CJonline.nl
CJonline.nl
Audio en video kabels, muurbeugels, digitale televisie, antennematerialen en andere audio en video accessoires

Jammer dat het product ergens anders ca. *** goedkoper is.
Voor t eerst besteld bij hen. Gebeld voor technische info en zeer professioneel geholpen. Bestelling gedaan en volgende in huis. Product is kwalitatief ook goed. Perfect toch😊
Goeie en snelle levering
Top geregeld
Was jammer dat mijn bestelling niet kwam en dat ik moest bellen waar het bleef. Was ergens fout gegaan .daarna kwam het ook gelijk de volgende dag.dus dat vond ik jamner omdat je er op zat te wachten.
Klantenservice heeft op de site mee gezocht naar een artikel naar wens. Dit artikel werd mij ook nog eens voor de zelfde prijs aangeboden (goedkoper) als een andere artikel. Tijdens bestelling een voucher code gekregen voor de korting. Gewoon perfect geholpen. Bestelling was de volgende dag binnen. Supersnel. Toppie.
Goed en tevreden!
Duidelijkheid en een zeer snelle levering, niks mis mee.
Deskundig, goede afspraken
Bestelling is vlot en correct afgehandeld en het product voldoet aan de verwachtingen. Jammer is wél dat er geen bericht van verzending dan wel Track & Trace code wordt verstuurd (telefoon werd ook niet opgenomen....) zodat ik zélf per e-mail moest gaan navragen wanneer mijn bestelling bezorgd gaat worden.