CJonline.nl
CJonline.nl
Audio en video kabels, muurbeugels, digitale televisie, antennematerialen en andere audio en video accessoires

Betere commenucatie over de levering .
Deze levering duurde 7 dagen ipv de 1-3 aangegeven op de website.
Dat is niet meer van deze tijd en helemaal niet zonder op de hoogte te worden gehouden waarom dit zolang moet duren.
CJonline.nl Beste klant, wanneer een levertijd staat aangegeven anders dan "volgende werkdag" is het niet op voorraad en wordt deze dus binnen verwacht. In de orderstatus wordt de actuele leverdag telkens bijgewerkt(zie mail).Controleer u map spam of reclame als u deze heeft gemist. Uw cjonline.nl team
Prima
Snel accuraat goede prijs
Goed geholpen door de klantenservice. Binnen een werkdag de juiste kabels ontvangen. Top!!!
Snelle levering van de juiste kabels. Top
Helaas stond op de website dat de luidsprekers op voorraad waren , aangezien ik een feestje had en ze dus snel nodig had , heb ik ze bij CJONLINE besteld . S’anderdaags kreeg ik bericht dat ze niet op tijd konden leveren ?
Dit was niet leuk want nu moest ik een noodoplossing zoeken!
De verkoopdienst ( ***) was heel behulpzaam en hield me constant op de hoogte . Maar ja, er kan overal wel eens iets mis lopen he .... toch bedankt voor de moeite
De bestelling is helemaal perfecrt verlopen!
snelle levering
Zeer snel afgehandeld
Bestelling snel en goed afgehandeld.