CJonline.nl
CJonline.nl
Audio en video kabels, muurbeugels, digitale televisie, antennematerialen en andere audio en video accessoires

Goed en zeen netjes geholpen!
snelle en goede service
prima
Een heel slechte ervaring met CJonline.nl. Ontzettend gemeen en klantonvriendelijk.

Op 10 april 2021 heb ik bij CJonline.nl een Muursteun Universal Long Reach Arm t.w.v. ***€ voor mijn TV aangeschaft. Mijn bestelling werd op 16 april bezorgd.
Bij aankoop waren er geen duidelijke specificaties vermeld, met name niet dat de muursteun ALLEEN op een betonnen muur kon worden bevestigd. Omdat we i.v.m. Covid-19 in een harde ‘lockdown -situatie’ zaten en diverse services niet/slecht bereikbaar waren kon ik pas in mei een afspraak met de installateur maken om mijn TV muursteun aan de muur te bevestigen. Op 20 mei kwam de installateur en onmiddellijk zag hij dat de muursteun niet geschikt voor mijn gipsen muur was. De muursteun bleef echter zelfs niet uitgepakt. Dezelfde dag nog heb ik telefonisch contact met CJonline.nl opgenomen met een verzoek om retourzending. De retourzending is geweigerd omdat ik 4 dagen te laat was. Daarna, op 25 mei, heb ik ook nogmaals schriftelijk de situatie uitgebreid uitgelegd waarop ik weer een keihard ‘nee’ als antwoord kreeg. Ik vind het heel gemeen! Nu zit ik met de dure muursteun opgezadeld die ik niet eens kan gebruiken.
In deze tijden gedragen respectabele bedrijven (Praxis, IKEA etc.) zich zeer soepel wat betreft het retourbeleid, CJonline.nl niet dus. Sterker nog, de noodzaak voor retour is de eigen schuld van CJonline.nl omdat er geen duidelijke specificaties waren vermeld. Ontzettend gemeen en klantonvriendelijk.
Jullie denken heel goed mee, en komen uit jezelf met goede oplossingen voor ons. Dat hebben wij als erg fijn ervaren en heel erg netjes. Tegenwoordig is deze service ver te zoeken. Dank jullie wel wij maken goede reclame voor jullie.
volledig in orde
Netjes geleverd, snel en goed product.
Geen nadelige opmerkingen, alles ging goed, product was goed. Alles werkt weer. Verzendkosten binnen marge. Bednkt, ***.
heel vlot en efficiënt !
Prima zaak en erg goed geholpen , heeft verstand van zaken.1