep vlot en de prijs was zeer gunstig. De levering was erg snel. Ik ben zeer tevreden!
Prima apparatuur en snelle levering,alleen de levering door post nl was dramatisch,ondertussen daar een klacht ingediend.
Twee maal niemand aanwezig terwijl het tennispark waarvoor de speakers bedoeld zijn 7 dagen per week van 08.00 tot 23.00 open is.
***
prima
Zeer excellente Service, kreeg vooraf uitgebreide informatie over de product. De aanbieder is een zeer professionele verkoper!! Klantvriendelijk & service gericht! Top top top!!!
Ik had wat schrik om te bestellen aangezien ik nog nooit van deze site gehoord had. Maar alles was in orde, ik heb geen klachten.
prima
Ik hoop dat CJ deze instellinh zal kunnen behouden, ook als het drukker gaatbworden.