CJonline.nl
CJonline.nl
Audio en video kabels, muurbeugels, digitale televisie, antennematerialen en andere audio en video accessoires

Snel profesioneel en denken mee.maakte een fout met bestellen en degene met wie ik een chat had corrigeerde direct .Top
Snelle levering. Alleen hadden we 2 tv-steunen besteld en de ene kwam zonder bericht en de andere kregen we wel een bericht van. Het had ook in 1 zending gemogen.
snel alles geregeld
Prima kwaliteit
Snelle en goede leveriing
Vlotte en snelle aflevering Prima.
Zoals altijd goed! dit keer een foutje in de levering, verkeerde kabel. Gelijk gebeld en zonder poespas helemaal netjes opgelost! Dus ik blijf trouwe klant bij CJ Online voor mijn audio en videokabels.
Snelle levering. Communicatie als je een product retour stuur kan iets beter.
Verder de retouren netjes afgehandeld
Eerlijke handel,bedankt
Op de website stond dat de volgende dag geleverd zou worden. Dat bleek niet het geval. Er werd echter keurig gebeld met de mededeling dat het een dagje later zou worden. Voor mij was dat geen probleem en ik vond het heel prettig dat ze me hieromtrent informeerde. Ik heb best wel vaak anders meegemaakt.