CJonline.nl
CJonline.nl
Audio en video kabels, muurbeugels, digitale televisie, antennematerialen en andere audio en video accessoires

Bestelling is super goed afgehandeld, ben zeer tevreden. Zal zeker weer iets kopen :) Ga zo door !!
Na de gedane bestelling stokte het leveringsproces. Op mijn vraag, 2 dagen later, wat de status van mijn bestelling was, kreeg ik het veel misbruikte Black Friday. 4 dagen later weer een mail gezonden en nu werd ik binnen 10 minuten gebeld en werd ik correct te woord gestaan en werd de zaak opgelost. Vanaf dat moment liep het als een trein en de volgende dag hingen de tv's aan de muur.
In 2e instantie dus correct afgehandeld, had in 1x gekunt.
Het assortiment en de webshop zijn prima en alles is goed vindbaar. De service is uitstekend.
Ik ben zeer tevreden. De kwaliteit en de levering krijgen een dikke 10 !!
Snelle levering.
Prima kwaliteit / prijs verhouding
Blij mee
Doen wat ze moetenen
Snelle levering, goede prijs
snelle service en levering ,duidelijke site.
Bestellen en levering verliepen uitstekend!
Ik bestelde een televisiebeugel van K├Ânig, wat op zich een mooie beugel is. De beugel zelf is alleen wel scheef en aangezien ik een klusjesman inriep hem te bevestigen, heeft hij de beugel nu scheef bevestigd op de muur, zodat de tv wel (redelijk) recht hangt.
zeer adequaat geholpen & bediend